dat doet hij ook steeds ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
JoJo zei net al dat ie Mo boven haar verkoos
zelfs de minne hond wil niet in de loveroom met jouw opgeildoosje hahahahahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik Jo was had ik die lamstraal van een Flip allang met z'n kop in de plee gedouwd en doorgetrokken.. Met z'n 3 fotootjes van Jo op dat rad plakken en 4 van anderen
Minne hond dat het is![]()
![]()
voor mij heeft ie de enige juiste overweging gemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Joh Flip, Lul Met Vingers, je zal voor elke keer dat je zoiets wordt aangeboden wel een excuus uit de kast trekken.
Dat begrijp je toch wel? Stemming kweken kan je wel aan ze overlatenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
Wel lullig van de Stem dat hij/zij niet tegen Djoon gezegd heeft dat het om vanavond ging.
oftewel aan Monique hij heeft niks met karim of sharon... hij kiest weer Mo boven Jo.. zo zie ik hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik ook. Hij denkt tenminste aan andere.
voor de tv dan he???het is toch een berekent eikeltjequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wat deed ze? Had dat even gemist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een debiele en kinderachtige actie van die Sharon daar achter het glas, nivootje nul zullen we maar zeggen. Dit is de echte sharon.
wat deed ze?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een debiele en kinderachtige actie van die Sharon daar achter het glas,
nivootje nul zullen we maar zeggen. Dit is de echte sharon.
Hou toch op, Flip laat zich niet altijd in de luren leggen. Gelijk heeft hij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Joh Flip, Lul Met Vingers, je zal voor elke keer dat je zoiets wordt aangeboden wel een excuus uit de kast trekken.
De keus van Flip is toch meer dan logische, als je zo lang met elkaar optrekt maak je het met elkaar af. Over twee weken kunnen ze kroelen en neuken zoveel ze willen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
JoJo zei net al dat ie Mo boven haar verkoos
Oh.. die is zo door de mand aan het vallen sinds ze ooit een keer met 60% van de stemmen in huis is gebleven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een debiele en kinderachtige actie van die Sharon daar achter het glas, nivootje nul zullen we maar zeggen. Dit is de echte sharon.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
JoJo is een verwend nestquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo voelt alles als een afwijzing. is blijkbaar gewend altijd haar zin te krijgen en dat alles om haar draait en kan er totaal niet tegen als ze haar zin niet krijgt.
Maar ik twijfel ook sterk aan de gevoelens van Flip voor Jo.
eindelijk een vrouw die het wel met flip ens isquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op, Flip laat zich niet altijd in de luren leggen. Gelijk heeft hij.
Oh, zeker. Ik hoor Djoon blčren op de achtergrond. Kijk morgen om 19.30 uur naar de daily.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat begrijp je toch wel? Stemming kweken kan je wel aan ze overlaten
ik ben het ook eens met flip hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
eindelijk een vrouw die het wel met flip ens is
ehquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Flip zou nooit voor z'n partner kiezen. Die kan maar beter z'n hele leven vrijgezel blijven. Stuk egoïst
Jaja.. zo zijn er zo veel kerels.. Mooi weer spelen naar de buitenwacht en de mensen die dicht bij ze staan de hoek in trappen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jaja.. zo zijn er zo veel kerels.. Mooi weer spelen naar de buitenwacht en de mensen die dicht bij ze staan de hoek in trappen..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef bull-sjitt het volgende:
JoJo pakt d'r koffer en verlaat het huis
(hoop doet leven )
dat dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef superkokje het volgende:
en ze worden weer in bescherming genomen #FAIL
Fakking.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef iBenny het volgende:
Flip: 'Als ik de kans krijg ga ik uit mezelf wat romantisch doen. Dat is nog veel mooier, dan zoiets'
wat dacht je van wijfen die je vriendschap willen om je kerel in te pakken???en dan je zogenaamde vriendin de hoek intrappen??deze mensen bestaan overal....gelukkig dat ik een tweede geer heb,,,eentje die alltijd aktief is..mij aan het lachen maakt..mij toedekt nachts al heb ik het heetquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jaja.. zo zijn er zo veel kerels.. Mooi weer spelen naar de buitenwacht en de mensen die dicht bij ze staan de hoek in trappen..
jij blij dat je lesbos bentquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
flip was in de kvdw en is gevraagd of hij een romantisch avondje wou met jo: neequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Iemand even een snelle update?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Iemand even een snelle update?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef iBenny het volgende:
Philip heeft in de KvdW de keuze gehad om samen met Jo vannacht in de loveroom te verblijven en de laatste avond van (een van de) genomineerden te missen of er met z'n 5en een gezellige avond van te maken. Hij heeft voor het laatste gekozen, waarna Jo volledig overstuur naar Philip heeft uitgehaald.
Ja, zo blijf je vriendjes met iedereen.. Lekker met iedereen meelullen, zo ontstaat er nooit frictie. Als hij straks 1 op 1 met Jo zit geeft hij haar natuurlijk gelijk. Let maar opquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
Vind dat Karim wel weer goed reageert. Heeft begrip voor Flip.
Hetlijkt hem het beste Jo eerst even te laten uitrazen.
Een eilandquote:
PB wil een partner die neukt likt zuigt e.d. wanneer ze met haar vingers knipt.....ziekelijk dus.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef trollie67 het volgende:
[..]
wat dacht je van wijfen die je vriendschap willen om je kerel in te pakken???en dan je zogenaamde vriendin de hoek intrappen??deze mensen bestaan overal....gelukkig dat ik een tweede geer heb,,,eentje die alltijd aktief is..mij aan het lachen maakt..mij toedekt nachts al heb ik het heeten die gaat koken als die denkt dat ik moe ben...
Ik ook, maar ja tis een script he?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het wel weer even gezien deze komedie.
Team Flip voor even.
Partner? Ik denk dat het "speltechnisch" misschien verstandig is. Als hij een nacht weg is met Jo is hij heel wat pubermeisje-sms'jes kwijt. Maar dan ga ik er weer van uit dat die sms'jes er echt toe doen bij de organisatie en dan heb ik mezelf in een hoek geluld..... ehh, ik zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Flip zou nooit voor z'n partner kiezen. Die kan maar beter z'n hele leven vrijgezel blijven. Stuk egoïst
dat is geen partnerschap maar baasssie spelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
PB wil een partner die neukt likt zuigt e.d. wanneer ze met haar vingers knipt.....ziekelijk dus.....
Zo weinig ? Ze zijn met zn 5enquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zeg 4 flesjes sagres het huis in voor vanavond!
allemaal dankzij Jo.........wordt weer afgewezen hahahahahahaquote:
En die gaat ook maandenlang solo met z'n boot weg om vervolgens drie maanden ver weg in een huis in Portugal te gaan zitten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef trollie67 het volgende:
[..]
wat dacht je van wijfen die je vriendschap willen om je kerel in te pakken???en dan je zogenaamde vriendin de hoek intrappen??deze mensen bestaan overal....gelukkig dat ik een tweede geer heb,,,eentje die alltijd aktief is..mij aan het lachen maakt..mij toedekt nachts al heb ik het heeten die gaat koken als die denkt dat ik moe ben...
Precies.quote:
Die gaat 3 keer met haar billen schudden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
allemaal dankzij Jo.........wordt weer afgewezen hahahahahaha
tieten en een kut zijn niet heilig hoor, alleen snapt Jo dat nog niet.....
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die gaat ook maandenlang solo met z'n boot weg om vervolgens drie maanden ver weg in een huis in Portugal te gaan zitten? [ afbeelding ]
Wie vindt Mo wel wat ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Leandra het volgende:
In feite was de keuze van Philip ook een keuze voor Monique, anders had zij de hele avond alleen met Sharon en Karim gezeten, en dat vindt ze niks.
Nou ja het zijn echt ook nog kinderen, ze doen wel wijs, maar fatsoenlijk gesprek is er niet bij. Altijd met de emoties hoog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:02 schreef trollie67 het volgende:
jo weet helemaal niet wat een relatie is..ze krijgt alles de reet ingeduwt...jammer dat ze als 24 jarige nog niet weet hoe je met echte!!!!mensen moet omgaan,die wel gevoelens hebben
Je gebt het over mensen die elkaar vrijheid en een eigen leven gunnen????? afspraken en zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die gaat ook maandenlang solo met z'n boot weg om vervolgens drie maanden ver weg in een huis in Portugal te gaan zitten? [ afbeelding ]
ja waar zitten ze ???quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef beequeen het volgende:
Oh, nog even. Het lijkt net Het Theater van de Lach. Zo zitten de dames in de rotonde, zo zijn ze weer verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |