Wel iets mis mee, maar denk dat ik nu toch tegen een muur praat dus lamaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die van ons krijgt ook een tik als hij ernstig buiten zijn boekje gaat. Als je het echt goed wil doen moet je 'm eigenlijk even in z'n nek bijten, maar dat gaat me weer wat te ver
In z'n nekvel vastpakken volstaat hoor. Hoef je ook niet je mond om te spoelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die van ons krijgt ook een tik als hij ernstig buiten zijn boekje gaat. Als je het echt goed wil doen moet je 'm eigenlijk even in z'n nek bijten, maar dat gaat me weer wat te ver
eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef just me het volgende:
Flip laat die Joanna toch in haar eigen botox gaar smoren!
Je hebt de enige goede keus gemaakt!!
wat gaaaffff....hoop dat je het leuk hebt daar..wat zeggen ze daar nu???koniwichi??zo iets??hehehequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef Darakka het volgende:
Goedenacht Fok! Heb al een week niet meer gekeken doordat ik in Korea zit maar dankzij jullie blijf ik lichtelijk nog op de hoogte!!
Bedankt iedereen.
eMo Jankend naar Huis!!!
P.s. ik typ dit vanuit de toekomst. Het is hier al donderdag.
Aha, dus jij weet al of Mo naar huis isquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef Darakka het volgende:
Goedenacht Fok! Heb al een week niet meer gekeken doordat ik in Korea zit maar dankzij jullie blijf ik lichtelijk nog op de hoogte!!
Bedankt iedereen.
eMo Jankend naar Huis!!!
Denk als Flip had gekozen voor de love room dat ze er ook drama van had gemaakt...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef beequeen het volgende:
OMG, wat een gezeik weer. Flip heeft gekozen voor een avond met de genomineerden.
Mo gaat helemaal nergens heen hoor...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef Darakka het volgende:
Bedankt iedereen.
eMo Jankend naar Huis!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |