abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:22:16 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96334167
En weer een afwijzing binnen, maar deze vind ik niet zo erg, want twee dagen + flexibel aantal uren en dat vind ik niet zo prettig, want dan kun je er niet zo gemakkelijk iets bij gaan doen. Wel nog een andere vaca gezien op Twitter, maar dan staat er op de site vh bedrijf weer geen functieprofiel, zodat ik daar eerst weer achteraan moet zitten 8)7. Volgende week iig m'n LinkedIn updaten, brieven schrijven (ook open sollicitaties) en een 'ik zoek werk'-tweet de wereld inslingeren :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96334173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als ik het nu doe waarschijnlijk wel, geen mooi blondje meer d'r bij :{

:o Ooit dikste tiener, nu anorexia (iets schokkende foto's!)

Klinkt alsof je het erg leuk hebt gehad Mo! Jammer dat je het huis niet hebt kunnen bekijken...
En zodra je weer traint voor je triatlon gaat dat vadsige gevoel ook wel weg :Y
lekker verhaal met die meid :X Van het ene uiterste naar het andere...
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_96334196
goed bezig Vik ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_96334313
WB mo, klinkt als een leuk tripje! En thumbs up voor vik :) Wel jammer van die afwijzing, maar je houd de moed er goed in ;)

Presentatie ging niet slecht *O* "een stuk beter" wiehoo. Zat wel weer te zweten als een otter :')

Dat boel van Ammanti heb ik ook gelezen, vond het best slecht, maar ja wel in 2 avonden uit. Ben nu bezig met biografie van Paolo Coelho, leest lekker en lekker dik ook, heerlijk! Wat een leven heeft die man gehad trouwens.
pi_96334339
Oh en ik houd van zoet en hartiig, het liefst afwisselend en veel :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:27:06 #206
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96334371
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
Bastognekoeken, salt-and-vinegarchips, bokkepootjes, ijsjes (alle), etc. etc.
Er is zoveel waarbij ik niet op kan houden met eten. Oplossing: niet in huis halen en/of veel sporten.
bokkepootjes, maak me gek. Die dingen zijn zo lekker...Ik ben blij dat ze ze in Zweden noch Duitsland hebben....
pi_96334398
Wow die fotos van dat meisje... wat erg :o
pi_96334419
En door jullie gepraat heb ik nu zin in een stukje ontbijtkoek :') maar heb zo training dus dan moet ik gewoon even wachten en niet zeuren.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:28:15 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96334429
Nou, dat klinkt niet goed (wb m'n boek) :'). Gelukkig was 'ie maar een tientje _O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:28:42 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96334447
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Nou, dat klinkt niet goed (wb m'n boek) :'). Gelukkig was 'ie maar een tientje _O-.
Ja. Ik heb nog de volle mep betaald.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:29:14 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96334462
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:25 schreef Perruche het volgende:
WB mo, klinkt als een leuk tripje! En thumbs up voor vik :) Wel jammer van die afwijzing, maar je houd de moed er goed in ;)

Presentatie ging niet slecht *O* "een stuk beter" wiehoo. Zat wel weer te zweten als een otter :')

Dat boel van Ammanti heb ik ook gelezen, vond het best slecht, maar ja wel in 2 avonden uit. Ben nu bezig met biografie van Paolo Coelho, leest lekker en lekker dik ook, heerlijk! Wat een leven heeft die man gehad trouwens.
Maar Paulo Coelho :X. Miss is de bio boeiend, maar dat vind ik niet van z'n werk :P. Biografieën zijn trouwens leuk om te lezen, mits interessante mensen uiteraard :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_96334521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar Paulo Coelho :X. Miss is de bio boeiend, maar dat vind ik niet van z'n werk :P. Biografieën zijn trouwens leuk om te lezen, mits interessante mensen uiteraard :+.
ik vind sommige van zijn boeken wel heel goed, eigenlijk. Heb ze niet allemaal gelezen, maar De Zahir bijvoorbeeld en de Alchemist vond ik niet slecht.Wat vind je er niet goed aan?
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:34:44 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96334681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik vind sommige van zijn boeken wel heel goed, eigenlijk. Heb ze niet allemaal gelezen, maar De Zahir bijvoorbeeld en de Alchemist vond ik niet slecht.Wat vind je er niet goed aan?
De thematiek spreekt me niet zo aan :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:34:57 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96334692
En nu ga ik ff douchen en dan naar m'n zus, behang plakken :').
Niet meer actief op Fok!
pi_96334709
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:15 schreef Mini. het volgende:

[..]

Tjee, wat een verhaal. :o
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

lekker verhaal met die meid :X Van het ene uiterste naar het andere...
Zulke voorbeelden laten goed zien dat gewichtsproblemen toch voornamelijk een geestelijk probleem is :{

Ik lees de Autoweek! :7

Eerst douchen en dan behangen Vik :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:36:10 #216
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96334737
ik ga vanmiddag een boek kopen, had m'n boek uitgelezen op weg hiernaar toe...
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 11:37:24 #217
70532 loveli
N
pi_96334781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Viking84 het volgende:
En nu ga ik ff douchen en dan naar m'n zus, behang plakken :').
Letterlijk of...?
crap in = crap out
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:40:09 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96334881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:Zulke voorbeelden laten goed zien dat gewichtsproblemen toch voornamelijk een geestelijk probleem is :{
Sluit mooi aan op wat ik recentelijk zei, over controle enzo.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:42:09 #219
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96334974
maar volgens mij hebben er maar erg weinig hier gewichtsproblemen, en willen de meesten er gewoon een paar kilo's af.

Ik denk dat er een paar in dit topic zitten die geen goede relatie met eten hebben, maar het meerendeel wil gewoon gezond eten en veel bewegen en daardoor een paar kilo's kwijt raken...
pi_96335077
zo nog even een tukje doen denk ik... ben echt moe :O
Ja doei.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:45:57 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96335141
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
maar volgens mij hebben er maar erg weinig hier gewichtsproblemen, en willen de meesten er gewoon een paar kilo's af.

Ik denk dat er een paar in dit topic zitten die geen goede relatie met eten hebben, maar het meerendeel wil gewoon gezond eten en veel bewegen en daardoor een paar kilo's kwijt raken...
Ik denk vooral dat er heel veel in dit topic bovenmatig perfectionistisch zijn en het liefst alles onder controle willen houden.
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 11:46:28 #222
70532 loveli
N
pi_96335158
Ben het er niet mee eens dat het een geestelijk probleem is. Daar zit een deel, maar niet het volledige probleem. De een heeft meer aanleg dan de ander, genetica en stofwisseling spelen ook een rol. En voeding.
crap in = crap out
pi_96335209
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk vooral dat er heel veel in dit topic bovenmatig perfectionistisch zijn en het liefst alles onder controle willen houden.
^^
pi_96335390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:

Tegelijkertijd zitten we hier allemaal al jaren en lijkt het bij bijna niemand echt langdurig te lukken. En dan pakken wij het nog relatief gezond aan, veel mensen jojo'en nog veel erger.

Als ik voor mezelf spreek, ik herken best veel van de problemen die weleens beschreven worden zoals eetbuien, en bijv. dat hele verhaal dat Kwak een tijd geleden postte over haar relatie met eten, dat trouwens echt indruk op mij maakte. Ik kan mijn gewicht dan wel redelijk binnen de perken houden, maar in periodes van stress steekt het toch weer de kop op. Het perfectionisme wat Tink beschrijft trouwens ook. Het zijn allemaal geen dingen waar je niet mee kunt leven, maar ik bedoel maar dat je zoiets niet altijd aan de buitenkant ziet.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96335722
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:52 schreef Mini. het volgende:

[..]

Tegelijkertijd zitten we hier allemaal al jaren en lijkt het bij bijna niemand echt langdurig te lukken. En dan pakken wij het nog relatief gezond aan, veel mensen jojo'en nog veel erger.

Als ik voor mezelf spreek, ik herken best veel van de problemen die weleens beschreven worden zoals eetbuien, en bijv. dat hele verhaal dat Kwak een tijd geleden postte over haar relatie met eten, dat trouwens echt indruk op mij maakte. Ik kan mijn gewicht dan wel redelijk binnen de perken houden, maar in periodes van stress steekt het toch weer de kop op. Het perfectionisme wat Tink beschrijft trouwens ook. Het zijn allemaal geen dingen waar je niet mee kunt leven, maar ik bedoel maar dat je zoiets niet altijd aan de buitenkant ziet.
Maar dat jaren hier zitten is ook omdat het 'gevecht' of een iets minder dramatisch woord daarvoor, natuurlijk ook gewoon doorgaat, het is niet zo dat als je eenmaal weegt wat je wilt wegen dat je dan kan gaan eten wat je wilt. Het blijft toch balanceren. En soms kom je dan weer een paar kilo aan. Het verschil is dat we het niet te veel uit de hand laten lopen. Dat je niet ineens 10 kilo meer weegt omdat je je hoofd te lang in het zand hebt gestoken.

Ik kom gewoon makkelijk aan als ik niet bewust met eten bezig ben. Aangezien mijn trek (in ongezond spul) blijkbaar groter is dan mijn onderhoud. En hier blijven rondhangen is dan wel 1 van de manieren om me er bewust van te blijven. Dat stomme lijstjes posten werkt toch wel op de één of andere manier.
pi_96335768
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat je niet ineens 10 kilo meer weegt omdat je je hoofd te lang in het zand hebt gestoken.

I failed :')
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 12:01:59 #227
70532 loveli
N
pi_96335780
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:52 schreef Mini. het volgende:
Tegelijkertijd zitten we hier allemaal al jaren en lijkt het bij bijna niemand echt langdurig te lukken.
Vind het wel meevallen. Tink is vanaf het begon genoeg kwijt en nu aan finetunen. Co, Vik, Mo ook, DaD en Billy moeten het niet in hun hoofd halen om nog af te vallen, XM is volgens mij ook het een en ander kwijt en eet nu meer dan een plak ontbijtkoek en een halve appel.

Als er gejojood (spelling? vik?) wordt, dan is dat in de meeste gevallen met minder amplitude of een lager gemiddeld gewicht dan eerst. En bovenal gezonder dan eerst.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 12:03:14 #228
70532 loveli
N
pi_96335828
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoeveel ben jij kwijt sinds je begon af te vallen? Nog steeds >10 kilo, of niet? Doe nog eens een foto van voor en na?
crap in = crap out
pi_96335864
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen. Tink is vanaf het begon genoeg kwijt en nu aan finetunen. Co, Vik, Mo ook, DaD en Billy moeten het niet in hun hoofd halen om nog af te vallen, XM is volgens mij ook het een en ander kwijt en eet nu meer dan een plak ontbijtkoek en een halve appel.

Zat ook al te denken dat 't volgens mij wel meevalt. Ben zelf ook de afgelopen 3 jaar niet meer aangekomen dan die 3 kilo van 't laatste half jaar. En die zijn nu ook weer zo goed als weg.
pi_96335871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*boks* :')
Everything has changed
pi_96335930
Ik woog vanochtend net zo veel als voordat ik mijn enkel brak!
Ben er nog niet uit of dat nu goed is of niet eigenlijk. Betekent iig dat ik er nog minstens 5 kilo vanaf wil. :)
Overigens weeg ik nog steeds ruim 10 kg minder dan mijn zwaarste periode en een kilo of 5 meer dan mijn lichtste. :)

Heb me ondertussen wel in mijn bergschoenen gehesen en merk dat het lopen daarmee wel veel "makkelijker" gaat dan op blote voeten. :D
Zo fysiotherapie en ik *O* met Razz mee voor lieve vaders die hun kroost vervoeren, die van mij komt me zo ook weer ophalen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:06:10 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96335934
Ooit, toen ik megaweinig at, woog ik 62,5 kilo ;( Dat was mijn dieptepunt _O-

Nu zit daar al jaaaaren ongeveer 10 kilo bij :') Maarja, ik eet intussen wel beter. Veelal.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_96335938
Ik zit nu weer rond de 80, moest gisteren een broek maat 42 kopen en ik voel me verre van goed in m'n lichaam. Ben nu echt een goede maand bijna 2 maanden weer lekker aan het sporten, goed aan het eten en heb maar een paar keer echt wat meer dan 1 biertje gedronken, is in 2 maanden echt op 1 hand te tellen, maar er verandert niets in mijn lichamelijke situatie: niet in gewicht en niet in omtrek.

Ik snoep eigenlijk nooit, heb nooit eetbuien en toch zit er nu een omhoog gaande lijn in mijn gewicht. Zit er aan te denken om als ik in Engeland zit en een dokter heb gevonden te kijken of ik wat begeleiding kan krijgen, want ik zie niet wat ik verkeerd doe/wat ik nog meer kan doen om terug te gaan naar rond de 70 op een leuke en gezonde manier, want zo weinig eten als de vorige keer is géén goed plan.
Ja doei.
pi_96335965
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Als er gejojood (spelling? vik?) wordt, dan is dat in de meeste gevallen met minder amplitude of een lager gemiddeld gewicht dan eerst. En bovenal gezonder dan eerst.
Ja, daar heb je ook gelijk in. Ik wilde alleen maar aangeven dat het zelfs bij mensen die er bewust en gezond mee bezig zijn toch ook geestelijk wel veel moeite kost en bij tijd en wijle ook weer even misgaat.
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 12:11:10 #235
70532 loveli
N
pi_96336137
Ik ben begonnen toen ik de 70 zag naderen. Alles wat ik teveel had zat op m'n buik, het was net niet mooi meer en net niet gezond meer. Nu zit ik rond de 63.5 met een max van 66 (die relatief makkelijk weer terug te brengen is onder de 65) en een min (voedselstoornis) van 61. Toen ik 21 was woog ik met kleding standaard 63, dus ik ben prima tevreden. En zolang ik niet denk dat ik weer alles kan eten zoals toen ik 21 was, blijf ik ook goed gezond.

Het was wel een traject van 4 jaar.
crap in = crap out
pi_96336152
Wat ik wel fijn vind is om bewuster met gezond eten bezig te zijn. Sinds ik hier lees/post eet ik echt een stuk gezonder en gevarieerder. Enige wens die ik heb is 't nog iets meer los kunnen laten en uiteindelijk weer ouderwets (veel) te gaan sporten waardoor 't ook niet meer zo nodig is om er bovenop te zitten. Maar goed, los laten gaat nu niet lukken want mijn enige claim to fame op dit moment is dat ik niet dicht aan 't groeien ben ondanks de verveling. :') Overigens ook waarom ik nog minder dan before post: heb weinig anders te melden dan dat ik 't kut vind dat ik nog geen baan heb, en voel me dan zo'n epic fail hier tussen alle slimme, slanke en succesvolle dames (en heren). :@
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 12:13:37 #237
70532 loveli
N
pi_96336234
Ihfc, we hebben allemaal onze fails. Al dan niet epic.
crap in = crap out
pi_96336278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef ihatefastcars het volgende:
Wat ik wel fijn vind is om bewuster met gezond eten bezig te zijn. Sinds ik hier lees/post eet ik echt een stuk gezonder en gevarieerder. Enige wens die ik heb is 't nog iets meer los kunnen laten en uiteindelijk weer ouderwets (veel) te gaan sporten waardoor 't ook niet meer zo nodig is om er bovenop te zitten. Maar goed, los laten gaat nu niet lukken want mijn enige claim to fame op dit moment is dat ik niet dicht aan 't groeien ben ondanks de verveling. :') Overigens ook waarom ik nog minder dan before post: heb weinig anders te melden dan dat ik 't kut vind dat ik nog geen baan heb, en voel me dan zo'n epic fail hier tussen alle slimme, slanke en succesvolle dames (en heren). :@
Dat laatste moet je echt niet doen hoor. Veel mensen hier willen graag álles goed doen, wat Tink ook zei, maar iedereen heeft ook zijn slechte kanten die je misschien niet altijd ziet.
Zoals dat ik al máánden op mijn hoogste gewicht ooit ben en dat het me niet lukt om noemenswaardig af te vallen. Ik heb dat schommelen dus wél uit de hand laten lopen tot het punt waar het niet meer een kwestie is van "even een paar weken streng zijn". Sterker nog, er zijn niet eens meer genoeg weken tussen nu en de zomervakantie om voor die tijd mijn normale gewicht weer terug te krijgen. Dat lukt jou dan weer wel. :)
Everything has changed
pi_96336399
Mijn gewicht (of eigenlijk meer uiterlijk (weeg me zelden, maar ga af op de spiegel)) en hoe het me beīnvloedt is het mijn allerslechtste kant -O- studie en alles gaan verder helemaal goed :) dus iets meer dan jullie hulp is misschien ook wel nodig. Niet dat ik dan ineens hoop te vinden dat het 'zo wel goed is', want gezondheidstechnisch mag er gewoon nog wel wat vanaf, maar dan zonder de stress van de kilo's en dat het me echt héél ongelukkig maakt terwijl eigenlijk dat het énige is wat me ongelukkig maakt: de rest in mijn leven vind ik eigenlijk gewoon perfect O+

Minder stress, meer resultaat ofzo. :')
Ja doei.
pi_96336505
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
Ihfc, we hebben allemaal onze fails. Al dan niet epic.
But most of you hide it so very well. ;) Maar serieus, ik weet dat 't irrationeel is en sowieso moet ik natuurlijk mezelf niet met anderen vergelijken. Nou ja, grotendeels gewoon frustratie dat ik na 2 maanden nog geen stap verder ben natuurlijk.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:21:47 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96336529
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:21 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

But most of you hide it so very well. ;) Maar serieus, ik weet dat 't irrationeel is en sowieso moet ik natuurlijk mezelf niet met anderen vergelijken. Nou ja, grotendeels gewoon frustratie dat ik na 2 maanden nog geen stap verder ben natuurlijk.
:*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 12:23:48 #242
70532 loveli
N
pi_96336612
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
maar dan zonder de stress van de kilo's
[..]
Minder stress, meer resultaat ofzo. :')
Stress zorgt ook voor aankomen. Cortisol enzo.
crap in = crap out
pi_96336613
Ik denk soms dat het ook wel het idee is dat je ooit zo dun geweest bent, waardoor je vindt dat je dat weer moet halen. Zo heb ik bijvoorbeeld kleren in maat 34 die ooit pasten, en nu vind ik dus dat ik daar weer in moet kunnen. Terwijl als ik nu zonder geschiedenis begon, ik maat 38 misschien ook best mooi zou vinden. Op een bepaald moment is acceptatie toch best goed.

Mo, jij hebt volgens mij (maar misschien zie ik het verkeerd) sowieso de neiging om negatieve dingen zo uit te vergroten dat je positieve dingen uit het oog verliest, en dat is gewoon heel zonde. Als je denkt dat je daar met hulp beter vanaf zou kunnen komen moet je dat zeker proberen.
Everything has changed
pi_96336805
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Stress zorgt ook voor aankomen. Cortisol enzo.
Bij sommigen. Stress maakt juist dat ik enorm afval.

Ik heb weinig stress.
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 12:30:19 #245
70532 loveli
N
pi_96336861
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij sommigen. Stress maakt juist dat ik enorm afval.

Ik heb weinig stress.
Zal het herformuleren. Cortisol zorgt ervoor dat vet op de verkeerde plaatsen gaat zitten.
crap in = crap out
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:30:56 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96336889
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Letterlijk of...?
Letterlijk :D.

En jee, extra informatie gehad over de vacature en het klinkt interessant, dus ik ga reageren. Wederom bij een vergelijkbaar bedrijf als het bedrijf dat mij afgewezen heeft. Heb dan twee sollicitaties lopen die eind mei sluiten. Volgende week nog even meer erbij zoeken.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:32:02 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96336936
Ik zit te twijfelen of ik naar m'n zus ga of niet. Heb het niet afgesproken ofzo, maar ze hebben best veel werk te verzetten, dus kunnen m'n hulp vast wel gebruiken (ze moeten nog twee muren doen). En het is niet zo warm/zonnig, geloof ik, dus buiten zitten is ook niet zo'n feest nu.
Niet meer actief op Fok!
pi_96336959
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef Mini. het volgende:
Ik denk soms dat het ook wel het idee is dat je ooit zo dun geweest bent, waardoor je vindt dat je dat weer moet halen. Zo heb ik bijvoorbeeld kleren in maat 34 die ooit pasten, en nu vind ik dus dat ik daar weer in moet kunnen. Terwijl als ik nu zonder geschiedenis begon, ik maat 38 misschien ook best mooi zou vinden. Op een bepaald moment is acceptatie toch best goed.

Ook waar. Je hoort vaak van mensen dat ze als ze behoorlijk wat afgevallen zijn dan nog die extra paar kilo's kwijt willen naar een bepaald ideaal getal en daar gaat 't dan nog weleens fout.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:34:05 #249
171890 Chicolate
Chemicals
pi_96337024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:00 schreef conleche het volgende:
Ik kom gewoon makkelijk aan als ik niet bewust met eten bezig ben. Aangezien mijn trek (in ongezond spul) blijkbaar groter is dan mijn onderhoud. En hier blijven rondhangen is dan wel 1 van de manieren om me er bewust van te blijven. Dat stomme lijstjes posten werkt toch wel op de één of andere manier.
Dit ja.Gelukkig is de knop nu weer aardig om. Ik eet iets gezonder (maar nog wel zo nu en dan een koekje/snoepje) en eet vooral wat minder verschillende slechte dingen. Koek is prima, maar dan niet een pak koekjes, een zak chips en een rol mentos achter elkaar.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_96337124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klinkt goed, Mo!

M'n ouders komen me zo halen om naar de begrafenis van m'n neef te gaan. Blegh.
Sterkte :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')