Aloewel Barca de vorige wedstrijd ook geen kut deed en net zo antivoetbal was. Maar over het algemeen ben ik het wel met die post eens ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Kotsmisselijk verachtelijk rattengedrag*
Verder; eensch.
Eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan het onsportieve gedrag van m.n. Pedro, Busquets en Dani Alves maar er is in ieder geval één Spaanse ploeg die dit seizoen het etiket anti-voetbal niet verdient en dat is Barcelona wel. Grapjas.
Er is geen discussie, alleen RM en aanhang maken discussie omdat ze geen zin hebben/durven te voetballen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zie hier het discussie talent van de gemiddelde Barca fan.
Geweldige beargumentatie weer, totaal niet subjectief of door een Barca bril gekeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:24 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Er is geen discussie, alleen RM en aanhang maken discussie omdat ze geen zin hebben/durven te voetballen.
Er is momenteel geen ploeg in Europa die onsportiever is dan Barcelona.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan het onsportieve gedrag van m.n. Pedro, Busquets en Dani Alves maar er is in ieder geval één Spaanse ploeg die dit seizoen het etiket anti-voetbal niet verdient en dat is Barcelona wel. Grapjas.
Haha de Barcafappers doen er ook echt alles aan om Barcelona met hand en tand te verdedigen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Je kunt beter naar Der Untergang op het andere net kijken. In Hitler's bunker hadden ze meer zicht op de realiteit dan uit deze post blijkt. Of het moet een enorme parodie op calimero Mourinho zijn.
Dus als je een liefhebber van de imo best voetballende ploeg ter wereld bent, ben je automatisch een Barca-fapper ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er is momenteel geen ploeg in Europa die onsportiever is dan Barcelona.
[..]
Haha de Barcafappers doen er ook echt alles aan om Barcelona met hand en tand te verdedigen.
Ik geef toch aan dat ik de kans klein acht dat Real de finale haalt. Wat is daar niet realistisch aan?
Zou mooi zijn als Barcelona straks wat minder presteert, dan zijn we tenminste van al die gloryhunters af. Al zal het me niks verbazen als ze dan gewoon fanboy worden van de ploeg die op dát moment het best presteert.
Als je met hitlervergelijkingen gaat strooien vind ik dat je er met 'Barcafapper' nog goed vanaf komtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus als je een liefhebber van de imo best voetballende ploeg ter wereld bent, ben je automatisch een Barca-fapper ?
Kan ik hun niet kwalijk nemen wanneer zij uitspelen en de tegenstander die thuis speelt op de counter loertquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Aloewel Barca de vorige wedstrijd ook geen kut deed en net zo antivoetbal was. Maar over het algemeen ben ik het wel met die post eens ja.
Daar komt de ploeg voor in aanmerking die hetzelfde doet maar daarbij nalaat om te voetballen en niet schuwt af en toe iemand genadeloos onderuit te schoffelen en opzettelijk op tegenstanders te gaan staan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er is momenteel geen ploeg in Europa die onsportiever is dan Barcelona.
Waar maakt Paul-89 die dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je met hitlervergelijkingen gaat strooien vind ik dat je er met 'Barcafapper' nog goed vanaf komt
Je zei tot twee keer aan toe "je", dus daar ging ik inderdaad vanuit. Maar het boeit me eigenlijk niet verderquote:
Ja en als je er niet van houd ben je automatisch een Barca-hater en voor anti voetbal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus als je een liefhebber van de imo best voetballende ploeg ter wereld bent, ben je automatisch een Barca-fapper ?
quote:
Oh.. ja, complot ik zie het..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef knnth het volgende:
[..]
Die krijgen een tegenstander met vier geschorste basisspelers
WTF, je leest er te veel inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh.. ja, complot ik zie het..het is ook nooit goed, jaja hap hap vast en zeker..
Volgend jaar lekker jupiler uit zenden, oh wacht dat is fixed door bel chinezen.. hmm waar kunnen we niet over klagen.
Ik hoor inderdaad niks anders. En dat terwijl hoe Barcelona zich opstelt nou ook niet zo geweldig is, maar daar hoor je niemand over..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef ruudbackus het volgende:
Los van wat het op het veld wordt vanavond vind ik dat Real Madrid zich wel heel slecht opstelt. Zelf Hiddink, Hitzfeld en Furgerson vinden het allemaal te ver gaan. Ik heb (buiten madrilenen en madrid supporters) nog niemand horen zeggen dat de opstelling van Madrid de goede is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |