Het vorige topic ook over mourhino ging nog een week lang door..quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat dit topic wel gesloten kan worden. Alles is gezegd over de wedstrijd lijkt mij?
Je kan ook gewoon niet meer posten dan zakt het vanzelf weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat dit topic wel gesloten kan worden. Alles is gezegd over de wedstrijd lijkt mij?
Meer dan dit:quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft onze grote vriend Mourinho al gesproken?
niet nee.quote:"Mourinho said it was impossible for Real Madrid to win the tie and it was. We stood up to Barcelona while on equal terms. All of Madridismo is outraged after what we saw again tonight. With 41 minutes left the disallowed goal changed a lot. The facts are there. Everyone said the goal was good."
Diarra was samen met Casillas de beste Madrileen. Diarra speelde op het randje, maar zo hoort het ook in zo'n wedstrijd.quote:
quote:
Vergis je niet, naast geniale tacticus is deze Mourinho ook een hele goede acteur hoor.quote:
Hij fluit toch voor die swalbe van CR ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een gruwelijke overtreding van Ronaldo zeg. Bah![]()
Dat zijn gevaarlijke dingen om te schrijven hoor, hier...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef GGMM het volgende:
Goed dat Barca heeft gewonnen. Real speelde de 1ste wedstrijd heel laf.
Ja, dat vind ik persoonlijk wat laf, maar idd; verdedigend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke dingen om te schrijven hoor, hier...
Bovendien speelden ze imo niet laf, maar gewoon verdedigend,
Die bodycheck van Pique daar kreeg Ramos vorige wedstrijd geel voor. Grappig dat hier wordt gefloten voor een overtreding van Ronaldo en dat er een doelpunt word afgekeurd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een gruwelijke overtreding van Ronaldo zeg. Bah![]()
Bodycheck ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die bodycheck van Pique daar kreeg Ramos vorige wedstrijd geel voor. Grappig dat hier wordt gefloten voor een overtreding van Ronaldo en dat er een doelpunt word afgekeurd.
Wat dacht je van die bodycheck van Diarra op Messi dan?? Die was veel harder, daar is die schouderduw van Pique hier niks bij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die bodycheck van Pique daar kreeg Ramos vorige wedstrijd geel voor. Grappig dat hier wordt gefloten voor een overtreding van Ronaldo en dat er een doelpunt word afgekeurd.
Die bodycheck van Diarra op Messi was, als ik de goede situatie voor me heb, best reglementair.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Wat dacht je van die bodycheck van Diarra op Messi dan?? Die was veel harder, daar is die schouderduw van Pique hier niks bij.
Scheids gaf voordeel aan Ronaldo, Ronaldo haalt Mascherano neer, vrije trap Barça. Je kan niet 2 keer voordeel achter elkaar geven aan Madrid, scheids laat eerste overtreding lopen (geeft voordeel), maar moet fluiten voor 2e overtreding (Ronaldo op Masch) omdat Barça hier natuurlijk geen voordeel heeft.
Er was trouwens als gefloten voordat Higuain op doel schoot. Als het echt een slechte scheidsrechter was geweest had ie daarvoor geel gegeven. Maar dat was dan wel belachelijk geweest.
Tis Cristina's eigen schuld dat hij zo theatraal naar de grond gaat en daarin Masch meeneemt, als hij gewoon op z'n voeten had blijven staan had hij Masch ook niet neergehaald en had Madrid gescoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |