Er is nog steeds een inglijst fotootje van bulletje in het huis, dus dat misschien??????????? vHaar bericht van thuisquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat heet gastvrij![]()
Jo naar de kamer van de waarheid.
Shirtje met budhha erop.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Chuckster het volgende:
Jo loopt de Kamer in en roept: "Oh mah gawd"
Ben benieuwd wat er zo bijzonder is dan
En de mannen? Of was dat niet onderzocht?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Las pas een onderzoek en daaruit bleek dat 7-10 vrouwen beneden de 30 jaar niet eens een ei konden koken. Dat vind ik dus wel verontrustend.
De mannen deden vaak het koken! Was echt verbaasd, stond gisteren op Nu.nlquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En de mannen? Of was dat niet onderzocht?
Het past gewoon zo niet in mijn wereldbeeld die verwendheid van vooral Jo en Mo. Alsof ze overal maar recht op hebben. Zijn soms net een stel dreinende peuters met hun, ik wil ik wil. En dan verongelijkt als ze het niet krijgen.
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
of flip zit vastgespijkerd aan de muur
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
of flip zit vastgespijkerd aan de muur
Dat heeft helemaal geen zin om te slaan!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:17 schreef mangalie het volgende:
Jo kan wel straffen zegt ze...Ja ze sloeg het hondje![]()
![]()
Is een beetje lastig als alles al door anderen gedaan wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:05 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Is prima in hun thuissituatie maar hier is het wat anders. Ik zou zeggen "schouders eronder en aanpakken".
Nee, precies..Ik kan er niet tegen als mensen dieren slaan..Ik hoop dat ze het uitzenden want niemand zag het volgens mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal geen zin om te slaan!
voordeel??ik erger me rot...kijk nu nog alleen donderdag en lees hier een uur per dag..sommige beseffern niet hoe mooie ze het hebben..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:07 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Vergelijking van niks (en btw: zie vetgedrukte en doe er je voordeel mee).
Sloeg Joanna Segootje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, precies..Ik kan er niet tegen als mensen dieren slaan..Ik hoop dat ze het uitzenden want niemand zag het volgens mij.
Kutwijf![]()
![]()
Meen je toch niet?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:17 schreef mangalie het volgende:
Jo kan wel straffen zegt ze...Ja ze sloeg het hondje![]()
![]()
Ik heb nooit echt veel over en altijd genoeg. Daarbij liggen er ook altijd nog wel hamburgers in de vriezer, mocht alles op zijn en iemand nog honger hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet hoor heb altijd teveel.
Lamaar......quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
voordeel??ik erger me rot...kijk nu nog alleen donderdag en lees hier een uur per dag..sommige beseffern niet hoe mooie ze het hebben..
En toen on topic....?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt veel over en altijd genoeg. Daarbij liggen er ook altijd nog wel hamburgers in de vriezer, mocht alles op zijn en iemand nog honger hebben.
Wat aan rauwkost over blijft, gaat de dag erna in de macaroni.
Ik hou niet van weggooien.
Helaas wel...Segredo liep ook meteen geschrokken naar deslaapkamer waar die ging liggen. Totdat Jo hem weer zogenaamd ging troosten. segredo voelde het dus wel als straf..quote:
Doe dan alledrie de vrouwen. Wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef knagsje het volgende:
zet jo en mo nou eens op een sokkel, degene die het eerst er af stapt moet direkt naar huis.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |