Sarcastisch bedoeld?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef alors het volgende:
Nou dit zal wel een ontzettend spannende open wedstrijd worden.
Troll. Je laat je teveel beinvloeden door de Barça-fappers van de NOS.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef Confetti het volgende:
Real is een schande voor het Spaans voetbal. Al het goeds wat Barca en de nationale ploeg hebben bereikt wordt afgemaakt door die Portugees![]()
Doe maar een 5-0.
Barca en goeds?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef Confetti het volgende:
Real is een schande voor het Spaans voetbal. Al het goeds wat Barca en de nationale ploeg hebben bereikt wordt afgemaakt door die Portugees![]()
Doe maar een 5-0.
Voetballend kwamen ze er ook niet uit anders, tot de schwalbe waardoor Pepe rood kreeg (wat overigens wel een domme overtreding was, daar niet van).quote:Op maandag 2 mei 2011 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Beide ploegen hebben deze wedstrijd gewoon zelf verkloot.
Real Madrid door hun anti voetbal door emt 10 man op de eigen 16 te gaan staan en smerige overtredingen te maken.
En Barca door hun theater en hoop gezeik. Barca heeft dat helemaal niet nodig want voetballend zijn ze gewoon heel wat klasses beter.
Voor iedere ploeg is het lastig voetballen tegen een elftal wat zich terugtrekt op eigen helft en gedisciplineerd blijft spelen. Barca had gewoon op een hoger tempo moeten spelen net zoals de 2e helft in de Copa del Rey finale, overigens klinkt dat makkelijk maar zo makkelijk is dat niet, Barca lijkt momenteel ook niet echt in zijn grootste vorm.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voetballend kwamen ze er ook niet uit anders, tot de schwalbe waardoor Pepe rood kreeg (wat overigens wel een domme overtreding was, daar niet van).
Ze probeerden het niet eens, ze vonden het wel best leek het zo en Real had de eerste helft zelfs de grootste kansenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voor iedere ploeg is het lastig voetballen tegen een elftal wat zich terugtrekt op eigen helft en gedisciplineerd blijft spelen. Barca had gewoon op een hoger tempo moeten spelen net zoals de 2e helft in de Copa del Rey finale, overigens klinkt dat makkelijk maar zo makkelijk is dat niet, Barca lijkt momenteel ook niet echt in zijn grootste vorm.
Tja in een uitwedstrijd bij Real hoeft Barca niet zo nodig, eigenlijk moet Real het spel maken maar die hadden de bal liever niet en Barca deed er te weinig mee. Hopelijk laten Barca en Real morgen wat meer zien, Real zal nu toch wel moeten.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze probeerden het niet eens, ze vonden het wel best leek het zo en Real had de eerste helft zelfs de grootste kansen. Het was gewoon bagger van beide kanten.
Gast je plaatje,,quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Barca en goeds?. De nationale ploeg en goeds?
. Al die propaganda. Spanje speelde het grootste antivoetbal op het WK en verloren elke wedstrijd net niet, alleen door puur geluk wonnen ze de laatste wedstrijd nog omdat robben 2 100% kansen miste. Maar goed.
Sowieso speelde Barca alleen maar anti voetbal net als Real in de wedstrijd in madrid. En maakte constant schwalbes.
Ja, ik hoop ook dat het prachtige aanvallende voetbal van Real eindelijk eens een keer beloond wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:59 schreef Halcon het volgende:
Hopen dat het anti-voetbal van Barça een keer geen resultaat oplevert. Maar zal wel niet. Ik zie Real niet met twee doelpunten verschil winnen.
Gast, het kan niet zo zijn dat Alves niet geraakt werd. Hoe kan hij mogelijk in de lucht zichzelf zo snel laten ronddraaien.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voetballend kwamen ze er ook niet uit anders, tot de schwalbe waardoor Pepe rood kreeg (wat overigens wel een domme overtreding was, daar niet van).
Zo te zien besteden ze er bij Barça de nodige trainingsuren aan. Ik ga niet huilen als Alves 'n keer z'n poot breekt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Gast, het kan niet zo zijn dat Alves niet geraakt werd. Hoe kan hij mogelijk in de lucht zichzelf zo snel laten ronddraaien.
of Busquetsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo te zien besteden ze er bij Barça de nodige trainingsuren aan. Ik ga niet huilen als Alves 'n keer z'n poot breekt.
Ik ben niet voor Barca of voor Real, maar ga niet ontkennen dat Alves geraakt werd. Bij andere momenten stelde Barca zich erg aan, maar dit was gewoon donkerrood.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo te zien besteden ze er bij Barça de nodige trainingsuren aan. Ik ga niet huilen als Alves 'n keer z'n poot breekt.
Ik wel,kijk zijn plaatje,de nationaliteit van de sterspeler van Real,en trek conclusie’squote:
Volgens mij herhaald de discussie zich steeds opnieuw.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Barca of voor Real, maar ga niet ontkennen dat Alves geraakt werd. Bij andere momenten stelde Barca zich erg aan, maar dit was gewoon donkerrood.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Ik wel,kijk zijn plaatje,de nationaliteit van de sterspeler van Real,en trek conclusie’s
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Ik wel,kijk zijn plaatje,de nationaliteit van de sterspeler van Real,en trek conclusie’s
Geweldigquote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
iets met sarcasme.
Ik ben ook niet van gisteren.
Dat was te verwachtenquote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft besloten geen verdere stappen te ondernemen tegen Real Madrid en Barcelona.
De Madrilenen hadden protest aangetekend tegen de rode kaart van Pepe in de eerste halve finale van de Champions League en het gedrag van de spelers van Barcelona tijdens dat duel. De Catalaanse club diende een klacht in over de uitlatingen van de Real-trainer José Mourinho.
Barça won de veelbesproken Clásico woensdag in Santiago Bernabéu met 2-0. Na die wedstrijd vlogen de verwijten tussen de Spaanse aartsrivalen over en weer. Mourinho betoogde dat Barcelona een voorkeursbehandeling zou krijgen van de UEFA, mede vanwege de banden met Unicef.
De Catalanen pikten die beschuldiging niet en stapten naar de UEFA. Real Madrid besloot vervolgens ook protest in te dienen bij de voetbalbond en claimde dat zes spelers van Barcelona een schorsing verdienden en dat coach Josep Guardiola zijn team bewust onsportief had laten spelen.
Barcelona speelt op elk punt beter dan Real. Barcelona speelt tenminste.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef Kekster het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat de scheids het weer eens tegen gaat werken ja.
Nadat ze met 10 man kwamen te staan wel ja. Anders wisten ze niks te doen met de balquote:Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Barcelona speelt op elk punt beter dan Real. Barcelona speelt tenminste.
Gelukkig deed Madrid wel geweldige dingen met de bal.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef Chicha het volgende:
[..]
Nadat ze met 10 man kwamen te staan wel ja. Anders wisten ze niks te doen met de bal
Klopt ja, maar Pepe was zo aardig om het te verneukenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef Chicha het volgende:
[..]
Nadat ze met 10 man kwamen te staan wel ja. Anders wisten ze niks te doen met de bal
Barcelona hád tenminste de bal. Zonder bal kun je überhaupt niet scoren. Voetbal 101.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef Chicha het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Barcelona hád tenminste de bal. Zonder bal kun je überhaupt niet scoren. Voetbal 101.
Negeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik begin die Barcelona-haters een beetje zat te worden trouwens. Volgens mij is dat diep van binnen pure jaloezie dat hun favoriete teampje dat niet kan.
Wij zijn die Barcelona ophemeling al jaren zat, waarom denk je dat we er nu zo'n hekel aan hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik begin die Barcelona-haters een beetje zat te worden trouwens. Volgens mij is dat diep van binnen pure jaloezie dat hun favoriete teampje dat niet kan.
Overigens heeft dat weinig met jaloezie te maken, want de laatste 3 wedstrijden speelden ze allebei echt bagger en deden ze allebei niks met de bal, maar toch speelde Barcelona "geweldig voetbal" en Real was de dader. En dan die headlines van "het voetbal heeft gewonnen". Dan vraag ik me af of ze die wedstrijd wel gezien hebben. En zelfs na al die schwalbes is het nog altijd de schuld van real/de tegenstander.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wij zijn die Barcelona ophemeling al jaren zat, waarom denk je dat we er nu zo'n hekel aan hebben.
Overigens kan ik wel genieten van dat moddergooien en rare aanklachten over en weer, zo krijg je wel echt het gevoel dat het een van de meest beladen/belangrijkste wedstrijden ter wereld is.
Mag ik je glazen bol eens lenen?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Zonder die rooie kaart was het gewoon 0-0 geworden. Pepe
Klopt inderdaad niks van, als Pepe er niet was uitgestuurd was het zeker 0-3 geworden.quote:
Dat snap ik nooit zo. Ophemelen = club haten. Al vinden Nederlanders autoriteit, suprematie en dergelijke heel vervelend. Meteen de underdog supporten en lekker schoppen tegen grootheden. Zodra iemand (teveel) succes heeft moet dat teniet gedaan worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wij zijn die Barcelona ophemeling al jaren zat, waarom denk je dat we er nu zo'n hekel aan hebben.
Zonder die rooie kaart was Barcelona gewoon verder gegaan met het gene wat ze al 60minuten lang aan het doen waren. Helemaal niks.quote:
Hoe dan ook meer dan Madrid.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zonder die rooie kaart was Barcelona gewoon verder gegaan met het gene wat ze al 60minuten lang aan het doen waren. Helemaal niks.
Wat is dat nou weer voor een onzinquote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo. Ophemelen = club haten. Al vinden Nederlanders autoriteit, suprematie en dergelijke heel vervelend. Meteen de underdog supporten en lekker schoppen tegen grootheden. Zodra iemand (teveel) succes heeft moet dat teniet gedaan worden.
Beetje jammer voor je stelling dat voor die tijd Madrid de meeste en beste kansen had gehadquote:
Zeg ik dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin. Blijkbaar mag je Barcelona dus niet kut vinden, omdat ze zo geweldig zijn?
Klopt, het is een vervelende ploeg geworden. Maar de haat jegens de club is er al veel langer. Kijk de 2-6 nog eens terug bijvoorbeeld. Of de gewonnen CL uit 08/09, toen had je amper kaartenvragers en valpartijen.quote:Overigens haat ik niet zozeer Barcelona, maar slaat die ophemeling gewoon nergens op omdat ze nou ook weer niet zo buitenaards zijn als mensen willen beweren. Blijkbaar kunnen ze nooit iets fout doen, terwijl al die schwalbes gewoon ranzig zijn.
Gehaat op het belachelijke beleid is begrijpelijk, zeker omdat veel van deze critici niks liever willen dan dat Real weer de club van weleer zou zijn die het ooit was.quote:Je kan het trouwens ook omkeren met al dat gehaat op Real, wat nog steeds in theorie de grootste club is.
Bullshit.quote:Maar van Barcelona fans mag je tegenwoordig geen andere mening meer hebben dan dat Barcelona het einde is.
Een andere mening prima, maar veel blijven nogal in standaard negatieve praatjes hangen. En willen nu net doen alsof Barca altijd en overal alleen maar theater maakt, beetje kinderachtig.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin. Blijkbaar mag je Barcelona dus niet kut vinden, omdat ze zo geweldig zijn?
Overigens haat ik niet zozeer Barcelona, maar slaat die ophemeling gewoon nergens op omdat ze nou ook weer niet zo buitenaards zijn als mensen willen beweren. Blijkbaar kunnen ze nooit iets fout doen, terwijl al die schwalbes gewoon ranzig zijn.
Je kan het trouwens ook omkeren met al dat gehaat op Real, wat nog steeds in theorie de grootste club is. Maar van Barcelona fans mag je tegenwoordig geen andere mening meer hebben dan dat Barcelona het einde is.
[..]
Beetje jammer voor je stelling dat voor die tijd Madrid de meeste en beste kansen had gehad
Dan zou het predicaat "een schande voor het voetbal" daadwerkelijk op z'n plaats zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Real het op geeft, en dat ze er alles aan doen om Messi kapot te schoppen. Dat deden ze al, maar nu zal dat ook gaan gebeuren terwijl Messi de bal niet heeft.
Het zal ten alle tijden niet aan - de helemaal niet meer - grootste club van de wereld liggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef Kekster het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat de scheids het weer eens tegen gaat werken ja.
Dat deden ze ook bij de 2-0 inderdaad, goed gezienquote:Op maandag 2 mei 2011 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Real het op geeft, en dat ze er alles aan doen om Messi kapot te schoppen. Dat deden ze al, maar nu zal dat ook gaan gebeuren terwijl Messi de bal niet heeft.
Ik had het dan ook vooral over mijzelf, en niet over het algemeen. Bij die 5-0 tegen Real was ik nog redelijk pro Barca. Maar sindsdien ben ik helemaal gek geworden van de constante ophemeling, zelfs al spelen ze slecht.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
[..]
Klopt, het is een vervelende ploeg geworden. Maar de haat jegens de club is er al veel langer. Kijk de 2-6 nog eens terug bijvoorbeeld. Of de gewonnen CL uit 08/09, toen had je amper kaartenvragers en valpartijen.
[..]
Gehaat op het belachelijke beleid is begrijpelijk, zeker omdat veel van deze critici niks liever willen dan dat Real weer de club van weleer zou zijn die het ooit was.
[..]
Bullshit.
Ach, volgens jullie ligt het ook nooit aan Barcelona. Dus niet zo hypocrietquote:Op maandag 2 mei 2011 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het zal ten alle tijden niet aan - de helemaal niet meer - grootste club van de wereld liggen.
Zet die oogkleppen nou eens af
Dus jij laat je beinvloeden door de media/buitenwereld ?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik had het dan ook vooral over mijzelf, en niet over het algemeen. Bij die 5-0 tegen Real was ik nog redelijk pro Barca. Maar sindsdien ben ik helemaal gek geworden van de constante ophemeling, zelfs al spelen ze slecht.
[..]
Ach, volgens jullie ligt het ook nooit aan Barcelona. Dus niet zo hypocriet
Tijd om zelf objectief te worden dan, scheelt je een hoop gehaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik had het dan ook vooral over mijzelf, en niet over het algemeen. Bij die 5-0 tegen Real was ik nog redelijk pro Barca. Maar sindsdien ben ik helemaal gek geworden van de constante ophemeling, zelfs al spelen ze slecht.
Ho ho, ik zeg niet dat Barça de afgelopen wedstrijd niks verkeerd heeft gedaan. Absoluut hebben ze dat wel. Het gaat mij erom dat Jan en alleman maar blijft reppen dat Real zo'n enorme topclub is, terwijl ze al jaren niks meer winnen. En de Copa is niet bepaald boeiend te noemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ach, volgens jullie ligt het ook nooit aan Barcelona. Dus niet zo hypocriet
In dit geval wel ja, omdat ze me beide eigenlijk weinig boeien. Ik kan alleen altijd wel lachen om deze discussiequote:Op maandag 2 mei 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus jij laat je beinvloeden door de media/buitenwereld ?
Ik zeg ook niet dat Barca niet beter is dan Real momenteel, alhoewel dat niet echt aan individuele kwaliteiten ligt maar vooral omdat Barca veel meer een team is. Het ging over "groter" niet "beter". Overigens is Real momenteel nog steeds wel een redelijke topclub te noemen ja, dat Barca iets beter is betekend niet dat Real niet een van de beste clubs ter wereld isquote:Op maandag 2 mei 2011 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ho ho, ik zeg niet dat Barça de afgelopen wedstrijd niks verkeerd heeft gedaan. Absoluut hebben ze dat wel. Het gaat mij erom dat Jan en alleman maar blijft reppen dat Real zo'n enorme topclub is, terwijl ze al jaren niks meer winnen. En de Copa is niet bepaald boeiend te noemen.
Ik grijp maar weer even terug naar wat ik eerder zei: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Puber gedrag.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In dit geval wel ja, omdat ze me beide eigenlijk weinig boeien. Ik kan alleen altijd wel lachen om deze discussie
Ik heb geprobeerd normaal kritiek te geven, maar dan werden ze net zo boos. Dus nu doe ik het maar zoquote:
Hij is gedurende de tijd gewoon wat wijzer geworden. Kan nooit geen kwaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus jij laat je beinvloeden door de media/buitenwereld ?
Het is maar net wat je wijzer noemt.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is gedurende de tijd gewoon wat wijzer geworden. Kan nooit geen kwaad.
Liever dat ze dat Sergio en Alves schoppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze voetballen voor een club die zich profileert als Catalaans. Alves zal het geen drol interesseren, maar een beetje Spanjaard hoort dat niet te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:13 schreef DeNummer10 het volgende:
Alves, Iniesta, Villa, Pedro. Ras-Catalanen natuurlijk.
De druk op de spelers is tijdens de Clasico onvermijdelijk groter. De fans (Catalanen en Spanjaarden) willen een overwinning zien. Dan kun je zelf niks geven om de politieke kwestie, maar de extra druk valt niet te ontkennen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:24 schreef DeNummer10 het volgende:
Dus dat die spelers bepaald gedrag zouden vertonen vanwege politieke en/of sociaal-geografisch getinte zaken is dus bullshit. Zou nogal krom zijn he.
Dat dan weer wel, maar die druk voel je als buitenstaander vele malen minder. Zou dus bijna niet mee mogen spelen. De rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is voor buitenlanders natuurlijk ook veel minder dan voor een echte Rotterdammer bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
De druk op de spelers is tijdens de Clasico onvermijdelijk groter. De fans (Catalanen en Spanjaarden) willen een overwinning zien. Dan kun je zelf niks geven om de politieke kwestie, maar de extra druk valt niet te ontkennen.
Ja, net als wij dat overdreven gedoe over Barcelona zat beginnen te worden. Doen net alsof ze het voetbal hebben uitgevonden maar ondertussen zijn het gewoon duikelende kaartennaaiersquote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
Je krijgt er, denk ik, altijd wel iets van mee. In Spanje speelt er veel meer dan alleen 'n wedstrijd tusen twee voetbalclubs en daar moet je als speler van een van die clubs wel iets van meekrijgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar die druk voel je als buitenstaander vele malen minder. Zou dus bijna niet mee mogen spelen. De rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is voor buitenlanders natuurlijk ook veel minder dan voor een echte Rotterdammer bijvoorbeeld.
Ajax - Feyenoord is niet te vergelijken met Madrid - Barcelona. Als je als buitenlander in Spanje komt, dan maak je een weloverwogen keuze tussen die twee clubs. Je kunt niet zo maar van de ene club naar de andere overstappen (zie Figo). Dus je loyaliteit is normaal voor het leven, en dat moet je in je spel tegen de aardsrivaal laten zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar die druk voel je als buitenstaander vele malen minder. Zou dus bijna niet mee mogen spelen. De rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is voor buitenlanders natuurlijk ook veel minder dan voor een echte Rotterdammer bijvoorbeeld.
Ik denk dat het onder supporters/achterban en spelers uit de streek veel meer speelt omdat het diepgewortelde gevoelens zijn. Doorgegeven van vader op zoon, opvoeding, overtuiging, trots. Zoiets kun je als buitenstaander slechts kunstmatig benaderen, tenzij je dusdanig lang onderdeel bent van het gebeuren, dan groeit het natuurlijk wel. Zo'n David Villa zal heus wel weten hoe belangrijk die potjes zijn voor de mensen daar, maar dit is zijn eerste seizoen pas. Die zou bij Valencia (als die om de titel en CL strijden met Madrid) ook zulk gedrag vertonen als dat in de aard van het beestje zit. Niet omdat hij nu bij Barcelona speelt, dat hij opeens anders zo'n wedstrijd in zou gaan omdat er zoveel druk van buitenaf op staat vanwége die eerder genoemde redenen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je krijgt er, denk ik, altijd wel iets van mee. In Spanje speelt er veel meer dan alleen 'n wedstrijd tusen twee voetbalclubs en daar moet je als speler van een van die clubs wel iets van meekrijgen.
Celades, Laudrup, Schüster, Luis Enrique, Hagi, Ronaldo, Saviola, Prosinecki, Eto'o, Alfonso...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord is niet te vergelijken met Madrid - Barcelona. Als je als buitenlander in Spanje komt, dan maak je een weloverwogen keuze tussen die twee clubs. Je kunt niet zo maar van de ene club naar de andere overstappen (zie Figo). Dus je loyaliteit is normaal voor het leven, en dat moet je in je spel tegen de aardsrivaal laten zien.
Bij iemand die er langer zit, zal het meer spelen. Op de training, in de kleedkamer en in de media zal echt echter dusdanig veel aandacht krijgen dat nieuwe spelers ook wel meegaan in het gedoe.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik denk dat het onder supporters/achterban en spelers uit de streek veel meer speelt omdat het diepgewortelde gevoelens zijn. Doorgegeven van vader op zoon, opvoeding, overtuiging, trots. Zoiets kun je als buitenstaander slechts kunstmatig benaderen, tenzij je dusdanig lang onderdeel bent van het gebeuren, dan groeit het natuurlijk wel. Zo'n David Villa zal heus wel weten hoe belangrijk die potjes zijn voor de mensen daar, maar dit is zijn eerste seizoen pas. Die zou bij Valencia (als die om de titel en CL strijden met Madrid) ook zulk gedrag vertonen als dat in de aard van het beestje zit. Niet omdat hij nu bij Barcelona speelt, dat hij opeens anders zo'n wedstrijd in zou gaan omdat er zoveel druk van buitenaf op staat vanwége die eerder genoemde redenen.
Het wordt niet op prijs gesteld, maar het is in het verleden natuurlijk vaak genoeg gebeurd.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef Strani het volgende:
Laat ik het zo stellen: Als je een belangrijke voetballer bent voor 1 van de 2 teams, wordt het alles behalve op prijs gesteld als je een directe transfer maakt naar de aardsrivaal.
Ook weer niet zo heel vaak, zeker niet sinds Figo.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het wordt niet op prijs gesteld, maar het is in het verleden natuurlijk vaak genoeg gebeurd.
Ik heb zelf in Barcelona gewoond en kom er nu zo'n 15 jaar en kan niet zeggen dat ik echt voel wat de Catalanen jegens het gezag uit Madrid voelen. Dan gaat dat bij die voetballers kunstmatig denk ik. Net als de opgefokte agressie van een Pepe, die denkt zich helemaal te moeten laten gaan. Al kun je je oprecht afvragen of die man niet gewoon een paar steken los heeft zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij iemand die er langer zit, zal het meer spelen. Op de training, in de kleedkamer en in de media zal echt echter dusdanig veel aandacht krijgen dat nieuwe spelers ook wel meegaan in het gedoe.
Dat heeft Pepe sowieso, een van de meest grote debielen op de voetbalvelden.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik heb zelf in Barcelona gewoond en kom er nu zo'n 15 jaar en kan niet zeggen dat ik echt voel wat de Catalanen jegens het gezag uit Madrid voelen. Dan gaat dat bij die voetballers kunstmatig denk ik. Net als de opgefokte agressie van een Pepe, die denkt zich helemaal te moeten laten gaan. Al kun je je oprecht afvragen of die man niet gewoon een paar steken los heeft zitten.
Roma - Lazio heeft een stuk minder politieke lading vanuit de achterban, nog meer buitenstaanders maar de druk is in verhouding echt niet minder dan bij El Clasico. En er zijn jaren dat beide ploegen uit Rome niet om de titel meedoen hoor... Die druk komt dus ook gewoon vanwege rivaliteit, die je vervolgens op verschillende manieren kunt verklaren.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook weer niet zo heel vaak, zeker niet sinds Figo.
Maar goed: Tuurlijk zal het voor buitenlanders niet precies zo voelen als voor de echte Spanjaarden en echte Catalanen, maar extra druk is er sowieso. De verwachtingen van de fans zijn zo enorm hoog.
Denk als je voor Barça speelt dat je wel opgejut wordt. In de kleedkamer speelt het, bij de training, bij de fans, in de media, etc... Daarnaast is het ook gewoon 'n wedstrijd tussen de twee beste clubs van Spanje, twee concurrenten. Geloof niet dat zo'n Alves of Pepe veel hebben met de strijd tussen Catalonie en Madrid, maar ze worden wel opgejut en zijn er kennelijk vatbaar voor.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik heb zelf in Barcelona gewoond en kom er nu zo'n 15 jaar en kan niet zeggen dat ik echt voel wat de Catalanen jegens het gezag uit Madrid voelen. Dan gaat dat bij die voetballers kunstmatig denk ik. Net als de opgefokte agressie van een Pepe, die denkt zich helemaal te moeten laten gaan. Al kun je je oprecht afvragen of die man niet gewoon een paar steken los heeft zitten.
Precies, dat is een belangrijk punt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk als je voor Barça speelt dat je wel opgejut wordt. In de kleedkamer speelt het, bij de training, bij de fans, in de media, etc... Daarnaast is het ook gewoon 'n wedstrijd tussen de twee beste clubs van Spanje, twee concurrenten. Geloof niet dat zo'n Alves of Pepe veel hebben met de strijd tussen Catalonie en Madrid, maar ze worden wel opgejut en zijn er kennelijk vatbaar voor.
Zeker. De politieke kwestie is ook maar 1 van de invloeden in de Clasico, niet de enige.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Roma - Lazio heeft een stuk minder politieke lading vanuit de achterban, nog meer buitenstaanders maar de druk is in verhouding echt niet minder dan bij El Clasico. En er zijn jaren dat beide ploegen uit Rome niet om de titel meedoen hoor... Die druk komt dus ook gewoon vanwege rivaliteit, die je vervolgens op verschillende manieren kunt verklaren.
Ik geloof dat Halcon en ik alletwee tegen Barcelona zijn in dit geval dus er valt tussen ons weinig te haten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:41 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Precies, dat is een belangrijk punt.
En nou ben ik weer weg en mogen jullie weer ongefundeerd haten tegen elkaar.
Ja? En?quote:
Noem eens een voorbeeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef Strani het volgende:
Bij Victor Valdes zitten er nog meer steekjes los dan bij Pepe, maar hij heeft de mazzel dat hij de bal niet zo vaak krijgt.
Grappig hoe die Barça-kutjes dan meteen gefrustreerd raken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ja? En?
Hij heeft het een keer gewonnen met z'n laffe spel tegen Barcelona.
Ga voetballen man.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Grappig hoe die Barça-kutjes dan meteen gefrustreerd raken.
Die overtreding vorig jaar, waar zelfs de honden van Nigel de Jong geen brood van zouden lusten? Ik heb geen idee meer tegen wie het was, maar de overtreding herinner ik me nog goed.quote:
Dat hij als 1 of andere karate gek in de lucht springt? Bedoel je dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Die overtreding vorig jaar, waar zelfs de honden van Nigel de Jong geen brood van zouden lusten? Ik heb geen idee meer tegen wie het was, maar de overtreding herinner ik me nog goed.
Ja die.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Dat hij als 1 of andere karate gek in de lucht springt? Bedoel je dat?
Ja, die overtreding is inderdaad vrij dom.quote:
Dan heb je een steek los idd!quote:
Ik zie dat het tegen Kopenhagen was. Het was toch ook tegen hen dat Pinto die grap uithaalde met dat fluiten?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ja, die overtreding is inderdaad vrij dom.
Da's weer een hele andere discussie. Wel een terechte discussie, maar een andere.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Kaka, Benzema, Higuain en Adebayor op de bank laten. Dan zit er een steekje los.
Wat voor opstelling heb je dan voor ogen?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Kaka, Benzema, Higuain en Adebayor op de bank laten. Dan zit er een steekje los.
Ik zou ook meteen Dudek in de spits zetten joh.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Chicha het volgende:
[..]
Wat voor opstelling heb je dan voor ogen?
4-2-1-3?
Ja, je vindt het onterecht dat die vier op de bank zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik zou ook meteen Dudek in de spits zetten joh.
Zeg ik dat je ze allemaal moet gebruiken?
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, je vindt het onterecht dat die vier op de bank zitten.
Dat wil nog niet zeggen dat hij vindt dat ze alle vier tegelijk in het veld moeten staan. Selectief lezen ben je wel een kunstenaar in, merk ik wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, je vindt het onterecht dat die vier op de bank zitten.
Kaka, Benzema, Higuain en Adebayor op de bank laten. Dat is wat er staat. Is begrijpend lezen zo lastig voor je?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat hij vindt dat ze alle vier tegelijk in het veld moeten staan. Selectief lezen ben je wel een kunstenaar in, merk ik wel.
Jij kunt het weer eens niet laten om op infantiele wijze te reageren. Ik merk dat je dat telkens goed lukt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Halcon is al 4 dagen bezigwat een nerd !!
Jank niet zo vent, je weet precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kaka, Benzema, Higuain en Adebayor op de bank laten. Dat is wat er staat. Is begrijpend lezen zo lastig voor je?
Misschien moet je dan eens leren om dingen op te schrijven zoals je ze bedoelt?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Jank niet zo vent, je weet precies wat ik bedoel.
Je ziet nergens staan dat ze allemaal het veld op moeten, niet mijn probleem dat jij die aanname doet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens leren om dingen op te schrijven zoals je ze bedoelt?
Je zegt dat Adebayor, Benzema, Kaka en Higuain niet op de bank moeten. Misschien het basisonderwijs nog eens herhalen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:09 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Je ziet nergens staan dat ze allemaal het veld op moeten, niet mijn probleem dat jij die aanname doet.
Nigel de Jong en Pepe krijgen een stijve bij het zien van deze overtreding. Toch knap dat hij hier niet eens geel voor krijgt. Ik gok dat het met het Barcelona embleem op z'n shirt te maken heeft.quote:
Kanker, wat ben jij een ontzettend zielige mierenneuker zeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zegt dat Adebayor, Benzema, Kaka en Higuain niet op de bank moeten. Misschien het basisonderwijs nog eens herhalen?
Schrijf het dan gewoon fatsoenlijk op.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Kanker, wat ben jij een ontzettend zielige mierenneuker zeg.
Wees gewoon niet zo sneu man, doe niet zo zielig en bijdehand. Doe gewoon niet van die domme aannames.quote:
Zit hij er weer bij ?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef TheFatLady het volgende:
Even iets heel anders, de wedstrijd......
Wat dacht je van Abidal in de selectie voor morgenavond ?
Joh, negeer dat kleutertje gewoon, doe ik ook vanaf nu. Enige wat hij kan is onzin uitkramen en tegen iedereen en alles in gaan, behalve zijn heilige madridje.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef ForumPimp het volgende:
Laatste wat ik trouwens reply op je, je moet wel een troll zijn. Zo sneu.
quote:Barcelona kan dinsdag in het tweede duel in de Champions League tegen Real Madrid beschikken over Andrés Iniesta en Eric Abidal. Vooral de terugkeer van Abidal is opvallend.
De Franse verdediger onderging in maart een operatie om hem van een levertumor af te helpen. De medische staf van Barça gaf groen licht aan Abidal om weer te voetballen. Voor trainer Josep Guardiola is de inzetbaarheid van Abidal een opsteker. Hij zit krap in zijn verdedigers. Maxwell, Adriano en Gabriel Milito zijn geblesseerd.
Iniesta ontbrak vorige week woensdag tijdens het eerste duel in Madrid door een kuitblessure. Seydou Keita kreeg de voorkeur boven Ibrahim Afellay als vervanger van de creatieve middenvelder. De Catalanen verdedigen dinsdag in het eigen Camp Nou een 2-0 voorsprong.
Ik doe geen aanname. Ik ga af op wat jij schrijft. Dat jij iets anders schrijft dan hetgeen je bedoelde is niet mijn probleem, maar meer een probleem van jou.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Wees gewoon niet zo sneu man, doe niet zo zielig en bijdehand. Doe gewoon niet van die domme aannames.
Je kan het op heel veel manieren interpreteren. Ik noem 4 namen die hij op de bank laat terwijl hij 1 van deze namen in mijn ogen gerust had kunnen gebruiken, ik zeg niet dat hij ze alle 4 moet gaan gebruiken of dat hij er 3 moet gebruiken. Ik doe een opsomming van namen die op de bank zitten, niets meer niet minder.
Laatste wat ik trouwens reply op je, je moet wel een troll zijn. Zo sneu.
Misschien tijd om dat zand uit je kut te halen en een normale discussie te starten? Ik zie je alleen maar janken en zeuren als een ongesteld wijf.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik doe geen aanname. Ik ga af op wat jij schrijft. Dat jij iets anders schrijft dan hetgeen je bedoelde is niet mijn probleem, maar meer een probleem van jou.
Goed plan. Je kunt je tijd beter steken in het opfrissen van je kennis van de Nederlandse taal.
Robin niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef Kekster het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen gewurgd gaat worden
[ afbeelding ]
Abidal is een beest. Zowel fysiek als mentaal. Zijn terugkeer had ik zeker verwacht, alleen niet zo snel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi dat Abidal weer bij de selectie zit, best een snelle terugkeer voor zoiets heftigs.
Klopt. Maar het is slechts 40 dagen na zijn operatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Abidal is een beest. Zowel fysiek als mentaal. Zijn terugkeer had ik zeker verwacht, alleen niet zo snel.
Ga je moeder pesten ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien tijd om dat zand uit je kut te halen en een normale discussie te starten? Ik zie je alleen maar janken en zeuren als een ongesteld wijf.
Dat zou, gezien de vorige wedstrijd, behoorlijk offtopic zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef DeNummer10 het volgende:
Dames, zullen we het eens over voetbal gaan hebben?
Moet dat ?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef DeNummer10 het volgende:
Dames, zullen we het eens over voetbal gaan hebben?
Met voetbal gaat dat waarschijnlijk niet veel te maken hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef DeNummer10 het volgende:
Dit topic gaat dan ook over de wedstrijd van morgen.
Doe eens een serieuze voorspelling Halcon, wat voor wedstrijd verwacht je en waarom ?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met voetbal gaat dat waarschijnlijk niet veel te maken hebben.
De messen zijn geslepen. Het zal wel weer volop geduikel, gesteggel en gezeur worden. Ik denk de eerste 30 minuten net zo'n wedstrijd als de vorige wedstrijd. Real zal een goaltje maken, op jacht gaan naar de 2e en dan maakt Barça 'n keertje de 1-1. Daar zal het wel bij blijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Doe eens een serieuze voorspelling Halcon, wat voor wedstrijd verwacht je en waarom ?
QFTquote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zou, gezien de vorige wedstrijd, behoorlijk offtopic zijn.
Barça ook.quote:
Wat een beest die gast! Laatste tijd stond ie zo goed te verdedigen en alles zo strak in te passen op de middenvelders, kon hem op geen foutje betrappen..quote:
Heb het al eerder genoemd, maar zo makkelijk wordt het echt niet hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:01 schreef Nober het volgende:
Real Madrid moet aanvallen dus Barcelona krijgt ruimte, 8-1!
Oh ik wist nog niet dat Mou wederom op de tribune moet plaatsnemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef DAMH het volgende:
Aiii,,, Karanka dat je je hiervoor laat lenen.. zonde zonde....
Het debielste eraan is dat hij ook gewoon 4-1-4-1 kan gaan spelen met Xabi Alonso - Di Maria / Ozil / Kaka / Ronaldo - Higuain. Je kan dan ook Kaka of Ozil aan de kant laten en een tweede spits erbij gooien van het kaliber Benzema of Adebayor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik wist nog niet dat Mou wederom op de tribune moet plaatsnemen.
Kansloos gezeik allemaal, heeft niks met sport te maken.
Geniaal z'n baan kwijt zal je bedoelen als hij dan niet met minstens 0-3 wintquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:34 schreef DeNummer10 het volgende:
Geniaal als Aitor een coup pleegt terwijl Mourinho op de tribune zit. Gewoon een totaal andere opstelling maken.
Tenzij hij verliest, dan zou ie genadeloos hard afgeserveerd wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:40 schreef DeNummer10 het volgende:
Nee, laten zien aan het bestuur dat hij Mourinho op moet volgen dan.
Zullen de fans blij mee zijn, thuis en uit niet willen winnen en voetballen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:44 schreef DeNummer10 het volgende:
Ach, Mourinho zingt het ook niet meer lang uit nu. Ben benieuwd, wederom zonder eer ten onder gaan of 0-0 en alsnog een kankerwedstrijd vanjewelste. Of proberen er nog iets van te maken en trots ten onder willen gaan, waardoor je misschien weer weggespeeld gaat worden... Hij kan het eigenlijk alleen maar fout doen vandaag.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zullen de fans blij mee zijn, thuis en uit niet willen winnen en voetballen..![]()
Ze zitten allemaal in het complot.. US Navy Seals hebben Osama ook niet afgeknald, dat was Messi, Xavi en Iniesta, dribbelen zo snel tussen de kogels door en ze hebben maar een schot nodig om het doel te raken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef msnk het volgende:
Met het grote verschil dat hij al genoeg aandacht heeft gekregen en alles wat Busquets heeft gedaan én gezegd gebagatelliseerd wordt alsof het niets is, zie VI/SV.
Terwijl Busquets met een megafoon قرد naar Bin Laden schreeuwde.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal in het complot.. USA Navy Seals hebben Osama ook niet afgeknald, dat was Messi, Xavi en Iniesta, dribbelen zo snel tussen de kogels door en ze hebben maar een schot nodig om het doel te raken.
Gewoon een goede voetballer. Eentje die het niveau aankan waar Sneijder, vd Vaart, Robben en Huntelaar te licht voor warenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:34 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
De ideale schoonzoonvoor een rattenfamilie
Grappig man, viel net op mijn gatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal in het complot.. US Navy Seals hebben Osama ook niet afgeknald, dat was Messi, Xavi en Iniesta, dribbelen zo snel tussen de kogels door en ze hebben maar een schot nodig om het doel te raken.
Hij was weer hilarischquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef Chicha het volgende:
Ik hoop dat Alves dit keer wel zijn been breekt en Biscuit eindelijk eens rood krijgt
Wat een baas blijft dat!quote:UEFA stuurt wereldberoemde waakhond met De Bleeckere mee
Dinsdag, 3 mei 2011 om 13:21
Niemand minder dan Pierluigi Collina zal dinsdagavond in actie te zien zijn in Camp Nou. De wereldberoemde en naar verluidt allerbeste scheidsrechter ooit zal arbiter Frank De Bleeckere gaan assisteren om het op papier tumultueuze duel in goede banen te gaan leiden. De UEFA stuurt Collina om als waakhond te dienen; hij zal als extra officiële waarnemer gaan fungeren.
Al dagen zijn de gemoederen tussen de beide kampen behoorlijk hoog opgelopen en dit was voor de Europese voetbalbond reden genoeg om Collina erbij te halen. De arbitrage staat immers voor een heet avondje in Barcelona. Vorige week ontaardde het duel in Madrid al, dat Barcelona met 0-2 won. Bovendien uitte José Mourinho zijn bedenkingen over scheidsrechters ‘zoals Frank De Bleeckere’.
Daarom stuurt de UEFA Collina naar Barcelona om een oogje in het zeil te houden, zo weet Sporza dinsdagmiddag te melden. Collina is al geruime tijd geen arbiter meer, aangezien hij in 2004 stopte met fluiten. Hij was de beste scheidsrechter van zijn generatie en floot vele cruciale duels en finales. Momenteel is hij bezig om carrière te maken als scheidsrechtersbaas bij de UEFA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja .. Frankrijk (politiek/secretaris van sport?) maakte ook een hoop stampij over hun WK.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:39 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ik lees nu al 8,9 posts over dat ''el classico'' wordt beladen met politieke druk enzo,maar wat heeft dat ermee te maken? Dat snap ik niet zo goed. Zelf ben ik trouwens voor geen een van de twee,maar alleen voor Ibi,hopen dat hij in de basis start (zal wel niet.) Trouwens hopen dat Real snel op 1-0 komt,wordt het nog een mooie wedstrijd.
Franco, Catalonië.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:39 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ik lees nu al 8,9 posts over dat ''el classico'' wordt beladen met politieke druk enzo,maar wat heeft dat ermee te maken? Dat snap ik niet zo goed. Zelf ben ik trouwens voor geen een van de twee,maar alleen voor Ibi,hopen dat hij in de basis start (zal wel niet.) Trouwens hopen dat Real snel op 1-0 komt,wordt het nog een mooie wedstrijd.
Stond net nog op de nieuwssite van Real, daarna weer weggehaald.quote:
Ze zijn weer druk met hun 'sportieve voorbereiding'. Tja, als je niet aan durft te vallen omdat de scheidsrechters tegen je zijn moet je wat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:46 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Stond net nog op de nieuwssite van Real, daarna weer weggehaald.
Same here.. rode kaart komt er welquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1646060
3-1 en rood voor RM
Of dat er één is aangenaaid door een Barca-speler weet ik dan niet, die Italiaan is er ook bij toch? Die ziet het meestal wel goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Same here.. rode kaart komt er welhopelijk weer wat opstootjes.
Hopelijk laat die scheids gewoon doorspelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De Bleckere fluit dus dat gaat zowiezo uit de hand lopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
OMG echt waar?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De Bleckere fluit dus dat gaat zowiezo uit de hand lopen.
Waar doel je op? :/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:09 schreef DeNummer10 het volgende:
Je bent niet meer zo zeker van je zaak als de afgelopen weken he.
Ik erger me rot aan het onsportieve gedrag van m.n. Pedro, Busquets en Dani Alves maar er is in ieder geval één Spaanse ploeg die dit seizoen het etiket anti-voetbal niet verdient en dat is Barcelona wel. Grapjas.quote:
Je kunt beter naar Der Untergang op het andere net kijken. In Hitler's bunker hadden ze meer zicht op de realiteit dan uit deze post blijkt. Of het moet een enorme parodie op calimero Mourinho zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:08 schreef inZanity het volgende:
Ik hoop nog steeds op een wonder. Maar ik zie het somber in, ben bang dat Real de achterstand van twee doelpunten niet goed weet te maken uit bij Barcelona. Helaas is de vorige wedstrijd beslist door een onterechte rode kaart. Toch hoop ik dat het recht zegeviert en Real de finale haalt, zou mooi zijn als het anti-voetbal van Barcelona vanavond eens niet beloond word.
Kotsmisselijk verachtelijk rattengedrag*quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan het onsportieve gedrag van m.n. Pedro, Busquets en Dani Alves maar er is in ieder geval één Spaanse ploeg die dit seizoen het etiket anti-voetbal niet verdient en dat is Barcelona wel. Grapjas.
Zie hier het discussie talent van de gemiddelde Barca fan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Je kunt beter naar Der Untergang op het andere net kijken. In Hitler's bunker hadden ze meer zicht op de realiteit dan uit deze post blijkt. Of het moet een enorme parodie op calimero Mourinho zijn.
Aloewel Barca de vorige wedstrijd ook geen kut deed en net zo antivoetbal was. Maar over het algemeen ben ik het wel met die post eens ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Kotsmisselijk verachtelijk rattengedrag*
Verder; eensch.
Eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan het onsportieve gedrag van m.n. Pedro, Busquets en Dani Alves maar er is in ieder geval één Spaanse ploeg die dit seizoen het etiket anti-voetbal niet verdient en dat is Barcelona wel. Grapjas.
Er is geen discussie, alleen RM en aanhang maken discussie omdat ze geen zin hebben/durven te voetballen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zie hier het discussie talent van de gemiddelde Barca fan.
Geweldige beargumentatie weer, totaal niet subjectief of door een Barca bril gekeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:24 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Er is geen discussie, alleen RM en aanhang maken discussie omdat ze geen zin hebben/durven te voetballen.
Er is momenteel geen ploeg in Europa die onsportiever is dan Barcelona.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Haha de Barcafappers doen er ook echt alles aan om Barcelona met hand en tand te verdedigen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Je kunt beter naar Der Untergang op het andere net kijken. In Hitler's bunker hadden ze meer zicht op de realiteit dan uit deze post blijkt. Of het moet een enorme parodie op calimero Mourinho zijn.
Dus als je een liefhebber van de imo best voetballende ploeg ter wereld bent, ben je automatisch een Barca-fapper ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er is momenteel geen ploeg in Europa die onsportiever is dan Barcelona.
[..]
Haha de Barcafappers doen er ook echt alles aan om Barcelona met hand en tand te verdedigen.
Ik geef toch aan dat ik de kans klein acht dat Real de finale haalt. Wat is daar niet realistisch aan?
Zou mooi zijn als Barcelona straks wat minder presteert, dan zijn we tenminste van al die gloryhunters af. Al zal het me niks verbazen als ze dan gewoon fanboy worden van de ploeg die op dát moment het best presteert.
Als je met hitlervergelijkingen gaat strooien vind ik dat je er met 'Barcafapper' nog goed vanaf komtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus als je een liefhebber van de imo best voetballende ploeg ter wereld bent, ben je automatisch een Barca-fapper ?
Kan ik hun niet kwalijk nemen wanneer zij uitspelen en de tegenstander die thuis speelt op de counter loertquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Aloewel Barca de vorige wedstrijd ook geen kut deed en net zo antivoetbal was. Maar over het algemeen ben ik het wel met die post eens ja.
Daar komt de ploeg voor in aanmerking die hetzelfde doet maar daarbij nalaat om te voetballen en niet schuwt af en toe iemand genadeloos onderuit te schoffelen en opzettelijk op tegenstanders te gaan staan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er is momenteel geen ploeg in Europa die onsportiever is dan Barcelona.
Waar maakt Paul-89 die dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je met hitlervergelijkingen gaat strooien vind ik dat je er met 'Barcafapper' nog goed vanaf komt
Je zei tot twee keer aan toe "je", dus daar ging ik inderdaad vanuit. Maar het boeit me eigenlijk niet verderquote:
Ja en als je er niet van houd ben je automatisch een Barca-hater en voor anti voetbal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus als je een liefhebber van de imo best voetballende ploeg ter wereld bent, ben je automatisch een Barca-fapper ?
quote:
Oh.. ja, complot ik zie het..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef knnth het volgende:
[..]
Die krijgen een tegenstander met vier geschorste basisspelers
WTF, je leest er te veel inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh.. ja, complot ik zie het..het is ook nooit goed, jaja hap hap vast en zeker..
Volgend jaar lekker jupiler uit zenden, oh wacht dat is fixed door bel chinezen.. hmm waar kunnen we niet over klagen.
Ik hoor inderdaad niks anders. En dat terwijl hoe Barcelona zich opstelt nou ook niet zo geweldig is, maar daar hoor je niemand over..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef ruudbackus het volgende:
Los van wat het op het veld wordt vanavond vind ik dat Real Madrid zich wel heel slecht opstelt. Zelf Hiddink, Hitzfeld en Furgerson vinden het allemaal te ver gaan. Ik heb (buiten madrilenen en madrid supporters) nog niemand horen zeggen dat de opstelling van Madrid de goede is.
Nouja, Messi, Iniesta, Xavi in de basis ... mooie opstelling hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef inZanity het volgende:
En dat terwijl de opstelling van Barcelona nou ook niet zo geweldig is, maar daar hoor je niemand over..
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hoor inderdaad niks anders. En dat terwijl de opstelling van Barcelona nou ook niet zo geweldig is, maar daar hoor je niemand over..
De opstelling? Nou Valdes, Alves, Masscherano,Pique, Puyol, Xavi, Busquets,Iniesta, Messi,Pedro en Villa vind ik toch wel geweldig hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hoor inderdaad niks anders. En dat terwijl de opstelling van Barcelona nou ook niet zo geweldig is, maar daar hoor je niemand over..
Busquets Alves en Iniestaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De opstelling? Nou Valdes, Alves, Masscherano,Pique, Puyol, Xavi, Busquets,Iniesta, Messi,Pedro en Villa vind ik toch wel geweldig hoor![]()
Jaaaa ik weet dat je dat niet zo bedoeld
Busquets zekerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Busquets Alves en Iniesta. Stelletje nichten zijn dat
.
Ik bedoelde eigenlijk hoe Madrid zich opstelt de laatste week niet de opstelling in het veld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Schelvis was toch die Real hater?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef RubenSosa het volgende:
Vanavond weer vijf?
[ afbeelding ]
Jammer dat Sierd niet het commentaar doet... goeie vervanger... Emile Schelvis.
Bij deze man moet je zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hoe Madrid zich opstelt de laatste week niet de opstelling in het veld.
Ik kijk via PCstreams bijna alle wedstrijden van Barca en madrid en wat mij daarbij opvalt is dat Madrid wel degelijk kan aanvallen en Barca (af en toe) teveel tikt, weinig voorzetten vanaf de kant, bijna niemand voorin die kan koppen. Wel individueel geweldige spelers met Messi en Villa.
Maar de laatste paar wedstrijden wordt er door Barca niet zoveel meer gescoord. Real Madrid heeft inmiddels bijna net zo veel doelpunten gemaakt asl Barca (in de competitie). Alleen heeft Barca door het hoge balbezit er veel minder tegen gekregen. Daar zit het verschil en je kunt zeggen wat je wil maar de verdediging van Barca is een goede (Puyol, Abidal, Pique en in mindere mate ook alves). En dat met zo'n keeper. Ik denk dat alleen Manchester een betere verdediging heeft. En op dat gebeid scheit Madrid te kort, ze meoten uitgaan van hun eigen kracht die ook op het middenveld/voorin ligt net als bij Barca. En dat is ook precies de reden dat ik erg teleurgesteld was in Real Madrid vorige week voor eigen publiek.
Pedro opstellen in plaats van Afellayquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De opstelling? Nou Valdes, Alves, Masscherano,Pique, Puyol, Xavi, Busquets,Iniesta, Messi,Pedro en Villa vind ik toch wel geweldig hoor![]()
Jaaaa ik weet dat je dat niet zo bedoeld
Ik heb liever ook Afellay maar marca geeft deze opstelling dus zal het wel worden..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pedro opstellen in plaats van Afellay.
Geen idee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Schelvis was toch die Real hater?
Alsof Afellay zoveel beter isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik heb liever ook Afellay maar marca geeft deze opstelling dus zal het wel worden..
Bojan. Blij dat die gozer geblesseerd is. Kan er echt helemaal niks van. Is al jaren een "talent". Is niet voor niks dat mensen als Afellay, Jeffren en Pedro hem voorbij zijn gegaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:23 schreef ruudbackus het volgende:
Ik zou liever Bojan zien is beter dan Affelay en Pedro
Sierd is in ieder geval voor Atleti, dus een liefhebber van Real zal hij niet zijn. Of Schelvis een notoire Real-hater is weet ik niet, maar met zijn voorliefde voor een club als Inter zou dat nogal hypocrisie van de bovenste plank zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Schelvis was toch die Real hater?
Dat snap ik ook nog wel. Maar ik formuleerde het een beetje raar zie ik nu. Wat ik bedoelde was dus dat hoe Barcelona zich opstelt nou ook niet zo geweldig is. Het verschil is alleen dat je daar niemand over hoort. Je hoort alleen maar iedereen over hoe erg Real is en hoe goed Barcelona wel niet is. Waarmee ik, voor de duidelijkheid, dus niet wil zeggen dat Real niks verkeerd doet. Beiden stellen zich niet geweldig op maarr, het hoort er ook wel een beetje bij vind ik. Zo'n beladen wedstrijd 4 keer achter elkaar waarvan de laatste 2 in de halve finale CL, dan vind ik het niet zo gek dat men met modder gaat gooien over en weert.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hoe Madrid zich opstelt de laatste week niet de opstelling in het veld.
En terechtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:33 schreef Geo3kant het volgende:
Vanavond weer 200x 'de Madrilenen'
200x "oh messi"
50 "heerlijk tikkie takka"
Wat een baas is die Sergio ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik heb liever ook Afellay maar marca geeft deze opstelling dus zal het wel worden..
[..]
Geen idee.
Trouwens die de bleckere gaf vorig jaar rood aan Motta (Inter) tijdens Barcelona - Inter
[ afbeelding ]
Barcelona liet zich gewoon op de kast jagen door Mourinho en co. Als best spelende ploeg ter wereld hadden ze beter moeten weten dat dit gewoon weer 1 van de zoveel spelletjes van Mourinho is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog wel. Maar ik formuleerde het een beetje raar zie ik nu. Wat ik bedoelde was dus dat hoe Barcelona zich opstelt nou ook niet zo geweldig is. Het verschil is alleen dat je daar niemand over hoort. Je hoort alleen maar iedereen over hoe erg Real is en hoe goed Barcelona wel niet is. Waarmee ik, voor de duidelijkheid, dus niet wil zeggen dat Real niks verkeerd doet. Beiden stellen zich niet geweldig op maarr, het hoort er ook wel een beetje bij vind ik. Zo'n beladen wedstrijd 4 keer achter elkaar waarvan de laatste 2 in de halve finale CL, dan vind ik het niet zo gek dat men met modder gaat gooien over en weert.
Ze moeten inderdaad stoppen met lullen, wijzen en janken en gewoon voetballenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona liet zich gewoon op de kast jagen door Mourinho en co. Als best spelende ploeg ter wereld hadden ze beter moeten weten dat dit gewoon weer 1 van de zoveel spelletjes van Mourinho is.
Mensen, emotie, rivaliteit.. haphap.. op een gegeven moment raakt je geduld op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona liet zich gewoon op de kast jagen door Mourinho en co. Als best spelende ploeg ter wereld hadden ze beter moeten weten dat dit gewoon weer 1 van de zoveel spelletjes van Mourinho is.
Sure, je profileert je al weken als een Madridista man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef Halcon het volgende:
Ik hoop dat Real Madrid wint. Niet dat ik iets met Real heb, maar dan hoeven we tenminste de rest van het seizoen niet meer dat Barça-gefap aan te horen.
Onzin. Heb net zo'n hekel aan Real als aan Barça.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Sure, je profileert je al weken als een Madridista man.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Sure, je profileert je al weken als een Madridista man.
Dat vind ik ook altijd domme meningen, "ja omdat de rest daarvoor is en ik hoor ze erover praten ben ik tegen die club, go real"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef Halcon het volgende:
Ik hoop dat Real Madrid wint. Niet dat ik iets met Real heb, maar dan hoeven we tenminste de rest van het seizoen niet meer dat Barça-gefap aan te horen.
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. Heb net zo'n hekel aan Real als aan Barça.
Fixedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. Heb veel meer hekel aan Barça dan aan Real.
Echt he.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd domme meningen, "ja omdat de rest daarvoor is en ik hoor ze erover praten ben ik tegen die club, go real"
Oh ja dat hoort zo he, als je voor Den Bosch bent moet je ook voor Luik zijn.quote:
Als je voor AS Roma bent mag je wel oordelen? Zou overigens betekenen dat niemand die aanhanger is van een Nederlandse club mag oordelen, want Nederlandse clubs zijn minder dan Real en Barça.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Oh ja dat hoort zo he, als je voor Den Bosch bent moet je ook voor Luik zijn.
Dat je trouwens durft te oordelen over Madrid en Barça als je zelf voor Luik bent!
Standard wint de laatste weken bijna alles.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nu nog zeggen dat je slecht tegen je verlies kan en je maakt je helemaal belachelijk.![]()
Wie heeft het in godsnaam over kwaliteit, dan zou je wel een enorme josti moeten zijn zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je voor AS Roma bent mag je wel oordelen? Zou overigens betekenen dat niemand die aanhanger is van een Nederlandse club mag oordelen, want Nederlandse clubs zijn minder dan Real en Barça.
Luik heeft de laatste jaren een reputatie die schandaliger is dan die van Real en Barça bij elkaar.quote:Ben niet voor Luik omdat ik voor Den Bosch ben, maar gewoon vanwege de unieke sfeer op Sclessin. Goed, voor de neusjes zijn er weleens wat bezoekjes minder prettig geweest, maar als je eens op Sclessin gaat kijken, dan weet je wat ik bedoel.
Nou, vertel eens, waarom zou iemand die supporter is van Standard, Ajax, Feyenoord, Schalke of welke club dan ook geen mening mogen hebben over Real en Barça?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wie heeft het in godsnaam over kwaliteit, dan zou je wel een enorme josti moeten zijn zeg.
[..]
Luik heeft de laatste jaren een reputatie die schandaliger is dan die van Real en Barça bij elkaar.
Dat zeg ik net. Luik, niet Ajax/Fey/Schalke whatever. Lezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, vertel eens, waarom zou iemand die supporter is van Standard, Ajax, Feyenoord, Schalke of welke club dan ook geen mening mogen hebben over Real en Barça?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |