Partner? Ik denk dat het "speltechnisch" misschien verstandig is. Als hij een nacht weg is met Jo is hij heel wat pubermeisje-sms'jes kwijt. Maar dan ga ik er weer van uit dat die sms'jes er echt toe doen bij de organisatie en dan heb ik mezelf in een hoek geluld..... ehh, ik zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Flip zou nooit voor z'n partner kiezen. Die kan maar beter z'n hele leven vrijgezel blijven. Stuk egoīst
dat is geen partnerschap maar baasssie spelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
PB wil een partner die neukt likt zuigt e.d. wanneer ze met haar vingers knipt.....ziekelijk dus.....
Zo weinig ? Ze zijn met zn 5enquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zeg 4 flesjes sagres het huis in voor vanavond!
allemaal dankzij Jo.........wordt weer afgewezen hahahahahahaquote:
En die gaat ook maandenlang solo met z'n boot weg om vervolgens drie maanden ver weg in een huis in Portugal te gaan zitten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef trollie67 het volgende:
[..]
wat dacht je van wijfen die je vriendschap willen om je kerel in te pakken???en dan je zogenaamde vriendin de hoek intrappen??deze mensen bestaan overal....gelukkig dat ik een tweede geer heb,,,eentje die alltijd aktief is..mij aan het lachen maakt..mij toedekt nachts al heb ik het heeten die gaat koken als die denkt dat ik moe ben...
Precies.quote:
Die gaat 3 keer met haar billen schudden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
allemaal dankzij Jo.........wordt weer afgewezen hahahahahaha
tieten en een kut zijn niet heilig hoor, alleen snapt Jo dat nog niet.....
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die gaat ook maandenlang solo met z'n boot weg om vervolgens drie maanden ver weg in een huis in Portugal te gaan zitten? [ afbeelding ]
Wie vindt Mo wel wat ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Leandra het volgende:
In feite was de keuze van Philip ook een keuze voor Monique, anders had zij de hele avond alleen met Sharon en Karim gezeten, en dat vindt ze niks.
Nou ja het zijn echt ook nog kinderen, ze doen wel wijs, maar fatsoenlijk gesprek is er niet bij. Altijd met de emoties hoog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:02 schreef trollie67 het volgende:
jo weet helemaal niet wat een relatie is..ze krijgt alles de reet ingeduwt...jammer dat ze als 24 jarige nog niet weet hoe je met echte!!!!mensen moet omgaan,die wel gevoelens hebben
Je gebt het over mensen die elkaar vrijheid en een eigen leven gunnen????? afspraken en zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die gaat ook maandenlang solo met z'n boot weg om vervolgens drie maanden ver weg in een huis in Portugal te gaan zitten? [ afbeelding ]
ja waar zitten ze ???quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef beequeen het volgende:
Oh, nog even. Het lijkt net Het Theater van de Lach. Zo zitten de dames in de rotonde, zo zijn ze weer verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |