Ja vooral als ze die hond roept! Brrr.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:28 schreef Ginosa het volgende:
Enorm vertederend beessie.
En On Topic: ik krijg af en toe ook de kriebels als ik Sharon hoor blèren....
vreselijk he, die keiharde rot stem met die overdreven RRRRRRquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:28 schreef Ginosa het volgende:
Achja Guido blijft wel achter de mensen staan waar hij in het huis mee omging, Laura was gisteren aan het twitteren dat ze het Flip zo gunde dat hij niet genomineerd stondquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef delfse het volgende:
Guido neem het niet altijd op voor de zwakkere . Hij liet Alex ook links liggen toen die door Servio getreiterd werd.
Hier gaan de handen op de oren als Sharon loopt te blèren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:28 schreef Ginosa het volgende:
Hier gaan de katten de gordijnen inquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier gaan de handen op de oren als Sharon loopt te blèren.
SECREEEEDOOOO!!!
Van Laura ook achterbaks ze nomineerde hem het meest van allemaal tot ze met Jo een klik kreeg en daar hoort het hondje Philip bij dus werd hij niet meer genomineerd door Luira.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Achja Guido blijft wel achter de mensen staan waar hij in het huis mee omging, Laura was gisteren aan het twitteren dat ze het Flip zo gunde dat hij niet genomineerd stond
Ik kan van Mo ook het minste hebben maar Sharon vind ik de laatste tijd ook niet echt aardig overkomen. Ben zelf even oud als Sharon en kan sommige reacties van haar gewoon niet begrijpen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef Ginosa het volgende:
En toch kan ik veel dingen van Sharon wel met de mantel der liefde bedekken (omdat ze nog zo jong is) en ik heb me aan alle bewoners (aan de één meer dan aan de ander) wel eens geërgerd. Maar aan Mo heb ik gaandeweg echt een hartgrondige hekel gekregen. Vanwege haar in- en ingemene karakter.
Jawel vervolgens heeft ze hem wel genomineerd en zelf aangegeven dat ze hem het liefste zag vertrekken van de overige bewonersquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef delfse het volgende:
[..]
Van Laura ook achterbaks ze nomineerde hem het meest van allemaal tot ze met Jo een klik kreeg en daar hoort het hondje Philip bij dus werd hij niet meer genomineerd door Luira.
Daarom spaar ik je af en toe ook hier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik kan van Mo ook het minste hebben maar Sharon vind ik de laatste tijd ook niet echt aardig overkomen. Ben zelf even oud als Sharon en kan sommige reacties van haar gewoon niet begrijpen.
quote:
Eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]![]()
Nou ben dan misschien een van de jongere hier maar sommige reacties vind ik vele male kinderachtiger dan de dingen die ik zeg.
Het was een zeer korte samenvatting, mn. door de laatste weken gevormd, ik kijk regelmatig, kort weliswaar want merendeel liggen ze plat maar ik lees hier heel veel meequote:
Er zitten hier ook een paar 15-jarigen he. Je zou je verbazen over de leeftijden hier, was een tijd terug een topic overquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]![]()
Nou ben dan misschien een van de jongere hier maar sommige reacties vind ik vele male kinderachtiger dan de dingen die ik zeg.
voor het betere knip en plakwerk voor de daily....quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef iBenny het volgende:
Waarom praat Jo vandaag zo lief tegen iedereen?
Ja ik weet dat ik niet de jongste ben hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Er zitten hier ook een paar 15-jarigen he. Je zou je verbazen over de leeftijden hier, was een tijd terug een topic over
ik ben 14quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik niet de jongste ben hoorMaar ik bedoel ook dat het merendeel wel ouder zal zijn of niet?
Juist eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef Ginosa het volgende:
En toch kan ik veel dingen van Sharon wel met de mantel der liefde bedekken (omdat ze nog zo jong is) en ik heb me aan alle bewoners (aan de één meer dan aan de ander) wel eens geërgerd. Maar aan Mo heb ik gaandeweg echt een hartgrondige hekel gekregen. Vanwege haar in- en ingemene karakter.
Ik ben 30 +Mijn teller gaat niet verder dan 30quote:
Ze krijgt bericht van thuis.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef iBenny het volgende:
Waarom praat Jo vandaag zo lief tegen iedereen?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
voor het betere knip en plakwerk voor de daily....
Tuurlijk ik heb vaak niet eens door als iemand post welke leeftijd hij of zij zal hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef Ginosa het volgende:
Jong spul allemaal hier. Maar zolang je wat te melden hebt, prima toch?!
same herequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ben 30 +Mijn teller gaat niet verder dan 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |