Nee ik stem zelf helemaal niet maar dat doe ik nooit ongeacht of ik denk dat het eerlijk gaat of niet. Maar moet natuurlijk iedereen zelf weten maar als je zoals sommige echt je hele beltegoed gaat gebruiken om te stemmen dan ben je toch nie goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
1,80 euro is op zich natuurlijk niet veel geld. Maar als je dat besteedt, ga je er toch van uit dat de hele stemprocedure eerlijk gaat?! En dat zie ik zelf eigenlijk niet.
Daar ging ik ook vanuit, plus nog een keer een kwartje per verzonden bericht (die valt waarschijnlijk buiten de bundel), wordt het dus zo'n ¤ 0,85 in totaal per bericht... dat zal bij 300 SMSjes dus zo'n ¤ 250,= zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk iets meer. Op de SST site staat 60 eurocent per gesprek/ontvangen bericht.
dat had ik ook..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat het eerlijk gaat, maar ach, aan Gerard was het wel besteed
Klopt, kutjenagaan. En dat maal 300.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:07 schreef Ginosa het volgende:
Ja idd. Maar dat "ontvangen" bericht slaat toch op de sms (of 2) die je weer terug krijgt?! Dat zijn toch kosten bovenop jouw eigen verzonden sms?!
Nee, dat was het dan niet (was eigenlijk het punt dat ik probeerde te maken).quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat het eerlijk gaat, maar ach, aan Gerard was het wel besteed
Nouja 1 voordeel in de finale zal ze dan niet meer stemmenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ging ik ook vanuit, plus nog een keer een kwartje per verzonden bericht (die valt waarschijnlijk buiten de bundel), wordt het dus zo'n ¤ 0,85 in totaal per bericht... dat zal bij 300 SMSjes dus zo'n ¤ 250,= zijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe dat werkt. Ik SMS nooit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef Leandra het volgende:
Daar ging ik ook vanuit, plus nog een keer een kwartje per verzonden bericht (die valt waarschijnlijk buiten de bundel), wordt het dus zo'n ¤ 0,85 in totaal per bericht... dat zal bij 300 SMSjes dus zo'n ¤ 250,= zijn.
Is er op de andere streams wel wat van het huis te zien, of hangen ze daar op commando?quote:
Er gaat wrs iets gebeuren, op commando dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:10 schreef Leandra het volgende:
Is er op de anders streams wel wat van het huis te zien, of hangen ze daar op commando?
De rolluiken zijn immers ook naar beneden....
Wordt het huis Dries-proof gemaakt?
Denk dat het voor een hoop ouders van dat jonge grut op hyves, die majo lekker aanmoedigt flink gaat aan tikken dat mens gaat over lijken.quote:
Yupquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:13 schreef ItsDidi het volgende:
Krijgen ze te weten wat er in de wereld gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |