Voordat je dat op je Tomtom intikt en het hele evenement mist: het is Waalsdorpervlakte.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef MargrietV het volgende:
Heb heerlijk net gegeten, ga zo naar de Dodenherdenking, Waldorpervlakte.
ze denken alleen aan winnnen ..seks en geld..wat verwacht je...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
omdat hij zijn medicijnen had gejat!!!
Stelletje stommelingen het is aan hun om dat goed op te bergen.
Ook dat nog ja...Maar om een hond te slaan.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
omdat hij zijn medicijnen had gejat!!!
Stelletje stommelingen het is aan hun om dat goed op te bergen.
Ze zullen als niet genomineerden wel iets voor de genomineerden moeten doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:28 schreef Chuckster het volgende:
Jo naar de KvdW terwijl Flip er nog in zit.
Flip kreunde voordat de audio weg viel
Denk ook dat dat het isquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze zullen als niet genomineerden wel iets voor de genomineerden moeten doen.
Omgquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:28 schreef Chuckster het volgende:
Jo naar de KvdW terwijl Flip er nog in zit.
Flip kreunde voordat de audio weg viel
weer een zuipfeestjke dus...anders komen ze nooit van het matras afquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze zullen als niet genomineerden wel iets voor de genomineerden moeten doen.
ik zet direct mijn streams weer aan, dat moet ik zien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:29 schreef schizolientje het volgende:
Lief he, dat Mo een kopje koffie voor Karim maakt nu ze er toch 1 voor zichzelf maakt?
Niks mis mee. Die van ons krijgt ook een tik als hij ernstig buiten zijn boekje gaat. Als je het echt goed wil doen moet je 'm eigenlijk even in z'n nek bijten, maar dat gaat me weer wat te verquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Helaas wel...Segredo liep ook meteen geschrokken naar deslaapkamer waar die ging liggen. Totdat Jo hem weer zogenaamd ging troosten. segredo voelde het dus wel als straf..
Nee, Jo het huis uit onmiddelijk..!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Kutzooi, dat ze een puppie slaan. Segredo het huis uit, onmiddellijk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |