En wat heeft dat te maken met het hebben van een mening over Real en Barça?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Luik, niet Ajax/Fey/Schalke whatever. Lezen.
Het veroordelen van die clubs, dáár heeft het mee te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het hebben van een mening over Real en Barça?
En waarom zou dat niet mogen als fan van een andere club?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het veroordelen van die clubs, dáár heeft het mee te maken.
Dan vraag ik me echt af wat je hier doet als "liefhebber"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. Heb net zo'n hekel aan Real als aan Barça.
Ja jongen, lees maar even terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet mogen als fan van een andere club?
Als liefhebber van diven, zuigen, natrappen, elkaar slaan en elkaar uitdagen? Liefhebbers van dat soort zaken zitten inderdaad goed bij Barça.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af wat je hier doet als "liefhebber"
Of wil je gewoon zeiken? Daar ben je inderdaad goed in.
Dat is niet het antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als liefhebber van diven, zuigen, natrappen, elkaar slaan en elkaar uitdagen? Liefhebbers van dat soort zaken zitten inderdaad goed bij Barça.
Ik geef mijn mening. Daar is een forum voor bedoeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op mijn vraag?
Wat is de nut van jou aanwezigheid hier? Als je toch alleen maar komt posten om zowel Real als Barcelona af te zeiken
In de ''hood'' zouden ze nu zeggen: ''GEDISST!!!''quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. Daar is een forum voor bedoeld.
Halve Finale Shaktar - Lyon was 100% beter geweest. Tenminste geen gezeik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is de nut van jou aanwezigheid hier? Als je toch alleen maar komt posten om zowel Real als Barcelona af te zeiken
Shaktar vond ik wel een goede ploeg trouwensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Halve Finale Shaktar - Lyon was 100% beter geweest. Tenminste geen gezeik.
We hebben nog Schalke - MU.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Halve Finale Shaktar - Lyon was 100% beter geweest. Tenminste geen gezeik.
oh dus iedereen moet voor Barcelona zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef Confetti het volgende:
En daar gaan we weer..![]()
![]()
Al die mensen die per se een afwijkende mening willen hebben en daarom dus voor Real supporteren
Dat is ook geen enkel probleem maar je loopt al een topic of 10 over deze wedstrijden alleen ongenuanceerd je gif te spuienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. Daar is een forum voor bedoeld.
Gast.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef Confetti het volgende:
![]()
Al die mensen die per se een afwijkende mening willen hebben en daarom dus voor Real supporteren
Dat niet maar 2-3 jaar geleden was het precies andersom. Toen was Real beter en vond iedereen het maar een walgelijk clubje dat success kocht. Nu is Barca weer beter en zijn al die mensen weer geswitched naar Real.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dus iedereen moet voor Barcelona zijn?
Helaas, ik voetbal niet in een G-elftal. Zou ik dat wel doen, dan zou ik jou ook nog eens tegenkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:09 schreef Geo3kant het volgende:
Halcon scan effe je bewijs dat je in het G-elftal van den bosch speelt en dan is alles vergeven..
Jij geeft af op het gedrag van Barça, en als ik jou moet geloven doe je dat ook over Real, terwijl je "supporter" bent van de smerigste club in Europa.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat nergens wat dat nu precies te maken heeft met het hebben van een mening over Barça.
De smerigste club van Europa?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij geeft af op het gedrag van Barça, en als ik jou moet geloven doe je dat ook over Real, terwijl je "supporter" bent van de smerigste club in Europa.
Elke zondag, met mijn scoobydoo lunchbox in de connexionbus wh00twh00tquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helaas, ik voetbal niet in een G-elftal. Zou ik dat wel doen, dan zou ik jou ook nog eens tegenkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is jouw mening. Waarschijnlijk nergens op gebaseerd, maar goed... Die mening mag je hebben.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Elke zondag, met mijn scoobydoo lunchbox in de connexionbus wh00twh00t
Waarom vervangen ze elke 3 dagen de ramen in een connexion bus?Eerlijk toegegeven: leuk grapje dat laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat ik domme meningen vind? "oh ze winnen veel en hebben een van de beste teams ter wereld, vanaf nu ben ik daarvoor en ga ik doen alsof ik er al jaren voor ben en iedereen die ze niet zo goed vind mag ik afzeiken. Oh en bij elke gelukte of mislukte actie van barca moet ik heel hard schreeuwen hoe goed het wel niet was"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd domme meningen, "ja omdat de rest daarvoor is en ik hoor ze erover praten ben ik tegen die club, go real"
NOS+VI dus?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Weet je wat ik domme meningen vind? "oh ze winnen veel en hebben een van de beste teams ter wereld, vanaf nu ben ik daarvoor en ga ik doen alsof ik er al jaren voor ben en iedereen die ze niet zo goed vind mag ik afzeiken. Oh en bij elke gelukte of mislukte actie van barca moet ik heel hard schreeuwen hoe goed het wel niet was"
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef Confetti het volgende:
![]()
Nee, je moet niet tegen iets zijn omdat ze nou eenmaal beter dan de rest zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dus iedereen moet voor Barcelona zijn?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat iedereen denkt dat we tegen Barca zijn omdat ze beter zijn dan de rest, snapt niemand nou dat het aan dat soort gedrag ligt dat mensen nu anti barca zijn. En het feit dat ze constant vieze schwalbes maken. En dat de helft van het spaanse elftal bij Barca speelt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, je moet niet tegen iets zijn omdat ze nou eenmaal beter dan de rest zijn.
zeg ik lekker hypocriet als PSV hater
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Waarschijnlijk nergens op gebaseerd, maar goed... Die mening mag je hebben.
Ja, ga maar even door en niet telkens dubbele dingen posten. Bij elke ploeg lopen wel spelers die 'n keer een tik hebben uitgedeeld of iemand kreupel hebben geschopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En vooral dit:
Moet ik nog even doorgaan?
Sowieso mag je gewoon niet oordelen als je voor een franstalige club bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En vooral dit:
Ga nog maar even door ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En vooral dit:
Ja, Afellay op de bank.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er al een vermoedelijke opstelling?(Ibi)
Ik hoop van niet!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef knnth het volgende:
Denk bij nader inzien dat het een heel matte wedstrijd wordt.
Ik ben benieuwd.quote:Voordat je reageert
Gelieve dit topic te gebruiken voor de wedstrijd en discussies over wie en waarom je Real of Barcelona support in een apart topic te doen.
Tevens een verzoek om elkaar vanavond te respecteren en niet oeverloos iemand te bashen.
Merci,
Happel, Jojoortje en Morpheus2002
0-0 wordt het zeker niet, ik hoop op verlenging met Barca winnend uiteindelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
Of het gaat een saai 0-0 worden of Barcelona walst er werkelijk overheen. Net als in november. Diarra en Xabi Alonso als verdedigende middenvelders![]()
Ik ga er lekker voor zitten.
Ja inderdaad, ik verwacht dat niet maar het zou wel een sensatie zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:01 schreef DeNummer10 het volgende:
Verlenging? Dan moet het vandaag 0-2 worden.
fixedquote:Gelieve dit topic te gebruiken voor de wedstrijd en discussies over wie en waarom je Real of Barcelona support in een apart topic te doen.
Tevens een verzoek om elkaar vanavond te respecteren en niet oeverloos iemand te bashen.
Merci,Gracias,
Happel, Jojoortje en Morpheus2002
Als je ook nog zou hopen dat Ajax 2x vernedert gaat worden door Twente zou je een topvrouw zijn.quote:
Jammer, hopelijk 2de helft als het 1-0 staatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
VALDÉS; ALVES, MASCHERANO, PIQUÉ, PUYOL; BUSQUETS, XAVI, INIESTA; PEDRO, VILLA Y MESSI
CASILLAS; ARBELOA, ALBIO, CARVALHO, MARCELO; XABI ALONSO, LASS; DI MARÍA, ÖZIL, CRISTIANO; HIGUAÍN
Gaat barca weer zeuren na afloop dat het veld te nat was.quote:
Als je nou ook nog voetbalverstand zou hebben zou je nog steeds een mafketel zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je ook nog zou hopen dat Ajax 2x vernedert gaat worden door Twente zou je een topvrouw zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |