quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
En Mo hebben ze de hele tijd uien onder haar neus gehouden
Volgens mij hebben ze het niet echt doorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:06 schreef utrecht1970 het volgende:
Misschien denken de bewoners nu wel: BB1 had Marco Borsato, wij hebben Dries Roelvink.
Of hij is opeens mega populair geworden in 12 weken of we zitten in een programma waar niemand naar kijkt.
dus makkelijk om kijkers een bepaald oordeel over iemand te laten vellenquote:
Volgens mij is Dries niet meer dan een N-er.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:04 schreef willllll het volgende:
dries is waarschijnlijk de goedkoopste bn-er die er naar toe wil
Ja maar hoe verklaar je het dan dat er mensen zijn die helemaal niet naar de daily kijken maar alleen de streams en dat die het hetzelfde beeld hebben over Mo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:07 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dus makkelijk om kijkers een bepaald oordeel over iemand te laten vellen
laat in de daily 25 keer zien hoe JoJo stampvoetend voor de deur van de kvdw staat en zegt dat zei nooit een bericht krijgt en ze wordt als jaloers kreng neergezet
Ze denken dat heel nederland kijkt en dat ze bnn zijn. Het zal ze flink tegenvallen dat ze niet herkend worden op straat. Over twee weken is iedereen ze weer vergeten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:07 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het niet echt door
raar dat er altijd wel 1 stream op JoJo staatquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar hoe verklaar je het dan dat er mensen zijn die helemaal niet naar de daily kijken maar alleen de streams en dat die het hetzelfde beeld hebben over Mo?
Ja Mo gisteren nog. 54% denkt dus dat Maik echt verliefd op me is, dat zijn dus 8 miljoen Nederlandsquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze denken dat heel nederland kijkt en dat ze bnn zijn. Het zal ze flink tegenvallen dat ze niet herkend worden op straat. Over twee weken is iedereen ze weer vergeten.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja Mo gisteren nog. 54% denkt dus dat Maik echt verliefd op me is, dat zijn dus 8 miljoen Nederlands
Wat heeft dat nou met het beeld dat kijkers hebben van Mo te makenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
raar dat er altijd wel 1 stream op JoJo staat
Denk dat het Mo heel erg gaat tegenvallen als ze op straat wordt herkend (met alle gevolgen vandien).quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze denken dat heel nederland kijkt en dat ze bnn zijn. Het zal ze flink tegenvallen dat ze niet herkend worden op straat. Over twee weken is iedereen ze weer vergeten.
Hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja Mo gisteren nog. 54% denkt dus dat Maik echt verliefd op me is, dat zijn dus 8 miljoen Nederlands
Die kans is groot... als ze verstandig zijn tenminste wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
haar vrienden irl zullen zich nu ook wel eens achter de oren krabben denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |