Ga hem sowieso volgen, al is het maar om te horen hoe mo hem gaat stalkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef sjampoeh het volgende:
die Maik is de hele tijd reclame voor zich zelf aan het maken, is het niet voor z'n hyves dan wel z'n twitter![]()
![]()
SST_Maik
ik kan weer verzoeken accepteren op hyves! heb iedereen toegevoegd waar er nog een uitnodiging van open stond http://maikbos.hyves.nl #sstnl
about 1 hour ago via Twitterrific for Mac
hey tweeps! voeg me toe op mijn eigen twitter @maikbos en hyves http://maikbos.hyves.nl #sstnl
dit account gaat nadat de show is afgelopen helaas weg! voeg me toe op @maikbos en hyves http://maikbos.hyves.nl #sstnl
about 3 hours ago via Twitterrific for Mac
Voeg me toe op @maikbos om me na Secret Story te blijven volgen!! #sstnl
about 16 hours ago via Twitter for iPhone
Misschien omdat stelletjes het goed doen bij de (ja, sorry) jongere kijkers ?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja snap wat je bedoeld maar kan me zijn reactie van net toch wel voorstellenIk trouwens ook dat Flip een beetje moeilijk doet overdag wil die niet klef doen enzo maar s'avonds als licht uit is denkt ie oooh dat ziet niemand
Ik denk gewoon echt nog steeds dat het komt doordat ie dat allemaal niet op tv wil doen ookal zijn er mensen die denken dat ie alleen maar doet alsof enzo. Kan me dat gewoon niet vooorstellen. Waarom zou ie anders zo weken achter haar aangelopen hebben als ie haar niet leuk vind
Maar welke nitwit bestempelt Joanna en Philip nu als echt stelletje? Zelfs mijn kalverliefdes waren van een volwassener, reëler niveau.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef rc_1990 het volgende:
Dat soort dingen worden toch altijd gezegd bij stelletjes in RLS
Oh ja, ik vergeet dat de doelgroep gemiddeld elf is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Ginosa het volgende:
Misschien omdat stelletjes het goed doen bij de (ja, sorry) jongere kijkers ?!
De jongere kijkers ?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar welke nitwit bestempelt Joanna en Philip nu als echt stelletje? Zelfs mijn kalverliefdes waren van een volwassener, reëler niveau.
Ja dat klopt, overdag liever niet en s'avonds wel.. Maar hij heeft gelijk op tv hoeft dat helemaal niet, ik denk pas als ze uit het huis kunnen zien of het echt wat wordt of niet.. Ja hahah je loopt niet zomaar zolang achter iemand aan.quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 14:33[/url] schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja snap wat je bedoeld maar kan me zijn reactie van net toch wel voorstellenIk trouwens ook dat Flip een beetje moeilijk doet overdag wil die niet klef doen enzo maar s'avonds als licht uit is denkt ie oooh dat ziet niemand
Ik denk gewoon echt nog steeds dat het komt doordat ie dat allemaal niet op tv wil doen ookal zijn er mensen die denken dat ie alleen maar doet alsof enzo. Kan me dat gewoon niet vooorstellen. Waarom zou ie anders zo weken achter haar aangelopen hebben als ie haar niet leuk vind
mo is pas terug in NL en woont tijdelijk bij beste vriendin natasha in gouda, maik woont bij zijn ouders in duiven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ik dacht Limburg en begreep dat Maik een hotel in de buurt van Gouda moest boeken, maar nou lees ik hier ook dat ze zelf in Gouda woont.
Ik snap trouwens sowieso al niet waarom 2 volwassen mensen, die naar ik aanneem allebei eigen woonruimte hebben, een hotelkamer nodig hebben?
Nee maar stel dat ie het alleen maar voor spel had gedaan waarom dan Jo? die had een vriend en Flip wist niet dat die vriend het ging uitmaken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Misschien omdat stelletjes het goed doen bij de (ja, sorry) jongere kijkers ?!
Heeft Maik wat schnabbels, zie op zijn hyves een aantal data staan met (ik denk) discotheken erachter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef sjampoeh het volgende:
die Maik is de hele tijd reclame voor zich zelf aan het maken, is het niet voor z'n hyves dan wel z'n twitter![]()
![]()
SST_Maik
ik kan weer verzoeken accepteren op hyves! heb iedereen toegevoegd waar er nog een uitnodiging van open stond http://maikbos.hyves.nl #sstnl
hey tweeps! voeg me toe op mijn eigen twitter @maikbos en hyves http://maikbos.hyves.nl #sstnl
dit account gaat nadat de show is afgelopen helaas weg! voeg me toe op @maikbos en hyves http://maikbos.hyves.nl #sstnl
about 3 hours ago via Twitterrific for Mac
Voeg me toe op @maikbos om me na Secret Story te blijven volgen!! #sstnl
about 16 hours ago via Twitter for iPhone
De redactie vooral.... 13 weken en 3 "relaties", waarvan zelfs1 "huwelijk".quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar welke nitwit bestempelt Joanna en Philip nu als echt stelletje? Zelfs mijn kalverliefdes waren van een volwassener, reëler niveau.
Maik woont nog thuis?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Day het volgende:
mo is pas terug in NL en woont tijdelijk bij beste vriendin natasha in gouda, maik woont bij zijn ouders in duiven.
Thnxquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
mo is pas terug in NL en woont tijdelijk bij beste vriendin natasha in gouda, maik woont bij zijn ouders in duiven.
Ja pff je snapt toch wat ik bedoel!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wát moet ik op die foto zien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
Lekker op de grond je vieze maandverband verschonen, ten overstaan van heel Nederland. [ afbeelding ]
Nee pfft ik vind je punt geen hout snijden.quote:
Ik denk wel dat iedereen behalve de programmamkers wel snappen dat er geen sprake is van een echte relatie maar hoe moeten we het anders noemenquote:
Ik haal het er niet uit.quote:
Ja, precies. Ook zo overdreven. En dan die infantiele verhaaltjes over wat er in het huis gebeurt (onder het kopje 'news') daar schieten de tranen je ook van in de broek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
De redactie vooral.... 13 weken en 3 "relaties", waarvan zelfs1 "huwelijk".
Dat zou zelfs voor Amerikaanse begrippen veel en snel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |