Wat een baas is die Sergio ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik heb liever ook Afellay maar marca geeft deze opstelling dus zal het wel worden..
[..]
Geen idee.
Trouwens die de bleckere gaf vorig jaar rood aan Motta (Inter) tijdens Barcelona - Inter
[ afbeelding ]
Barcelona liet zich gewoon op de kast jagen door Mourinho en co. Als best spelende ploeg ter wereld hadden ze beter moeten weten dat dit gewoon weer 1 van de zoveel spelletjes van Mourinho is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog wel. Maar ik formuleerde het een beetje raar zie ik nu. Wat ik bedoelde was dus dat hoe Barcelona zich opstelt nou ook niet zo geweldig is. Het verschil is alleen dat je daar niemand over hoort. Je hoort alleen maar iedereen over hoe erg Real is en hoe goed Barcelona wel niet is. Waarmee ik, voor de duidelijkheid, dus niet wil zeggen dat Real niks verkeerd doet. Beiden stellen zich niet geweldig op maarr, het hoort er ook wel een beetje bij vind ik. Zo'n beladen wedstrijd 4 keer achter elkaar waarvan de laatste 2 in de halve finale CL, dan vind ik het niet zo gek dat men met modder gaat gooien over en weert.
Ze moeten inderdaad stoppen met lullen, wijzen en janken en gewoon voetballenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona liet zich gewoon op de kast jagen door Mourinho en co. Als best spelende ploeg ter wereld hadden ze beter moeten weten dat dit gewoon weer 1 van de zoveel spelletjes van Mourinho is.
Mensen, emotie, rivaliteit.. haphap.. op een gegeven moment raakt je geduld op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona liet zich gewoon op de kast jagen door Mourinho en co. Als best spelende ploeg ter wereld hadden ze beter moeten weten dat dit gewoon weer 1 van de zoveel spelletjes van Mourinho is.
Sure, je profileert je al weken als een Madridista man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef Halcon het volgende:
Ik hoop dat Real Madrid wint. Niet dat ik iets met Real heb, maar dan hoeven we tenminste de rest van het seizoen niet meer dat Barça-gefap aan te horen.
Onzin. Heb net zo'n hekel aan Real als aan Barça.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Sure, je profileert je al weken als een Madridista man.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Sure, je profileert je al weken als een Madridista man.
Dat vind ik ook altijd domme meningen, "ja omdat de rest daarvoor is en ik hoor ze erover praten ben ik tegen die club, go real"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef Halcon het volgende:
Ik hoop dat Real Madrid wint. Niet dat ik iets met Real heb, maar dan hoeven we tenminste de rest van het seizoen niet meer dat Barça-gefap aan te horen.
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. Heb net zo'n hekel aan Real als aan Barça.
Fixedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. Heb veel meer hekel aan Barça dan aan Real.
Echt he.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd domme meningen, "ja omdat de rest daarvoor is en ik hoor ze erover praten ben ik tegen die club, go real"
Oh ja dat hoort zo he, als je voor Den Bosch bent moet je ook voor Luik zijn.quote:
Als je voor AS Roma bent mag je wel oordelen? Zou overigens betekenen dat niemand die aanhanger is van een Nederlandse club mag oordelen, want Nederlandse clubs zijn minder dan Real en Barça.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Oh ja dat hoort zo he, als je voor Den Bosch bent moet je ook voor Luik zijn.
Dat je trouwens durft te oordelen over Madrid en Barça als je zelf voor Luik bent!
Standard wint de laatste weken bijna alles.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nu nog zeggen dat je slecht tegen je verlies kan en je maakt je helemaal belachelijk.![]()
Wie heeft het in godsnaam over kwaliteit, dan zou je wel een enorme josti moeten zijn zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je voor AS Roma bent mag je wel oordelen? Zou overigens betekenen dat niemand die aanhanger is van een Nederlandse club mag oordelen, want Nederlandse clubs zijn minder dan Real en Barça.
Luik heeft de laatste jaren een reputatie die schandaliger is dan die van Real en Barça bij elkaar.quote:Ben niet voor Luik omdat ik voor Den Bosch ben, maar gewoon vanwege de unieke sfeer op Sclessin. Goed, voor de neusjes zijn er weleens wat bezoekjes minder prettig geweest, maar als je eens op Sclessin gaat kijken, dan weet je wat ik bedoel.
Nou, vertel eens, waarom zou iemand die supporter is van Standard, Ajax, Feyenoord, Schalke of welke club dan ook geen mening mogen hebben over Real en Barça?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wie heeft het in godsnaam over kwaliteit, dan zou je wel een enorme josti moeten zijn zeg.
[..]
Luik heeft de laatste jaren een reputatie die schandaliger is dan die van Real en Barça bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |