Je moet eens in een stad komenquote:
Er zijn niet veel betere keepers dan Casillasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Voor de "2" beste ploegen ter wereld zijn hun keepers wel het zwakste punt
Ja wtf, grueter is zn tissues kwijtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
STOP DE PERSEN! Lichte kritiek van Grueter op Barcelona!!!
OMG.
Schorsen die hap!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
STOP DE PERSEN! Lichte kritiek van Grueter op Barcelona!!!
OMG.
Bij Inter staat er ook geen held in de goal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Voor de "2" beste ploegen ter wereld zijn hun keepers wel het zwakste punt
Ik doe meestal boodschappen voordat ik ga eten.quote:
BSB Zuidquote:
Dat vinden mensen alleen omdat ie op het WK keepte voor Spanje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn niet veel betere keepers dan Casillas
Ik heb nog niet gegeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik doe meestal boodschappen voordat ik ga eten.
De snacks halen enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik doe meestal boodschappen voordat ik ga eten.
En toen schoot van Bommel hem er nog bijna in dat niet eens bedoeld wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat vinden mensen alleen omdat ie op het WK keepte voor Spanje.
Stiekem was die van N-K veel beterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat vinden mensen alleen omdat ie op het WK keepte voor Spanje.
OOOH OEHHH YEAHHHH MESSI OOH OOH OOHquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:55 schreef DrMarten het volgende:
Denk je met veel plezier de wedstrijd te gaan kijken..... is die strontvervelende Grueter de commentator
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |