dat doet hij ook steeds ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
JoJo zei net al dat ie Mo boven haar verkoos
zelfs de minne hond wil niet in de loveroom met jouw opgeildoosje hahahahahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik Jo was had ik die lamstraal van een Flip allang met z'n kop in de plee gedouwd en doorgetrokken.. Met z'n 3 fotootjes van Jo op dat rad plakken en 4 van anderen
Minne hond dat het is![]()
![]()
voor mij heeft ie de enige juiste overweging gemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Joh Flip, Lul Met Vingers, je zal voor elke keer dat je zoiets wordt aangeboden wel een excuus uit de kast trekken.
Dat begrijp je toch wel? Stemming kweken kan je wel aan ze overlatenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
Wel lullig van de Stem dat hij/zij niet tegen Djoon gezegd heeft dat het om vanavond ging.
oftewel aan Monique hij heeft niks met karim of sharon... hij kiest weer Mo boven Jo.. zo zie ik hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik ook. Hij denkt tenminste aan andere.
voor de tv dan he???het is toch een berekent eikeltjequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wat deed ze? Had dat even gemist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een debiele en kinderachtige actie van die Sharon daar achter het glas, nivootje nul zullen we maar zeggen. Dit is de echte sharon.
wat deed ze?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een debiele en kinderachtige actie van die Sharon daar achter het glas,
nivootje nul zullen we maar zeggen. Dit is de echte sharon.
Hou toch op, Flip laat zich niet altijd in de luren leggen. Gelijk heeft hij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Joh Flip, Lul Met Vingers, je zal voor elke keer dat je zoiets wordt aangeboden wel een excuus uit de kast trekken.
De keus van Flip is toch meer dan logische, als je zo lang met elkaar optrekt maak je het met elkaar af. Over twee weken kunnen ze kroelen en neuken zoveel ze willen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
JoJo zei net al dat ie Mo boven haar verkoos
Oh.. die is zo door de mand aan het vallen sinds ze ooit een keer met 60% van de stemmen in huis is gebleven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een debiele en kinderachtige actie van die Sharon daar achter het glas, nivootje nul zullen we maar zeggen. Dit is de echte sharon.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
JoJo is een verwend nestquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo voelt alles als een afwijzing. is blijkbaar gewend altijd haar zin te krijgen en dat alles om haar draait en kan er totaal niet tegen als ze haar zin niet krijgt.
Maar ik twijfel ook sterk aan de gevoelens van Flip voor Jo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |