Dat mag je hopen, en dan werkt dat hopelijk ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die zullen dan toch wel een belplafond hebben?
Dat mensen zich serieus suf smsen voor zoietsquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, en dan werkt dat hopelijk ook.
Het is heel makkelijk als je de laatste bent. Open nieuw deel, titlel veranderen en klaar is klaraquote:
Helemaal geen ruk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef Ginosa het volgende:
Wat is er trouwens belangrijk aan het openen van een TT?
Ooooooo, ik ben 1,80 eurocent kwijt aan Gerard hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat mensen zich serieus suf smsen voor zoietsAls je de bewoners kent of het is familie kan ik het me nog voorstellen maar om weet ik hoeveel geld uit te geven voor iemand die je totaal niet kent
Helemaal met je eens .quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat mensen zich serieus suf smsen voor zoietsAls je de bewoners kent of het is familie kan ik het me nog voorstellen maar om weet ik hoeveel geld uit te geven voor iemand die je totaal niet kent
Je hoeft je niet te verontschuldigen, er zijn wel topic hunters maar daar hoor ik niet bijquote:
Ja maar dat is niet zoveel toch. het stemmen opzich vind ik ook niet zo het probleem. Ik had het meer over mensen die echt veel stemmenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooo, ik ben 1,80 eurocent kwijt aan Gerard hoor
Ik denk iets meer. Op de SST site staat 60 eurocent per gesprek/ontvangen bericht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:56 schreef Leandra het volgende:
Papa en mama vooral, dat kind was aan de nickname te zien 15 ofzo
Dat wordt een rekening van zo'n ¤ 250,= gok ik
1,80 euro is op zich natuurlijk niet veel geld. Maar als je dat besteedt, ga je er toch van uit dat de hele stemprocedure eerlijk gaat?! En dat zie ik zelf eigenlijk niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:04 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zoveel toch. het stemmen opzich vind ik ook niet zo het probleem. Ik had het meer over mensen die echt veel stemmen
Ik verwacht ook niet dat het eerlijk gaat, maar ach, aan Gerard was het wel besteedquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
1,80 euro is op zich natuurlijk niet veel geld. Maar als je dat besteedt, ga je er toch van uit dat de hele stemprocedure eerlijk gaat?! En dat zie ik zelf eigenlijk niet.
Ja idd. Maar dat "ontvangen" bericht slaat toch op de sms (of 2) die je weer terug krijgt?! Dat zijn toch kosten bovenop jouw eigen verzonden sms?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk iets meer. Op de SST site staat 60 eurocent per gesprek/ontvangen bericht.
Reuze spannend, niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Leandra het volgende:
En terwijl Joanna op bed de Da Vinci Code ligt te lezen, liggen Philip en Monique ieder aan een andere kant van haar te liggen... al dan niet met de ogen dicht.
Nee ik stem zelf helemaal niet maar dat doe ik nooit ongeacht of ik denk dat het eerlijk gaat of niet. Maar moet natuurlijk iedereen zelf weten maar als je zoals sommige echt je hele beltegoed gaat gebruiken om te stemmen dan ben je toch nie goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
1,80 euro is op zich natuurlijk niet veel geld. Maar als je dat besteedt, ga je er toch van uit dat de hele stemprocedure eerlijk gaat?! En dat zie ik zelf eigenlijk niet.
Daar ging ik ook vanuit, plus nog een keer een kwartje per verzonden bericht (die valt waarschijnlijk buiten de bundel), wordt het dus zo'n ¤ 0,85 in totaal per bericht... dat zal bij 300 SMSjes dus zo'n ¤ 250,= zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk iets meer. Op de SST site staat 60 eurocent per gesprek/ontvangen bericht.
dat had ik ook..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat het eerlijk gaat, maar ach, aan Gerard was het wel besteed
Klopt, kutjenagaan. En dat maal 300.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:07 schreef Ginosa het volgende:
Ja idd. Maar dat "ontvangen" bericht slaat toch op de sms (of 2) die je weer terug krijgt?! Dat zijn toch kosten bovenop jouw eigen verzonden sms?!
Nee, dat was het dan niet (was eigenlijk het punt dat ik probeerde te maken).quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat het eerlijk gaat, maar ach, aan Gerard was het wel besteed
Nouja 1 voordeel in de finale zal ze dan niet meer stemmenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ging ik ook vanuit, plus nog een keer een kwartje per verzonden bericht (die valt waarschijnlijk buiten de bundel), wordt het dus zo'n ¤ 0,85 in totaal per bericht... dat zal bij 300 SMSjes dus zo'n ¤ 250,= zijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe dat werkt. Ik SMS nooit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef Leandra het volgende:
Daar ging ik ook vanuit, plus nog een keer een kwartje per verzonden bericht (die valt waarschijnlijk buiten de bundel), wordt het dus zo'n ¤ 0,85 in totaal per bericht... dat zal bij 300 SMSjes dus zo'n ¤ 250,= zijn.
Is er op de andere streams wel wat van het huis te zien, of hangen ze daar op commando?quote:
Er gaat wrs iets gebeuren, op commando dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:10 schreef Leandra het volgende:
Is er op de anders streams wel wat van het huis te zien, of hangen ze daar op commando?
De rolluiken zijn immers ook naar beneden....
Wordt het huis Dries-proof gemaakt?
Denk dat het voor een hoop ouders van dat jonge grut op hyves, die majo lekker aanmoedigt flink gaat aan tikken dat mens gaat over lijken.quote:
Yupquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:13 schreef ItsDidi het volgende:
Krijgen ze te weten wat er in de wereld gebeurt?
En gelijk heb jequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe dat werkt. Ik SMS nooit.
Je kan je "mooie"nummer meenemen naar een nieuwe sim-kaart...quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:15 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hier nog een baggertelefoon (prepaid met een mooi nummer dat ik niet kwijt wil) en dat gebruik ik voor dit soort dingen....
Ik moet eens per jaar opwaarderen, anders vervalt het nummer, en dat beltegoed mag dus voor dit soort nonsens gebruikt worden.
On-topic; ze lijken aardig onder de indruk van de krant...
Dit dus.......quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
maar ze zouden helemaal geen nieuws te horen krijgen
Ah joh, ze zitten in de laatste paar dagen. Boeien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
ja, alleen zijn er dan weer mensen die roepen dat ze het nieuws over OBL wel weer moeten weten, net als toen met Japan. Dit is een leuke manierquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
Ik heb al jaren (10) een abo met een ander nummer.... vind het prima zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je kan je "mooie"nummer meenemen naar een nieuwe sim-kaart...Had een 4 x 4 nummer en dat neem ik al jaren mee naar elke provider.
Ze wisten dat gister alquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
Er heeft nog niemand 'Osama is dood' gegild toch?Terwijl me dat toch wel noemenswaardiger lijkt dan FC Twente.
yepquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah joh, ze zitten in de laatste paar dagen. Boeien.
Weten ze alquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
Er heeft nog niemand 'Osama is dood' gegild toch?Terwijl me dat toch wel noemenswaardiger lijkt dan FC Twente.
Ach Karim zal wel weten dat het nep is...Osama was al 10 jaar dood....quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
dat was gister al bekend door een quiz vraagquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
Dat weten ze al via een quiz gisteren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
Mo zou het moeten roepen, in het kader van het boek wat ze leestquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
Nouja het nieuws van gisteren had ook niet echt impactquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het wel wat hebben. Nieuw gesprekstof krijg je hiervan
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach Karim zal wel weten dat het nep is...Osama was al 10 jaar dood....
Ze kregen gister 5 nieuwsfeitjes (waaronder Osama), waarvan ze moesten gokken of het waar of neti waar wasquote:
Ow? En heeft Sharon al te horen gekregen dat er in Japan een tsunami is geweest? Moest ze daarom gisteravond huilen??quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was gister al bekend door een quiz vraag
niet dat ik weetquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ow? En heeft Sharon al te horen gekregen dat er in Japan een tsunami is geweest? Moest ze daarom gisteravond huilen??
Nee volgens mij niet. Gisteren waren alle dames volgens mij aan het huilen maar waar dat precies over ging is niet duidelijk?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ow? En heeft Sharon al te horen gekregen dat er in Japan een tsunami is geweest? Moest ze daarom gisteravond huilen??
dat ging om wensballonnen die ze op moesten latenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze nou al 5x geroepen. Misschien hoopt ze dat de stem haar dat gewoon vraagtquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:22 schreef mangalie het volgende:
Jo heet ook al 1 item uit haar hoofd geleerd
De datum op de krant??quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:22 schreef mangalie het volgende:
Jo heet ook al 1 item uit haar hoofd geleerd
dankquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat ging om wensballonnen die ze op moesten laten
Oja zooo..!! Dat had ik nog niet bedacht. Zou zomaar kunnen idd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:22 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze nou al 5x geroepen. Misschien hoopt ze dat de stem haar dat gewoon vraagt
Dat is het enige dat ie zometen weetquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
Flip: 'Er staat nergens wie er landskampioen is geworden'
Daar verdiept Djoon zich in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:23 schreef iBenny het volgende:
Ze weten wel dat Kate en William zijn getrouwd
Ajax of Twente. Dat moeten ze nog effe uitvechten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
Flip: 'Er staat nergens wie er landskampioen is geworden'
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, nu heeft Mo nog geen bevestiging..
in haar ogen IS jo een hersenloze bimbo..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:25 schreef suzi1 het volgende:
wel raar dat mo de indruk had van jo dat dat zo'n hersenloze bimbo was
terwijl ze er zelf niet tegen kan als men denkt dat ze zo'n leeghoofdig blondje is.
Nopequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:26 schreef mazaru het volgende:
Weten ze het van de kernramp? Of van de schietpartij?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:26 schreef mazaru het volgende:
Ik snap dat echt niet hoor. Dat zouden ze moeten weten vind ik.quote:
Het is de krant van vandaag skattie. Ik weet niet of ze dat nog steeds vermelden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:26 schreef mazaru het volgende:
Over twee weken horen ze dat toch welquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor. Dat zouden ze moeten weten vind ik.
wat maakt het uit of je het nu weet of straksquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor. Dat zouden ze moeten weten vind ik.
En dan weet ie niet dat Ajax en Twente om de prijzen strijdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Flip: 'Ik heb vooral het sportnieuws gelezen'
Hij zei het net wel.. dus waarschijnlijk weet-ie het welquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:28 schreef afca_oc het volgende:
[..]
En dan weet ie niet dat Ajax en Twente om de prijzen strijden![]()
Of er staat echt niks over in vandaag, maar dat zal me verbazen
Niks is noemenswaardiger dan FC Twentequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
En Djoon heeft weer commentaar. Ze zegt dat dat haar bijnaam is.quote:
En die PSV supporters zijn nu voor Twente neem ik aan, aangezien elke niet AJAX supporter, voor elke club is behalve voor AJAXquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Ajax of Twente. Dat moeten ze nog effe uitvechten.
Lachen is wel dat onze buren, aan beide kanten, fervent PSV-supporters zijn.
Jaa ze hebben de krant van vandaag gehad.quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 15:33[/url] schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En die PSV supporters zijn nu voor Twente neem ik aan, aangezien elke niet AJAX supporter, voor elke club is behalve voor AJAX
On topic: hebben ze de krant van vandaag gekregen?
Nee die had ze foutquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef Gia het volgende:
Huh? Sharon had haar eigen vraag fout, kost 500 euro.
Beantwoordt een doorgespeelde vraag goed, levert 250 euro op.
Optelsom: Sharon verdient 250 euro????
Nee dan heeft ze 250 euro verlies toch?? -500 + 250 is toch -250?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef Gia het volgende:
Sharon had haar eigen vraag goed en die van Flip fout!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef Gia het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sharon had haar eigen vraag goed en die van Flip fout!
Nou ja, eigen vraag goed is ook discutabel. Ze vroegen niet naar de bijnaam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sharon raadde toch de foute president? haar eigen vraag?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee dat was niet haar eigen vraagquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Ransjih het volgende:
[..]
sharon raadde toch de foute president? haar eigen vraag?
Nee, maar er stond heel groot PIPPA dus ik neem aan dat haar eigen naam niet in de krant voorkwam..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou ja, eigen vraag goed is ook discutabel. Ze vroegen niet naar de bijnaam.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
De bewoners krijgen de telegraaf van vandaag in handen. Ze krijgen 10 minuten om deze door te lezen, hierna krijgen ze hier vragen over en valt er geld mee te verdienen voor in hun kluis.
Monique, Sharon en Karim hebben 500 euro verdient.
Philip wist het antwoord op z'n vraag niet en speelde deze door naar Sharon, welke het antwoord ook niet wist. Flip verliest hiermee 500, Sharon 250.
Joanna wist het antwoord op haar vraag niet en speelde deze door naar Philip, welke het antwoord wel wist. Joanna verliest hiermee 500 euro, Philip wint 250.
Dus...
Monique +¤500
Sharon +¤250
Karim +¤500
Philip +¤250
Joanna -¤500
ja iedereen andere intresse he. Flip en Karim vinden ook sport intresanterquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef schizolientje het volgende:
Jo wil liever over het huwelijk gepraat wat ze gemist heeft, dat zei ze nog tussendoor, alsof ze er naar toe had gemoeten
tijdens de verslaggeving van het huwelijk werd ze ook gewoon steeds pippa genoemdquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar er stond heel groot PIPPA dus ik neem aan dat haar eigen naam niet in de krant voorkwam..
Dat is dan de kennis die je moet hebben of in het artikel lezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar er stond heel groot PIPPA dus ik neem aan dat haar eigen naam niet in de krant voorkwam..
Nah, heel Engeland noemt haar Pippa. Zo wordt ze ook genoemd in de krant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Gia het volgende:
Nou ja, eigen vraag goed is ook discutabel. Ze vroegen niet naar de bijnaam.
Die was waarschijnlijk boos , excuus teleurgesteld als haar naam niet op de genodigdenlijst voorkwam..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef schizolientje het volgende:
Jo wil liever over het huwelijk gepraat wat ze gemist heeft, dat zei ze nog tussendoor, alsof ze er naar toe had gemoeten
De media noemt haar ook steeds Pippa, dus na aanleiding van de Telegraaf die ze hebben gelezen is dit goed gerekend!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is dan de kennis die je moet hebben of in het artikel lezen.
Welke zangeres wordt 70 jaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
-Iets over politieke partijen en de Antillen
-Van wie Barcelona won
-iets over een bezoek van een president
-De zus van Kate
-?
Prima, maar Pippa is ook gewoon een voornaam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De media noemt haar ook steeds Pippa, dus na aanleiding van de Telegraaf die ze hebben gelezen is dit goed gerekend!
Weten ze alquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
Hoi Bommie, hoe is het met je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ik zet dus net de streams aan en het is net of er niets is veranderd sinds 3 weken geleden..... Ik wil ze eigenlijk nog steeds voor het grootste gedeelte dood zien![]()
ik ga het ook niet meer doen ook
Bommiequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ik zet dus net de streams aan en het is net of er niets is veranderd sinds 3 weken geleden..... Ik wil ze eigenlijk nog steeds voor het grootste gedeelte dood zien![]()
Daar kon je op wachten.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Alle Twente-fans gaan nu op Karim stemmen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef Ginosa het volgende:
Sharon gaat "Ajax Ajax" brullen. FF los van de club ga je natuurlijk nooit een flink deel van NL tegen je in het harnas jagen. En dat doe je sowieso als je een clubnaam noemt. Zeg dan Oranje of zo.
Nou niet in de cosquote:
wie is Ron Vlaar??quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten.
De vriendin van Djoon is getrouwd met Ron Vlaar. Boeien.
daar is het ook beterquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou niet in de cosIk kan gewoon echt niet meer naar die lui kijken, zelfs niet alleen de uitzending..
deed net ff een poging maar wat een naar narcistis volk ... dus ik kom wel af en toe buurten in de SC
Ik als Feyenoorder kijk toch nu ff anders tegen sharon aan. Totaal niet mijn bedoeling ofzo maar ja het zit nu eenmaal diepquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef Ginosa het volgende:
Sharon gaat "Ajax Ajax" brullen. FF los van de club ga je natuurlijk nooit een flink deel van NL tegen je in het harnas jagen. En dat doe je sowieso als je een clubnaam noemt. Zeg dan Oranje of zo.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2010/05_mei/entertainment/Feyenoorder_Ron_vlaar_getrouwd.xmlquote:
hey hoe is het met je ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ze heeft wel gelijk hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef Ginosa het volgende:
Had natuurlijk ook een geheim in het huis kunnen zijn, als ik kijk naar wat het geheim van Flip was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten.
De vriendin van Djoon is getrouwd met Ron Vlaar. Boeien.
hoezo krijgt zij een persoonlijk bericht WEER ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef beequeen het volgende:
Djoon zou het ongepast vinden als ze haar persoonlijke bericht zou ontvangen in de daily. Rot op.
Waarom??quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle Twente-fans gaan nu op Karim stemmen.
Yep, ze krijgt een shirtje met Budha eropquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoezo krijgt zij een persoonlijk bericht WEER ?
Of ze denken dat Sharon het schoonmaakmiddel Ajax bedoelde en dan stemmen ze automatisch op Mo !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle Twente-fans gaan nu op Karim stemmen.
Mo ook, gewoon veel zeiken en bedelen.quote:[b]Op woensdag 4 mei 2011 15:52 schreef sjampoeh het volgende:[/]
hoezo krijgt zij een persoonlijk bericht WEER ?
Nou ja, dat is dan toch een puntje voor mw. Grootsmoel, maar ik denk daar toch niet anders over haar en dus exit a.s. donderdag...met gierende bandjes...quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik als Feyenoorder kijk toch nu ff anders tegen sharon aan. Totaal niet mijn bedoeling ofzo maar ja het zit nu eenmaal diep
De kleine krekel :-). Alleen jammer van zijn verrote baasje...dat dan weer wel...quote:
En Mo nog een week blijven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dan toch een puntje voor mw. Grootsmoel, maar ik denk daar toch niet anders over haar en dus exit a.s. donderdag...met gierende bandjes...
ik welquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is Mo al lid van de Ik-schijn-boos-te-kijken-Hyves??
Hier nog eenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
ik welAls Mo komt zeg ik mijn lidmaatschap op
ze hoopt op een standbeeld in Limburg in een kapelleke.... genaamd Ik Monique de H. Maagd Onbevlekte Ontvangenis.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan iemand Mo even een gebruiksaanwijzing van een krultang sturen?? Ze hannest er heel vaak mee!!
laat ze die krultang maar in dr doos stoppen,,,,is ook een hete staaf..kan het haar schelen....quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan iemand Mo even een gebruiksaanwijzing van een krultang sturen?? Ze hannest er heel vaak mee!!
Is er eigenlijk al een Ik-ben-een-achterbaks-labiel-onbetrouwbaar-egocentrisch-wijf-met-een-compleet-verzonnen-geheim-Hyves ??quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is Mo al lid van de Ik-schijn-boos-te-kijken-Hyves??
Hij groeit echt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dat Segredo lange poten krijgt maar ja ik ben een Jak Russell gewend
Jammer dat ze niet een kopie van de Mediacourant van gisteren hebben gekregen stond in dat het programma een grote flop isquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef froufrou het volgende:
Ik lach me rot met Mo!
Ze denkt nog steeds dat de prive pagina er niet bij zat omdat die over hun gaat!
Wat zal dat tegen vallen als ze donderdag naar huis gaat.
Jack. Een Jak (of Yak) heeft nog langere poten hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dat Segredo lange poten krijgt maar ja ik ben een Jak Russell gewend
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef froufrou het volgende:
Ik lach me rot met Mo!
Ze denkt nog steeds dat de prive pagina er niet bij zat omdat die over hun gaat!
Wat zal dat tegen vallen als ze donderdag naar huis gaat.
Ja was de C vergeten sollyquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Jack. Een Jak (of Yak) heeft nog langere poten hoor
Dat is toch die ene waar Joanne erelid van is?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een Ik-ben-een-achterbaks-labiel-onbetrouwbaar-egocentrisch-wijf-met-een-compleet-verzonnen-geheim-Hyves ??
Nou je het zegt. Die Hyves-groep wordt groter dan ik dacht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch die ene waar Joanne erelid van is?
Heb me daar afgemeldquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Die Hyves-groep wordt groter dan ik dacht.
dat zijn de teenies emanzes...die voort aan tegen de mannen roepen..ik wil nu!!!!!!!!kroelen en kussen..doe dit...doe dat...zit af en blijf....quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Die Hyves-groep wordt groter dan ik dacht.
Ja heb er alleen maar negatieve dingen neergezet over de redactie!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Wat eerlijk dat je toegeeft lid te zijn geweest Poez !!
Gelezen op FOK! ??quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe weten ze dan dat ze een bericht/shirtje van thuis krijgen ??
gisteren hebben ze dat vernomenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe weten ze dan dat ze een bericht/shirtje van thuis krijgen ??
Ja, want die man komt dagelijks op tvquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:16 schreef trollie67 het volgende:
moniek komt volgens mij dan ook niet uit een warm nest..als je al zag hoe afstandelijk die vader deed tijdens het live contact...het is niet raar dat het zo een mens is geworden..die denkt dat je met liefde...seks dus,....warmte kan kopen..
gofferquote:
idem, die man was gewoon zenuwachtig, wist dat ie maar beperkte tijd had voor een boodschap.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, want die man komt dagelijks op tv![]()
Vind dat je daar dus echt geen conclusie uit kan trekken.
hier op Fok! ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef bull-sjitt het volgende:
is er trouwens al bekend wie na donderdag de pispaal wordt hier op FOK ??
Zal Sharon wel blijven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef bull-sjitt het volgende:
is er trouwens al bekend wie na donderdag de pispaal wordt hier op FOK ??
het is ook geen conclusie...maar ik verzet me ff in de situatie...als je ziet hoe andere ouders deden tijdens een live boodschap..ik vind het best wel zielig..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, want die man komt dagelijks op tv![]()
Vind dat je daar dus echt geen conclusie uit kan trekken.
Wel voor mij. Was ze al, en ze zal wel mogen blijven, ben ik bang.quote:
Die ouders weten hoe ze in elkaar steekt. Een beetje afstand kan voor Mootje beter zijn dan te gevoelig reageren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
het is ook geen conclusie...maar ik verzet me ff in de situatie...als je ziet hoe andere ouders deden tijdens een live boodschap..ik vind het best wel zielig..
Ik ga op Sharon + Segredo stemmenquote:
hahahahaha...dat heb ik ook wel...maar ook met jo en sharon....ik ben 43...maar zo een verouderte kop heb ik echt nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef Day het volgende:
Ik kijk via upc en zit dus al een uur of zo tegen die venijnige kop van mo aan te kijken.
En me te verwonderen dat ik 11 jaar ouder ben.
Tijd voor een andere net!
Dat dus helemaal mee eens irriteer me mateloos aan Sharon mej weetallesenkanallesquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel voor mij. Was ze al, en ze zal wel mogen blijven, ben ik bang.
Dus, we gaan gewoon door.
Niet dat ik pro Mo of Jo ben. Integendeel. Vind gewoon Sharon het ergst van allemaal.
Hoop dat Karim wint. Philip tweede.
Nou als we heel eerlijk zijn is Jo een mooie meid hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:25 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hahahahaha...dat heb ik ook wel...maar ook met jo en sharon....ik ben 43...maar zo een verouderte kop heb ik echt niet
Al dan niet kunstmatig!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef Freule het volgende:
[..]
Nou als we heel eerlijk zijn is Jo een mooie meid hoor.
Heel eerlijk: Ja. Maar wel ontzettend zonde van alle botox.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef Freule het volgende:
[..]
Maar close-up, zonder make-up is het niet alles hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef Freule het volgende:
[..]
jammer dat die rottigheid en de verwendheid haar zo lelijk maaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef Freule het volgende:
[..]
Telt niet voor mij...........heb liever een dikke reet zoals die van Sharon dan die hele vlekken-episode die Jo heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef Freule het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Telt niet voor mij...........heb liever een dikke reet dan Sharon dan die hele vlekken-episode die Jo heeft.
Aan die reet daar kun je nog wat aan doen, aan die vlekken niet.
Tenzij we natuurlijk vanaf nu allemaal "Bull-sjitt" gaan sms'enquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef danilel het volgende:
[..]
hier op Fok! ?
Jij natuurlijk, tenminste dat staat in ons script...
Dat vind ik nu van Sharon. Die kan zo ontzettend ontevreden kijken. Mondhoeken naar beneden, lang gezicht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:28 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
jammer dat die rottigheid en de verwendheid haar zo lelijk maakt
het haar en de figuur...maar het charakter en helaas voor haar die huiduitslag plus die enorme ploflippen en die ogen die alltijd zo groot zijn als een gedoode karper....maar goed..iedereen heeft een eigen beeld van mooi..maar ik vind haar echt niet mooi...en al helemaal niet voor 24 jaar..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef Freule het volgende:
[..]
Die man moest zichzelf verweren tegen een knullige presentator die maar aandrong dat hij trots moest zijn op zijn op tv neukende en jankende dochter, waar toen al niet zo positief over werd geschreven en dat ook nog live! En uit die, plusminus 5 minuten tv, haal jij dat zij uit een liefdeloze gezin komt? Vind ik knap!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
het is ook geen conclusie...maar ik verzet me ff in de situatie...als je ziet hoe andere ouders deden tijdens een live boodschap..ik vind het best wel zielig..
Maakt niet uit ze is zonder makeup zowie zo de mooiste en ook al is ze niet erg geliefd kan ik haar nog wel een mooie meid vinden.quote:
ik zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Tenzij we natuurlijk vanaf nu allemaal "Bull-sjitt" gaan sms'en
Sowieso die tenenkrommende interviews van Bart die iedereen door z'n strot geduwd krijgt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Die man moest zichzelf verweren tegen een knullige presentator die maar aandrong dat hij trots moest zijn op zijn op tv neukende en jankende dochter, waar toen al niet zo positief over werd geschreven en dat ook nog live! En uit die, plusminus 5 minuten tv, haal jij dat zij uit een liefdeloze gezin komt? Vind ik knap!
Ik heb mo juist horen zeggen dat haar familie haar altijd gesteund heeft, bij alles wat ze deed.
wat een bullshit die huisuitsalg heeft zij niet voor gekozen en is erg lullig om steeds mee te slaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
het haar en de figuur...maar het charakter en helaas voor haar die huiduitslag plus die enorme ploflippen en die ogen die alltijd zo groot zijn als een gedoode karper....maar goed..iedereen heeft een eigen beeld van mooi..maar ik vind haar echt niet mooi...en al helemaal niet voor 24 jaar..
Apart. Zie je toch hoe smaken kunnen verschillen........ (niet sarcastisch bedoeld hoor)...... of mensenkennis... (OK, dit is wel sarcastisch).quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel voor mij. Was ze al, en ze zal wel mogen blijven, ben ik bang.
Dus, we gaan gewoon door.
Niet dat ik pro Mo of Jo ben. Integendeel. Vind gewoon Sharon het ergst van allemaal.
Hoop dat Karim wint. Philip tweede.
Ik vind d'r ook mooi, alleen zonde van die botoxlippen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Freule het volgende:
[..]
Maakt niet uit ze is zonder makeup zowie zo de mooiste en ook al is ze niet erg geliefd kan ik haar nog wel een mooie meid vinden.
Sharon vond ik eerst ook leuk maar zie nu dat ze mee hupt van kamp naar kamp en daar hou ik niet van zag ik al toen servio terug kwam liet ze gerard links liggen nu is ze sjaggie omdat ze genomineerd staat terwijl de weken daar voor Joanna niet zo moest zeuren .Ik hou daar niet van doe wat jezelf vind en zeg wat jezelf wint en loop niet met anderen mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Poezewoes het volgende:
Ze hebben allemaal wel iets de een iets meer dan de ander, een iets meer geholpen door de natuur de andere door Botox!
Maar ik vind Sharon en toffe meid, die zich goed staande kan houden tussen de rest van hoogbegaaft tot aan slaapwandelen.
ik maak het niet uit..ik zei duidelijk..dat ik het denk..dat is wat anders///je kan in 5 minuten heus wel zeggen dat je van je dochter houd..in plaats van..ga door en opgeven is geen optie...al begrijp ik ook die vader...als het mijn dochter was..nou sorry...dan ga ik wel vermomd naar de super..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Die man moest zichzelf verweren tegen een knullige presentator die maar aandrong dat hij trots moest zijn op zijn op tv neukende en jankende dochter, waar toen al niet zo positief over werd geschreven en dat ook nog live! En uit die, plusminus 5 minuten tv, haal jij dat zij uit een liefdeloze gezin komt? Vind ik knap!
Ik heb mo juist horen zeggen dat haar familie haar altijd gesteund heeft, bij alles wat ze deed.
Je dacht dat ik (je zei WE) Jo een mooie meid vond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Freule het volgende:
[..]
wat een bullshit die huisuitsalg heeft zij niet voor gekozen en is erg lullig om steeds mee te slaan.
En iedereen heeft een eigen mening en gelukkig maar anders zagen we er allemaal hetzelfde uit .
Ik ben eerlijk, ik vind haar niet mooi, of ze er iets aan kan doen aan die uitslag ja/nee, (waarover ik geen oordeel heb) Ik vind dat niet mooi!quote:Nou als we heel eerlijk zijn is Jo een mooie meid hoor.
ja kan en mag dr lippen zijn nu idd niet mooi om dat de vulling minder is geworden en weer moet worden opgevuld. Daar heb je gelijk in en is niet mooi maar dan kan ik wel de rest eromheen nog mooi vinden .quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook mooi, alleen zonde van die botoxlippen.
Neee is ook niet mooi maar denk je nu echt dat je dat voor het uitkiezen hebt???quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Je dacht dat ik (je zei WE) Jo een mooie meid vond.
[..]
Ik ben eerlijk, ik vind haar niet mooi, of ze er iets aan kan doen aan die uitslag ja/nee, (waarover ik geen oordeel heb) Ik vind dat niet mooi!
zachtop pratenquote:
dan is het ng geen bullshit..maar mijn mening over dat jo mooi is of niet...nee..ze heeft er niet vor gekozen..maar als het er om gaat of ze mooi is vind ik van niet..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Freule het volgende:
[..]
wat een bullshit die huisuitsalg heeft zij niet voor gekozen en is erg lullig om steeds mee te slaan.
En iedereen heeft een eigen mening en gelukkig maar anders zagen we er allemaal hetzelfde uit .
Volgens mij zeg ik dat niet, hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:35 schreef Freule het volgende:
[..]
ja kan en mag dr lippen zijn nu idd niet mooi om dat de vulling minder is geworden en weer moet worden opgevuld. Daar heb je gelijk in en is niet mooi maar dan kan ik wel de rest eromheen nog mooi vinden .
Nou, ik heb al vaak goed gezeten met mijn intuitie betreffende bepaalde mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Apart. Zie je toch hoe smaken kunnen verschillen........ (niet sarcastisch bedoeld hoor)...... of mensenkennis... (OK, dit is wel sarcastisch).
Wil niet aanvallen omdat ik je weer quotequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:33 schreef Freule het volgende:
[..]
Sharon vond ik eerst ook leuk maar zie nu dat ze mee hupt van kamp naar kamp en daar hou ik niet van zag ik al toen servio terug kwam liet ze gerard links liggen nu is ze sjaggie omdat ze genomineerd staat terwijl de weken daar voor Joanna niet zo moest zeuren .Ik hou daar niet van doe wat jezelf vind en zeg wat jezelf wint en loop niet met anderen mee.
Lief????????????quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, ik heb al vaak goed gezeten met mijn intuitie betreffende bepaalde mensen.
Mensen kunnen zich zo lief en aardig voor doen als ze willen, maar ik doorzie dat toch.
Vanmorgen zag je al wat een kreng Sharon kan zijn en volgens mij is dat haar ware aard.
Echt zo'n verwend nest met een vriendinneclubje die je weleens op terrasjes ziet zitten en daar de obers het leven zuur maken omdat ze zichzelf zoveel beter vinden. Of in de winkel lopen zeiken tegen de verkopers omdat een kledingstuk verkleurd is in de was. Dat soort volk. Het druipt ervan af.
En nee, Jo en Mo vind ik ook niks. Mo is echter, naar mijn mening, wel het meest zichzelf. Dat ze zo'n neuroot is, kan ze ook niks aan doen. Is al erg zat. Maar ze heeft wel een lief karakter.
Nee de inhoud moet mooi zijn, maar je moet er ook mee over straat kunnen lopen toch ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:38 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vind de verpakking niet zo heel gek belangrijk om iemand mooi of lelijk te maken
ik zit die laatste zin ook met verbazing te lezenquote:
Grappig, ik zie dit eerder Jo doen, dan Sharon.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Vanmorgen zag je al wat een kreng Sharon kan zijn en volgens mij is dat haar ware aard.
Echt zo'n verwend nest met een vriendinneclubje die je weleens op terrasjes ziet zitten en daar de obers het leven zuur maken omdat ze zichzelf zoveel beter vinden. Of in de winkel lopen zeiken tegen de verkopers omdat een kledingstuk verkleurd is in de was. Dat soort volk. Het druipt ervan af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |