Nou wat eruitkomt qua persoonlijkheid herken ik wel, maar ik vond de IQ-test (dat is het niet echt maar het komt ongeveer op hetzelfde neer) echt heel moeilijk. Dus veel te lang op de cijferreeksen blijven hangen en die uiteindelijk ook gegokt, maar daardoor te weinig tijd over voor de dingen waar ik wel goed in bed dus daarvan is de uitslag uiteindelijk ook gemiddeld. Volgens mij kom ik uit de test als "ach ja, wel prima" maar in ieder geval geen uitblinker en dat wil ik natuurlijk eigenlijk wel zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
*boks*
Het is maar een test! Maar waar was je wel goed in?
Ik moest ook zo'n soort IQ test doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou wat eruitkomt qua persoonlijkheid herken ik wel, maar ik vond de IQ-test (dat is het niet echt maar het komt ongeveer op hetzelfde neer) echt heel moeilijk. Dus veel te lang op de cijferreeksen blijven hangen en die uiteindelijk ook gegokt, maar daardoor te weinig tijd over voor de dingen waar ik wel goed in bed dus daarvan is de uitslag uiteindelijk ook gemiddeld. Volgens mij kom ik uit de test als "ach ja, wel prima" maar in ieder geval geen uitblinken en dat wil ik natuurlijk eigenlijk wel zijn
Nu even bijlezen, want volgens mij val ik midden in een gesprek!
Best welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef Perruche het volgende:
dat zou inderdaad naar zijn! Is het een functie die je graag wil?
Dat heeft dan meer met het imago van een winkel of merk te maken dan met merkengektequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Perruche, over de merkengekte: miss etam enzo ben ik nooit binnen geweest omdat ik me daar te jong voor voel, en de etalages spreken me niet aan.
Wel ging ik laatst naar de c&a en dat vond ik echt niets, terwijl ik dat op de middelbare (smaak verandert) nog prima vond.
Merkjes zelf boeien me niet zo veel, maar deze voorbeelden zijn toch niet helemaal rationeel. Iedereen heeft dat waarschijnlijk een beetje.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat heeft dan meer met het imago van een winkel of merk te maken dan met merkengekte
Go make it upquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Perruche het volgende:
Muh. Kut exen. Stom vriendje dat niet lief is en de boel erger maakt.
doei
Jaaaa weet ik ook wel en ik maak me eigenlijk ook niet heel erg druk, maar toch een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Merel, die test zet je af tegen anderen op hetzelfde niveau. En als je dan gemiddeld scoort, is dat helemaal niet zo slecht.
Het zou pas dramatisch zijn als je taalkundig ofzo een stuk slechter scoorde dan je peer group. Of dat ik op analyse gebied of cijfermatig vlak onder het gemiddelde zou scoren.
Gaat prima samen. Als je een paar maanden doorgaat, raak je opeens als een malle vet kwijt. Daar moet je wel een beetje mee oppassen, want in vet worden ook afvalstoffen opgeslagen en je wilt niet dat je kind dat alles binennkrijgt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Huuphuup![]()
Borstvoeding en afvallen, gaat dat samen? Of juist extra goed?
Als hij het goed moet maken is het nog leukerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee. Geen zin in. En ik heb niets goed te maken.
Mijn schoonmoeder kwam laatst aanzetten met een of ander tshirt wat ze niet meer paste. "Kijk wat voor jou misschien?"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef Merel het volgende:
Dat van die schoonmoeder vind ik nog wel een argument hoor
Maar ik wil ook niet iets nieuws kopen en er twee dagen laten een 16-jarige tuttebel in zien lopen, dat klopt dan ook niet
wss!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Als hij het goed moet maken is het nog leuker
Ik kwam een keer bij mijn toenmalige vriendje thuis, doe mijn jas uit en mijn schoonma roept: HEE, dat bloesje heb ik ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder kwam laatst aanzetten met een of ander tshirt wat ze niet meer paste. "Kijk wat voor jou misschien?"
*jank*
lief bedoelt maar hmm...
Ik had gewoon net als Vik eerst honderd van die dingen moeten oefenen natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef loveli het volgende:
Cijferreeksen kun je oefenen, als je papier mag gebruiken zijn er trucjes.
Duh!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:03 schreef Merel het volgende:
Ik had gewoon net als Vik eerst honderd van die dingen moeten oefenen natuurlijk!
Hij was dikkig. En kaal. Toch?quote:Oh en Syrena, wat is er eigenlijk mis met de hypotheker? Je hebt het wel eens verteld, maar ik weet niet meer wat nou de reden was om niet op z'n avances in te gaan
Daar heb ik ook behoefte aan. Ik ga eens een wijntje nemen. En dan naar bed.quote:
En oud. En heeft al twee kinders. En hij luistert niet, hij vroeg me of ik muziek luisterde, ik zei nee niet zo vaak en toen begon hij over bandjes die hij leuk vond en concertjes waar hij heen ging en zei ineens: Wat leuk dat jij ook van muziek houdt!quote:
Oh gawdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef Merel het volgende:
Ik ben nu al bang voor de plaatjes die XM gaat googelen over spetterseks.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh gawdHij heeft ook een kinsliertje trouwens.
Dat kinsliertje is makkelijker weg te werken dan de kidsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:26 schreef Merel het volgende:
Ik zou dat kinsliertje erger vinden dan de kinderen. Ieuw!
Ik stel me er dit bij voor, maar dan dat het dat het doorloopt van vlak onder de onderlip zo over de hele kin en dat het te lang heeft doorgegroeid zodat je inderdaad zo'n vies sliertje krijgt:quote:
Tuurlijk. Maar niet bij een dikke kaler hypothekerquote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar niet bij een dikke kaler hypotheker
Ik vond hem in Sjakie en de sjokolafabriek niet te doen, anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Die is altijd sexy.
Ja, ik heb Fear and loathing in Las Vegas gezien.
Of in Alice in Wonderland. Maar 99 van de 100x is 'ie wel fijn om naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond hem in Sjakie en de sjokolafabriek niet te doen, anders.
In bed!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Merel het volgende:
[..]
....maar daardoor te weinig tijd over voor de dingen waar ik wel goed in bed
Hoe Freudiaans!quote:
Je zal vast niet de eerste zijn die zo aan een baan komtquote:Op woensdag 4 mei 2011 07:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe Freudiaans!
- "Goh Merel, je bent niet goed in cijfferreeksen hè?"
- "Nee maar wel ergens anders in"
- "Wat dan?"
- ""
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht...quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die zo aan een baan komt.
Wehehe, die kon ik verwachtenquote:Op woensdag 4 mei 2011 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht...
* MevrouwPuff moet haar mensenkennis eens opvijzelen
Ach, dit is dag 5, twee dagen langer trek ik ook nog wel. Ben allang blij dat ik dit in de meivakantie had gepland, want ook al is m'n vakantie er aan, ik hoef straks niet te stressen over hoe ik al die lessen weer moet inhalen die anders waren uitgevallen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:07 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Razz: ik hoop dat het helptLees dat het wel 6 tot 7 dagen kan duren die napijn
ik heb ook wel vaker een dagje meegelopen, was ook een test voor het bedrijf of ik er wel wilde werken.
en thuiswerkfaal, de voeding van mijn laptop ligt nog op de zaak dus ik mag straks nog even die kant op
Niet in mijn werk/studie-omgeving. Wat betreft studie: als je eenmaal goed zit, blijf vooral waar je bent, want er is heul weinig aanbod en verloop. Wat betreft werk: de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn zo fijn dat veel mensen lang blijven hangen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Veel mensen willen toch maar een paar jaar dezelfde baan tegenwoordig?
Klinkt alsof het ontstoken is Razz.. Goed dat je er naar laat kijken!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed, ziekenhuis gebeld, want spoelen doet nu ook enorm veel pijn en vieze smaak in mond. Vanmiddag om 14:30 kan ik komen, en m'n vader gaat mee. Lief van 'm.
Jij ook mooi lijstje!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Perruche het volgende:
Nynke lekkere lijstjes, beide. Ik zou niet voor de couscous gaan wat dat ga ik ook eten morgen dan kunnen we boxen.
Oef en mn binnenste is niet meer gewend aan die wijn en vette borrelhappen. Rommel-blurrrrp-pwiiepVandaag even netjes:
O: smoothie (spinazie, amandelmelk, kleine banaan, lijnzaad, 2 el muesli)
T: sinaasappel of ander fruit
L: bruin pistoletje kaas/rauwkost, paprikasoep of salade
T: handje gemengde noten
B: 2x 20 minuten fietsen
D: chili (alweerhet was een grote bak)
S: bodypump
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |