abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96248731
Een nieuwe wedstrijd, een nieuw topic.

Plaats: Barcelona, Camp Nou
Datum, tijd: dinsdag 3 mei 2011, 20:45 uur
Scheidsrechter: Frank De Bleeckere (BEL)

Real Madrid moet een achterstand van 0-2 goedmaken in Barcelona, wat tot op heden nog nooit een club in de Champions League is gelukt.

Zelf denk ik dat Barcelona dit vrij simpel gaat uitspelen en niet in de problemen gaat komen. Ook zou het mooi zijn als Afellay in de basis mag starten.

Ik zeg 2-0 voor Barcelona.
pi_96249386
Jammer dat er nu alweer een verkeerde lading zit op deze wedstrijd.
  maandag 2 mei 2011 @ 14:46:46 #3
123170 alors
zlata1234
pi_96249486
Nou dit zal wel een ontzettend spannende open wedstrijd worden.
know'm sayin?
word? word.
pi_96249588
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef alors het volgende:
Nou dit zal wel een ontzettend spannende open wedstrijd worden.
Sarcastisch bedoeld? :P

Maar ja, als Real wat wil, kunnen ze niet zo laf achterover gaan hangen, want Barcelona gaat echt niet happen met een comfortabele 2-0 voorsprong. Dus zal Real ook zelf moeten aanvallen, waardoor Barcelona lekker veel ruimte krijgt. Dus het kan idd een open wedstrijd worden, net zoiets als de eerste Barca - Real van dit seizoen.
pi_96249772
0-2 en in de verlenging eindigt het 1-3
pi_96250019
Hopen dat het anti-voetbal van Barça een keer geen resultaat oplevert. Maar zal wel niet. Ik zie Real niet met twee doelpunten verschil winnen.
pi_96250194
Real is een schande voor het Spaans voetbal. Al het goeds wat Barca en de nationale ploeg hebben bereikt wordt afgemaakt door die Portugees :r

Doe maar een 5-0.
pi_96250240
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef Confetti het volgende:
Real is een schande voor het Spaans voetbal. Al het goeds wat Barca en de nationale ploeg hebben bereikt wordt afgemaakt door die Portugees :r

Doe maar een 5-0.
Troll. Je laat je teveel beinvloeden door de Barça-fappers van de NOS. :r
  maandag 2 mei 2011 @ 15:06:31 #9
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96250291
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef Confetti het volgende:

Doe maar een 5-0.
Barca en goeds? :'). De nationale ploeg en goeds? :'). Al die propaganda. Spanje speelde het grootste antivoetbal op het WK en verloren elke wedstrijd net niet, alleen door puur geluk wonnen ze de laatste wedstrijd nog omdat robben 2 100% kansen miste. Maar goed.

Sowieso speelde Barca alleen maar anti voetbal net als Real in de wedstrijd in madrid. En maakte constant schwalbes.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96250545
Beide ploegen hebben deze wedstrijd gewoon zelf verkloot.
Real Madrid door hun anti voetbal door emt 10 man op de eigen 16 te gaan staan en smerige overtredingen te maken.
En Barca door hun theater en hoop gezeik. Barca heeft dat helemaal niet nodig want voetballend zijn ze gewoon heel wat klasses beter.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:13:08 #11
189963 nubreektmijnklomp
pi_96250578
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Beide ploegen hebben deze wedstrijd gewoon zelf verkloot.
Real Madrid door hun anti voetbal door emt 10 man op de eigen 16 te gaan staan en smerige overtredingen te maken.
En Barca door hun theater en hoop gezeik. Barca heeft dat helemaal niet nodig want voetballend zijn ze gewoon heel wat klasses beter.
Voetballend kwamen ze er ook niet uit anders, tot de schwalbe waardoor Pepe rood kreeg (wat overigens wel een domme overtreding was, daar niet van).
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96250826
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Voetballend kwamen ze er ook niet uit anders, tot de schwalbe waardoor Pepe rood kreeg (wat overigens wel een domme overtreding was, daar niet van).
Voor iedere ploeg is het lastig voetballen tegen een elftal wat zich terugtrekt op eigen helft en gedisciplineerd blijft spelen. Barca had gewoon op een hoger tempo moeten spelen net zoals de 2e helft in de Copa del Rey finale, overigens klinkt dat makkelijk maar zo makkelijk is dat niet, Barca lijkt momenteel ook niet echt in zijn grootste vorm.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:31:02 #13
189963 nubreektmijnklomp
pi_96251249
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Voor iedere ploeg is het lastig voetballen tegen een elftal wat zich terugtrekt op eigen helft en gedisciplineerd blijft spelen. Barca had gewoon op een hoger tempo moeten spelen net zoals de 2e helft in de Copa del Rey finale, overigens klinkt dat makkelijk maar zo makkelijk is dat niet, Barca lijkt momenteel ook niet echt in zijn grootste vorm.
Ze probeerden het niet eens, ze vonden het wel best leek het zo en Real had de eerste helft zelfs de grootste kansen :P. Het was gewoon bagger van beide kanten.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96251412
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ze probeerden het niet eens, ze vonden het wel best leek het zo en Real had de eerste helft zelfs de grootste kansen :P. Het was gewoon bagger van beide kanten.
Tja in een uitwedstrijd bij Real hoeft Barca niet zo nodig, eigenlijk moet Real het spel maken maar die hadden de bal liever niet en Barca deed er te weinig mee. Hopelijk laten Barca en Real morgen wat meer zien, Real zal nu toch wel moeten.
pi_96251527
Goedemiddag :)

Dat Barçelona die knuppel van een Mourinho maar fijn met 5-0 mag afdrogen in eigen huis.

Opzouten met de zogenaamd grootste club. IN HET VERLEDEN BEHAALDE RESULTATEN BIEDEN GEEN GARANTIE VOOR DE TOEKOMST.

Ja dat schreef ik opzettelijk in caps. Hoog tijd dat alle Inter Madrid fappers eens wakker worden en de koffie ruiken enzulks.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 2 mei 2011 @ 15:41:54 #16
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_96251748
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Barca en goeds? :'). De nationale ploeg en goeds? :'). Al die propaganda. Spanje speelde het grootste antivoetbal op het WK en verloren elke wedstrijd net niet, alleen door puur geluk wonnen ze de laatste wedstrijd nog omdat robben 2 100% kansen miste. Maar goed.

Sowieso speelde Barca alleen maar anti voetbal net als Real in de wedstrijd in madrid. En maakte constant schwalbes.
Gast je plaatje,, :')
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 2 mei 2011 @ 15:43:48 #17
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_96251832
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:59 schreef Halcon het volgende:
Hopen dat het anti-voetbal van Barça een keer geen resultaat oplevert. Maar zal wel niet. Ik zie Real niet met twee doelpunten verschil winnen.
Ja, ik hoop ook dat het prachtige aanvallende voetbal van Real eindelijk eens een keer beloond wordt.

Maar nu even serieus;
Gezien de laatste wedstrijden begrijp ik je haat naar Barcelona, maar je kan ze toch niet verwijten dat ze anti-voetbal spelen ?
Zou jij, als barca-coach, niet tevreden zijn met een 0-0 in Bernabeu, gezien de tactiek van Mourinho en het feit dat je nog thuis mag spelen ?

Ik kan Mourinho trouwens ook zijn speelstijl niet kwalijk nemen als je puur op resultaat speelt.

Barca gaat het echter morgenavond moeilijker krijgen dan de meesten denken.
Ik denk zelfs ook dat het deze keer wel een mooie wedstrijd gaat worden, ondanks al het moddergooien van de laatste tijd.
Ik ben geen gokker, maar ik zou mijn geld op een 1-1 zetten.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_96254174
3-0
pi_96254297
Ik denk dat het een kleine 1-0 overwinning wordt voor Barcelona. Real zal vanaf de 50ste minuut hard voetbal spelen en Barcelona heeft geen zin in blessures en kaarten en daardoor zal Barcelona de confrontaties proberen te ontlopen zonder daarbij al te veel kansen weg te geven.

Misschien dat er dan nog een goal in de 80ste minuut valt. Maar ik denk het niet.
pi_96254356
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Gast, het kan niet zo zijn dat Alves niet geraakt werd. Hoe kan hij mogelijk in de lucht zichzelf zo snel laten ronddraaien.
pi_96254407
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Gast, het kan niet zo zijn dat Alves niet geraakt werd. Hoe kan hij mogelijk in de lucht zichzelf zo snel laten ronddraaien.
Zo te zien besteden ze er bij Barça de nodige trainingsuren aan. Ik ga niet huilen als Alves 'n keer z'n poot breekt.
pi_96254494
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zo te zien besteden ze er bij Barça de nodige trainingsuren aan. Ik ga niet huilen als Alves 'n keer z'n poot breekt.
of Busquets ^O^
pi_96254529
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben niet voor Barca of voor Real, maar ga niet ontkennen dat Alves geraakt werd. Bij andere momenten stelde Barca zich erg aan, maar dit was gewoon donkerrood.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:37:19 #24
290156 Kekster
Portugoal!
pi_96254598
0 - 3
pi_96254733
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Kekster het volgende:
0 - 3
Totaal niet van jou verwacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties