Niet in mijn werk/studie-omgeving. Wat betreft studie: als je eenmaal goed zit, blijf vooral waar je bent, want er is heul weinig aanbod en verloop. Wat betreft werk: de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn zo fijn dat veel mensen lang blijven hangen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Veel mensen willen toch maar een paar jaar dezelfde baan tegenwoordig?
Klinkt alsof het ontstoken is Razz.. Goed dat je er naar laat kijken!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed, ziekenhuis gebeld, want spoelen doet nu ook enorm veel pijn en vieze smaak in mond. Vanmiddag om 14:30 kan ik komen, en m'n vader gaat mee. Lief van 'm.
Jij ook mooi lijstje!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Perruche het volgende:
Nynke lekkere lijstjes, beide. Ik zou niet voor de couscous gaan wat dat ga ik ook eten morgen dan kunnen we boxen.
Oef en mn binnenste is niet meer gewend aan die wijn en vette borrelhappen. Rommel-blurrrrp-pwiiepVandaag even netjes:
O: smoothie (spinazie, amandelmelk, kleine banaan, lijnzaad, 2 el muesli)
T: sinaasappel of ander fruit
L: bruin pistoletje kaas/rauwkost, paprikasoep of salade
T: handje gemengde noten
B: 2x 20 minuten fietsen
D: chili (alweerhet was een grote bak)
S: bodypump
Toch solliciteren, anders kom je sowieso niet in aanmerking. En lukt het deze keer niet, wie weet welke vacatures er over 5 jaar langskomen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef Phaidra het volgende:
Oh! Ik zie echt zo'n leuke vacature langskomen! Combineert huidige werk met studie en en en_! Maar nog te weinig ervaring, het is deels een leidinggevende functie en zo te lezen is een jaar biebwerk écht niet voldoende om uberhaupt in aanmerking te komen. Waarom komt zoiets nou niet over een jaar of 5 langs? Nu wordt de vacature waarschijnlijk weer voor de komende 20 jaar gevuld.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Hull-o Mo (
snap je 'm, snap je 'm? )
Ik ga er de komende week eens goed over nadenken. Ik heb nog tot 30 mei als ik wel zou willen reagerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Toch solliciteren, anders kom je sowieso niet in aanmerking. En lukt het deze keer niet, wie weet welke vacatures er over 5 jaar langskomen.
I'm with ^^quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Toch solliciteren, anders kom je sowieso niet in aanmerking. En lukt het deze keer niet, wie weet welke vacatures er over 5 jaar langskomen.
Hoezo schrok je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks ws ff behang plakken bij m'n zus. Jottem.
Overigens zaten ze gisteren aan een puddingbroodje toen m'n moeder en ik langs kwamen. "We hebben het al zo druk gehad vanochtend, we hebben wel wat lekkers verdiend." Ik schrok er echt een beetje van.
Het vordert. Sort of.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Hi Ewelina, hoe gaat het met de scriptie?
Ja dat is het idd. Ik zou de functie heel graag willen, maar over een paar jaar. Of de assistentfunctie ipv hoofdquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Meet in Stockholm.
Ik snap Phaidra's bezwaar wel. Het gaat niet alleen om uitgenodigd worden of niet maar ook of je de functie überhaupt wel aan kunt. Ik haal het nu ook niet in mijn hoofd om als hoofdredacteur te solliciteren, ergens.
Als ik Phaidra goed inschat, zit er een hoop meer in dan je op het eerste gezicht ziet. Als je niet per ongeluk over haar heenkijktquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Meet in Stockholm.
Ik snap Phaidra's bezwaar wel. Het gaat niet alleen om uitgenodigd worden of niet maar ook of je de functie überhaupt wel aan kunt. Ik haal het nu ook niet in mijn hoofd om als hoofdredacteur te solliciteren, ergens.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik Phaidra goed inschat, zit er een hoop meer in dan je op het eerste gezicht ziet. Als je niet per ongeluk over haar heenkijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |