Ik voel me niet aangesproken hoor maar ik kan je vertellen dat ik helemaal door mijn empathie heen ben waar het Mo betreft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:22 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik ben niet echt fan van Mo
maar vind dat het geblaat van veel schapen hier niet helemaal terecht is
een beetje empathie zou die schapen sieren
Nou snap ik hoe het komt dat Gouda vorige maand opeens wel positief in het nieuws was; Monique zit in Portugalquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:20 schreef Mita het volgende:
[..]
Mo woont zolang bij een vriendin in Gouda, heeft ze meerdere malen verteld
Volgens mij sta je stil bij de doden die gevallen zijn. Wat een faal weer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef sjampoeh het volgende:
Secret Story NL
Vanavond nemen wij op tv en internet om 20.00 uur twee minuten stilte in acht. Wij vinden het belangrijk om stil te staan bij vrijheid, een digitale stilte op Facebook is hierom vanzelfsprekend.
3 uur geleden · 4497 · Vind ik leuk ·
Goed gezien !! Ik had er over heen gelezen, sufkutten idd..quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vrijheid wordt morgen gevierd, vandaag Dodenherdenking, wat een sufkutten.
Hoezo is dat raarquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef ItsDidi het volgende:
Jo mag niet in zijn broek want ze zijn op tv hahahahaha rare gozer die filp.
Goed bedoeld maareh... ffailquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef sjampoeh het volgende:
Secret Story NL
Vanavond nemen wij op tv en internet om 20.00 uur twee minuten stilte in acht. Wij vinden het belangrijk om stil te staan bij vrijheid, een digitale stilte op Facebook is hierom vanzelfsprekend.
3 uur geleden · 4497 · Vind ik leuk ·
Ja Philip zit tot er een weggaat opgescheept met Jo eigen schuld hij doet ook alles om niet genomineerd te worden en voor stemmen. Hij walgt vaak van haar vooral in bed moet ze vragen voor een kus of kroelen. En hij maar naar Mo kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef ItsDidi het volgende:
Jo mag niet in zijn broek want ze zijn op tv hahahahaha rare gozer die filp.
Nu kan het nog !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:26 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja Philip zit tot er een weggaat opgescheept met Jo eigen schuld hij doet ook alles om niet genomineerd te worden en voor stemmen. Hij walgt vaak van haar vooral in bed moet ze vragen voor een kus of kroelen. En hij maar naar Mo kijken.
Ze zit gewoon bijna zijn ballen te aaien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:26 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Jo houdt van mannen benen
Zelfs voor de uitzending falen ze al pijnlijk. .quote:
Dat is die hele grap, maar als ze in bed liggen gaan ze wel los.. Blijf dan ook straight en doe niks en ga dan ook gewoon apart liggen.quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 14:26[/url] schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hoezo is dat raarEr zijn mensen die het wel nog iets intereseren wat er neer word gezet op tv.
Ik denk juist dat ie het helemaal te gek vindt, maar hij doet alsof.quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 14:26[/url] schreef delfse het volgende:
[..]
Ja Philip zit tot er een weggaat opgescheept met Jo eigen schuld hij doet ook alles om niet genomineerd te worden en voor stemmen. Hij walgt vaak van haar vooral in bed moet ze vragen voor een kus of kroelen. En hij maar naar Mo kijken.
Ik denk dat hij haar gelijk dumpt als de aftiteling is begonnen met de finale.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:31 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ie het helemaal te gek vindt, maar hij doet alsof.
Ja snap wat je bedoeld maar kan me zijn reactie van net toch wel voorstellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:29 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Dat is die hele grap, maar als ze in bed liggen gaan ze wel los.. Blijf dan ook straight en doe niks en ga dan ook gewoon apart liggen.
Hahaha dat zou wel zielig zijn, maarja je moet je gevoel volgen..quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 14:32[/url] schreef delfse het volgende:
[..]
Ik denk dat hij haar gelijk dumpt als de aftiteling is begonnen met de finale.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Jo deed gisteren een poging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nu je dat zegt: Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat iemand ooit iets van Mo heeft doorverteld aan degene over wie zij het had gehad. Ze weet precies tegen wie ze wat moet zeggen.
Dat ligt eraan wie die finale wintquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden toch altijd gezegd bij stelletjes in RLSquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef delfse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |