Nou wat eruitkomt qua persoonlijkheid herken ik wel, maar ik vond de IQ-test (dat is het niet echt maar het komt ongeveer op hetzelfde neer) echt heel moeilijk. Dus veel te lang op de cijferreeksen blijven hangen en die uiteindelijk ook gegokt, maar daardoor te weinig tijd over voor de dingen waar ik wel goed in bed dus daarvan is de uitslag uiteindelijk ook gemiddeld. Volgens mij kom ik uit de test als "ach ja, wel prima" maar in ieder geval geen uitblinker en dat wil ik natuurlijk eigenlijk wel zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
*boks*
Het is maar een test! Maar waar was je wel goed in?
Ik moest ook zo'n soort IQ test doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou wat eruitkomt qua persoonlijkheid herken ik wel, maar ik vond de IQ-test (dat is het niet echt maar het komt ongeveer op hetzelfde neer) echt heel moeilijk. Dus veel te lang op de cijferreeksen blijven hangen en die uiteindelijk ook gegokt, maar daardoor te weinig tijd over voor de dingen waar ik wel goed in bed dus daarvan is de uitslag uiteindelijk ook gemiddeld. Volgens mij kom ik uit de test als "ach ja, wel prima" maar in ieder geval geen uitblinken en dat wil ik natuurlijk eigenlijk wel zijn
Nu even bijlezen, want volgens mij val ik midden in een gesprek!
Best welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef Perruche het volgende:
dat zou inderdaad naar zijn! Is het een functie die je graag wil?
Dat heeft dan meer met het imago van een winkel of merk te maken dan met merkengektequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Perruche, over de merkengekte: miss etam enzo ben ik nooit binnen geweest omdat ik me daar te jong voor voel, en de etalages spreken me niet aan.
Wel ging ik laatst naar de c&a en dat vond ik echt niets, terwijl ik dat op de middelbare (smaak verandert) nog prima vond.
Merkjes zelf boeien me niet zo veel, maar deze voorbeelden zijn toch niet helemaal rationeel. Iedereen heeft dat waarschijnlijk een beetje.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat heeft dan meer met het imago van een winkel of merk te maken dan met merkengekte
Go make it upquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Perruche het volgende:
Muh. Kut exen. Stom vriendje dat niet lief is en de boel erger maakt.
doei
Jaaaa weet ik ook wel en ik maak me eigenlijk ook niet heel erg druk, maar toch een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Merel, die test zet je af tegen anderen op hetzelfde niveau. En als je dan gemiddeld scoort, is dat helemaal niet zo slecht.
Het zou pas dramatisch zijn als je taalkundig ofzo een stuk slechter scoorde dan je peer group. Of dat ik op analyse gebied of cijfermatig vlak onder het gemiddelde zou scoren.
Gaat prima samen. Als je een paar maanden doorgaat, raak je opeens als een malle vet kwijt. Daar moet je wel een beetje mee oppassen, want in vet worden ook afvalstoffen opgeslagen en je wilt niet dat je kind dat alles binennkrijgt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Huuphuup![]()
Borstvoeding en afvallen, gaat dat samen? Of juist extra goed?
Als hij het goed moet maken is het nog leukerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee. Geen zin in. En ik heb niets goed te maken.
Mijn schoonmoeder kwam laatst aanzetten met een of ander tshirt wat ze niet meer paste. "Kijk wat voor jou misschien?"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef Merel het volgende:
Dat van die schoonmoeder vind ik nog wel een argument hoor
Maar ik wil ook niet iets nieuws kopen en er twee dagen laten een 16-jarige tuttebel in zien lopen, dat klopt dan ook niet
wss!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Als hij het goed moet maken is het nog leuker
Ik kwam een keer bij mijn toenmalige vriendje thuis, doe mijn jas uit en mijn schoonma roept: HEE, dat bloesje heb ik ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder kwam laatst aanzetten met een of ander tshirt wat ze niet meer paste. "Kijk wat voor jou misschien?"
*jank*
lief bedoelt maar hmm...
Ik had gewoon net als Vik eerst honderd van die dingen moeten oefenen natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef loveli het volgende:
Cijferreeksen kun je oefenen, als je papier mag gebruiken zijn er trucjes.
Duh!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:03 schreef Merel het volgende:
Ik had gewoon net als Vik eerst honderd van die dingen moeten oefenen natuurlijk!
Hij was dikkig. En kaal. Toch?quote:Oh en Syrena, wat is er eigenlijk mis met de hypotheker? Je hebt het wel eens verteld, maar ik weet niet meer wat nou de reden was om niet op z'n avances in te gaan
Daar heb ik ook behoefte aan. Ik ga eens een wijntje nemen. En dan naar bed.quote:
En oud. En heeft al twee kinders. En hij luistert niet, hij vroeg me of ik muziek luisterde, ik zei nee niet zo vaak en toen begon hij over bandjes die hij leuk vond en concertjes waar hij heen ging en zei ineens: Wat leuk dat jij ook van muziek houdt!quote:
Oh gawdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef Merel het volgende:
Ik ben nu al bang voor de plaatjes die XM gaat googelen over spetterseks.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh gawdHij heeft ook een kinsliertje trouwens.
Dat kinsliertje is makkelijker weg te werken dan de kidsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:26 schreef Merel het volgende:
Ik zou dat kinsliertje erger vinden dan de kinderen. Ieuw!
Ik stel me er dit bij voor, maar dan dat het dat het doorloopt van vlak onder de onderlip zo over de hele kin en dat het te lang heeft doorgegroeid zodat je inderdaad zo'n vies sliertje krijgt:quote:
Tuurlijk. Maar niet bij een dikke kaler hypothekerquote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar niet bij een dikke kaler hypotheker
Ik vond hem in Sjakie en de sjokolafabriek niet te doen, anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Die is altijd sexy.
Ja, ik heb Fear and loathing in Las Vegas gezien.
Of in Alice in Wonderland. Maar 99 van de 100x is 'ie wel fijn om naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond hem in Sjakie en de sjokolafabriek niet te doen, anders.
In bed!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Merel het volgende:
[..]
....maar daardoor te weinig tijd over voor de dingen waar ik wel goed in bed
Hoe Freudiaans!quote:
Je zal vast niet de eerste zijn die zo aan een baan komtquote:Op woensdag 4 mei 2011 07:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe Freudiaans!
- "Goh Merel, je bent niet goed in cijfferreeksen hè?"
- "Nee maar wel ergens anders in"
- "Wat dan?"
- ""
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht...quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die zo aan een baan komt.
Wehehe, die kon ik verwachtenquote:Op woensdag 4 mei 2011 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht...
* MevrouwPuff moet haar mensenkennis eens opvijzelen
Ach, dit is dag 5, twee dagen langer trek ik ook nog wel. Ben allang blij dat ik dit in de meivakantie had gepland, want ook al is m'n vakantie er aan, ik hoef straks niet te stressen over hoe ik al die lessen weer moet inhalen die anders waren uitgevallen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:07 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Razz: ik hoop dat het helptLees dat het wel 6 tot 7 dagen kan duren die napijn
ik heb ook wel vaker een dagje meegelopen, was ook een test voor het bedrijf of ik er wel wilde werken.
en thuiswerkfaal, de voeding van mijn laptop ligt nog op de zaak dus ik mag straks nog even die kant op
Niet in mijn werk/studie-omgeving. Wat betreft studie: als je eenmaal goed zit, blijf vooral waar je bent, want er is heul weinig aanbod en verloop. Wat betreft werk: de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn zo fijn dat veel mensen lang blijven hangen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Veel mensen willen toch maar een paar jaar dezelfde baan tegenwoordig?
Klinkt alsof het ontstoken is Razz.. Goed dat je er naar laat kijken!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed, ziekenhuis gebeld, want spoelen doet nu ook enorm veel pijn en vieze smaak in mond. Vanmiddag om 14:30 kan ik komen, en m'n vader gaat mee. Lief van 'm.
Jij ook mooi lijstje!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Perruche het volgende:
Nynke lekkere lijstjes, beide. Ik zou niet voor de couscous gaan wat dat ga ik ook eten morgen dan kunnen we boxen.
Oef en mn binnenste is niet meer gewend aan die wijn en vette borrelhappen. Rommel-blurrrrp-pwiiepVandaag even netjes:
O: smoothie (spinazie, amandelmelk, kleine banaan, lijnzaad, 2 el muesli)
T: sinaasappel of ander fruit
L: bruin pistoletje kaas/rauwkost, paprikasoep of salade
T: handje gemengde noten
B: 2x 20 minuten fietsen
D: chili (alweerhet was een grote bak)
S: bodypump
Toch solliciteren, anders kom je sowieso niet in aanmerking. En lukt het deze keer niet, wie weet welke vacatures er over 5 jaar langskomen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef Phaidra het volgende:
Oh! Ik zie echt zo'n leuke vacature langskomen! Combineert huidige werk met studie en en en_! Maar nog te weinig ervaring, het is deels een leidinggevende functie en zo te lezen is een jaar biebwerk écht niet voldoende om uberhaupt in aanmerking te komen. Waarom komt zoiets nou niet over een jaar of 5 langs? Nu wordt de vacature waarschijnlijk weer voor de komende 20 jaar gevuld.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Hull-o Mo (
snap je 'm, snap je 'm? )
Ik ga er de komende week eens goed over nadenken. Ik heb nog tot 30 mei als ik wel zou willen reagerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Toch solliciteren, anders kom je sowieso niet in aanmerking. En lukt het deze keer niet, wie weet welke vacatures er over 5 jaar langskomen.
I'm with ^^quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Toch solliciteren, anders kom je sowieso niet in aanmerking. En lukt het deze keer niet, wie weet welke vacatures er over 5 jaar langskomen.
Hoezo schrok je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks ws ff behang plakken bij m'n zus. Jottem.
Overigens zaten ze gisteren aan een puddingbroodje toen m'n moeder en ik langs kwamen. "We hebben het al zo druk gehad vanochtend, we hebben wel wat lekkers verdiend." Ik schrok er echt een beetje van.
Het vordert. Sort of.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Hi Ewelina, hoe gaat het met de scriptie?
Ja dat is het idd. Ik zou de functie heel graag willen, maar over een paar jaar. Of de assistentfunctie ipv hoofdquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Meet in Stockholm.
Ik snap Phaidra's bezwaar wel. Het gaat niet alleen om uitgenodigd worden of niet maar ook of je de functie überhaupt wel aan kunt. Ik haal het nu ook niet in mijn hoofd om als hoofdredacteur te solliciteren, ergens.
Als ik Phaidra goed inschat, zit er een hoop meer in dan je op het eerste gezicht ziet. Als je niet per ongeluk over haar heenkijktquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Meet in Stockholm.
Ik snap Phaidra's bezwaar wel. Het gaat niet alleen om uitgenodigd worden of niet maar ook of je de functie überhaupt wel aan kunt. Ik haal het nu ook niet in mijn hoofd om als hoofdredacteur te solliciteren, ergens.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik Phaidra goed inschat, zit er een hoop meer in dan je op het eerste gezicht ziet. Als je niet per ongeluk over haar heenkijkt
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Merel, die test zet je af tegen anderen op hetzelfde niveau. En als je dan gemiddeld scoort, is dat helemaal niet zo slecht.
Het zou pas dramatisch zijn als je taalkundig ofzo een stuk slechter scoorde dan je peer group. Of dat ik op analyse gebied of cijfermatig vlak onder het gemiddelde zou scoren.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, Conleche!
De Duutser vond jou net 18 lijken op sommige facebookfoto's!
Dat wou ik toch even doorgeven...
M'n spijsvertering werkt weer en ik heb een vrije dag. En ik heb ssn paar schoenen gekochtquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:41 schreef Phaidra het volgende:
Volgens mij voel je je vandaag wat beter loveli, of niet?
Ik ook!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan iedereen een Macbook aanraden. De webcam daarvan ziet onder een bepaalde hoek geen rimpels of andere ongein. Niet dat ik daar nu zoveel van heb, maar wel meer dan die webcam ziet in ieder geval.
![]()
Toch best fijn om te horen. Ik vind de Duutser lief!
Ik heb volgens mij enorm veel gemist in mijn 2 weken weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n spijsvertering werkt weer en ik heb een vrije dag. En ik heb ssn paar schoenen gekocht
Ik word juist heel graag aangenomen op basis van mijn vlotte babbel. Is mijn USP.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het overigens wel prettig om een soort test te doen, maar dan wel eentje die relevant is voor de functie. Dan word je iig niet aangenomen op basis van je vlotte babbel.
Kwam het mailtje van ene Zoest?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef Phaidra het volgende:
Oh! Ik zie echt zo'n leuke vacature langskomen! Combineert huidige werk met studie en en en_! Maar nog te weinig ervaring, het is deels een leidinggevende functie en zo te lezen is een jaar biebwerk écht niet voldoende om uberhaupt in aanmerking te komen. Waarom komt zoiets nou niet over een jaar of 5 langs? Nu wordt de vacature waarschijnlijk weer voor de komende 20 jaar gevuld.
Instant happiness ?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n spijsvertering werkt weer en ik heb een vrije dag. En ik heb ssn paar schoenen gekocht
Nou ja, te veel en te hard werken, massage nemen om dat (en wat eraan vooraf ging) een beetje te neutraliseren en vervolgens ziek op m'n vrije dag. Weegschaal zei 61.5quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:53 schreef conleche het volgende:
Ik heb volgens mij enorm veel gemist in mijn 2 weken weg.Wat was er met jou dan?
*schop* snel alles in de rommelkamer mikken en een laken er over!!!!quote:Shit, nu was ik eerder opgestaan om het huis op te ruimen omdat ik gisteren hoorde dat Koekie wordt afgeleverd bij mij thuis door mijn ex en zijn moeder. Je weet wel de ev0l schoonmoeder from hell en ik ben dan op de galerie, maar wil toch dat het netjes is, maar nu zit ik dus te fokken ipv als een gek spullen op te rapen en in de rommelkamer te gooien. (Zal je zien dat ze die deur al eerste opendoet.)
Tompoucen en soesjes ook. Toch ga je ervan eten als het voor je neus staat. Tot het op is.quote:
Nee. Ik vind ze echt niet zo lekker. Soesjes wel. Maar tompouce en puddingbroodjes kan ik gemakkelijk laten staanquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Tompoucen en soesjes ook. Toch ga je ervan eten als het voor je neus staat. Tot het op is.
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef Perruche het volgende:
Ik vind de room in die broodjes altijd zo lekker. Soesjes zijn helemaal lekker. Maar van puddingbroodjes eet ik alleen de pudding en niet het broodje
Oh, die vind ik ook niet zo bijzonderquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
+1 herkenbaarAl heb ik ze in geen jaren op. Ik ga liever voor magnums.
Fixed!quote:
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
Bastognekoeken, salt-and-vinegarchips, bokkepootjes, ijsjes (alle), etc. etc.
Er is zoveel waarbij ik niet op kan houden met eten. Oplossing: niet in huis halen en/of veel sporten.
koop een extra voeding. Heb ik ook gedaan. Ideaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:07 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
en thuiswerkfaal, de voeding van mijn laptop ligt nog op de zaak dus ik mag straks nog even die kant op
Ja heul vaak. 3x per dag! Herstel; per uur!quote:
Ik zit in het dorpje Wicklow, county Wicklow, in de buurt van de Wicklow mountainsquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:20 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen! Ik kick echt ass met op tijd opstaan deze week![]()
Ik denk dat ik hier ook maar eens wat lijnzaad ga halen, en eens kijken of ik pindakaas kan vinden die niet vies en amerikaans en gezoet is.. En evt ook maar wat visoliecapsules, hm. Moet even wat aan mijn vetzuurinname doen vind ik
Leuk Chico! In de wicklow mountains of in het dorp/stadje wicklow? (dat zijn twee verschillende dingen toch?)
Dealextremequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:33 schreef progje het volgende:
[..]
koop een extra voeding. Heb ik ook gedaan. Ideaal.
Er ligt er nu 1 op het werk en 1 thuis.
Autocorrect? Laatst deed je ook al 'ooit nooit'quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom ooit nooit uit het pashokje als er geen spiegels zijn.
In Brabant is daar niks nie mis mee, met zo'n zinsconstructiequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Autocorrect? Laatst deed je ook al 'ooit nooit'.
Oh, echt? Nee, ik zit gewoon achter m'n pc. En ik moest ook echt drie keer kijken wat je nu eigenlijk bedoelde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Autocorrect? Laatst deed je ook al 'ooit nooit'.
Dat boek vond ik een beetje tegenvallen. Ben benieuwd hoe jij het vindt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Viking84 het volgende:
En terug. Jurkje gepast. Twijfelgeval, maar heb het niet gedaan, omdat er geen spiegel in het pashokje was en ik een loeihekel heb aan spiegels buiten het pashokje. Ook aan winkels waarin ik de enige klant ben, dus Steps heb ik ook overgeslagen
*raar mens*. Nu een boek gekocht (Ik haal je op, ik neem je mee) en voor een jurkje kijk ik wel in DH dan
.
M'n zus kampt al járen met overgewicht. Ooit is ze heel goed afgevallen (met LadyLine), maar na de scheiding zo ongeveer is alles er weer aangekomen. Ze is het type dat vertrouwt op het oordeel van het Voedingsscentrum en Optimel ook gezond vindt. Dus je snapt wel dat wij niet samen over gezond eten moeten pratenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:06 schreef Goodbye het volgende:
Heeft je zus fors overgewicht en is ze aan het lijnen, Vik? Dan is het inderdaad niet zo slim om te gaan lopen snoepen, maar hee, ik zou liever ook niet altijd snoepen maar het gebeurt af en toe toch. En jezelf alles ontzeggen werkt (imho) toch niet op de lange termijn, dus ik vind dat je jezelf best mag "belonen" als je ergens hard voor gewerkt hebt. Maar misschien is het wel slimmer om dat af en toe af te wisselen met het kopen van een boek of een paar schoenen oid![]()
Nouja, om een langer verhaal kort te maken, ik zou er niet van schrikken. Het hoogstens niet zo verstandig vinden.
Ik was op zoek naar een goedkoop boek en dit lag er voor een tientje (wilde het al een tijdje lezen), vandaar. Ik haat het als ik geen leuke boeken heb om te lezen. Heb twee boeken bij me. Eentje is al uit en de andere (Het verloren labyrint van Kate Mosse, NIET het supermodel dus) gaat hem niet worden als ik de eerste bladzijden lees.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat boek vond ik een beetje tegenvallen. Ben benieuwd hoe jij het vindt!
Jammer van het jurkje. Ik hou ook niet zo van spiegels buiten pashokjes. Ik kom er alleen uit als ik er vrij zeker van ben dat het gepaste kledingstuk goed zit.
Achja, is zonde van je energie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
M'n zus kampt al járen met overgewicht. Ooit is ze heel goed afgevallen (met LadyLine), maar na de scheiding zo ongeveer is alles er weer aangekomen. Ze is het type dat vertrouwt op het oordeel van het Voedingsscentrum en Optimel ook gezond vindt. Dus je snapt wel dat wij niet samen over gezond eten moeten praten. Ik ben het kleine zusje, dus wat weet ik er nou van?
.
Ah zo!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja heul vaak. 3x per dag! Herstel; per uur!
Nee, gisteren ging niet door, want had geen zin in boodschappen.![]()
Mja, ik kan ook wel leuk babbelen, maar op basis van zo'n babbel kun je geen objectieve conclusie trekken, dat bedoel ik meer. Miss maakt een ander een gevattere opmerking en die krijgt dan de baan, terwijl vlot kunnen babbelen voor de functie in mijn geval niet zo relevant is (tenzij je voor de functie van account manager oid solliciteert, dat maakt het wel andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik word juist heel graag aangenomen op basis van mijn vlotte babbel. Is mijn USP.
Nee, maar dat kan ik me in jouw geval ook wel voorstellen, want dan loop je het risico aangehouden te worden in verband met verstoring van de openbare ordequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik kom ook niet zo 1-2-3 uit pashokjes zetten
Ja, mijn ouders denken ook dat ze alles goed doen, omdat ze het hun hele leven al zo doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Achja, is zonde van je energie.
Ik zeg ook wel eens tegen mn schoonmams dat leven op 1 glas jus d'orange en 1 snee brood en dan avondeten niet tof is, maar dan krijg ik altijd te horen: "Jamaar ik heb gewoon ECHT geen honger!", en ja, daar ben ik ook wel eens op in gegaan maar dat kwam ook niet aan
Word je er ook niet 1-2-3 uitgezet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik kom ook niet zo 1-2-3 uit pashokjes zetten
Als ik het nu doe waarschijnlijk wel, geen mooi blondje meer d'r bijquote:
Ik ook. Heb 'm niet eens uitgelezen (wel even gekeken hoe het afliep natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat boek vond ik een beetje tegenvallen. Ben benieuwd hoe jij het vindt!
Tjee, wat een verhaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]Ooit dikste tiener, nu anorexia (iets schokkende foto's!)
*noteert*quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:33 schreef progje het volgende:
[..]
koop een extra voeding. Heb ik ook gedaan. Ideaal.
Er ligt er nu 1 op het werk en 1 thuis.
lekker verhaal met die meidquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als ik het nu doe waarschijnlijk wel, geen mooi blondje meer d'r bijOoit dikste tiener, nu anorexia (iets schokkende foto's!)
Klinkt alsof je het erg leuk hebt gehad Mo! Jammer dat je het huis niet hebt kunnen bekijken...
En zodra je weer traint voor je triatlon gaat dat vadsige gevoel ook wel weg
bokkepootjes, maak me gek. Die dingen zijn zo lekker...Ik ben blij dat ze ze in Zweden noch Duitsland hebben....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
Bastognekoeken, salt-and-vinegarchips, bokkepootjes, ijsjes (alle), etc. etc.
Er is zoveel waarbij ik niet op kan houden met eten. Oplossing: niet in huis halen en/of veel sporten.
Ja. Ik heb nog de volle mep betaald.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Nou, dat klinkt niet goed (wb m'n boek). Gelukkig was 'ie maar een tientje
.
Maar Paulo Coelhoquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:25 schreef Perruche het volgende:
WB mo, klinkt als een leuk tripje! En thumbs up voor vikWel jammer van die afwijzing, maar je houd de moed er goed in
![]()
Presentatie ging niet slecht"een stuk beter" wiehoo. Zat wel weer te zweten als een otter
Dat boel van Ammanti heb ik ook gelezen, vond het best slecht, maar ja wel in 2 avonden uit. Ben nu bezig met biografie van Paolo Coelho, leest lekker en lekker dik ook, heerlijk! Wat een leven heeft die man gehad trouwens.
ik vind sommige van zijn boeken wel heel goed, eigenlijk. Heb ze niet allemaal gelezen, maar De Zahir bijvoorbeeld en de Alchemist vond ik niet slecht.Wat vind je er niet goed aan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar Paulo Coelho. Miss is de bio boeiend, maar dat vind ik niet van z'n werk
. Biografieën zijn trouwens leuk om te lezen, mits interessante mensen uiteraard
.
De thematiek spreekt me niet zo aanquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik vind sommige van zijn boeken wel heel goed, eigenlijk. Heb ze niet allemaal gelezen, maar De Zahir bijvoorbeeld en de Alchemist vond ik niet slecht.Wat vind je er niet goed aan?
quote:
Zulke voorbeelden laten goed zien dat gewichtsproblemen toch voornamelijk een geestelijk probleem isquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
lekker verhaal met die meidVan het ene uiterste naar het andere...
Letterlijk of...?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Viking84 het volgende:
En nu ga ik ff douchen en dan naar m'n zus, behang plakken.
Sluit mooi aan op wat ik recentelijk zei, over controle enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:Zulke voorbeelden laten goed zien dat gewichtsproblemen toch voornamelijk een geestelijk probleem is
Ik denk vooral dat er heel veel in dit topic bovenmatig perfectionistisch zijn en het liefst alles onder controle willen houden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
maar volgens mij hebben er maar erg weinig hier gewichtsproblemen, en willen de meesten er gewoon een paar kilo's af.
Ik denk dat er een paar in dit topic zitten die geen goede relatie met eten hebben, maar het meerendeel wil gewoon gezond eten en veel bewegen en daardoor een paar kilo's kwijt raken...
^^quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat er heel veel in dit topic bovenmatig perfectionistisch zijn en het liefst alles onder controle willen houden.
Tegelijkertijd zitten we hier allemaal al jaren en lijkt het bij bijna niemand echt langdurig te lukken. En dan pakken wij het nog relatief gezond aan, veel mensen jojo'en nog veel erger.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
maar volgens mij hebben er maar erg weinig hier gewichtsproblemen, en willen de meesten er gewoon een paar kilo's af.
Ik denk dat er een paar in dit topic zitten die geen goede relatie met eten hebben, maar het meerendeel wil gewoon gezond eten en veel bewegen en daardoor een paar kilo's kwijt raken...
Maar dat jaren hier zitten is ook omdat het 'gevecht' of een iets minder dramatisch woord daarvoor, natuurlijk ook gewoon doorgaat, het is niet zo dat als je eenmaal weegt wat je wilt wegen dat je dan kan gaan eten wat je wilt. Het blijft toch balanceren. En soms kom je dan weer een paar kilo aan. Het verschil is dat we het niet te veel uit de hand laten lopen. Dat je niet ineens 10 kilo meer weegt omdat je je hoofd te lang in het zand hebt gestoken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zitten we hier allemaal al jaren en lijkt het bij bijna niemand echt langdurig te lukken. En dan pakken wij het nog relatief gezond aan, veel mensen jojo'en nog veel erger.
Als ik voor mezelf spreek, ik herken best veel van de problemen die weleens beschreven worden zoals eetbuien, en bijv. dat hele verhaal dat Kwak een tijd geleden postte over haar relatie met eten, dat trouwens echt indruk op mij maakte. Ik kan mijn gewicht dan wel redelijk binnen de perken houden, maar in periodes van stress steekt het toch weer de kop op. Het perfectionisme wat Tink beschrijft trouwens ook. Het zijn allemaal geen dingen waar je niet mee kunt leven, maar ik bedoel maar dat je zoiets niet altijd aan de buitenkant ziet.
I failedquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat je niet ineens 10 kilo meer weegt omdat je je hoofd te lang in het zand hebt gestoken.
Vind het wel meevallen. Tink is vanaf het begon genoeg kwijt en nu aan finetunen. Co, Vik, Mo ook, DaD en Billy moeten het niet in hun hoofd halen om nog af te vallen, XM is volgens mij ook het een en ander kwijt en eet nu meer dan een plak ontbijtkoek en een halve appel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:52 schreef Mini. het volgende:
Tegelijkertijd zitten we hier allemaal al jaren en lijkt het bij bijna niemand echt langdurig te lukken.
Hoeveel ben jij kwijt sinds je begon af te vallen? Nog steeds >10 kilo, of niet? Doe nog eens een foto van voor en na?quote:
Zat ook al te denken dat 't volgens mij wel meevalt. Ben zelf ook de afgelopen 3 jaar niet meer aangekomen dan die 3 kilo van 't laatste half jaar. En die zijn nu ook weer zo goed als weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Tink is vanaf het begon genoeg kwijt en nu aan finetunen. Co, Vik, Mo ook, DaD en Billy moeten het niet in hun hoofd halen om nog af te vallen, XM is volgens mij ook het een en ander kwijt en eet nu meer dan een plak ontbijtkoek en een halve appel.
Ja, daar heb je ook gelijk in. Ik wilde alleen maar aangeven dat het zelfs bij mensen die er bewust en gezond mee bezig zijn toch ook geestelijk wel veel moeite kost en bij tijd en wijle ook weer even misgaat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Tink is vanaf het begon genoeg kwijt en nu aan finetunen. Co, Vik, Mo ook, DaD en Billy moeten het niet in hun hoofd halen om nog af te vallen, XM is volgens mij ook het een en ander kwijt en eet nu meer dan een plak ontbijtkoek en een halve appel.
Als er gejojood (spelling? vik?) wordt, dan is dat in de meeste gevallen met minder amplitude of een lager gemiddeld gewicht dan eerst. En bovenal gezonder dan eerst.
Dat laatste moet je echt niet doen hoor. Veel mensen hier willen graag álles goed doen, wat Tink ook zei, maar iedereen heeft ook zijn slechte kanten die je misschien niet altijd ziet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef ihatefastcars het volgende:
Wat ik wel fijn vind is om bewuster met gezond eten bezig te zijn. Sinds ik hier lees/post eet ik echt een stuk gezonder en gevarieerder. Enige wens die ik heb is 't nog iets meer los kunnen laten en uiteindelijk weer ouderwets (veel) te gaan sporten waardoor 't ook niet meer zo nodig is om er bovenop te zitten. Maar goed, los laten gaat nu niet lukken want mijn enige claim to fame op dit moment is dat ik niet dicht aan 't groeien ben ondanks de verveling.Overigens ook waarom ik nog minder dan before post: heb weinig anders te melden dan dat ik 't kut vind dat ik nog geen baan heb, en voel me dan zo'n epic fail hier tussen alle slimme, slanke en succesvolle dames (en heren).
![]()
But most of you hide it so very well.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
Ihfc, we hebben allemaal onze fails. Al dan niet epic.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:21 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
But most of you hide it so very well.Maar serieus, ik weet dat 't irrationeel is en sowieso moet ik natuurlijk mezelf niet met anderen vergelijken. Nou ja, grotendeels gewoon frustratie dat ik na 2 maanden nog geen stap verder ben natuurlijk.
Stress zorgt ook voor aankomen. Cortisol enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
maar dan zonder de stress van de kilo's
[..]
Minder stress, meer resultaat ofzo.
Bij sommigen. Stress maakt juist dat ik enorm afval.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Stress zorgt ook voor aankomen. Cortisol enzo.
Zal het herformuleren. Cortisol zorgt ervoor dat vet op de verkeerde plaatsen gaat zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij sommigen. Stress maakt juist dat ik enorm afval.
Ik heb weinig stress.
Letterlijkquote:
Ook waar. Je hoort vaak van mensen dat ze als ze behoorlijk wat afgevallen zijn dan nog die extra paar kilo's kwijt willen naar een bepaald ideaal getal en daar gaat 't dan nog weleens fout.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef Mini. het volgende:
Ik denk soms dat het ook wel het idee is dat je ooit zo dun geweest bent, waardoor je vindt dat je dat weer moet halen. Zo heb ik bijvoorbeeld kleren in maat 34 die ooit pasten, en nu vind ik dus dat ik daar weer in moet kunnen. Terwijl als ik nu zonder geschiedenis begon, ik maat 38 misschien ook best mooi zou vinden. Op een bepaald moment is acceptatie toch best goed.
Dit ja.Gelukkig is de knop nu weer aardig om. Ik eet iets gezonder (maar nog wel zo nu en dan een koekje/snoepje) en eet vooral wat minder verschillende slechte dingen. Koek is prima, maar dan niet een pak koekjes, een zak chips en een rol mentos achter elkaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:00 schreef conleche het volgende:
Ik kom gewoon makkelijk aan als ik niet bewust met eten bezig ben. Aangezien mijn trek (in ongezond spul) blijkbaar groter is dan mijn onderhoud. En hier blijven rondhangen is dan wel 1 van de manieren om me er bewust van te blijven. Dat stomme lijstjes posten werkt toch wel op de één of andere manier.
Sterktequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klinkt goed, Mo!
M'n ouders komen me zo halen om naar de begrafenis van m'n neef te gaan. Blegh.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef ihatefastcars het volgende:
Overigens ook waarom ik nog minder dan before post: heb weinig anders te melden dan dat ik 't kut vind dat ik nog geen baan heb, en voel me dan zo'n epic fail hier tussen alle slimme, slanke en succesvolle dames (en heren).![]()
Zo waar ^^quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt het ook zwaar op de werkzoekendenmarkt en jij verdient ook props voor het doorzetten, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Je maakt het jezelf dan idd wel moeilijk. Als je minder eet dan normaal, krijg je logischerwijs meer zin om te snaaien door honger. En als er dan snoep in de buurt is... Met als resultaat dat je weinig kcal binnenkrijgt aan gezond voedsel, maar dat aanvult met slechte dingen. Ik snap dat het aankomen frustrerend is, maar deze methode gaat je niet structureel helpen ben ik bang...quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Momenteel ben ik weer aan het groeien. Maar ik krijg er geen grip op. Ik sport en ga dus als noodoplossing maar weer minder eten, want ja, effectief in het verleden. Maar heb moeite om niet te snoepen. De knop is even zoek.
Minder eten omdat je meer snoeptquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Momenteel ben ik weer aan het groeien. Maar ik krijg er geen grip op. Ik sport en ga dus als noodoplossing maar weer minder eten, want ja, effectief in het verleden. Maar heb moeite om niet te snoepen. De knop is even zoek.
Lief, thanks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]En ik klaag wel gewoon hoor
. Jij hebt het ook zwaar op de werkzoekendenmarkt en jij verdient ook props voor het doorzetten
, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Dat is ook de reden dat ik echt weer serieus aan 't sporten moet: het moet allemaal echt iets strakker. En dat is heel voorzichtig uitgedrukt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef Phaidra het volgende:
Bij mij is de sleutel echt sporten. Ik ben gezegend met het feit dat ik niet zo snel aankom (hoewel dat met het naderen van de 30 wel iets sneller gaat), maar zonder sport ziet het er gewoon niet zo mooi en strak uit. Mijn gewicht is echter al zeker een jaar uitermate stabiel.
Wat dat betreft is Uniek's oplossing toch echt de beste, jezelf volstoppen met groente en fruit zodat je niet ongezondere dingen gaat snaaien. Dan hoef je je ook niet schuldig te voelen en daardoor andere gezonde dingen te laten staan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf dan idd wel moeilijk. Als je minder eet dan normaal, krijg je logischerwijs meer zin om te snaaien door honger. En als er dan snoep in de buurt is... Met als resultaat dat je weinig kcal binnenkrijgt aan gezond voedsel, maar dat aanvult met slechte dingen. Ik snap dat het aankomen frustrerend is, maar deze methode gaat je niet structureel helpen ben ik bang...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]En ik klaag wel gewoon hoor
. Jij hebt het ook zwaar op de werkzoekendenmarkt en jij verdient ook props voor het doorzetten
, dat mag ook wel eens gezegd worden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Wat deNormaal is het hier juist rustig tijdens de lunch
ihfc
Probeer jezelf niet teveel in de put te denken. Mensen die misschien wat meer succes hebben met werk vinden kunnen op andere vlakken het weer veel minder hebben. Gigantisch verstoord zelfbeeld, gebrek aan emotioneel zelfvertrouwen en zo
*haalt vuist uit mond*quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die staan hier idd op mijn bureau. Helpt prima en ik vind het nog eens echt lekker ook! En straks mag ik aardbeitjes snoepen! De eerste echt hollandsequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
*haalt vuist uit mond*
Groente, groente, groente, groente, vette vis. Als je dan toch snoept, gooi er dan alsjeblieft ook wat nuttigs in. Groene groente en minstens 2 keer per week vette vis. Desnoods prop je je vol met snoeptomaatjes en -paprika's.
Het draait niet om de kcals (snoep), maar om de voedingsstoffen. Eten als medicijn voor je geplaagde lijf. Vitamines, mineralen, omega's.
Neemt niet weg dat je ook onder de indruk mag zijn van je eigen pluspuntenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Thanks! Maar voel me niet beter als ik jullie ineens allemaal gebreken toe ga dichten hoor
- wat ik zeg, voornamelijk gewoon het resultaat van de frustratie dat ik in een veel te klein vijvertje moet vissen met heel veel van mijn collega's. En of ik nu wel of niet 'n mooie baan heb, onder de indruk van de capaciteiten en prestaties van de gemiddelde poster hier blijf/ben ik toch. Ook volkomen terecht volgens mij!
Vis vind ik écht niet lekker en we hebben geen fatsoenlijke afzuigkap, dus als ik het thuis zou bereiden, heb ik er nog daaaaaaagen plezier van. Probeer het in restaurants wel te bestellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
*haalt vuist uit mond*
Groente, groente, groente, groente, vette vis. Als je dan toch snoept, gooi er dan alsjeblieft ook wat nuttigs in. Groene groente en minstens 2 keer per week vette vis. Desnoods prop je je vol met snoeptomaatjes en -paprika's.
Het draait niet om de kcals (snoep), maar om de voedingsstoffen. Eten als medicijn voor je geplaagde lijf. Vitamines, mineralen, omega's.
Awww.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je ook onder de indruk mag zijn van je eigen pluspuntenLief en zo...
Ja, als we zo gaan beginnen. Iedereen 'zeikt' hier wel eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
groente tijdrovend noemen is een kutsmoes.
als je het vaker eet bereid je het vaker en kost het ook amper tijd.
Ik snijd in minder dan 5 minuten 3 paprika's, een courgette, een hele broccoli en vast nog wat uien en andere zaken in stukjes. Oefenen, niet zeiken.
Volgens mij had jij bijzonder hard gelachen als je gezien had hoe ik mijn broccoli aan 't slachten was gisteren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
groente tijdrovend noemen is een kutsmoes.
als je het vaker eet bereid je het vaker en kost het ook amper tijd.
Ik snijd in minder dan 5 minuten 3 paprika's, een courgette, een hele broccoli en vast nog wat uien en andere zaken in stukjes. Oefenen, niet zeiken.
Diepvriesgroente, appeltje eitje. Ipv vis mag je ook visolie slikken, avocado's en noten eten of whatever. Zalm, makreel, haring, sprot, sardines, tonijn. Vind je die echt allemaal niet lekker?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vis vind ik écht niet lekker en we hebben geen fatsoenlijke afzuigkap, dus als ik het thuis zou bereiden, heb ik er nog daaaaaaagen plezier van. Probeer het in restaurants wel te bestellen.
Groente. Ja.. ik weet het, ik weet het. Maar ja. Tijdrovend enzo.
Een ander vertellen wat 'ie fout doet en hoe 'ie het beter moet doen is altijd makkelijker dan naar jezelf kijken. Balken en splinters in ogen enzo, wie zich aan een ander spiegelt spiegelt zich zacht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, als we zo gaan beginnen. Iedereen 'zeikt' hier wel eens.
nou, dan eet je toch gewoon geen groente, ook primaquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, als we zo gaan beginnen. Iedereen 'zeikt' hier wel eens.
Een ander vertellen wat 'ie fout doet en hoe 'ie het beter moet doen is altijd makkelijker dan naar jezelf kijken. Balken en splinters in ogen enzo, wie zich aan een ander spiegelt spiegelt zich zacht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dan eet je toch gewoon geen groente, ook prima
niet eens een halve?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:01 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: Appelflap(moest iets halen bij de bakker
)
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan eet jij ook geen groente meer, ook prima
Speaking of halve...quote:
Is ook niet erg dat je geen vers inhuis haalt. Diepvries is prima, want zo ongeveer net zoveel vitamines als vers. Je eigen valkuilen op die manier omzeilen is alleen maar goed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb inmiddels genoeg zelfkennis om te weten dat ik echt geen ladingen verse groente ga kopen en bereiden. Dat gaat gewoon niet gebeuren. Lukt 2-4 dagen ofzo en dan zakt het weer in, vanwege tijdgebrek / moe / kookhaat. Dus tja, dan maar poging wagen met de pot- / diepvriesgroente.
Ja daahaag, als ik dan toch slecht bezig ebn dan geniet ik er wel optimaal vanquote:
Broccoli bolognesequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Is ook niet erg dat je geen vers inhuis haalt. Diepvries is prima, want zo ongeveer net zoveel vitamines als vers. Je eigen valkuilen op die manier omzeilen is alleen maar goed.
Wat mij opviel aan je voorraadlijst van een tijd geleden dat er zo weinig tussen zat met echte voedingswaarde.
Ik ben zelf ook lang niet altijd heilig wat betreft eten, maar er liggen standaard wat stronken broccoli in de koelkast (regelmatig gaat er 1 wegens te lang niet naar gekeken de kliko in), wat gehakt (en zalm, bij de weg) in de vriezer en tomatensaus met basilicum op de plank, zodat ik als ik geen puf heb om echt te koken toch snel broccoli bolognese kan maken. Ipv over pasta gaat de saus over de broccoli
Bottomline: gezond diepvriesspul inslaan zodat je geen excuus hoeft te hebben om bagger te eten. Standaard ingredienten voor 3 snelle avondmaaltijden binnen handbereik hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |