En wat heeft dat te maken met het hebben van een mening over Real en Barça?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Luik, niet Ajax/Fey/Schalke whatever. Lezen.
Het veroordelen van die clubs, dáár heeft het mee te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het hebben van een mening over Real en Barça?
En waarom zou dat niet mogen als fan van een andere club?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het veroordelen van die clubs, dáár heeft het mee te maken.
Dan vraag ik me echt af wat je hier doet als "liefhebber"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. Heb net zo'n hekel aan Real als aan Barça.
Ja jongen, lees maar even terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet mogen als fan van een andere club?
Als liefhebber van diven, zuigen, natrappen, elkaar slaan en elkaar uitdagen? Liefhebbers van dat soort zaken zitten inderdaad goed bij Barça.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af wat je hier doet als "liefhebber"
Of wil je gewoon zeiken? Daar ben je inderdaad goed in.
Dat is niet het antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als liefhebber van diven, zuigen, natrappen, elkaar slaan en elkaar uitdagen? Liefhebbers van dat soort zaken zitten inderdaad goed bij Barça.
Ik geef mijn mening. Daar is een forum voor bedoeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op mijn vraag?
Wat is de nut van jou aanwezigheid hier? Als je toch alleen maar komt posten om zowel Real als Barcelona af te zeiken
In de ''hood'' zouden ze nu zeggen: ''GEDISST!!!''quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. Daar is een forum voor bedoeld.
Halve Finale Shaktar - Lyon was 100% beter geweest. Tenminste geen gezeik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op mijn vraag?
Wat is de nut van jou aanwezigheid hier? Als je toch alleen maar komt posten om zowel Real als Barcelona af te zeiken
Shaktar vond ik wel een goede ploeg trouwensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Halve Finale Shaktar - Lyon was 100% beter geweest. Tenminste geen gezeik.
We hebben nog Schalke - MU.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Halve Finale Shaktar - Lyon was 100% beter geweest. Tenminste geen gezeik.
oh dus iedereen moet voor Barcelona zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef Confetti het volgende:
En daar gaan we weer..![]()
![]()
Al die mensen die per se een afwijkende mening willen hebben en daarom dus voor Real supporteren
Dat is ook geen enkel probleem maar je loopt al een topic of 10 over deze wedstrijden alleen ongenuanceerd je gif te spuienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. Daar is een forum voor bedoeld.
Gast.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef Confetti het volgende:
En daar gaan we weer..![]()
![]()
Al die mensen die per se een afwijkende mening willen hebben en daarom dus voor Real supporteren
Dat niet maar 2-3 jaar geleden was het precies andersom. Toen was Real beter en vond iedereen het maar een walgelijk clubje dat success kocht. Nu is Barca weer beter en zijn al die mensen weer geswitched naar Real.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dus iedereen moet voor Barcelona zijn?
Helaas, ik voetbal niet in een G-elftal. Zou ik dat wel doen, dan zou ik jou ook nog eens tegenkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:09 schreef Geo3kant het volgende:
Halcon scan effe je bewijs dat je in het G-elftal van den bosch speelt en dan is alles vergeven..
Jij geeft af op het gedrag van Barça, en als ik jou moet geloven doe je dat ook over Real, terwijl je "supporter" bent van de smerigste club in Europa.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat nergens wat dat nu precies te maken heeft met het hebben van een mening over Barça.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |