Toch solliciteren, anders kom je sowieso niet in aanmerking. En lukt het deze keer niet, wie weet welke vacatures er over 5 jaar langskomen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef Phaidra het volgende:
Oh! Ik zie echt zo'n leuke vacature langskomen! Combineert huidige werk met studie en en en_! Maar nog te weinig ervaring, het is deels een leidinggevende functie en zo te lezen is een jaar biebwerk écht niet voldoende om uberhaupt in aanmerking te komen. Waarom komt zoiets nou niet over een jaar of 5 langs? Nu wordt de vacature waarschijnlijk weer voor de komende 20 jaar gevuld.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Hull-o Mo (
snap je 'm, snap je 'm? )
Ik ga er de komende week eens goed over nadenken. Ik heb nog tot 30 mei als ik wel zou willen reagerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Toch solliciteren, anders kom je sowieso niet in aanmerking. En lukt het deze keer niet, wie weet welke vacatures er over 5 jaar langskomen.
I'm with ^^quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Toch solliciteren, anders kom je sowieso niet in aanmerking. En lukt het deze keer niet, wie weet welke vacatures er over 5 jaar langskomen.
Hoezo schrok je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks ws ff behang plakken bij m'n zus. Jottem.
Overigens zaten ze gisteren aan een puddingbroodje toen m'n moeder en ik langs kwamen. "We hebben het al zo druk gehad vanochtend, we hebben wel wat lekkers verdiend." Ik schrok er echt een beetje van.
Het vordert. Sort of.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Hi Ewelina, hoe gaat het met de scriptie?
Ja dat is het idd. Ik zou de functie heel graag willen, maar over een paar jaar. Of de assistentfunctie ipv hoofdquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Meet in Stockholm.
Ik snap Phaidra's bezwaar wel. Het gaat niet alleen om uitgenodigd worden of niet maar ook of je de functie überhaupt wel aan kunt. Ik haal het nu ook niet in mijn hoofd om als hoofdredacteur te solliciteren, ergens.
Als ik Phaidra goed inschat, zit er een hoop meer in dan je op het eerste gezicht ziet. Als je niet per ongeluk over haar heenkijktquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Meet in Stockholm.
Ik snap Phaidra's bezwaar wel. Het gaat niet alleen om uitgenodigd worden of niet maar ook of je de functie überhaupt wel aan kunt. Ik haal het nu ook niet in mijn hoofd om als hoofdredacteur te solliciteren, ergens.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik Phaidra goed inschat, zit er een hoop meer in dan je op het eerste gezicht ziet. Als je niet per ongeluk over haar heenkijkt
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Merel, die test zet je af tegen anderen op hetzelfde niveau. En als je dan gemiddeld scoort, is dat helemaal niet zo slecht.
Het zou pas dramatisch zijn als je taalkundig ofzo een stuk slechter scoorde dan je peer group. Of dat ik op analyse gebied of cijfermatig vlak onder het gemiddelde zou scoren.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, Conleche!
De Duutser vond jou net 18 lijken op sommige facebookfoto's!
Dat wou ik toch even doorgeven...
M'n spijsvertering werkt weer en ik heb een vrije dag. En ik heb ssn paar schoenen gekochtquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:41 schreef Phaidra het volgende:
Volgens mij voel je je vandaag wat beter loveli, of niet?
Ik ook!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan iedereen een Macbook aanraden. De webcam daarvan ziet onder een bepaalde hoek geen rimpels of andere ongein. Niet dat ik daar nu zoveel van heb, maar wel meer dan die webcam ziet in ieder geval.
![]()
Toch best fijn om te horen. Ik vind de Duutser lief!
Ik heb volgens mij enorm veel gemist in mijn 2 weken weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n spijsvertering werkt weer en ik heb een vrije dag. En ik heb ssn paar schoenen gekocht
Ik word juist heel graag aangenomen op basis van mijn vlotte babbel. Is mijn USP.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het overigens wel prettig om een soort test te doen, maar dan wel eentje die relevant is voor de functie. Dan word je iig niet aangenomen op basis van je vlotte babbel.
Kwam het mailtje van ene Zoest?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef Phaidra het volgende:
Oh! Ik zie echt zo'n leuke vacature langskomen! Combineert huidige werk met studie en en en_! Maar nog te weinig ervaring, het is deels een leidinggevende functie en zo te lezen is een jaar biebwerk écht niet voldoende om uberhaupt in aanmerking te komen. Waarom komt zoiets nou niet over een jaar of 5 langs? Nu wordt de vacature waarschijnlijk weer voor de komende 20 jaar gevuld.
Instant happiness ?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n spijsvertering werkt weer en ik heb een vrije dag. En ik heb ssn paar schoenen gekocht
Nou ja, te veel en te hard werken, massage nemen om dat (en wat eraan vooraf ging) een beetje te neutraliseren en vervolgens ziek op m'n vrije dag. Weegschaal zei 61.5quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:53 schreef conleche het volgende:
Ik heb volgens mij enorm veel gemist in mijn 2 weken weg.Wat was er met jou dan?
*schop* snel alles in de rommelkamer mikken en een laken er over!!!!quote:Shit, nu was ik eerder opgestaan om het huis op te ruimen omdat ik gisteren hoorde dat Koekie wordt afgeleverd bij mij thuis door mijn ex en zijn moeder. Je weet wel de ev0l schoonmoeder from hell en ik ben dan op de galerie, maar wil toch dat het netjes is, maar nu zit ik dus te fokken ipv als een gek spullen op te rapen en in de rommelkamer te gooien. (Zal je zien dat ze die deur al eerste opendoet.)
Tompoucen en soesjes ook. Toch ga je ervan eten als het voor je neus staat. Tot het op is.quote:
Nee. Ik vind ze echt niet zo lekker. Soesjes wel. Maar tompouce en puddingbroodjes kan ik gemakkelijk laten staanquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Tompoucen en soesjes ook. Toch ga je ervan eten als het voor je neus staat. Tot het op is.
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef Perruche het volgende:
Ik vind de room in die broodjes altijd zo lekker. Soesjes zijn helemaal lekker. Maar van puddingbroodjes eet ik alleen de pudding en niet het broodje
Oh, die vind ik ook niet zo bijzonderquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
+1 herkenbaarAl heb ik ze in geen jaren op. Ik ga liever voor magnums.
Fixed!quote:
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
Bastognekoeken, salt-and-vinegarchips, bokkepootjes, ijsjes (alle), etc. etc.
Er is zoveel waarbij ik niet op kan houden met eten. Oplossing: niet in huis halen en/of veel sporten.
koop een extra voeding. Heb ik ook gedaan. Ideaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:07 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
en thuiswerkfaal, de voeding van mijn laptop ligt nog op de zaak dus ik mag straks nog even die kant op
Ja heul vaak. 3x per dag! Herstel; per uur!quote:
Ik zit in het dorpje Wicklow, county Wicklow, in de buurt van de Wicklow mountainsquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:20 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen! Ik kick echt ass met op tijd opstaan deze week![]()
Ik denk dat ik hier ook maar eens wat lijnzaad ga halen, en eens kijken of ik pindakaas kan vinden die niet vies en amerikaans en gezoet is.. En evt ook maar wat visoliecapsules, hm. Moet even wat aan mijn vetzuurinname doen vind ik
Leuk Chico! In de wicklow mountains of in het dorp/stadje wicklow? (dat zijn twee verschillende dingen toch?)
Dealextremequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:33 schreef progje het volgende:
[..]
koop een extra voeding. Heb ik ook gedaan. Ideaal.
Er ligt er nu 1 op het werk en 1 thuis.
Autocorrect? Laatst deed je ook al 'ooit nooit'quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom ooit nooit uit het pashokje als er geen spiegels zijn.
In Brabant is daar niks nie mis mee, met zo'n zinsconstructiequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Autocorrect? Laatst deed je ook al 'ooit nooit'.
Oh, echt? Nee, ik zit gewoon achter m'n pc. En ik moest ook echt drie keer kijken wat je nu eigenlijk bedoelde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Autocorrect? Laatst deed je ook al 'ooit nooit'.
Dat boek vond ik een beetje tegenvallen. Ben benieuwd hoe jij het vindt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Viking84 het volgende:
En terug. Jurkje gepast. Twijfelgeval, maar heb het niet gedaan, omdat er geen spiegel in het pashokje was en ik een loeihekel heb aan spiegels buiten het pashokje. Ook aan winkels waarin ik de enige klant ben, dus Steps heb ik ook overgeslagen
*raar mens*. Nu een boek gekocht (Ik haal je op, ik neem je mee) en voor een jurkje kijk ik wel in DH dan
.
M'n zus kampt al járen met overgewicht. Ooit is ze heel goed afgevallen (met LadyLine), maar na de scheiding zo ongeveer is alles er weer aangekomen. Ze is het type dat vertrouwt op het oordeel van het Voedingsscentrum en Optimel ook gezond vindt. Dus je snapt wel dat wij niet samen over gezond eten moeten pratenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:06 schreef Goodbye het volgende:
Heeft je zus fors overgewicht en is ze aan het lijnen, Vik? Dan is het inderdaad niet zo slim om te gaan lopen snoepen, maar hee, ik zou liever ook niet altijd snoepen maar het gebeurt af en toe toch. En jezelf alles ontzeggen werkt (imho) toch niet op de lange termijn, dus ik vind dat je jezelf best mag "belonen" als je ergens hard voor gewerkt hebt. Maar misschien is het wel slimmer om dat af en toe af te wisselen met het kopen van een boek of een paar schoenen oid![]()
Nouja, om een langer verhaal kort te maken, ik zou er niet van schrikken. Het hoogstens niet zo verstandig vinden.
Ik was op zoek naar een goedkoop boek en dit lag er voor een tientje (wilde het al een tijdje lezen), vandaar. Ik haat het als ik geen leuke boeken heb om te lezen. Heb twee boeken bij me. Eentje is al uit en de andere (Het verloren labyrint van Kate Mosse, NIET het supermodel dus) gaat hem niet worden als ik de eerste bladzijden lees.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat boek vond ik een beetje tegenvallen. Ben benieuwd hoe jij het vindt!
Jammer van het jurkje. Ik hou ook niet zo van spiegels buiten pashokjes. Ik kom er alleen uit als ik er vrij zeker van ben dat het gepaste kledingstuk goed zit.
Achja, is zonde van je energie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
M'n zus kampt al járen met overgewicht. Ooit is ze heel goed afgevallen (met LadyLine), maar na de scheiding zo ongeveer is alles er weer aangekomen. Ze is het type dat vertrouwt op het oordeel van het Voedingsscentrum en Optimel ook gezond vindt. Dus je snapt wel dat wij niet samen over gezond eten moeten praten. Ik ben het kleine zusje, dus wat weet ik er nou van?
.
Ah zo!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja heul vaak. 3x per dag! Herstel; per uur!
Nee, gisteren ging niet door, want had geen zin in boodschappen.![]()
Mja, ik kan ook wel leuk babbelen, maar op basis van zo'n babbel kun je geen objectieve conclusie trekken, dat bedoel ik meer. Miss maakt een ander een gevattere opmerking en die krijgt dan de baan, terwijl vlot kunnen babbelen voor de functie in mijn geval niet zo relevant is (tenzij je voor de functie van account manager oid solliciteert, dat maakt het wel andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik word juist heel graag aangenomen op basis van mijn vlotte babbel. Is mijn USP.
Nee, maar dat kan ik me in jouw geval ook wel voorstellen, want dan loop je het risico aangehouden te worden in verband met verstoring van de openbare ordequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik kom ook niet zo 1-2-3 uit pashokjes zetten
Ja, mijn ouders denken ook dat ze alles goed doen, omdat ze het hun hele leven al zo doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Achja, is zonde van je energie.
Ik zeg ook wel eens tegen mn schoonmams dat leven op 1 glas jus d'orange en 1 snee brood en dan avondeten niet tof is, maar dan krijg ik altijd te horen: "Jamaar ik heb gewoon ECHT geen honger!", en ja, daar ben ik ook wel eens op in gegaan maar dat kwam ook niet aan
Word je er ook niet 1-2-3 uitgezet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik kom ook niet zo 1-2-3 uit pashokjes zetten
Als ik het nu doe waarschijnlijk wel, geen mooi blondje meer d'r bijquote:
Ik ook. Heb 'm niet eens uitgelezen (wel even gekeken hoe het afliep natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat boek vond ik een beetje tegenvallen. Ben benieuwd hoe jij het vindt!
Tjee, wat een verhaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]Ooit dikste tiener, nu anorexia (iets schokkende foto's!)
*noteert*quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:33 schreef progje het volgende:
[..]
koop een extra voeding. Heb ik ook gedaan. Ideaal.
Er ligt er nu 1 op het werk en 1 thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |