Het vorige topic ook over mourhino ging nog een week lang door..quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat dit topic wel gesloten kan worden. Alles is gezegd over de wedstrijd lijkt mij?
Je kan ook gewoon niet meer posten dan zakt het vanzelf weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat dit topic wel gesloten kan worden. Alles is gezegd over de wedstrijd lijkt mij?
Meer dan dit:quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft onze grote vriend Mourinho al gesproken?
niet nee.quote:"Mourinho said it was impossible for Real Madrid to win the tie and it was. We stood up to Barcelona while on equal terms. All of Madridismo is outraged after what we saw again tonight. With 41 minutes left the disallowed goal changed a lot. The facts are there. Everyone said the goal was good."
Diarra was samen met Casillas de beste Madrileen. Diarra speelde op het randje, maar zo hoort het ook in zo'n wedstrijd.quote:
quote:
Vergis je niet, naast geniale tacticus is deze Mourinho ook een hele goede acteur hoor.quote:
Hij fluit toch voor die swalbe van CR ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een gruwelijke overtreding van Ronaldo zeg. Bah![]()
Dat zijn gevaarlijke dingen om te schrijven hoor, hier...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef GGMM het volgende:
Goed dat Barca heeft gewonnen. Real speelde de 1ste wedstrijd heel laf.
Ja, dat vind ik persoonlijk wat laf, maar idd; verdedigend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke dingen om te schrijven hoor, hier...
Bovendien speelden ze imo niet laf, maar gewoon verdedigend,
Die bodycheck van Pique daar kreeg Ramos vorige wedstrijd geel voor. Grappig dat hier wordt gefloten voor een overtreding van Ronaldo en dat er een doelpunt word afgekeurd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een gruwelijke overtreding van Ronaldo zeg. Bah![]()
Bodycheck ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die bodycheck van Pique daar kreeg Ramos vorige wedstrijd geel voor. Grappig dat hier wordt gefloten voor een overtreding van Ronaldo en dat er een doelpunt word afgekeurd.
Wat dacht je van die bodycheck van Diarra op Messi dan?? Die was veel harder, daar is die schouderduw van Pique hier niks bij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die bodycheck van Pique daar kreeg Ramos vorige wedstrijd geel voor. Grappig dat hier wordt gefloten voor een overtreding van Ronaldo en dat er een doelpunt word afgekeurd.
Die bodycheck van Diarra op Messi was, als ik de goede situatie voor me heb, best reglementair.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Wat dacht je van die bodycheck van Diarra op Messi dan?? Die was veel harder, daar is die schouderduw van Pique hier niks bij.
Scheids gaf voordeel aan Ronaldo, Ronaldo haalt Mascherano neer, vrije trap Barça. Je kan niet 2 keer voordeel achter elkaar geven aan Madrid, scheids laat eerste overtreding lopen (geeft voordeel), maar moet fluiten voor 2e overtreding (Ronaldo op Masch) omdat Barça hier natuurlijk geen voordeel heeft.
Er was trouwens als gefloten voordat Higuain op doel schoot. Als het echt een slechte scheidsrechter was geweest had ie daarvoor geel gegeven. Maar dat was dan wel belachelijk geweest.
Tis Cristina's eigen schuld dat hij zo theatraal naar de grond gaat en daarin Masch meeneemt, als hij gewoon op z'n voeten had blijven staan had hij Masch ook niet neergehaald en had Madrid gescoord.
Als het net zulke pussies zijn als op het veld denk ik dat Pique degene met een probleem isquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Die bodycheck van Diarra op Messi was, als ik de goede situatie voor me heb, best reglementair.
Leek hard, maar wel gewoon schouder tegen schouder.
Deze situatie van CR lijkt mij meer op een "balzak tegen buik-check".Volgens mij is er weinig kontakt, anders had Shakira toch echt wel een probleem.
Had je de 2 situaties al vergeleken ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als het net zulke pussies zijn als op het veld denk ik dat Pique degene met een probleem is
Het mag duidelijk zijn dat er maar 1 iemand is die theater maakt. Of maak jij ook een sprong naar voren + barrel roll als je een tikje tegen de hakken krijgt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Wat dacht je van die bodycheck van Diarra op Messi dan?? Die was veel harder, daar is die schouderduw van Pique hier niks bij.
Scheids gaf voordeel aan Ronaldo, Ronaldo haalt Mascherano neer, vrije trap Barça. Je kan niet 2 keer voordeel achter elkaar geven aan Madrid, scheids laat eerste overtreding lopen (geeft voordeel), maar moet fluiten voor 2e overtreding (Ronaldo op Masch) omdat Barça hier natuurlijk geen voordeel heeft.
Tis Cristina's eigen schuld dat hij zo theatraal naar de grond gaat en daarin Masch meeneemt, als hij gewoon op z'n voeten had blijven staan had hij Masch ook niet neergehaald en had Madrid gescoord.
Ik zie nog steeds een overtreding van Pique. Maar misschien moet ik een Barca bril opzetten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Had je de 2 situaties al vergeleken ?
Nee, dat hoeft niet. Die brillen zijn op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:41 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een overtreding van Pique. Maar misschien moet ik een Barca bril opzetten.
Maar je geeft (bewust?) geen antwoord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:08 schreef Kekster het volgende:
Al had die een face plant gemaakt. Het is toch gewoon een overtreding van Pique.
Beetje napraten mag toch wel, ik probeer het alleen op basis van feiten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:07 schreef Nober het volgende:
Barcelona in de Champions League finale na 3-1 winst op Real Madrid, einde discussie!
Op welke post reageer jij ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Geniaal om te zien dat alle trainers hem nu haat en de media ook..
Volgend jaar gaan ze weer zitten geilen op zijn tactiek..![]()
Zielige mensen om hem af te zeiken..!
Op alle reacties van coaches (Van Marwijk, Spaanse Media, alle engelse coaches etc.)quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Op welke post reageer jij ?
Of zit je per ongeluk in het verkeerde topic ?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Geniaal om te zien dat alle trainers hem nu haat en de media ook..
Volgend jaar gaan ze weer zitten geilen op zijn tactiek..![]()
Zielige mensen om hem af te zeiken..!
Exact. Dat is het handtasmietje Ronaldo. Overschatte middenmoter, die denkt dat ie gebrek aan talent moet compenseren met 193 scharen in een wedstrijd op plekken waar het totaal geen nut heeft (bij de cornervlag bijv), voorzetjes wil geven met zijn schouder (terwijl koppen meer zin heeft) en een poephouding moet aannemen voordat ie een vrije trap neemt (waarvan het overgrote deel gewoon naast gaat).quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef Kekster het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat er maar 1 iemand is die theater maakt. Of maak jij ook een sprong naar voren + barrel roll als je een tikje tegen de hakken krijgt?
Hij heeft het over die vuile rat Mascheranoquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Exact. Dat is het handtasmietje Ronaldo. Overschatte middenmoter, die denkt dat ie gebrek aan talent moet compenseren met 193 scharen in een wedstrijd op plekken waar het totaal geen nut heeft (bij de cornervlag bijv), voorzetjes wil geven met zijn schouder (terwijl koppen meer zin heeft) en een poephouding moet aannemen voordat ie een vrije trap neemt (waarvan het overgrote deel gewoon naast gaat).
CR7 = fail. Altijd. Overal.
Bij Man U was hij inderdaad wel heel goed. Ik vind het, op wat vervelende trekjes na, nog steeds een goede voetballer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:35 schreef N1ck het volgende:
[..]
Hij heeft het over die vuile rat Mascherano![]()
Dat jij nou met een slap verhaal komt over Ronaldo die gewoon Man United kampioen heeft gemaakt waar die mooi zijn vrije trappen in belangrijke wedstrijden met zijn 'poephouding' scoort.
Overschatte middenmoter? 42 doelpunten in 49 wedstrijden in 2007/08. 39 doelpunten in 42 wedstrijden al dit seizoen. Nu jij weer
De laatste zes El Classico's. Een keer kunnen scoren dankzij een onterechte penalty en een keer met een kopbal die mijn neefje van 8 ook maakt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:35 schreef N1ck het volgende:
[..]
Hij heeft het over die vuile rat Mascherano![]()
Dat jij nou met een slap verhaal komt over Ronaldo die gewoon Man United kampioen heeft gemaakt waar die mooi zijn vrije trappen in belangrijke wedstrijden met zijn 'poephouding' scoort.
Overschatte middenmoter? 42 doelpunten in 49 wedstrijden in 2007/08. 39 doelpunten in 42 wedstrijden al dit seizoen. Nu jij weer
Waarschijnlijk past de club Real niet zo goed bij hem, dat kan, zie je vaker bij spelers. Daarnaast had hij een heel slecht WK (daar mag je hem wel terecht voor afzeiken).quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
De laatste zes El Classico's. Een keer kunnen scoren dankzij een onterechte penalty en een keer met een kopbal die mijn neefje van 8 ook maakt.
De rest: zo onzichtbaar als wat. Ronaldo kan alleen wat als er amper te missen valt.
Anders gaat ie zeiken over scheidsrechters, acties maken die geen enkel nut hebben (behalve een ego-boost op Planet Ronaldo), Guardiola wegduwen of onvergelijkt richting de camera kijken.
Ronaldo is marketing en impression management, geen voetbal.
Voorbeschouwen op Sevilla-Real Madrid, Barcelona-Espanyol, Manchester United-Chelsea, Udinese-Lazio, Roma-AC Milan, Lyon-Marseille zit er niet in?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Beetje napraten mag toch wel, ik probeer het alleen op basis van feiten.
Prima, maar dan wel in een ander topic ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Voorbeschouwen op Sevilla-Real Madrid, Barcelona-Espanyol, Manchester United-Chelsea, Udinese-Lazio, Roma-AC Milan, Lyon-Marseille zit er niet in?
Je spreekt jezelf tegen, zie mijn eerder post.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
........maar jij vergeet genoeg, de onterecht afgekeurde goal komt uit zijn actie en pass........
....... en inderdaad onnodige truukjes weglaten......
Welke onterecht afgekeurde goal? Die van Higuain?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk past de club Real niet zo goed bij hem, dat kan, zie je vaker bij spelers. Daarnaast had hij een heel slecht WK (daar mag je hem wel terecht voor afzeiken).
Verder een hele goede voetballer met een te groot ego.. en ja marketing maar jij vergeet genoeg, de onterecht afgekeurde goal komt uit zijn actie en pass, die goal maakt jouw neefje van 8 niet en jij ook niet internet hero..
Hij doet ook genoeg goed.. maar hij moet leren niet zo'n ego te zijn en meer een teamplayer worden en inderdaad onnodige truukjes weglaten.
Wereldkampioenen in het opzichtig duikenquote:
Fout, CR is geen wereldkampioen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Wereldkampioenen in het opzichtig duiken
Gaat mij erom dat niet alleen Barcelona diverse acteurs in de ploeg heeft (google maar eens op Di Maria).quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef Chicha het volgende:
Gaat er toch ook niet om dat Real het ook doet? Gaat erom dat er gedaan word alsof Barcelona een aanwinst is voor het voetbal terwijl het in feite gewoon een walgelijk theater ploeg is dat er alles aandoet om alles en iedereen kaarten aan te naaien.
Real Madridquote:De beroepscommissie van de UEFA gaat zich op verzoek van Real Madrid buigen over de officiële Madrileense klachten over het onsportieve gedrag van Barcelona.
De tuchtcommissie van de UEFA wees de aanklachten van Real Madrid begin deze week af. De spelers van Barcelona hebben zich in de eerste halve finale van de Champions League niet schuldig gemaakt aan onsportief gedrag, zoals De Koninklijke betoogde. Ook de rode kaart voor Real-verdediger Pepe werd niet geseponeerd.
Real Madrid legt zich niet neer bij deze uitspraak en tekent beroep aan. Op maandag 16 mei gaat de beroepscommissie van de UEFA de aanklachten over de wedstrijd op 27 april in Bernabéu bekijken.
Ach, dit is naar mijn mening 99% Mourinho.quote:
Nog even dit scoren, nadat Ronaldo vandaag 4 goals maakt en ondertussen al aan 33 competitiedoelpunten zitquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
De laatste zes El Classico's. Een keer kunnen scoren dankzij een onterechte penalty en een keer met een kopbal die mijn neefje van 8 ook maakt.
De rest: zo onzichtbaar als wat. Ronaldo kan alleen wat als er amper te missen valt.
Anders gaat ie zeiken over scheidsrechters, acties maken die geen enkel nut hebben (behalve een ego-boost op Planet Ronaldo), Guardiola wegduwen of onvergelijkt richting de camera kijken.
Ronaldo is marketing en impression management, geen voetbal.
33? Waarvan 7 penalty's, en ik meen ook al drie of vier hattricks, dus over alle wedstrijden heeft hij misschien in 16 wedstrijden gescoord van de 35?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:14 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Nog even dit scoren, nadat Ronaldo vandaag 4 goals maakt en ondertussen al aan 33 competitiedoelpunten zit
Mwah ok, hij is ook niet slecht ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 18:14 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Nog even dit scoren, nadat Ronaldo vandaag 4 goals maakt en ondertussen al aan 33 competitiedoelpunten zit
En wat heeft dat nog voor invloed op Barca - Real ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef El_Borracho het volgende:
En Ronaldo maakt er opnieuw drie (twee en één penalty): wereldspeler
Niet, maar hij moest even zn ei kwijt over hoe goed Ronaldo wel niet is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wat heeft dat nog voor invloed op Barca - Real ?
Wel frappant is dat hij niet het shirt geeft dat hij gedragen heeft, maar een (ongedragen?) ander shirt. Lijkt mij juist specialer als het een shirt is dat echt gedragen is (wel ff wassen natuurlijk).quote:
Vast om het Bwin logo beter in beeld te krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:33 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Wel frappant is dat hij niet het shirt geeft dat hij gedragen heeft, maar een (ongedragen?) ander shirt. Lijkt mij juist specialer als het een shirt is dat echt gedragen is (wel ff wassen natuurlijk).
Op 0m35s er even zeker van zijn dat het duidelijk gefotografeerd wordt. Wat weer prima valt onder wat ik al eerder noemde: impression management.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op 0m35s er even zeker van zijn dat het duidelijk gefotografeerd wordt. Wat weer prima valt onder wat ik al eerder noemde: impression management.
Wat dus geen hol met voetbal te maken heeft.
Als hij werkelijk racistische uitlatingen heeft gedaan dan mogen ze hem wat mij betreft lang schorsen !quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)sche-uitlatingen.htm
Maar wie moet er nu dan 20x naar de grond gaan omdat hij in het gezicht wordt geraakt
Gaat hierom dacht ik, en het triest achter een hand praten zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Als hij werkelijk racistische uitlatingen heeft gedaan dan mogen ze hem wat mij betreft lang schorsen !
Busquets was toch ook die gast die zich op de grond lag aan te stellen en daarna door z'n vingers keek wat de scheidsrechter deed?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat hierom dacht ik, en het triest achter een hand praten zegt eigenlijk al genoeg.
je wilt tog geen stink shirtquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast om het Bwin logo beter in beeld te krijgen.
beste speler ter wereld inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef El_Borracho het volgende:
En Ronaldo maakt er opnieuw drie (twee en één penalty): wereldspeler
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |