Dankjewel !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef trollie67 het volgende:
[..]
kan kloppen..ben weg van de japaanse anime films..maar mag de pret niet drukken..ik wens je een super tijd daar zo
Nee juist niet, Flip heeft nee gezegd tegen de Stem omdat hij bij de 3 genomineerden wil zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef Ginosa het volgende:
Jo en Phil naar de LoveRoom? Ze mogen blij zijn dat ze 11 weken lang ongestraft nominatie-afspraken hebben mogen maken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:35 schreef Chuckster het volgende:
Zo blijkt maar weer wat voor egoïstisch figuur MINNE HOND die Jo DIE FLIP is
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef nancyx1981x het volgende:
gadverdamme wat een verwaand verwend egoistisch mokkel is het toch!!!
Flip denkt aan de genomineerde, wil ze niet de hele avond alleen laten en zou het anders lullig vinden.....
Maar nee mevrouwtje ikke ikke ikke denkt weer eens alleen aan zichzelf!
Familie bezoek en sight seeing. Momenteel in Seoulquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wow de techniek staat voor niks he? super ! wat doe je korea als ik vragen mag ?
had hem ook al gecaptquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef Chanel5 het volgende:
Vriendelijk hoofd heeft ze ook...
[ link | afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef judgementterror het volgende:
Ziet jo nou nog steeds niet in dat philip helemaal niets voor haar voelt?
Is zo overduidelijk,hij blijft maar smoezen verzinnen om niet met haar te kroelen,zoenen enzovoort
Als je echt verliefd bent is dat wel anders
Heb het gevoel dat philip haar heeft " gebruikt" voor ss en dat het daarna snel over is
ohhhhhhhh...wat zal jij het leuk hebben daar...veeeul beter als ss kijken...en veel lekker etenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Darakka het volgende:
[..]
Familie bezoek en sight seeing. Momenteel in Seoul
Dit dus. Op zo'n saaie dag als vandaag is een gescripte ruzie welkom.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
een gescripte ruzie dus tussen jo en flip ,ze liepen lachend naar dat bankje
Ja juistquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef snetje het volgende:
[..]
had hem ook al gecaptje ziet haar denken zo van sjit! gaat alle aandacht van Flip weer naar Jo....
Huh? Waarom dan?quote:
vind ik niet gek..na 2 dagen weet je al hoe draak jo in elkaar steekt..ik wil!!!!!!!!nu kroelen omdat ik er zin in heb..en jij maakt nu dan ook maar zin..ik wil!!!!!!!nu dit...quote:
LOL, leuk hè, zo'n script.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef Chuckster het volgende:
Mo en Karim hebben het door, goed bezig!
Ze heeft ook een nare mimiek, ik lach gister dubbel toen ze de hele tijd in beeld was en (onbewust) van die gekke bekken aan set trekken was, het zag er niet uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef Chanel5 het volgende:
Vriendelijk hoofd heeft ze ook...
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef nancyx1981x het volgende:
Raar dat een hoop reageerders hier de kant van Joanna kiezen, ik zou het niet erg vinden als Flip deze avond daadwerkelijk voor de genomineerde koos..........
Zoals hij al zegt; hun kunnen samen nog genoeg leuke avonden hebben en waarom moet hij zichzelf steeds bewijzen?
Ten eerste hebben ze officieel nog niets
Ten tweede zou ze hem dan moeten geloven op zijn woord
en Ten derde ik vind zijn keuze om voor de genomineerde te kiezen , een zeer goede karaktereigenschap
Jaaa het eten is geweldig. En de mensen zijn zo vriendelijk!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ohhhhhhhh...wat zal jij het leuk hebben daar...veeeul beter als ss kijken...en veel lekker eten
JoJo zei net al dat ie Mo boven haar verkoosquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat Mo er donderdag echt niet uitgaat? Hummie zal niet rusten voordat ze Mo en Jo tegen elkaar heeft uitgespeeld. Daar zit nog een verhaallijn van minsten een week in
geniet ervan...heel veel plezierquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef Darakka het volgende:
[..]
Jaaa het eten is geweldig. En de mensen zijn zo vriendelijk!!
Klein voorbeeld : in Nederland kan het soms 3 kwartier duren voordat je een steak krijgt. In korea gaat alles zo snel en je krijgt zoveel eten.
Prachtig maar ik zal niet meer offt. gaan!!
Ik ga slapen tis 1 uur snachts en morgen SHOPPEN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |