abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96337138
WB Mo, klinkt goed allemaal...

Zo ik heb sporten overleefd, eiwitshake naar binnen gegooid..
Nou maar eens ff douchen en dan op naar Utrecht om het trouwpak van mijn vriend op te halen *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96337157
Gewoon gaan vik :) heb je je goede daad ook weer gedaan :P
Leuk trouwens dat je weer ergens kan solliciteren :)

Ik post hier al wel even, klein jaartje ofzo? Maar goed, ik was eerst heel veel afgevallen (stress) toen aangekomen (stress) en toen boeide het me allemaal niets (kutperiode) en nu heb ik eindeljk stabiliteit.

Merk wel dat dat goed is voor mij (even, althans) en ook voor mijn lijf. Ben al een tijd niet meer ziek geweest (afkloppen!) en even wat aandacht besteden aan eten, koken en gezond leven vind ik ook wel fijn. Maar ik zou niet zeggen dat ik "niet succesvol" ben met afvallen, heb het nog niet echt geprobeerd en ook nog niet echt lang.

Ik vond het trouwens wel echt confronterend, dat moment dat ik dacht van "nu is het genoeg". Vroegah was ik echt slank enzo, en toen keek ik in de spiegel had ik drumsticks als benen! Varkenspootjes! Dus ben blij dat ik nu het sporten en "gezond" (m.u.v. gisteren :') eten weer heb opgepakt, je bent niet eeuwig 18. Nou ja, loveli en Co wel, maar de meeste mensen niet :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:41:37 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96337274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef ihatefastcars het volgende:
Overigens ook waarom ik nog minder dan before post: heb weinig anders te melden dan dat ik 't kut vind dat ik nog geen baan heb, en voel me dan zo'n epic fail hier tussen alle slimme, slanke en succesvolle dames (en heren). :@
:* En ik klaag wel gewoon hoor :P. Jij hebt het ook zwaar op de werkzoekendenmarkt en jij verdient ook props voor het doorzetten ^O^, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Niet meer actief op Fok!
pi_96337696
Bij mij is de sleutel echt sporten. Ik ben gezegend met het feit dat ik niet zo snel aankom (hoewel dat met het naderen van de 30 wel iets sneller gaat), maar zonder sport ziet het er gewoon niet zo mooi en strak uit. Mijn gewicht is echter al zeker een jaar uitermate stabiel.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:53:04 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96337741
Momenteel ben ik weer aan het groeien. Maar ik krijg er geen grip op. Ik sport en ga dus als noodoplossing maar weer minder eten, want ja, effectief in het verleden. Maar heb moeite om niet te snoepen. De knop is even zoek.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96337752
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij hebt het ook zwaar op de werkzoekendenmarkt en jij verdient ook props voor het doorzetten ^O^, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Zo waar ^^ :) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96337908
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Momenteel ben ik weer aan het groeien. Maar ik krijg er geen grip op. Ik sport en ga dus als noodoplossing maar weer minder eten, want ja, effectief in het verleden. Maar heb moeite om niet te snoepen. De knop is even zoek.
Je maakt het jezelf dan idd wel moeilijk. Als je minder eet dan normaal, krijg je logischerwijs meer zin om te snaaien door honger. En als er dan snoep in de buurt is... Met als resultaat dat je weinig kcal binnenkrijgt aan gezond voedsel, maar dat aanvult met slechte dingen. Ik snap dat het aankomen frustrerend is, maar deze methode gaat je niet structureel helpen ben ik bang...
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 12:57:00 #258
70532 loveli
N
pi_96337913
quote:
Minder eten omdat je meer snoept :'(
crap in = crap out
pi_96338028
quote:

[..]

:* En ik klaag wel gewoon hoor :P. Jij hebt het ook zwaar op de werkzoekendenmarkt en jij verdient ook props voor het doorzetten ^O^, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Lief, thanks. :* Maar goed, het valt natuurlijk wel in de categorie 'je moet wel'. Opgeven is sowieso geen optie, maar ik wil vooral zo ontzettend graag weer aan de slag. Mis hard werken, maar ook mijn vakgebied en het hebben van een ritme!
pi_96338093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef Phaidra het volgende:
Bij mij is de sleutel echt sporten. Ik ben gezegend met het feit dat ik niet zo snel aankom (hoewel dat met het naderen van de 30 wel iets sneller gaat), maar zonder sport ziet het er gewoon niet zo mooi en strak uit. Mijn gewicht is echter al zeker een jaar uitermate stabiel.
Dat is ook de reden dat ik echt weer serieus aan 't sporten moet: het moet allemaal echt iets strakker. En dat is heel voorzichtig uitgedrukt.
pi_96338144
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Je maakt het jezelf dan idd wel moeilijk. Als je minder eet dan normaal, krijg je logischerwijs meer zin om te snaaien door honger. En als er dan snoep in de buurt is... Met als resultaat dat je weinig kcal binnenkrijgt aan gezond voedsel, maar dat aanvult met slechte dingen. Ik snap dat het aankomen frustrerend is, maar deze methode gaat je niet structureel helpen ben ik bang...
Wat dat betreft is Uniek's oplossing toch echt de beste, jezelf volstoppen met groente en fruit zodat je niet ongezondere dingen gaat snaaien. Dan hoef je je ook niet schuldig te voelen en daardoor andere gezonde dingen te laten staan.
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:02:42 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96338160
quote:

[..]

^O^ Hier zitten dan wel veel geslaagde mensen, maar die zijn ook niet te beroerd om je een hart onder de riem te steken als je het nodig hebt :Y Dus gewoon je zegje doen als je er behoefte aan hebt!

En wat betreft Viks relaas over het puddingbroodje; ik snap je punt wel :Y Mijn moeder is ook zo, die is vrijwel chronisch aan de lijn, maar als ze zichzelf dan even wat toestaat, dan gaat ze ook direct helemaal los :{ Mij viel dat echt op toen we in Sevilla waren, toen ze een enorme klodder mayo die ik niet bij mijn tortilla hoefde, met ministukjes brood volledig op heeft geschraapt. Het MOEST op ofzo :? Zo wil ik niet worden :N ik kan best eten laten liggen als ik genoeg heb gehad.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:05:10 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96338278
Keuken blauw, ei aangebrand :'). Poging 2 :D (er zitten nog 11 ofzo in het doosje, dus nog genoeg pogingen).

En de magnetron ging net vonken toen ik het brood wilde ontdooien! :o. Meteen uitgezet.
Niet meer actief op Fok!
pi_96338479
Wat de :? Normaal is het hier juist rustig tijdens de lunch :o

ihfc :*
Probeer jezelf niet teveel in de put te denken. Mensen die misschien wat meer succes hebben met werk vinden kunnen op andere vlakken het weer veel minder hebben. Gigantisch verstoord zelfbeeld, gebrek aan emotioneel zelfvertrouwen en zo :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96338744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Wat de :? Normaal is het hier juist rustig tijdens de lunch :o

ihfc :*
Probeer jezelf niet teveel in de put te denken. Mensen die misschien wat meer succes hebben met werk vinden kunnen op andere vlakken het weer veel minder hebben. Gigantisch verstoord zelfbeeld, gebrek aan emotioneel zelfvertrouwen en zo :{
:* Thanks! Maar voel me niet beter als ik jullie ineens allemaal gebreken toe ga dichten hoor :P - wat ik zeg, voornamelijk gewoon het resultaat van de frustratie dat ik in een veel te klein vijvertje moet vissen met heel veel van mijn collega's. En of ik nu wel of niet 'n mooie baan heb, onder de indruk van de capaciteiten en prestaties van de gemiddelde poster hier blijf/ben ik toch. Ook volkomen terecht volgens mij! ^O^
pi_96338814
Ik kom even binnen vallen met een lijstje, weet het niet heel exact meer van gister, bedacht halverwege de dag dat ik minder rommel wilde eten..

Gister:

O/L: 2 crackers pindakaas, kopjes thee, 3 chocolade dingetjes, aardbeien , de rest weet ik niet meer
T: tomaat/basilicum chipjes
D: salade van spinazie, wortel, amandelen, rode ui, sesamolie
2,5 maiswraps met zelfgemaakte guacamole, bosuitjes, tomaat, chilisaus, geraspte kaas
T: 4 of 5 zelfgemaakte volkorenmuffins met bosvruchten en alpro 'margarine' ipv boter en basterdsuiker/honing en een scheutje 8 jaar oude rum

Vandaag
O: 2 versgeperste sinaasappelen, 3 zelfgemaakte volkoren muffins
T: sojamelk met 'delicious' muesli smaak aardbei :')
L: 3 wraps net als gister

En nu heb ik honger! Maar ik heb al best veel gegeten dus ik wacht nog even.

Qua drank wil ik geen frisdrank meer drinken, geen melkproducten, geen koffie, geen zwarte thee, geen alcohol. Max 1 glaasje rode wijn/wodka en max 2 koffie (met sojamelk)
Gewoon veel water, groene thee, verse muntthee, spa rood.

:s)

Suiker wordt er ook uitgegooid, maar babysteps he ;)!

[ Bericht 12% gewijzigd door Probability op 04-05-2011 13:25:34 ]
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 13:26:39 #267
70532 loveli
N
pi_96339154
quote:
*haalt vuist uit mond*

Groente, groente, groente, groente, vette vis. Als je dan toch snoept, gooi er dan alsjeblieft ook wat nuttigs in. Groene groente en minstens 2 keer per week vette vis. Desnoods prop je je vol met snoeptomaatjes en -paprika's.

Het draait niet om de kcals (snoep :') ), maar om de voedingsstoffen. Eten als medicijn voor je geplaagde lijf. Vitamines, mineralen, omega's.
crap in = crap out
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:29:01 #268
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96339258
Ik heb geestelijk helemaal geen problemen met eten. Ik eet graag, en lekker. Ja. Maar ik vind het ook fijn om gezond te eten, maar kan mezelf ook toestaan dat eens even niet te doen. Vanaf morgen zijn we in Zuid-Duitsland, bijvoorbeeld op een bruiloft en bij de ouders van de Duutser. Daar komen vast koeken, chips en whatsoever op tafel. Ik hoef niet alles op te eten, maar sta mezelf wel toe om wat meer/ongezonder dan normaal te eten.

Ik vind dat ik een lekker ritme te pakken heb met eten en sporten. Meestal gezond, soms niet zo gezond, nooit heel erg ongezond, en 3-4x per week sporten. Dat de kilo's er niet af gaan is alleen wat jammer, er mogen gewoon wel 7-8 kilo's af...
pi_96339262
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:26 schreef loveli het volgende:

[..]

*haalt vuist uit mond*

Groente, groente, groente, groente, vette vis. Als je dan toch snoept, gooi er dan alsjeblieft ook wat nuttigs in. Groene groente en minstens 2 keer per week vette vis. Desnoods prop je je vol met snoeptomaatjes en -paprika's.

Het draait niet om de kcals (snoep :') ), maar om de voedingsstoffen. Eten als medicijn voor je geplaagde lijf. Vitamines, mineralen, omega's.
Die staan hier idd op mijn bureau. Helpt prima en ik vind het nog eens echt lekker ook! En straks mag ik aardbeitjes snoepen! De eerste echt hollandse :s) .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:31:49 #270
211002 Goodbye
Awesome!
pi_96339390
Babysteps zijn goed, prob! Maar drinke je nou geen koffie of 2 koffie? :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96339430
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

:* Thanks! Maar voel me niet beter als ik jullie ineens allemaal gebreken toe ga dichten hoor :P - wat ik zeg, voornamelijk gewoon het resultaat van de frustratie dat ik in een veel te klein vijvertje moet vissen met heel veel van mijn collega's. En of ik nu wel of niet 'n mooie baan heb, onder de indruk van de capaciteiten en prestaties van de gemiddelde poster hier blijf/ben ik toch. Ook volkomen terecht volgens mij! ^O^
Neemt niet weg dat je ook onder de indruk mag zijn van je eigen pluspunten :Y Lief en zo...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:43:28 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96339920
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:26 schreef loveli het volgende:

[..]

*haalt vuist uit mond*

Vis vind ik écht niet lekker en we hebben geen fatsoenlijke afzuigkap, dus als ik het thuis zou bereiden, heb ik er nog daaaaaaagen plezier van. Probeer het in restaurants wel te bestellen.

Groente. Ja.. ik weet het, ik weet het. Maar ja. Tijdrovend enzo :@.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96339973
groente tijdrovend noemen is een kutsmoes.

als je het vaker eet bereid je het vaker en kost het ook amper tijd.

Ik snijd in minder dan 5 minuten 3 paprika's, een courgette, een hele broccoli en vast nog wat uien en andere zaken in stukjes. Oefenen, niet zeiken.
Ja doei.
pi_96340076
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat je ook onder de indruk mag zijn van je eigen pluspunten :Y Lief en zo...
Awww. :@ Maar helaas, als ik hier lief lijk dan is dat slechts schijn, vrees ik. Stone cold biatch enzo. :7 Wel met genoeg pluspunten hoor, heb volgens mij best een reële kijk op mijn eigen capaciteiten.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:50:55 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96340278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
groente tijdrovend noemen is een kutsmoes.

als je het vaker eet bereid je het vaker en kost het ook amper tijd.

Ik snijd in minder dan 5 minuten 3 paprika's, een courgette, een hele broccoli en vast nog wat uien en andere zaken in stukjes. Oefenen, niet zeiken.
Ja, als we zo gaan beginnen. Iedereen 'zeikt' hier wel eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')