Lekker boeiendquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee pfft ik vind je punt geen hout snijden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
sst hyves![]()
Sharon staat momenteel aan kop, Karim en Monique gaan redelijk gelijk op... @ Secret Story NL
Als die trend maar niet doorzet...quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
sst hyves![]()
Sharon staat momenteel aan kop, Karim en Monique gaan redelijk gelijk op... @ Secret Story NL
Karim stemmers komen meestal laat op gaan, zie vorige week en de keer met Flip en Lex.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
sst hyves![]()
Viel me gisteren ook tegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef Namat het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)?show=video#comments
Vanaf 43.30 min, wat een ONSPORTIEVE reactie van Sharon, Mo knuffelt nog ff ondanks de teleurstelling, Sharon geeft geen krimp, Jo zegt nog sorry tegen Sharon en ze zegt helemaal niets, geen gefeliciteerd tegen Jo, geen dankjewel voor de sticker tegen Flip, nu komt haar WARE aard naar boven. En zij was notabene degene die tegen anderen zegt: Joh je wereld vergaat niet als je 4e word hoor, er zijn ergere dingen. Nou Sharon, steek je eigen advies nu maar in je zak en blijf in je rol van de volwassene en eerlijke en oprechte bewoner, is vast moeilijk wat dat is ze gewoon niet.
Valt aardig door de mand nu.
Ook haar doel met de prijs verandert steeds, nu weer dieren helpen.
Allemaal zieltjes winnen wat ze doet.
ja het kan idd wel zijn dat alle Mo fans (dat klinkt heel grappig) meteen zijn begonnen met stemmen en dat die van Karim dat tijdens de liveshow doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:44 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Karim stemmers komen meestal laat op gaan, zie vorige week en de keer met Flip en Lex.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
sst hyves![]()
yep!quote:
Weet echt niet wat ze wil mw. grootsmoel. Ze verdiend het niet om in de finale te staan, klaar...quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef Namat het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)?show=video#comments
Vanaf 43.30 min, wat een ONSPORTIEVE reactie van Sharon, Mo knuffelt nog ff ondanks de teleurstelling, Sharon geeft geen krimp, Jo zegt nog sorry tegen Sharon en ze zegt helemaal niets, geen gefeliciteerd tegen Jo, geen dankjewel voor de sticker tegen Flip, nu komt haar WARE aard naar boven. En zij was notabene degene die tegen anderen zegt: Joh je wereld vergaat niet als je 4e word hoor, er zijn ergere dingen. Nou Sharon, steek je eigen advies nu maar in je zak en blijf in je rol van de volwassene en eerlijke en oprechte bewoner, is vast moeilijk wat dat is ze gewoon niet.
Valt aardig door de mand nu.
Ook haar doel met de prijs verandert steeds, nu weer dieren helpen.
Allemaal zieltjes winnen wat ze doet.
Ja maar Bart presenteert het ook alsof hij tegen kindertjes praatquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:44 schreef Copycat het volgende:
Gisteren zag ik bij Net5 een paar keer een promo voor SST. "Zal een boek de liefde van Joanna en Philip redden???" oid.
Dan is je doelgroep én elf en behept met een IQ van elf.
Hey Cat, ik neem toch aan dat je deze conclusie niet voor de eerste keer trekt !quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:44 schreef Copycat het volgende:
Gisteren zag ik bij Net5 een paar keer een promo voor SST. "Zal een boek de liefde van Joanna en Philip redden???" oid.
Dan is je doelgroep én elf en behept met een IQ van elf.
Het is ook de vraag wat ze met 'redelijk' gelijk opgaan bedoelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]Ik geloof het niet.
Alhoewel.... Mo is wel fakking veel in beeld bij de daily de laatste tijd
Sharon: 39,9%quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft er iemand de tussenstanden gezien?Op Hyves staat dat Sharon op kop gaat en dat Karim en Monique gelijk op gaan....
Ik zie die Mo gewoon weer het huis in gaan hoor, er wordt zo geknoeid met de stemmen..... Ze hebben ook echt de scheit aan de kijkers he?
Is meer dan 1 typefout dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef sjampoeh het volgende:
POLL
Wie is jouw favoriet?
Karim 45%
Monique 14%
Sharon 41%
dit staat op de site, zal wel een typefout zijn
Ik blijf me erover verbazen hoezeer ze kijkers onderschatten, de grootste fout die je maken kunt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Ginosa het volgende:
Hey Cat, ik neem toch aan dat je deze conclusie niet voor de eerste keer trekt !
Poll van hyves zegt toch iets andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft er iemand de tussenstanden gezien?Op Hyves staat dat Sharon op kop gaat en dat Karim en Monique gelijk op gaan....
Ik zie die Mo gewoon weer het huis in gaan hoor, er wordt zo geknoeid met de stemmen..... Ze hebben ook echt de scheit aan de kijkers he?
Ja maar dat zou bij Mo toch doelloos zijn? Ze krijgt bijna geen stemmen en dat zijn dus ook geen inkomsten. Ze gaan toch niet mensen met meer stemmers eruit gooienquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
Als Mo mag blijven dan ben ik helderziendIk zei dat Gerard moest gaan (waar) Ik zeg dat Mo blijft (zou me niks verbazen) Denk dat Karim gaat.
Ik wou nog reageren maar ik begrijp dat we klaar zijn ?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet echt niet wat ze wil mw. grootsmoel. Ze verdiend het niet om in de finale te staan, klaar...
Dan gaan Mo en Karim niet gelijk op toch? Waarom zeggen ze dat dan??quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sharon: 39,9%
Karim: 46,1%
Mo: 14%
Volgens Hyves dan hè?
Omdat dit niks te maken heeft met smsjes en telefoontjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan gaan Mo en Karim niet gelijk op toch? Waarom zeggen ze dat dan??
Omdat ze willen dat je belt of een SMS verstuurd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Stond sharon niet aan kop?quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 14:48[/url] schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jij zal dan niet bellen/sms'en en (God verhoede) ik ook niet maar ik ben bang dat er veel jongeren zich een carpaal tunnelsyndroom zitten te tikken op hun mobiel om hun favoriet er in te houden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen hoezeer ze kijkers onderschatten, de grootste fout die je maken kunt.
Wel zielig hoor, dat ze eerst een halve dag met haar dierbaren, die ze zo mist, moet doorbrengen, en dan ook nog eens samen met Maik dat hele eind naar dat hotel bij Gouda (of waar dan ook) moet reizen.quote:Op woensdag 4 mei 20;11 14:46 schreef Day het volgende:
[..]
yep!
Mo slaapt naast die vriendin en wil waarschijnlijk nog niet neuken in huis van schoonouders, dus vandaar hotel.
Is het jullie ook opgevallen hoe graag ze haar familie, die ze zoooo mist, wil zien?
Alsof hun die paar stemmers uitmaakt (kun je wel zien aan Gerard) Zij hebben een bepaald beeld voor zich wie er in de finale staan (weet hun gedachtegang niet, maar denk dat ze vooral rekening houden met de breezertjes)quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat zou bij Mo toch doelloos zijn? Ze krijgt bijna geen stemmen en dat zijn dus ook geen inkomsten. Ze gaan toch niet mensen met meer stemmers eruit gooien
Ja maar ik ga er nog steeds vanuit dat Geer gewoon echt de minste stemmen had hoor ;hoe graag ik hem er ook ingehouden had. Maar het verschil tussen Karim en Mo is volgens mij meer dan een paar stemmen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alsof hun die paar stemmers uitmaakt (kun je wel zien aan Gerard) Zij hebben een bepaald beeld voor zich wie er in de finale staan (weet hun gedachtegang niet, maar denk dat ze vooral rekening houden met de breezertjes)
Ja want die denken ook dat gratis smsjes ook echt gratis zijn als je ze stuurt aan Net5quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Jij zal dan niet bellen/sms'en en (God verhoede) ik ook niet maar ik ben bang dat er veel jongeren zich een carpaal tunnelsyndroom zitten te tikken op hun mobiel om hun favoriet er in te houden.
Scheelt dat ze vaak beltegoed hebben en geen abonnementquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja want die denken ook dat gratis smsjes ook echt gratis zijn als je ze stuurt aan Net5
Ach ja......Wat jij wilt joh!! Het gaat er echt niet eerlijk aan toe daar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er nog steeds vanuit dat Geer gewoon echt de minste stemmen had hoor ;hoe graag ik hem er ook ingehouden had. Maar het verschil tussen Karim en Mo is volgens mij meer dan een paar stemmen hoor
Oh ja, dat meisje met 300 gratis SMSjes. Die schrikt zich straks rot.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ja want die denken ook dat gratis smsjes ook echt gratis zijn als je ze stuurt aan Net5
Nou......ik ken heel veel meisjes van 10/11 met een BB met abonnement hoor...Die ouders komen me aan het betalen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef Roguee het volgende:
[..]
Scheelt dat ze vaak beltegoed hebben en geen abonnement
nee dat zeg ik toch helemaal niet? Ik geloof zeker wel dat ze proberen om kijkers te beinvloed etc. en ook als het verschil niet groot is met stemmen dat ze dan gewoon zelf bepalen. Het enige wat ik zeg is waarom zouden ze iemand met veel meer stemmen (wat meer geld opleverd) eruit gaan gooien. Ik snap daar het nu niet van dat is toch niks negatiefs naar jou ofzooquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ach ja......Wat jij wilt joh!! Het gaat er echt niet eerlijk aan toe daar.
Ja, sorry RC_1990. Ik denk ook dat je dan een beetje naiëf bent hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ach ja......Wat jij wilt joh!! Het gaat er echt niet eerlijk aan toe daar.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat meisje met 300 gratis SMSjes. Die schrikt zich straks rot.
Jezus serieus? Ernstig dit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou......ik ken heel veel meisjes van 10/11 met een BB met abonnement hoor...Die ouders komen me aan het betalen..
Ja dat word al de hele tijd gezegdquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ja, sorry RC_1990. Ik denk ook dat je dan een beetje naiëf bent hoor
Papa en mama vooral, dat kind was aan de nickname te zien 15 ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet aangesproken hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
nee dat zeg ik toch helemaal niet? Ik geloof zeker wel dat ze proberen om kijkers te beinvloed etc. en ook als het verschil niet groot is met stemmen dat ze dan gewoon zelf bepalen. Het enige wat ik zeg is waarom zouden ze iemand met veel meer stemmen (wat meer geld opleverd) eruit gaan gooien. Ik snap daar het nu niet van dat is toch niks negatiefs naar jou ofzoo
Die zullen dan toch wel een belplafond hebben?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Papa en mama vooral, dat kind was aan de nickname te zien 15 ofzo
Dat wordt een rekening van zo'n ¤ 250,= gok ik
Sms is duurder dan een gewone sms in progammas .quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
tis n lekker ventjequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef Chanel5 het volgende:
Stelletje idioten hebben Sec een string aangedaan
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |