Hoi Bommie, hoe is het met je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ik zet dus net de streams aan en het is net of er niets is veranderd sinds 3 weken geleden..... Ik wil ze eigenlijk nog steeds voor het grootste gedeelte dood zien![]()
ik ga het ook niet meer doen ook
Bommiequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ik zet dus net de streams aan en het is net of er niets is veranderd sinds 3 weken geleden..... Ik wil ze eigenlijk nog steeds voor het grootste gedeelte dood zien![]()
Daar kon je op wachten.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Alle Twente-fans gaan nu op Karim stemmen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef Ginosa het volgende:
Sharon gaat "Ajax Ajax" brullen. FF los van de club ga je natuurlijk nooit een flink deel van NL tegen je in het harnas jagen. En dat doe je sowieso als je een clubnaam noemt. Zeg dan Oranje of zo.
Nou niet in de cosquote:
wie is Ron Vlaar??quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten.
De vriendin van Djoon is getrouwd met Ron Vlaar. Boeien.
daar is het ook beterquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou niet in de cosIk kan gewoon echt niet meer naar die lui kijken, zelfs niet alleen de uitzending..
deed net ff een poging maar wat een naar narcistis volk ... dus ik kom wel af en toe buurten in de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |