Die overtreding vorig jaar, waar zelfs de honden van Nigel de Jong geen brood van zouden lusten? Ik heb geen idee meer tegen wie het was, maar de overtreding herinner ik me nog goed.quote:
Dat hij als 1 of andere karate gek in de lucht springt? Bedoel je dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Die overtreding vorig jaar, waar zelfs de honden van Nigel de Jong geen brood van zouden lusten? Ik heb geen idee meer tegen wie het was, maar de overtreding herinner ik me nog goed.
Ja die.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Dat hij als 1 of andere karate gek in de lucht springt? Bedoel je dat?
Ja, die overtreding is inderdaad vrij dom.quote:
Dan heb je een steek los idd!quote:
Ik zie dat het tegen Kopenhagen was. Het was toch ook tegen hen dat Pinto die grap uithaalde met dat fluiten?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ja, die overtreding is inderdaad vrij dom.
Da's weer een hele andere discussie. Wel een terechte discussie, maar een andere.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Kaka, Benzema, Higuain en Adebayor op de bank laten. Dan zit er een steekje los.
Wat voor opstelling heb je dan voor ogen?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Kaka, Benzema, Higuain en Adebayor op de bank laten. Dan zit er een steekje los.
Ik zou ook meteen Dudek in de spits zetten joh.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Chicha het volgende:
[..]
Wat voor opstelling heb je dan voor ogen?
4-2-1-3?
Ja, je vindt het onterecht dat die vier op de bank zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik zou ook meteen Dudek in de spits zetten joh.
Zeg ik dat je ze allemaal moet gebruiken?
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, je vindt het onterecht dat die vier op de bank zitten.
Dat wil nog niet zeggen dat hij vindt dat ze alle vier tegelijk in het veld moeten staan. Selectief lezen ben je wel een kunstenaar in, merk ik wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, je vindt het onterecht dat die vier op de bank zitten.
Kaka, Benzema, Higuain en Adebayor op de bank laten. Dat is wat er staat. Is begrijpend lezen zo lastig voor je?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat hij vindt dat ze alle vier tegelijk in het veld moeten staan. Selectief lezen ben je wel een kunstenaar in, merk ik wel.
Jij kunt het weer eens niet laten om op infantiele wijze te reageren. Ik merk dat je dat telkens goed lukt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Halcon is al 4 dagen bezigwat een nerd !!
Jank niet zo vent, je weet precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kaka, Benzema, Higuain en Adebayor op de bank laten. Dat is wat er staat. Is begrijpend lezen zo lastig voor je?
Misschien moet je dan eens leren om dingen op te schrijven zoals je ze bedoelt?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Jank niet zo vent, je weet precies wat ik bedoel.
Je ziet nergens staan dat ze allemaal het veld op moeten, niet mijn probleem dat jij die aanname doet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens leren om dingen op te schrijven zoals je ze bedoelt?
Je zegt dat Adebayor, Benzema, Kaka en Higuain niet op de bank moeten. Misschien het basisonderwijs nog eens herhalen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:09 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Je ziet nergens staan dat ze allemaal het veld op moeten, niet mijn probleem dat jij die aanname doet.
Nigel de Jong en Pepe krijgen een stijve bij het zien van deze overtreding. Toch knap dat hij hier niet eens geel voor krijgt. Ik gok dat het met het Barcelona embleem op z'n shirt te maken heeft.quote:
Kanker, wat ben jij een ontzettend zielige mierenneuker zeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zegt dat Adebayor, Benzema, Kaka en Higuain niet op de bank moeten. Misschien het basisonderwijs nog eens herhalen?
Schrijf het dan gewoon fatsoenlijk op.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Kanker, wat ben jij een ontzettend zielige mierenneuker zeg.
Wees gewoon niet zo sneu man, doe niet zo zielig en bijdehand. Doe gewoon niet van die domme aannames.quote:
Zit hij er weer bij ?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef TheFatLady het volgende:
Even iets heel anders, de wedstrijd......
Wat dacht je van Abidal in de selectie voor morgenavond ?
Joh, negeer dat kleutertje gewoon, doe ik ook vanaf nu. Enige wat hij kan is onzin uitkramen en tegen iedereen en alles in gaan, behalve zijn heilige madridje.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef ForumPimp het volgende:
Laatste wat ik trouwens reply op je, je moet wel een troll zijn. Zo sneu.
quote:Barcelona kan dinsdag in het tweede duel in de Champions League tegen Real Madrid beschikken over Andrés Iniesta en Eric Abidal. Vooral de terugkeer van Abidal is opvallend.
De Franse verdediger onderging in maart een operatie om hem van een levertumor af te helpen. De medische staf van Barça gaf groen licht aan Abidal om weer te voetballen. Voor trainer Josep Guardiola is de inzetbaarheid van Abidal een opsteker. Hij zit krap in zijn verdedigers. Maxwell, Adriano en Gabriel Milito zijn geblesseerd.
Iniesta ontbrak vorige week woensdag tijdens het eerste duel in Madrid door een kuitblessure. Seydou Keita kreeg de voorkeur boven Ibrahim Afellay als vervanger van de creatieve middenvelder. De Catalanen verdedigen dinsdag in het eigen Camp Nou een 2-0 voorsprong.
Ik doe geen aanname. Ik ga af op wat jij schrijft. Dat jij iets anders schrijft dan hetgeen je bedoelde is niet mijn probleem, maar meer een probleem van jou.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Wees gewoon niet zo sneu man, doe niet zo zielig en bijdehand. Doe gewoon niet van die domme aannames.
Je kan het op heel veel manieren interpreteren. Ik noem 4 namen die hij op de bank laat terwijl hij 1 van deze namen in mijn ogen gerust had kunnen gebruiken, ik zeg niet dat hij ze alle 4 moet gaan gebruiken of dat hij er 3 moet gebruiken. Ik doe een opsomming van namen die op de bank zitten, niets meer niet minder.
Laatste wat ik trouwens reply op je, je moet wel een troll zijn. Zo sneu.
Misschien tijd om dat zand uit je kut te halen en een normale discussie te starten? Ik zie je alleen maar janken en zeuren als een ongesteld wijf.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik doe geen aanname. Ik ga af op wat jij schrijft. Dat jij iets anders schrijft dan hetgeen je bedoelde is niet mijn probleem, maar meer een probleem van jou.
Goed plan. Je kunt je tijd beter steken in het opfrissen van je kennis van de Nederlandse taal.
Robin niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef Kekster het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen gewurgd gaat worden
[ afbeelding ]
Abidal is een beest. Zowel fysiek als mentaal. Zijn terugkeer had ik zeker verwacht, alleen niet zo snel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi dat Abidal weer bij de selectie zit, best een snelle terugkeer voor zoiets heftigs.
Klopt. Maar het is slechts 40 dagen na zijn operatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Abidal is een beest. Zowel fysiek als mentaal. Zijn terugkeer had ik zeker verwacht, alleen niet zo snel.
Ga je moeder pesten ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien tijd om dat zand uit je kut te halen en een normale discussie te starten? Ik zie je alleen maar janken en zeuren als een ongesteld wijf.
Dat zou, gezien de vorige wedstrijd, behoorlijk offtopic zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef DeNummer10 het volgende:
Dames, zullen we het eens over voetbal gaan hebben?
Moet dat ?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef DeNummer10 het volgende:
Dames, zullen we het eens over voetbal gaan hebben?
Met voetbal gaat dat waarschijnlijk niet veel te maken hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef DeNummer10 het volgende:
Dit topic gaat dan ook over de wedstrijd van morgen.
Doe eens een serieuze voorspelling Halcon, wat voor wedstrijd verwacht je en waarom ?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met voetbal gaat dat waarschijnlijk niet veel te maken hebben.
De messen zijn geslepen. Het zal wel weer volop geduikel, gesteggel en gezeur worden. Ik denk de eerste 30 minuten net zo'n wedstrijd als de vorige wedstrijd. Real zal een goaltje maken, op jacht gaan naar de 2e en dan maakt Barça 'n keertje de 1-1. Daar zal het wel bij blijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Doe eens een serieuze voorspelling Halcon, wat voor wedstrijd verwacht je en waarom ?
QFTquote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zou, gezien de vorige wedstrijd, behoorlijk offtopic zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |