En gelijk heb jequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe dat werkt. Ik SMS nooit.
Je kan je "mooie"nummer meenemen naar een nieuwe sim-kaart...quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:15 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hier nog een baggertelefoon (prepaid met een mooi nummer dat ik niet kwijt wil) en dat gebruik ik voor dit soort dingen....
Ik moet eens per jaar opwaarderen, anders vervalt het nummer, en dat beltegoed mag dus voor dit soort nonsens gebruikt worden.
On-topic; ze lijken aardig onder de indruk van de krant...
Dit dus.......quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
maar ze zouden helemaal geen nieuws te horen krijgen
Ah joh, ze zitten in de laatste paar dagen. Boeien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
ja, alleen zijn er dan weer mensen die roepen dat ze het nieuws over OBL wel weer moeten weten, net als toen met Japan. Dit is een leuke manierquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
Ik heb al jaren (10) een abo met een ander nummer.... vind het prima zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je kan je "mooie"nummer meenemen naar een nieuwe sim-kaart...Had een 4 x 4 nummer en dat neem ik al jaren mee naar elke provider.
Ze wisten dat gister alquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
Er heeft nog niemand 'Osama is dood' gegild toch?Terwijl me dat toch wel noemenswaardiger lijkt dan FC Twente.
yepquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah joh, ze zitten in de laatste paar dagen. Boeien.
Weten ze alquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
Er heeft nog niemand 'Osama is dood' gegild toch?Terwijl me dat toch wel noemenswaardiger lijkt dan FC Twente.
Ach Karim zal wel weten dat het nep is...Osama was al 10 jaar dood....quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
dat was gister al bekend door een quiz vraagquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
Dat weten ze al via een quiz gisteren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |