quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef ihatefastcars het volgende:
Overigens ook waarom ik nog minder dan before post: heb weinig anders te melden dan dat ik 't kut vind dat ik nog geen baan heb, en voel me dan zo'n epic fail hier tussen alle slimme, slanke en succesvolle dames (en heren).![]()
Zo waar ^^quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt het ook zwaar op de werkzoekendenmarkt en jij verdient ook props voor het doorzetten, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Je maakt het jezelf dan idd wel moeilijk. Als je minder eet dan normaal, krijg je logischerwijs meer zin om te snaaien door honger. En als er dan snoep in de buurt is... Met als resultaat dat je weinig kcal binnenkrijgt aan gezond voedsel, maar dat aanvult met slechte dingen. Ik snap dat het aankomen frustrerend is, maar deze methode gaat je niet structureel helpen ben ik bang...quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Momenteel ben ik weer aan het groeien. Maar ik krijg er geen grip op. Ik sport en ga dus als noodoplossing maar weer minder eten, want ja, effectief in het verleden. Maar heb moeite om niet te snoepen. De knop is even zoek.
Minder eten omdat je meer snoeptquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Momenteel ben ik weer aan het groeien. Maar ik krijg er geen grip op. Ik sport en ga dus als noodoplossing maar weer minder eten, want ja, effectief in het verleden. Maar heb moeite om niet te snoepen. De knop is even zoek.
Lief, thanks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]En ik klaag wel gewoon hoor
. Jij hebt het ook zwaar op de werkzoekendenmarkt en jij verdient ook props voor het doorzetten
, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Dat is ook de reden dat ik echt weer serieus aan 't sporten moet: het moet allemaal echt iets strakker. En dat is heel voorzichtig uitgedrukt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef Phaidra het volgende:
Bij mij is de sleutel echt sporten. Ik ben gezegend met het feit dat ik niet zo snel aankom (hoewel dat met het naderen van de 30 wel iets sneller gaat), maar zonder sport ziet het er gewoon niet zo mooi en strak uit. Mijn gewicht is echter al zeker een jaar uitermate stabiel.
Wat dat betreft is Uniek's oplossing toch echt de beste, jezelf volstoppen met groente en fruit zodat je niet ongezondere dingen gaat snaaien. Dan hoef je je ook niet schuldig te voelen en daardoor andere gezonde dingen te laten staan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf dan idd wel moeilijk. Als je minder eet dan normaal, krijg je logischerwijs meer zin om te snaaien door honger. En als er dan snoep in de buurt is... Met als resultaat dat je weinig kcal binnenkrijgt aan gezond voedsel, maar dat aanvult met slechte dingen. Ik snap dat het aankomen frustrerend is, maar deze methode gaat je niet structureel helpen ben ik bang...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]En ik klaag wel gewoon hoor
. Jij hebt het ook zwaar op de werkzoekendenmarkt en jij verdient ook props voor het doorzetten
, dat mag ook wel eens gezegd worden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Wat deNormaal is het hier juist rustig tijdens de lunch
ihfc
Probeer jezelf niet teveel in de put te denken. Mensen die misschien wat meer succes hebben met werk vinden kunnen op andere vlakken het weer veel minder hebben. Gigantisch verstoord zelfbeeld, gebrek aan emotioneel zelfvertrouwen en zo
*haalt vuist uit mond*quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die staan hier idd op mijn bureau. Helpt prima en ik vind het nog eens echt lekker ook! En straks mag ik aardbeitjes snoepen! De eerste echt hollandsequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
*haalt vuist uit mond*
Groente, groente, groente, groente, vette vis. Als je dan toch snoept, gooi er dan alsjeblieft ook wat nuttigs in. Groene groente en minstens 2 keer per week vette vis. Desnoods prop je je vol met snoeptomaatjes en -paprika's.
Het draait niet om de kcals (snoep), maar om de voedingsstoffen. Eten als medicijn voor je geplaagde lijf. Vitamines, mineralen, omega's.
Neemt niet weg dat je ook onder de indruk mag zijn van je eigen pluspuntenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Thanks! Maar voel me niet beter als ik jullie ineens allemaal gebreken toe ga dichten hoor
- wat ik zeg, voornamelijk gewoon het resultaat van de frustratie dat ik in een veel te klein vijvertje moet vissen met heel veel van mijn collega's. En of ik nu wel of niet 'n mooie baan heb, onder de indruk van de capaciteiten en prestaties van de gemiddelde poster hier blijf/ben ik toch. Ook volkomen terecht volgens mij!
Vis vind ik écht niet lekker en we hebben geen fatsoenlijke afzuigkap, dus als ik het thuis zou bereiden, heb ik er nog daaaaaaagen plezier van. Probeer het in restaurants wel te bestellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
*haalt vuist uit mond*
Groente, groente, groente, groente, vette vis. Als je dan toch snoept, gooi er dan alsjeblieft ook wat nuttigs in. Groene groente en minstens 2 keer per week vette vis. Desnoods prop je je vol met snoeptomaatjes en -paprika's.
Het draait niet om de kcals (snoep), maar om de voedingsstoffen. Eten als medicijn voor je geplaagde lijf. Vitamines, mineralen, omega's.
Awww.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je ook onder de indruk mag zijn van je eigen pluspuntenLief en zo...
Ja, als we zo gaan beginnen. Iedereen 'zeikt' hier wel eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
groente tijdrovend noemen is een kutsmoes.
als je het vaker eet bereid je het vaker en kost het ook amper tijd.
Ik snijd in minder dan 5 minuten 3 paprika's, een courgette, een hele broccoli en vast nog wat uien en andere zaken in stukjes. Oefenen, niet zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |