Nee die had ze foutquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef Gia het volgende:
Huh? Sharon had haar eigen vraag fout, kost 500 euro.
Beantwoordt een doorgespeelde vraag goed, levert 250 euro op.
Optelsom: Sharon verdient 250 euro????
Nee dan heeft ze 250 euro verlies toch?? -500 + 250 is toch -250?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef Gia het volgende:
Sharon had haar eigen vraag goed en die van Flip fout!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef Gia het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sharon had haar eigen vraag goed en die van Flip fout!
Nou ja, eigen vraag goed is ook discutabel. Ze vroegen niet naar de bijnaam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sharon raadde toch de foute president? haar eigen vraag?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee dat was niet haar eigen vraagquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Ransjih het volgende:
[..]
sharon raadde toch de foute president? haar eigen vraag?
Nee, maar er stond heel groot PIPPA dus ik neem aan dat haar eigen naam niet in de krant voorkwam..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou ja, eigen vraag goed is ook discutabel. Ze vroegen niet naar de bijnaam.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
De bewoners krijgen de telegraaf van vandaag in handen. Ze krijgen 10 minuten om deze door te lezen, hierna krijgen ze hier vragen over en valt er geld mee te verdienen voor in hun kluis.
Monique, Sharon en Karim hebben 500 euro verdient.
Philip wist het antwoord op z'n vraag niet en speelde deze door naar Sharon, welke het antwoord ook niet wist. Flip verliest hiermee 500, Sharon 250.
Joanna wist het antwoord op haar vraag niet en speelde deze door naar Philip, welke het antwoord wel wist. Joanna verliest hiermee 500 euro, Philip wint 250.
Dus...
Monique +¤500
Sharon +¤250
Karim +¤500
Philip +¤250
Joanna -¤500
ja iedereen andere intresse he. Flip en Karim vinden ook sport intresanterquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef schizolientje het volgende:
Jo wil liever over het huwelijk gepraat wat ze gemist heeft, dat zei ze nog tussendoor, alsof ze er naar toe had gemoeten
tijdens de verslaggeving van het huwelijk werd ze ook gewoon steeds pippa genoemdquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar er stond heel groot PIPPA dus ik neem aan dat haar eigen naam niet in de krant voorkwam..
Dat is dan de kennis die je moet hebben of in het artikel lezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar er stond heel groot PIPPA dus ik neem aan dat haar eigen naam niet in de krant voorkwam..
Nah, heel Engeland noemt haar Pippa. Zo wordt ze ook genoemd in de krant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Gia het volgende:
Nou ja, eigen vraag goed is ook discutabel. Ze vroegen niet naar de bijnaam.
Die was waarschijnlijk boos , excuus teleurgesteld als haar naam niet op de genodigdenlijst voorkwam..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef schizolientje het volgende:
Jo wil liever over het huwelijk gepraat wat ze gemist heeft, dat zei ze nog tussendoor, alsof ze er naar toe had gemoeten
De media noemt haar ook steeds Pippa, dus na aanleiding van de Telegraaf die ze hebben gelezen is dit goed gerekend!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is dan de kennis die je moet hebben of in het artikel lezen.
Welke zangeres wordt 70 jaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
-Iets over politieke partijen en de Antillen
-Van wie Barcelona won
-iets over een bezoek van een president
-De zus van Kate
-?
Prima, maar Pippa is ook gewoon een voornaam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De media noemt haar ook steeds Pippa, dus na aanleiding van de Telegraaf die ze hebben gelezen is dit goed gerekend!
Weten ze alquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
Er heeft nog niemand 'Osama is dood' gegild toch?Terwijl me dat toch wel noemenswaardiger lijkt dan FC Twente.
Hoi Bommie, hoe is het met je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ik zet dus net de streams aan en het is net of er niets is veranderd sinds 3 weken geleden..... Ik wil ze eigenlijk nog steeds voor het grootste gedeelte dood zien![]()
ik ga het ook niet meer doen ook
Bommiequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ik zet dus net de streams aan en het is net of er niets is veranderd sinds 3 weken geleden..... Ik wil ze eigenlijk nog steeds voor het grootste gedeelte dood zien![]()
Daar kon je op wachten.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Alle Twente-fans gaan nu op Karim stemmen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef Ginosa het volgende:
Sharon gaat "Ajax Ajax" brullen. FF los van de club ga je natuurlijk nooit een flink deel van NL tegen je in het harnas jagen. En dat doe je sowieso als je een clubnaam noemt. Zeg dan Oranje of zo.
Nou niet in de cosquote:
wie is Ron Vlaar??quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten.
De vriendin van Djoon is getrouwd met Ron Vlaar. Boeien.
daar is het ook beterquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou niet in de cosIk kan gewoon echt niet meer naar die lui kijken, zelfs niet alleen de uitzending..
deed net ff een poging maar wat een naar narcistis volk ... dus ik kom wel af en toe buurten in de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |