Tuurlijk. Maar niet bij een dikke kaler hypothekerquote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar niet bij een dikke kaler hypotheker
Ik vond hem in Sjakie en de sjokolafabriek niet te doen, anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Die is altijd sexy.
Ja, ik heb Fear and loathing in Las Vegas gezien.
Of in Alice in Wonderland. Maar 99 van de 100x is 'ie wel fijn om naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond hem in Sjakie en de sjokolafabriek niet te doen, anders.
In bed!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Merel het volgende:
[..]
....maar daardoor te weinig tijd over voor de dingen waar ik wel goed in bed
Hoe Freudiaans!quote:
Je zal vast niet de eerste zijn die zo aan een baan komtquote:Op woensdag 4 mei 2011 07:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe Freudiaans!
- "Goh Merel, je bent niet goed in cijfferreeksen hè?"
- "Nee maar wel ergens anders in"
- "Wat dan?"
- ""
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht...quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die zo aan een baan komt.
Wehehe, die kon ik verwachtenquote:Op woensdag 4 mei 2011 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht...
* MevrouwPuff moet haar mensenkennis eens opvijzelen
Ach, dit is dag 5, twee dagen langer trek ik ook nog wel. Ben allang blij dat ik dit in de meivakantie had gepland, want ook al is m'n vakantie er aan, ik hoef straks niet te stressen over hoe ik al die lessen weer moet inhalen die anders waren uitgevallen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:07 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Razz: ik hoop dat het helptLees dat het wel 6 tot 7 dagen kan duren die napijn
ik heb ook wel vaker een dagje meegelopen, was ook een test voor het bedrijf of ik er wel wilde werken.
en thuiswerkfaal, de voeding van mijn laptop ligt nog op de zaak dus ik mag straks nog even die kant op
Niet in mijn werk/studie-omgeving. Wat betreft studie: als je eenmaal goed zit, blijf vooral waar je bent, want er is heul weinig aanbod en verloop. Wat betreft werk: de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn zo fijn dat veel mensen lang blijven hangen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Veel mensen willen toch maar een paar jaar dezelfde baan tegenwoordig?
Klinkt alsof het ontstoken is Razz.. Goed dat je er naar laat kijken!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed, ziekenhuis gebeld, want spoelen doet nu ook enorm veel pijn en vieze smaak in mond. Vanmiddag om 14:30 kan ik komen, en m'n vader gaat mee. Lief van 'm.
Jij ook mooi lijstje!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Perruche het volgende:
Nynke lekkere lijstjes, beide. Ik zou niet voor de couscous gaan wat dat ga ik ook eten morgen dan kunnen we boxen.
Oef en mn binnenste is niet meer gewend aan die wijn en vette borrelhappen. Rommel-blurrrrp-pwiiepVandaag even netjes:
O: smoothie (spinazie, amandelmelk, kleine banaan, lijnzaad, 2 el muesli)
T: sinaasappel of ander fruit
L: bruin pistoletje kaas/rauwkost, paprikasoep of salade
T: handje gemengde noten
B: 2x 20 minuten fietsen
D: chili (alweerhet was een grote bak)
S: bodypump
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |