Wereldkampioenen in het opzichtig duikenquote:
Fout, CR is geen wereldkampioen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Wereldkampioenen in het opzichtig duiken
Gaat mij erom dat niet alleen Barcelona diverse acteurs in de ploeg heeft (google maar eens op Di Maria).quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef Chicha het volgende:
Gaat er toch ook niet om dat Real het ook doet? Gaat erom dat er gedaan word alsof Barcelona een aanwinst is voor het voetbal terwijl het in feite gewoon een walgelijk theater ploeg is dat er alles aandoet om alles en iedereen kaarten aan te naaien.
Real Madridquote:De beroepscommissie van de UEFA gaat zich op verzoek van Real Madrid buigen over de officiële Madrileense klachten over het onsportieve gedrag van Barcelona.
De tuchtcommissie van de UEFA wees de aanklachten van Real Madrid begin deze week af. De spelers van Barcelona hebben zich in de eerste halve finale van de Champions League niet schuldig gemaakt aan onsportief gedrag, zoals De Koninklijke betoogde. Ook de rode kaart voor Real-verdediger Pepe werd niet geseponeerd.
Real Madrid legt zich niet neer bij deze uitspraak en tekent beroep aan. Op maandag 16 mei gaat de beroepscommissie van de UEFA de aanklachten over de wedstrijd op 27 april in Bernabéu bekijken.
Ach, dit is naar mijn mening 99% Mourinho.quote:
Nog even dit scoren, nadat Ronaldo vandaag 4 goals maakt en ondertussen al aan 33 competitiedoelpunten zitquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
De laatste zes El Classico's. Een keer kunnen scoren dankzij een onterechte penalty en een keer met een kopbal die mijn neefje van 8 ook maakt.
De rest: zo onzichtbaar als wat. Ronaldo kan alleen wat als er amper te missen valt.
Anders gaat ie zeiken over scheidsrechters, acties maken die geen enkel nut hebben (behalve een ego-boost op Planet Ronaldo), Guardiola wegduwen of onvergelijkt richting de camera kijken.
Ronaldo is marketing en impression management, geen voetbal.
33? Waarvan 7 penalty's, en ik meen ook al drie of vier hattricks, dus over alle wedstrijden heeft hij misschien in 16 wedstrijden gescoord van de 35?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:14 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Nog even dit scoren, nadat Ronaldo vandaag 4 goals maakt en ondertussen al aan 33 competitiedoelpunten zit
Mwah ok, hij is ook niet slecht ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 18:14 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Nog even dit scoren, nadat Ronaldo vandaag 4 goals maakt en ondertussen al aan 33 competitiedoelpunten zit
En wat heeft dat nog voor invloed op Barca - Real ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef El_Borracho het volgende:
En Ronaldo maakt er opnieuw drie (twee en één penalty): wereldspeler
Niet, maar hij moest even zn ei kwijt over hoe goed Ronaldo wel niet is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wat heeft dat nog voor invloed op Barca - Real ?
Wel frappant is dat hij niet het shirt geeft dat hij gedragen heeft, maar een (ongedragen?) ander shirt. Lijkt mij juist specialer als het een shirt is dat echt gedragen is (wel ff wassen natuurlijk).quote:
Vast om het Bwin logo beter in beeld te krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:33 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Wel frappant is dat hij niet het shirt geeft dat hij gedragen heeft, maar een (ongedragen?) ander shirt. Lijkt mij juist specialer als het een shirt is dat echt gedragen is (wel ff wassen natuurlijk).
Op 0m35s er even zeker van zijn dat het duidelijk gefotografeerd wordt. Wat weer prima valt onder wat ik al eerder noemde: impression management.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op 0m35s er even zeker van zijn dat het duidelijk gefotografeerd wordt. Wat weer prima valt onder wat ik al eerder noemde: impression management.
Wat dus geen hol met voetbal te maken heeft.
Als hij werkelijk racistische uitlatingen heeft gedaan dan mogen ze hem wat mij betreft lang schorsen !quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)sche-uitlatingen.htm
Maar wie moet er nu dan 20x naar de grond gaan omdat hij in het gezicht wordt geraakt
Gaat hierom dacht ik, en het triest achter een hand praten zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Als hij werkelijk racistische uitlatingen heeft gedaan dan mogen ze hem wat mij betreft lang schorsen !
Busquets was toch ook die gast die zich op de grond lag aan te stellen en daarna door z'n vingers keek wat de scheidsrechter deed?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat hierom dacht ik, en het triest achter een hand praten zegt eigenlijk al genoeg.
je wilt tog geen stink shirtquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast om het Bwin logo beter in beeld te krijgen.
beste speler ter wereld inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef El_Borracho het volgende:
En Ronaldo maakt er opnieuw drie (twee en één penalty): wereldspeler
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |