lekker verhaal met die meidquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als ik het nu doe waarschijnlijk wel, geen mooi blondje meer d'r bijOoit dikste tiener, nu anorexia (iets schokkende foto's!)
Klinkt alsof je het erg leuk hebt gehad Mo! Jammer dat je het huis niet hebt kunnen bekijken...
En zodra je weer traint voor je triatlon gaat dat vadsige gevoel ook wel weg
bokkepootjes, maak me gek. Die dingen zijn zo lekker...Ik ben blij dat ze ze in Zweden noch Duitsland hebben....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
Bastognekoeken, salt-and-vinegarchips, bokkepootjes, ijsjes (alle), etc. etc.
Er is zoveel waarbij ik niet op kan houden met eten. Oplossing: niet in huis halen en/of veel sporten.
Ja. Ik heb nog de volle mep betaald.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Nou, dat klinkt niet goed (wb m'n boek). Gelukkig was 'ie maar een tientje
.
Maar Paulo Coelhoquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:25 schreef Perruche het volgende:
WB mo, klinkt als een leuk tripje! En thumbs up voor vikWel jammer van die afwijzing, maar je houd de moed er goed in
![]()
Presentatie ging niet slecht"een stuk beter" wiehoo. Zat wel weer te zweten als een otter
Dat boel van Ammanti heb ik ook gelezen, vond het best slecht, maar ja wel in 2 avonden uit. Ben nu bezig met biografie van Paolo Coelho, leest lekker en lekker dik ook, heerlijk! Wat een leven heeft die man gehad trouwens.
ik vind sommige van zijn boeken wel heel goed, eigenlijk. Heb ze niet allemaal gelezen, maar De Zahir bijvoorbeeld en de Alchemist vond ik niet slecht.Wat vind je er niet goed aan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar Paulo Coelho. Miss is de bio boeiend, maar dat vind ik niet van z'n werk
. Biografieën zijn trouwens leuk om te lezen, mits interessante mensen uiteraard
.
De thematiek spreekt me niet zo aanquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik vind sommige van zijn boeken wel heel goed, eigenlijk. Heb ze niet allemaal gelezen, maar De Zahir bijvoorbeeld en de Alchemist vond ik niet slecht.Wat vind je er niet goed aan?
quote:
Zulke voorbeelden laten goed zien dat gewichtsproblemen toch voornamelijk een geestelijk probleem isquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
lekker verhaal met die meidVan het ene uiterste naar het andere...
Letterlijk of...?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Viking84 het volgende:
En nu ga ik ff douchen en dan naar m'n zus, behang plakken.
Sluit mooi aan op wat ik recentelijk zei, over controle enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:Zulke voorbeelden laten goed zien dat gewichtsproblemen toch voornamelijk een geestelijk probleem is
Ik denk vooral dat er heel veel in dit topic bovenmatig perfectionistisch zijn en het liefst alles onder controle willen houden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
maar volgens mij hebben er maar erg weinig hier gewichtsproblemen, en willen de meesten er gewoon een paar kilo's af.
Ik denk dat er een paar in dit topic zitten die geen goede relatie met eten hebben, maar het meerendeel wil gewoon gezond eten en veel bewegen en daardoor een paar kilo's kwijt raken...
^^quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat er heel veel in dit topic bovenmatig perfectionistisch zijn en het liefst alles onder controle willen houden.
Tegelijkertijd zitten we hier allemaal al jaren en lijkt het bij bijna niemand echt langdurig te lukken. En dan pakken wij het nog relatief gezond aan, veel mensen jojo'en nog veel erger.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
maar volgens mij hebben er maar erg weinig hier gewichtsproblemen, en willen de meesten er gewoon een paar kilo's af.
Ik denk dat er een paar in dit topic zitten die geen goede relatie met eten hebben, maar het meerendeel wil gewoon gezond eten en veel bewegen en daardoor een paar kilo's kwijt raken...
Maar dat jaren hier zitten is ook omdat het 'gevecht' of een iets minder dramatisch woord daarvoor, natuurlijk ook gewoon doorgaat, het is niet zo dat als je eenmaal weegt wat je wilt wegen dat je dan kan gaan eten wat je wilt. Het blijft toch balanceren. En soms kom je dan weer een paar kilo aan. Het verschil is dat we het niet te veel uit de hand laten lopen. Dat je niet ineens 10 kilo meer weegt omdat je je hoofd te lang in het zand hebt gestoken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zitten we hier allemaal al jaren en lijkt het bij bijna niemand echt langdurig te lukken. En dan pakken wij het nog relatief gezond aan, veel mensen jojo'en nog veel erger.
Als ik voor mezelf spreek, ik herken best veel van de problemen die weleens beschreven worden zoals eetbuien, en bijv. dat hele verhaal dat Kwak een tijd geleden postte over haar relatie met eten, dat trouwens echt indruk op mij maakte. Ik kan mijn gewicht dan wel redelijk binnen de perken houden, maar in periodes van stress steekt het toch weer de kop op. Het perfectionisme wat Tink beschrijft trouwens ook. Het zijn allemaal geen dingen waar je niet mee kunt leven, maar ik bedoel maar dat je zoiets niet altijd aan de buitenkant ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |