Real gaat gewoon winnen omdat Barca Real nu heel erg onderschat/hele andere tactiek verwacht. + ze gaan huilen omdat het veld te nat is door de regenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Leuke cijfers.. @ unibet 13, maar denk jij dat ze 0-2 maken of 0-3 of 1-3 ? Ikke niet..
Hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"zoals PSV doet". Nee dat is een succes
Het valt wel op!quote:Barcelona blijft al ruim dertien jaar lang een rode kaart in de Champions League bespaard, als thuisploeg welteverstaan
Dat busquets en alves afgevoerd worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd.Hopelijk wordt het weer een leuke wedstrijd, laat ze maar weer gaan rellen.
En weer zijn we het eens, opstootjes ftw.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd.Hopelijk wordt het weer een leuke wedstrijd, laat ze maar weer gaan rellen.
Ja, eerste helft vorige keer was verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze moeten Madrid en Barcelona gewoon beide schorsen. Belachelijk theater van beide clubs, het is niet om aan te zien.
Het mag.. dat de scheidsrechters niet goed genoeg zijn om het juist te beoordelen.. en ze geen videobeelden willen gebruiken, horen ze dit ook gewoon ongestraft door te laten gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze moeten Madrid en Barcelona gewoon beide schorsen. Belachelijk theater van beide clubs, het is niet om aan te zien.
quote:Voordat je reageert
Gelieve dit topic te gebruiken voor de wedstrijd en discussies over wie en waarom je Real of Barcelona support in een apart topic te doen.
Tevens een verzoek om elkaar vanavond te respecteren en niet oeverloos iemand te bashen.
Merci,
Happel, Jojoortje en Morpheus2002
Colina moet terugkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het mag.. dat de scheidsrechters niet goed genoeg zijn om het juist te beoordelen.. en ze geen videobeelden willen gebruiken, horen ze dit ook gewoon ongestraft door te laten gaan.
Maar Uefa doet ook niks aan ellebogen die niet gezien worden, kopstoten etc.. dus..
Nos is momenteel ook de slechtste voetbalzender die er is. Die hebben nog nooit ergens objectief naar gekeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Wel leuk bij de NOS, Real Madrid zijn echt de 'bad guys' en Barça de 'goodies', het doet me weer denken aan oude series als the A-team enzo.
Ik vraag mij af waarom zij zo subjectief berichtgeven. Is echt nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nos is momenteel ook de slechtste voetbalzender die er is. Die hebben nog nooit ergens objectief naar gekeken.
Dat hoop ik bij Ajax ook elke weekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Yoeri hoopt op "mooi voetbal". Ja veel succes
Nogmaalsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef Romanus het volgende:
Iemand live stream? De tv is vanavond niet beschikbaar
Het stikt daar van de Barça-fappers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom zij zo subjectief berichtgeven. Is echt nergens voor nodig.
Bij Google krijg je allemaal van die twijfelwebsitesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Google is your friend. Maar op de site van de NOS kan het toch gewoon?
NOS.NLquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef Romanus het volgende:
[..]
Bij Google krijg je allemaal van die twijfelwebsites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |