Ik hoop van niet!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef knnth het volgende:
Denk bij nader inzien dat het een heel matte wedstrijd wordt.
Ik ben benieuwd.quote:Voordat je reageert
Gelieve dit topic te gebruiken voor de wedstrijd en discussies over wie en waarom je Real of Barcelona support in een apart topic te doen.
Tevens een verzoek om elkaar vanavond te respecteren en niet oeverloos iemand te bashen.
Merci,
Happel, Jojoortje en Morpheus2002
0-0 wordt het zeker niet, ik hoop op verlenging met Barca winnend uiteindelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
Of het gaat een saai 0-0 worden of Barcelona walst er werkelijk overheen. Net als in november. Diarra en Xabi Alonso als verdedigende middenvelders![]()
Ik ga er lekker voor zitten.
Ja inderdaad, ik verwacht dat niet maar het zou wel een sensatie zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:01 schreef DeNummer10 het volgende:
Verlenging? Dan moet het vandaag 0-2 worden.
fixedquote:Gelieve dit topic te gebruiken voor de wedstrijd en discussies over wie en waarom je Real of Barcelona support in een apart topic te doen.
Tevens een verzoek om elkaar vanavond te respecteren en niet oeverloos iemand te bashen.
Merci,Gracias,
Happel, Jojoortje en Morpheus2002
Als je ook nog zou hopen dat Ajax 2x vernedert gaat worden door Twente zou je een topvrouw zijn.quote:
Jammer, hopelijk 2de helft als het 1-0 staatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
VALDÉS; ALVES, MASCHERANO, PIQUÉ, PUYOL; BUSQUETS, XAVI, INIESTA; PEDRO, VILLA Y MESSI
CASILLAS; ARBELOA, ALBIO, CARVALHO, MARCELO; XABI ALONSO, LASS; DI MARÍA, ÖZIL, CRISTIANO; HIGUAÍN
Gaat barca weer zeuren na afloop dat het veld te nat was.quote:
Als je nou ook nog voetbalverstand zou hebben zou je nog steeds een mafketel zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je ook nog zou hopen dat Ajax 2x vernedert gaat worden door Twente zou je een topvrouw zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |