Was er in het begin van SST niet een regel dat er overdag niet op bed gelegen mocht worden?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet dat ze die mensen 's-morgens nog uit hun bed roepen, twee tellen later liggen de meesten er weer in en dat bijna gedurende de hele dag.
Het zijn allemaal van die wazige stukjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
schrijf dan niks![]()
Een hippe krul
4 mei om 16.16
Monique zorgt voor een mooi kapsel.
Nadat Sharon een vlecht in het haar van Monique heeft gevlochten, gaat de blondine zelf aan het werk. Gewapend met een krultang zorgt ze voor een prachtig kapsel. Vanavond om 19:30 uur is er weer een uitzending op Net5 en dan moet je er natuurlijk goed uitzien.
[ afbeelding ]
is niet erg gek...de laatste 5 jaar werkte ik in de produktie..voor brood en boterkoek..dus ook zaterdag en zondags..en nu voor tnt..maar als ik 2 dagen vrij had omdat er geen werk was werd ik echt lamledig...had grote ideen..van alles in huis doen..nou echt niet...ik zat en zat en zat...beetje lezen en moe van het niets doen..plus die lichten daar en dat slechte eten...ik zou geen poot meer omhoog krijgen..wordt al kriegel na 2 dagen niets doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet dat ze die mensen 's-morgens nog uit hun bed roepen, twee tellen later liggen de meesten er weer in en dat bijna gedurende de hele dag.
Precies. Maar die stukjes gaan toch de hele tijd nergens over (en staan vol met taalfouten, maar goed)?! Ben allang blij dat er dit keer niet "hoogbegaafde dame" staat m.b.t. Moquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
schrijf dan niks![]()
Een hippe krul
4 mei om 16.16
Monique zorgt voor een mooi kapsel.
Nadat Sharon een vlecht in het haar van Monique heeft gevlochten, gaat de blondine zelf aan het werk. Gewapend met een krultang zorgt ze voor een prachtig kapsel. Vanavond om 19:30 uur is er weer een uitzending op Net5 en dan moet je er natuurlijk goed uitzien.
[ afbeelding ]
Ja, verbaas me ook over die luiheid en vooral verwendheid van die nog relatief jonge mensen. Zoals Mo er blijkbaar van uitgaat dat er voor haar gekookt wordt etc. Zich alles maar aan laat dragen. En als ze een keer de afwas doet blijkt ze dat niet te kunnen. Heeft ze thuis nooit hoeven meehelpen? En heeft ze als 30 jarige nooit leren koken? Ik verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar een beetje voor jezelf kunnen zorgen moet je dan wel kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Was er in het begin van SST niet een regel dat er overdag niet op bed gelegen mocht worden?!
Ja verbaas mij er ook over hoe niet zelfredzaam ze is, of erg lui dat kan ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, verbaas me ook over die luiheid en vooral verwendheid van die nog relatief jonge mensen. Zoals Mo er blijkbaar van uitgaat dat er voor haar gekookt wordt etc. Zich alles maar aan laat dragen. En als ze een keer de afwas doet blijkt ze dat niet te kunnen. Heeft ze thuis nooit hoeven meehelpen? En heeft ze als 30 jarige nooit leren koken? Ik verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar een beetje voor jezelf kunnen zorgen moet je dan wel kunnen.
mja..maar als je ziet dat hier sommige van 25 jaar tot nachts op de forum zitten en er weer zijn om half tien...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ze vertelde eerder dat zij en natashia van de makkelijke dingen zijn (maaltijdsalades e.d.) en veel uit eten gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, verbaas me ook over die luiheid en vooral verwendheid van die nog relatief jonge mensen. Zoals Mo er blijkbaar van uitgaat dat er voor haar gekookt wordt etc. Zich alles maar aan laat dragen. En als ze een keer de afwas doet blijkt ze dat niet te kunnen. Heeft ze thuis nooit hoeven meehelpen? En heeft ze als 30 jarige nooit leren koken? Ik verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar een beetje voor jezelf kunnen zorgen moet je dan wel kunnen.
In het begin mocht niemand poetsen van Jo...Die kon het alleen zelf het beste. Ook het koken werd door een groepje gedaan, die dat leuk vind/vond om te doen..Afwassen kan Mo niet dus, tjaaa dan blijft er weinig overquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja verbaas mij er ook over hoe niet zelfredzaam ze is, of erg lui dat kan ook.
En die werken dan waarschijnlijk ook nog tussendoor, doen het huishouden etc. dus het kan wel een beetje actiever zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef trollie67 het volgende:
[..]
mja..maar als je ziet dat hier sommige van 25 jaar tot nachts op de forum zitten en er weer zijn om half tien...
Of een egocentrische Bi-Atch... dat kan ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja verbaas mij er ook over hoe niet zelfredzaam ze is, of erg lui dat kan ook.
Is prima in hun thuissituatie maar hier is het wat anders. Ik zou zeggen "schouders eronder en aanpakken".quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:02 schreef Gia het volgende:
Ik wil ze niet de kost geven die een goede opleiding hebben, een drukke baan en daarom elke avond wat laten komen en 3 x per week een huishoudster over de vloer hebben.
Echt, die kunnen dat inderdaad zelf niet. Die zijn nog niet in staat om in te schatten hoeveel vlees ze moeten halen voor een BBQ-partijtje.
Vergelijking van niks (en btw: zie vetgedrukte en doe er je voordeel mee).quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef trollie67 het volgende:
[..]
mja..maar als je ziet dat hier sommige van 25 jaar tot nachts op de forum zitten en er weer zijn om half tien...
Dat kan ik ook niet hoor heb altijd teveel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:02 schreef Gia het volgende:
Ik wil ze niet de kost geven die een goede opleiding hebben, een drukke baan en daarom elke avond wat laten komen en 3 x per week een huishoudster over de vloer hebben.
Echt, die kunnen dat inderdaad zelf niet. Die zijn nog niet in staat om in te schatten hoeveel vlees ze moeten halen voor een BBQ-partijtje.
Dat heet gastvrijquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet hoor heb altijd teveel.
Las pas een onderzoek en daaruit bleek dat 7-10 vrouwen beneden de 30 jaar niet eens een ei konden koken. Dat vind ik dus wel verontrustend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:02 schreef Gia het volgende:
gouden lijstje foto Budhaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Chuckster het volgende:
Jo loopt de Kamer in en roept: "Oh mah gawd"
Ben benieuwd wat er zo bijzonder is dan
Hoe kan dat dan dat leer je toch thuis.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Las pas een onderzoek en daaruit bleek dat 7-10 vrouwen beneden de 30 jaar niet eens een ei konden koken. Dat vind ik dus wel verontrustend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |