Fixed!quote:
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
Bastognekoeken, salt-and-vinegarchips, bokkepootjes, ijsjes (alle), etc. etc.
Er is zoveel waarbij ik niet op kan houden met eten. Oplossing: niet in huis halen en/of veel sporten.
koop een extra voeding. Heb ik ook gedaan. Ideaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:07 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
en thuiswerkfaal, de voeding van mijn laptop ligt nog op de zaak dus ik mag straks nog even die kant op
Ja heul vaak. 3x per dag! Herstel; per uur!quote:
Ik zit in het dorpje Wicklow, county Wicklow, in de buurt van de Wicklow mountainsquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:20 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen! Ik kick echt ass met op tijd opstaan deze week![]()
Ik denk dat ik hier ook maar eens wat lijnzaad ga halen, en eens kijken of ik pindakaas kan vinden die niet vies en amerikaans en gezoet is.. En evt ook maar wat visoliecapsules, hm. Moet even wat aan mijn vetzuurinname doen vind ik
Leuk Chico! In de wicklow mountains of in het dorp/stadje wicklow? (dat zijn twee verschillende dingen toch?)
Dealextremequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:33 schreef progje het volgende:
[..]
koop een extra voeding. Heb ik ook gedaan. Ideaal.
Er ligt er nu 1 op het werk en 1 thuis.
Autocorrect? Laatst deed je ook al 'ooit nooit'quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom ooit nooit uit het pashokje als er geen spiegels zijn.
In Brabant is daar niks nie mis mee, met zo'n zinsconstructiequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Autocorrect? Laatst deed je ook al 'ooit nooit'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |