En wat heeft dat te maken met het hebben van een mening over Real en Barça?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Luik, niet Ajax/Fey/Schalke whatever. Lezen.
Het veroordelen van die clubs, dáár heeft het mee te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het hebben van een mening over Real en Barça?
En waarom zou dat niet mogen als fan van een andere club?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het veroordelen van die clubs, dáár heeft het mee te maken.
Dan vraag ik me echt af wat je hier doet als "liefhebber"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. Heb net zo'n hekel aan Real als aan Barça.
Ja jongen, lees maar even terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet mogen als fan van een andere club?
Als liefhebber van diven, zuigen, natrappen, elkaar slaan en elkaar uitdagen? Liefhebbers van dat soort zaken zitten inderdaad goed bij Barça.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af wat je hier doet als "liefhebber"
Of wil je gewoon zeiken? Daar ben je inderdaad goed in.
Dat is niet het antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als liefhebber van diven, zuigen, natrappen, elkaar slaan en elkaar uitdagen? Liefhebbers van dat soort zaken zitten inderdaad goed bij Barça.
Ik geef mijn mening. Daar is een forum voor bedoeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op mijn vraag?
Wat is de nut van jou aanwezigheid hier? Als je toch alleen maar komt posten om zowel Real als Barcelona af te zeiken
In de ''hood'' zouden ze nu zeggen: ''GEDISST!!!''quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. Daar is een forum voor bedoeld.
Halve Finale Shaktar - Lyon was 100% beter geweest. Tenminste geen gezeik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is de nut van jou aanwezigheid hier? Als je toch alleen maar komt posten om zowel Real als Barcelona af te zeiken
Shaktar vond ik wel een goede ploeg trouwensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Halve Finale Shaktar - Lyon was 100% beter geweest. Tenminste geen gezeik.
We hebben nog Schalke - MU.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Halve Finale Shaktar - Lyon was 100% beter geweest. Tenminste geen gezeik.
oh dus iedereen moet voor Barcelona zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef Confetti het volgende:
En daar gaan we weer..![]()
![]()
Al die mensen die per se een afwijkende mening willen hebben en daarom dus voor Real supporteren
Dat is ook geen enkel probleem maar je loopt al een topic of 10 over deze wedstrijden alleen ongenuanceerd je gif te spuienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. Daar is een forum voor bedoeld.
Gast.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef Confetti het volgende:
![]()
Al die mensen die per se een afwijkende mening willen hebben en daarom dus voor Real supporteren
Dat niet maar 2-3 jaar geleden was het precies andersom. Toen was Real beter en vond iedereen het maar een walgelijk clubje dat success kocht. Nu is Barca weer beter en zijn al die mensen weer geswitched naar Real.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dus iedereen moet voor Barcelona zijn?
Helaas, ik voetbal niet in een G-elftal. Zou ik dat wel doen, dan zou ik jou ook nog eens tegenkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:09 schreef Geo3kant het volgende:
Halcon scan effe je bewijs dat je in het G-elftal van den bosch speelt en dan is alles vergeven..
Jij geeft af op het gedrag van Barça, en als ik jou moet geloven doe je dat ook over Real, terwijl je "supporter" bent van de smerigste club in Europa.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat nergens wat dat nu precies te maken heeft met het hebben van een mening over Barça.
De smerigste club van Europa?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij geeft af op het gedrag van Barça, en als ik jou moet geloven doe je dat ook over Real, terwijl je "supporter" bent van de smerigste club in Europa.
Elke zondag, met mijn scoobydoo lunchbox in de connexionbus wh00twh00tquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helaas, ik voetbal niet in een G-elftal. Zou ik dat wel doen, dan zou ik jou ook nog eens tegenkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is jouw mening. Waarschijnlijk nergens op gebaseerd, maar goed... Die mening mag je hebben.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Elke zondag, met mijn scoobydoo lunchbox in de connexionbus wh00twh00t
Waarom vervangen ze elke 3 dagen de ramen in een connexion bus?Eerlijk toegegeven: leuk grapje dat laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat ik domme meningen vind? "oh ze winnen veel en hebben een van de beste teams ter wereld, vanaf nu ben ik daarvoor en ga ik doen alsof ik er al jaren voor ben en iedereen die ze niet zo goed vind mag ik afzeiken. Oh en bij elke gelukte of mislukte actie van barca moet ik heel hard schreeuwen hoe goed het wel niet was"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd domme meningen, "ja omdat de rest daarvoor is en ik hoor ze erover praten ben ik tegen die club, go real"
NOS+VI dus?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Weet je wat ik domme meningen vind? "oh ze winnen veel en hebben een van de beste teams ter wereld, vanaf nu ben ik daarvoor en ga ik doen alsof ik er al jaren voor ben en iedereen die ze niet zo goed vind mag ik afzeiken. Oh en bij elke gelukte of mislukte actie van barca moet ik heel hard schreeuwen hoe goed het wel niet was"
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef Confetti het volgende:
![]()
Nee, je moet niet tegen iets zijn omdat ze nou eenmaal beter dan de rest zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dus iedereen moet voor Barcelona zijn?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat iedereen denkt dat we tegen Barca zijn omdat ze beter zijn dan de rest, snapt niemand nou dat het aan dat soort gedrag ligt dat mensen nu anti barca zijn. En het feit dat ze constant vieze schwalbes maken. En dat de helft van het spaanse elftal bij Barca speelt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, je moet niet tegen iets zijn omdat ze nou eenmaal beter dan de rest zijn.
zeg ik lekker hypocriet als PSV hater
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Waarschijnlijk nergens op gebaseerd, maar goed... Die mening mag je hebben.
Ja, ga maar even door en niet telkens dubbele dingen posten. Bij elke ploeg lopen wel spelers die 'n keer een tik hebben uitgedeeld of iemand kreupel hebben geschopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En vooral dit:
Moet ik nog even doorgaan?
Sowieso mag je gewoon niet oordelen als je voor een franstalige club bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En vooral dit:
Ga nog maar even door ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En vooral dit:
Ja, Afellay op de bank.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er al een vermoedelijke opstelling?(Ibi)
Ik hoop van niet!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef knnth het volgende:
Denk bij nader inzien dat het een heel matte wedstrijd wordt.
Ik ben benieuwd.quote:Voordat je reageert
Gelieve dit topic te gebruiken voor de wedstrijd en discussies over wie en waarom je Real of Barcelona support in een apart topic te doen.
Tevens een verzoek om elkaar vanavond te respecteren en niet oeverloos iemand te bashen.
Merci,
Happel, Jojoortje en Morpheus2002
0-0 wordt het zeker niet, ik hoop op verlenging met Barca winnend uiteindelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
Of het gaat een saai 0-0 worden of Barcelona walst er werkelijk overheen. Net als in november. Diarra en Xabi Alonso als verdedigende middenvelders![]()
Ik ga er lekker voor zitten.
Ja inderdaad, ik verwacht dat niet maar het zou wel een sensatie zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:01 schreef DeNummer10 het volgende:
Verlenging? Dan moet het vandaag 0-2 worden.
fixedquote:Gelieve dit topic te gebruiken voor de wedstrijd en discussies over wie en waarom je Real of Barcelona support in een apart topic te doen.
Tevens een verzoek om elkaar vanavond te respecteren en niet oeverloos iemand te bashen.
Merci,Gracias,
Als je ook nog zou hopen dat Ajax 2x vernedert gaat worden door Twente zou je een topvrouw zijn.quote:
Jammer, hopelijk 2de helft als het 1-0 staatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
VALDÉS; ALVES, MASCHERANO, PIQUÉ, PUYOL; BUSQUETS, XAVI, INIESTA; PEDRO, VILLA Y MESSI
CASILLAS; ARBELOA, ALBIO, CARVALHO, MARCELO; XABI ALONSO, LASS; DI MARÍA, ÖZIL, CRISTIANO; HIGUAÍN
Gaat barca weer zeuren na afloop dat het veld te nat was.quote:
Als je nou ook nog voetbalverstand zou hebben zou je nog steeds een mafketel zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je ook nog zou hopen dat Ajax 2x vernedert gaat worden door Twente zou je een topvrouw zijn.
Klopt is later dus aangepast. Wat zou daar dan de reden voor zijn. Ozil geblesseerd afgehaakt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Strani het volgende:
Opstelling hierboven klopt niet: Het wordt Kaká in plaats van Özil.
Ik denk eerder de meest recente psychologische zet van Mourinho. Ben sowieso wel tevreden met de toevoeging van Kaká vandaag. Özil mist het net tegen Barcelona.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Klopt is later dus aangepast. Wat zou daar dan de reden voor zijn. Ozil geblesseerd afgehaakt?
19:34
ONCE CONFIRMADO DEL REAL MADRID, CON UNA NOVEDAD. JUEGA HIGUAÍN Y NO LO HACE ADEBAYOR. EL MADRID SALDRÁ CON: CASILLAS; ARBELOA, ALBIO, CARVALHO, MARCELO; XABI ALONSO, LASS; DI MARÍA, ÖZIL, CRISTIANO; HIGUAÍN
19:45
VAMOS A VER. YA CONFIRMADO DE TODAS TODAS. EL REAL MADRID JUGARÁ EN EL CAMP NOU CON: CASILLAS; ARBELOA, ALBIOL, CARVALHO, MARCELO; XABI ALONSO, LASS; DI MARÍA, KAKÁ, CRISTIANO: HIGUAÍN
Denk het, misschien voelde ie zich niet lekker of zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Klopt is later dus aangepast. Wat zou daar dan de reden voor zijn. Ozil geblesseerd afgehaakt?
ONCE CONFIRMADO DEL REAL MADRID, CON UNA NOVEDAD. JUEGA HIGUAÍN Y NO LO HACE ADEBAYOR. EL MADRID SALDRÁ CON: CASILLAS; ARBELOA, ALBIO, CARVALHO, MARCELO; XABI ALONSO, LASS; DI MARÍA, ÖZIL, CRISTIANO; HIGUAÍN
VAMOS A VER. YA CONFIRMADO DE TODAS TODAS. EL REAL MADRID JUGARÁ EN EL CAMP NOU CON: CASILLAS; ARBELOA, ALBIOL, CARVALHO, MARCELO; XABI ALONSO, LASS; DI MARÍA, KAKÁ, CRISTIANO: HIGUAÍN
Todo o nada, letterlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef Geo3kant het volgende:
Wat is "Alles of niets in het Madrileens" ?.. ha spaans natuurlijk
Binnen een half uur weten we het zekerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Er staat niks in over niet offtopic mogen gaanquote:
Dat is vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Er staat niks in over niet offtopic mogen gaanDat zal wel moeten nadat het toch saai gaat worden als Barca 2-0 heeft gemaakt na een halfuur.
In ieder geval Real is wel heel erg aanvallend.quote:
Vrouwen en voetbalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Er staat niks in over niet offtopic mogen gaanDat zal wel moeten nadat het toch saai gaat worden als Barca 2-0 heeft gemaakt na een halfuur.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Jeroen Grueter heeft het ook niet droog gehouden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Jeroen Grueter heeft het ook niet droog gehouden.
Leuke cijfers.. @ unibet 13, maar denk jij dat ze 0-2 maken of 0-3 of 1-3 ? Ikke niet..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef Strani het volgende:
William Hill:
Barcelona kwalificeert: 1.02
Real Madrid kwalificeert: 15.00
Grijp je kans!
"zoals PSV doet". Nee dat is een succesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:21 schreef Geo3kant het volgende:
Real moet gewoon zoals PSV vaak doet, vanaf de 16 tussen 16-22 meter vrije trappen versieren.. Real heeft veel meer lengte en duidelijk voordeel bij dode spelmomenten zoals corners, vrije trappen.
Ook de reden waarom Barca altijd door het midden moet/gaat, want met 1.70 kun je niet vaak raak koppen(vorig jaar deed Messi het heel mooi, maar toen stond hij wel vrij)
Real gaat gewoon winnen omdat Barca Real nu heel erg onderschat/hele andere tactiek verwacht. + ze gaan huilen omdat het veld te nat is door de regenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Leuke cijfers.. @ unibet 13, maar denk jij dat ze 0-2 maken of 0-3 of 1-3 ? Ikke niet..
Hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"zoals PSV doet". Nee dat is een succes
Het valt wel op!quote:Barcelona blijft al ruim dertien jaar lang een rode kaart in de Champions League bespaard, als thuisploeg welteverstaan
Dat busquets en alves afgevoerd worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd.Hopelijk wordt het weer een leuke wedstrijd, laat ze maar weer gaan rellen.
En weer zijn we het eens, opstootjes ftw.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd.Hopelijk wordt het weer een leuke wedstrijd, laat ze maar weer gaan rellen.
Ja, eerste helft vorige keer was verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze moeten Madrid en Barcelona gewoon beide schorsen. Belachelijk theater van beide clubs, het is niet om aan te zien.
Het mag.. dat de scheidsrechters niet goed genoeg zijn om het juist te beoordelen.. en ze geen videobeelden willen gebruiken, horen ze dit ook gewoon ongestraft door te laten gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze moeten Madrid en Barcelona gewoon beide schorsen. Belachelijk theater van beide clubs, het is niet om aan te zien.
quote:Voordat je reageert
Gelieve dit topic te gebruiken voor de wedstrijd en discussies over wie en waarom je Real of Barcelona support in een apart topic te doen.
Merci,
Colina moet terugkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het mag.. dat de scheidsrechters niet goed genoeg zijn om het juist te beoordelen.. en ze geen videobeelden willen gebruiken, horen ze dit ook gewoon ongestraft door te laten gaan.
Maar Uefa doet ook niks aan ellebogen die niet gezien worden, kopstoten etc.. dus..
Nos is momenteel ook de slechtste voetbalzender die er is. Die hebben nog nooit ergens objectief naar gekeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Wel leuk bij de NOS, Real Madrid zijn echt de 'bad guys' en Barça de 'goodies', het doet me weer denken aan oude series als the A-team enzo.
Ik vraag mij af waarom zij zo subjectief berichtgeven. Is echt nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nos is momenteel ook de slechtste voetbalzender die er is. Die hebben nog nooit ergens objectief naar gekeken.
Dat hoop ik bij Ajax ook elke weekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Yoeri hoopt op "mooi voetbal". Ja veel succes
Nogmaalsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef Romanus het volgende:
Iemand live stream? De tv is vanavond niet beschikbaar
Het stikt daar van de Barça-fappers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom zij zo subjectief berichtgeven. Is echt nergens voor nodig.
Bij Google krijg je allemaal van die twijfelwebsitesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Google is your friend. Maar op de site van de NOS kan het toch gewoon?
NOS.NLquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef Romanus het volgende:
[..]
Bij Google krijg je allemaal van die twijfelwebsites
Waarom komen ze weer met Grueter. Die gast kan elke wedstrijd redelijk verslaan BEHALVE elke wedstrijd met Barcelona erin.quote:
Nee hoor. Ik vind Grueter ook prima maar Snoeks veruit de beste commentatorquote:
Snoeks kan het prima, maar soms tot irritant aan toe. Heb ik liever deze.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind Grueter ook prima maar Snoeks veruit de beste commentator
Geschorst...Hij zit op de tribune.quote:
Dat dusquote:Mourinho geeft voorkeur aan spelershotel en ontbreekt in Camp Nou
Dinsdag, 3 mei 2011 om 19:45
José Mourinho ontbreekt dinsdagavond in het Camp Nou. De oefenmeester, die in de halve finale van de Champions League door een schorsing niet op de bank van Real Madrid mag zitten, is niet met zijn spelers naar de thuishaven van Barcelona afgereisd. De Portugees bekijkt de wedstrijd in het spelershotel.
De afgelopen dagen werd er volop gespeculeerd over de plek waar Mourinho de vijfde en laatste Clásico van het seizoen zou volgen. Om veiligheidsredenen werden diverse opties nauwgezet bekeken, daar de oefenmeester zich met name dit seizoen niet bepaald geliefd heeft gemaakt in Barcelona en omstreken: het uitvak van Real Madrid, de tribune met veiligheidsmensen om zich heen of een (privé)skybox.
Mourinho, die vorige week in het heenduel (0-2) door Wolfgang Stark naar de tribune werd gestuurd, mag van de Europese voetbalbond UEFA niet telefoneren of SMS'en naar de bank van Real, niet voor en niet tijdens de wedstrijd. Assistent-trainer Aitor Karanka zal de persconferentie na afloop verzorgen. Dat deed de rechterhand van de Portugees maandag al, net als enkele keren eerder dit seizoen.
Boti boti boti Madridista qui no botiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat ze in het spaans/catalaans zijn
Echt hé, verdienen te verliezen alleen daarom al. De beslissende man van vorige classico weglaten!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef Doublepain het volgende:
Wat eeeen sleeechteerr trainer is pep!!! Ibi nie opstellen
Geblesseerd geraakt of zo denk ik. Hij stond eerst wel in de basis volgens de opstelling.quote:
Nee, laat Barca maar mooi komen. Dan ontstaan die gaten in de Barca-verdediging vanzelf...quote:
In Fifa 11 ben ik alleen maar bezig om Ronaldo onderuit te maaienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:45 schreef Romanus het volgende:
In FIFA 11 staat mijn pro op de plek van Kaka
Ja maar druk het maar normaal uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef muzas het volgende:
Haha.. ok ok, maar geef toe die greuter overdrijft wel altijd
De randzaken zijn hier soms belangrijker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef Eenskijken het volgende:
Deel 2 al?de wedstrijd is pas 1 minuut begonnen
Dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop op een snelle 0-1, dan zou het leuk zijn om te kijken.
Ik heet ook zo en ben ook niet voor Barca.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:49 schreef knnth het volgende:
[..]
Dat je Jordi heet betekent niet dat je voor Barcelona moet zijn.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heet ook zo en ben ook niet voor Barca.
Barca![]()
![]()
Als ze met normaal voetbal iets uit het vuur kunnen slepen, dan ja.quote:
Waarom Mourinho?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Mr.Mackey. het volgende:
IBI,IBI,IBI!!!!!!!!!!
Zullen we mourinhou blackmailen dat hij ibi meer tijd moet geven??
Ik heet Kenneth en ben niet voor Ajaxquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heet ook zo en ben ook niet voor Barca.
Barca![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Mr.Mackey. het volgende:
IBI,IBI,IBI!!!!!!!!!!
Zullen we mourinhou blackmailen dat hij ibi meer tijd moet geven??
Nu nog?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef knnth het volgende:
Een snelle 1-0 zou betekenen dat ik lekker boodschappen kan gaan doen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
Wat is de gemiddelde lengte op het veld? 1,30 ofzo?
Je moet eens in een stad komenquote:
Er zijn niet veel betere keepers dan Casillasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Voor de "2" beste ploegen ter wereld zijn hun keepers wel het zwakste punt
Ja wtf, grueter is zn tissues kwijtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
STOP DE PERSEN! Lichte kritiek van Grueter op Barcelona!!!
OMG.
Schorsen die hap!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
STOP DE PERSEN! Lichte kritiek van Grueter op Barcelona!!!
OMG.
Bij Inter staat er ook geen held in de goal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Voor de "2" beste ploegen ter wereld zijn hun keepers wel het zwakste punt
Ik doe meestal boodschappen voordat ik ga eten.quote:
BSB Zuidquote:
Dat vinden mensen alleen omdat ie op het WK keepte voor Spanje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn niet veel betere keepers dan Casillas
Ik heb nog niet gegeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik doe meestal boodschappen voordat ik ga eten.
De snacks halen enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik doe meestal boodschappen voordat ik ga eten.
En toen schoot van Bommel hem er nog bijna in dat niet eens bedoeld wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat vinden mensen alleen omdat ie op het WK keepte voor Spanje.
Stiekem was die van N-K veel beterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat vinden mensen alleen omdat ie op het WK keepte voor Spanje.
OOOH OEHHH YEAHHHH MESSI OOH OOH OOHquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:55 schreef DrMarten het volgende:
Denk je met veel plezier de wedstrijd te gaan kijken..... is die strontvervelende Grueter de commentator
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |