Nouja, Messi, Iniesta, Xavi in de basis ... mooie opstelling hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef inZanity het volgende:
En dat terwijl de opstelling van Barcelona nou ook niet zo geweldig is, maar daar hoor je niemand over..
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hoor inderdaad niks anders. En dat terwijl de opstelling van Barcelona nou ook niet zo geweldig is, maar daar hoor je niemand over..
De opstelling? Nou Valdes, Alves, Masscherano,Pique, Puyol, Xavi, Busquets,Iniesta, Messi,Pedro en Villa vind ik toch wel geweldig hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hoor inderdaad niks anders. En dat terwijl de opstelling van Barcelona nou ook niet zo geweldig is, maar daar hoor je niemand over..
Busquets Alves en Iniestaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De opstelling? Nou Valdes, Alves, Masscherano,Pique, Puyol, Xavi, Busquets,Iniesta, Messi,Pedro en Villa vind ik toch wel geweldig hoor![]()
Jaaaa ik weet dat je dat niet zo bedoeld
Busquets zekerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Busquets Alves en Iniesta. Stelletje nichten zijn dat
.
Ik bedoelde eigenlijk hoe Madrid zich opstelt de laatste week niet de opstelling in het veld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Schelvis was toch die Real hater?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef RubenSosa het volgende:
Vanavond weer vijf?
[ afbeelding ]
Jammer dat Sierd niet het commentaar doet... goeie vervanger... Emile Schelvis.
Bij deze man moet je zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hoe Madrid zich opstelt de laatste week niet de opstelling in het veld.
Ik kijk via PCstreams bijna alle wedstrijden van Barca en madrid en wat mij daarbij opvalt is dat Madrid wel degelijk kan aanvallen en Barca (af en toe) teveel tikt, weinig voorzetten vanaf de kant, bijna niemand voorin die kan koppen. Wel individueel geweldige spelers met Messi en Villa.
Maar de laatste paar wedstrijden wordt er door Barca niet zoveel meer gescoord. Real Madrid heeft inmiddels bijna net zo veel doelpunten gemaakt asl Barca (in de competitie). Alleen heeft Barca door het hoge balbezit er veel minder tegen gekregen. Daar zit het verschil en je kunt zeggen wat je wil maar de verdediging van Barca is een goede (Puyol, Abidal, Pique en in mindere mate ook alves). En dat met zo'n keeper. Ik denk dat alleen Manchester een betere verdediging heeft. En op dat gebeid scheit Madrid te kort, ze meoten uitgaan van hun eigen kracht die ook op het middenveld/voorin ligt net als bij Barca. En dat is ook precies de reden dat ik erg teleurgesteld was in Real Madrid vorige week voor eigen publiek.
Pedro opstellen in plaats van Afellayquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De opstelling? Nou Valdes, Alves, Masscherano,Pique, Puyol, Xavi, Busquets,Iniesta, Messi,Pedro en Villa vind ik toch wel geweldig hoor![]()
Jaaaa ik weet dat je dat niet zo bedoeld
Ik heb liever ook Afellay maar marca geeft deze opstelling dus zal het wel worden..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pedro opstellen in plaats van Afellay.
Geen idee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Schelvis was toch die Real hater?
Alsof Afellay zoveel beter isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik heb liever ook Afellay maar marca geeft deze opstelling dus zal het wel worden..
Bojan. Blij dat die gozer geblesseerd is. Kan er echt helemaal niks van. Is al jaren een "talent". Is niet voor niks dat mensen als Afellay, Jeffren en Pedro hem voorbij zijn gegaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:23 schreef ruudbackus het volgende:
Ik zou liever Bojan zien is beter dan Affelay en Pedro
Sierd is in ieder geval voor Atleti, dus een liefhebber van Real zal hij niet zijn. Of Schelvis een notoire Real-hater is weet ik niet, maar met zijn voorliefde voor een club als Inter zou dat nogal hypocrisie van de bovenste plank zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Schelvis was toch die Real hater?
Dat snap ik ook nog wel. Maar ik formuleerde het een beetje raar zie ik nu. Wat ik bedoelde was dus dat hoe Barcelona zich opstelt nou ook niet zo geweldig is. Het verschil is alleen dat je daar niemand over hoort. Je hoort alleen maar iedereen over hoe erg Real is en hoe goed Barcelona wel niet is. Waarmee ik, voor de duidelijkheid, dus niet wil zeggen dat Real niks verkeerd doet. Beiden stellen zich niet geweldig op maarr, het hoort er ook wel een beetje bij vind ik. Zo'n beladen wedstrijd 4 keer achter elkaar waarvan de laatste 2 in de halve finale CL, dan vind ik het niet zo gek dat men met modder gaat gooien over en weert.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hoe Madrid zich opstelt de laatste week niet de opstelling in het veld.
En terechtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:33 schreef Geo3kant het volgende:
Vanavond weer 200x 'de Madrilenen'
200x "oh messi"
50 "heerlijk tikkie takka"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |