Franco, Catalonië.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:39 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ik lees nu al 8,9 posts over dat ''el classico'' wordt beladen met politieke druk enzo,maar wat heeft dat ermee te maken? Dat snap ik niet zo goed. Zelf ben ik trouwens voor geen een van de twee,maar alleen voor Ibi,hopen dat hij in de basis start (zal wel niet.) Trouwens hopen dat Real snel op 1-0 komt,wordt het nog een mooie wedstrijd.
Stond net nog op de nieuwssite van Real, daarna weer weggehaald.quote:
Ze zijn weer druk met hun 'sportieve voorbereiding'. Tja, als je niet aan durft te vallen omdat de scheidsrechters tegen je zijn moet je wat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:46 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Stond net nog op de nieuwssite van Real, daarna weer weggehaald.
Same here.. rode kaart komt er welquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1646060
3-1 en rood voor RM
Of dat er één is aangenaaid door een Barca-speler weet ik dan niet, die Italiaan is er ook bij toch? Die ziet het meestal wel goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Same here.. rode kaart komt er welhopelijk weer wat opstootjes.
Hopelijk laat die scheids gewoon doorspelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De Bleckere fluit dus dat gaat zowiezo uit de hand lopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
OMG echt waar?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De Bleckere fluit dus dat gaat zowiezo uit de hand lopen.
Waar doel je op? :/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:09 schreef DeNummer10 het volgende:
Je bent niet meer zo zeker van je zaak als de afgelopen weken he.
Ik erger me rot aan het onsportieve gedrag van m.n. Pedro, Busquets en Dani Alves maar er is in ieder geval één Spaanse ploeg die dit seizoen het etiket anti-voetbal niet verdient en dat is Barcelona wel. Grapjas.quote:
Je kunt beter naar Der Untergang op het andere net kijken. In Hitler's bunker hadden ze meer zicht op de realiteit dan uit deze post blijkt. Of het moet een enorme parodie op calimero Mourinho zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:08 schreef inZanity het volgende:
Ik hoop nog steeds op een wonder. Maar ik zie het somber in, ben bang dat Real de achterstand van twee doelpunten niet goed weet te maken uit bij Barcelona. Helaas is de vorige wedstrijd beslist door een onterechte rode kaart. Toch hoop ik dat het recht zegeviert en Real de finale haalt, zou mooi zijn als het anti-voetbal van Barcelona vanavond eens niet beloond word.
Kotsmisselijk verachtelijk rattengedrag*quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan het onsportieve gedrag van m.n. Pedro, Busquets en Dani Alves maar er is in ieder geval één Spaanse ploeg die dit seizoen het etiket anti-voetbal niet verdient en dat is Barcelona wel. Grapjas.
Zie hier het discussie talent van de gemiddelde Barca fan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Je kunt beter naar Der Untergang op het andere net kijken. In Hitler's bunker hadden ze meer zicht op de realiteit dan uit deze post blijkt. Of het moet een enorme parodie op calimero Mourinho zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |