Huh? Waarom dan?quote:
vind ik niet gek..na 2 dagen weet je al hoe draak jo in elkaar steekt..ik wil!!!!!!!!nu kroelen omdat ik er zin in heb..en jij maakt nu dan ook maar zin..ik wil!!!!!!!nu dit...quote:
LOL, leuk hè, zo'n script.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef Chuckster het volgende:
Mo en Karim hebben het door, goed bezig!
Ze heeft ook een nare mimiek, ik lach gister dubbel toen ze de hele tijd in beeld was en (onbewust) van die gekke bekken aan set trekken was, het zag er niet uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef Chanel5 het volgende:
Vriendelijk hoofd heeft ze ook...
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef nancyx1981x het volgende:
Raar dat een hoop reageerders hier de kant van Joanna kiezen, ik zou het niet erg vinden als Flip deze avond daadwerkelijk voor de genomineerde koos..........
Zoals hij al zegt; hun kunnen samen nog genoeg leuke avonden hebben en waarom moet hij zichzelf steeds bewijzen?
Ten eerste hebben ze officieel nog niets
Ten tweede zou ze hem dan moeten geloven op zijn woord
en Ten derde ik vind zijn keuze om voor de genomineerde te kiezen , een zeer goede karaktereigenschap
Jaaa het eten is geweldig. En de mensen zijn zo vriendelijk!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ohhhhhhhh...wat zal jij het leuk hebben daar...veeeul beter als ss kijken...en veel lekker eten
JoJo zei net al dat ie Mo boven haar verkoosquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat Mo er donderdag echt niet uitgaat? Hummie zal niet rusten voordat ze Mo en Jo tegen elkaar heeft uitgespeeld. Daar zit nog een verhaallijn van minsten een week in
geniet ervan...heel veel plezierquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef Darakka het volgende:
[..]
Jaaa het eten is geweldig. En de mensen zijn zo vriendelijk!!
Klein voorbeeld : in Nederland kan het soms 3 kwartier duren voordat je een steak krijgt. In korea gaat alles zo snel en je krijgt zoveel eten.
Prachtig maar ik zal niet meer offt. gaan!!
Ik ga slapen tis 1 uur snachts en morgen SHOPPEN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |