quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiėle verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:07 schreef leeell het volgende:
nu maar hopen dat ik niet zo kapot ben van het lopen vanaf begin dijk naar camping 3
jezus wat was ik moe, ook stuk minder meenemen dit keer
hoop geleerd van de 1ste keer
Ik was vorig jaar aanwezig en ben dit jaar aanwezig!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef PiRANiA het volgende:
Als er nog 5 FOK!kers op de lijst komen is de lijst van vorig jaar geėvenaard.
En nog 107 nachtjes en dan is het zo ver.
Je staat er op hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar aanwezig en ben dit jaar aanwezig!
Volgende week dinsdag kunnen de mensen zonder een kaartje weer F5-enquote:Lowlands maakt kaarten ongeldig
BIDDINGHUIZEN - De organisatie van Lowlands heeft ook dit jaar weer kaarten uit de zwarte handel ongeldig gemaakt. De eerste 278 kaarten waarvan de codes onbruikbaar zijn verklaard, gaan vanaf volgende week dinsdag voor de normale prijs weer de reguliere verkoop in. Dat maakte de organisatie dinsdag bekend.
Hierdoor maken liefhebbers toch nog kans het vorig jaar al lang en breed uitverkochte driedaagse popfestival in Biddinghuizen te kunnen bezoeken. Het ongeldig maken van kaartjes die buiten de officiėle verkoopkanalen zijn gekocht, gaat door tot het begin van het evenement dat op 19, 20 en 21 augustus plaatsheeft.
Lowlands ging tijdens eerdere edities de strijd ook al aan met de zwarte handel door daar ciruclerende tickets onbruikbaar te maken.
bron: Telegraaf
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:07 schreef leeell het volgende:
nu maar hopen dat ik niet zo kapot ben van het lopen vanaf begin dijk naar camping 3
jezus wat was ik moe, ook stuk minder meenemen dit keer
hoop geleerd van de 1ste keer
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ook, aan het gangpad. Was heel leuk, pistachenoten en de schillen daarvan als confetti gebruiken enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]VOlgens mij zat half FOK! op camping 3 (ik ook namelijk
)
Afgelopen weekend nog uitgetest op camping Zeeburgquote:
Beetje voorbarig, niet?quote:
Ja of niet en dan ga ik daar gewoon ook heen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef ralfseltje het volgende:
http://www.berlinfestival.de/
Hier mag wel wat van naar Lowlands komen
Dat klinkt als een klein hondje!quote:
Alleen Santigold en Skrillex mogen gaarne naar LL komen van mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef ralfseltje het volgende:
http://www.berlinfestival.de/
Hier mag wel wat van naar Lowlands komen
Je vergeet Pantha du Prince, Diplo en A-Trakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alleen Santigold en Skrillex mogen gaarne naar LL komen van mij
http://www.decathlon.nl/products-pictures/400/asset_19959881.jpg wel een mooi klein hondjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat klinkt als een klein hondje!![]()
Ik heb een 20 euro Action tent. Zelfde model die het vorig jaar in zijn tweede jaar begaf.Meer ga ik ook echt niet aan een LL tent uitgeven!
A Trak is vorig jaar toch al geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je vergeet Pantha du Prince, Diplo en A-Trak.
Zit er over te denken om geen tent mee te nemen, vorig jaar elke avond in een andere tent geslapen.quote:
Diplo ben ik inderdaad vergetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je vergeet Pantha du Prince, Diplo en A-Trak.
Switch was er nog geen eens, dus eigenlijk was het gewoon Diplo ja..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:30 schreef Bol_Wan het volgende:
stond Diplo er niet vorig jaar ook al? als Major Lazer maar toch..
had laatst zn essential mix geluisterd, echt heel chill voor het uitgaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ken Diplo alleen van dat nummer met Tiėsto en Busta Rhymes.
Een bord ook echt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef leeell het volgende:
niet weer een Fok! meet he, zon onverlaat met een bord
heb vorig jaar alleen demon_hunter gezien
met Fok! eropquote:
Ja..... voor de 24-uurs tentquote:
Op een donderdagquote:
nog veel demonen gevangen toen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef leeell het volgende:
niet weer een Fok! meet he, zon onverlaat met een bord
heb vorig jaar alleen demon_hunter gezien
Kan opzich wel maar zonder zo een tyfusbordquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef leeell het volgende:
maar kom gwngwn naar camping 3 dan klappen we ff een jonko met zn alle
Ahhh, 2006..de 1e niet-falende..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Tourniquet het volgende:
2006:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(c) Sack 2006
Fucking hell, was dat al weer 5 jaar geledenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahhh, 2006..de 1e niet-falende..
Zakje ijsbergsla is niet erg duur.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Te lang om fatsoenlijk te eten met 25 euro op je rekening.
Als je echt je laatste cracker op hebt wil ik wel ¤ 3,85 aan je overmaken voor een patatje joppiesaus en een mexicano. IOU big timequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Te lang om fatsoenlijk te eten met 25 euro op je rekening.
Whahaha wtfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Tourniquet het volgende:
2006:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(c) Sack 2006
2008:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je haalt een zak uien bij de boer... lekker de hele maand hachee etenquote:
Aankomende dinsdag is het toch zo ver? De verkoop van de ongeldig gemaakte kaarten toch? Wees er snel bij want ze zijn binnen een paar minuten weer verkochtquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:57 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Als je echt je laatste cracker op hebt wil ik wel ¤ 3,85 aan je overmaken voor een patatje joppiesaus en een mexicano. IOU big time![]()
Nog 2 tickets te scoren, dan compleet![]()
Zet mij er maar op. Word mijn 5e jaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef PiRANiA het volgende:
En nog 107 nachtjes en dan is het zo ver.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aankomende dinsdag is het toch zo ver? De verkoop van de ongeldig gemaakte kaarten toch? Wees er snel bij want ze zijn binnen een paar minuten weer verkocht
Ik heb vorig jaar nog twee kaartjes weten te bemachtigen voor vrienden, dus soms heb je die mazzelquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]Dan heb je net zoveel kans om de loterij te winnen
quote:Vandaag zijn de eerste 278 Lowlandstickets uit de zwarthandel ongeldig gemaakt. Dinsdag 10 mei om 11:00u komen ze voor de normale prijs en met een nieuwe ticketcode weer beschikbaar voor de reguliere verkoop via lowlands.nl
Met mij?quote:
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_735quote:Straattheater
Denk je na een prachtig optreden tijdens een wandeling van de Alpha naar de Bravo even een momentje van rust te kunnen pakken, staan er plotsklaps een paar rare snuiters voor je neus. Even kijken?! Ach ja, dan maar ietwat verder achteraan bij het volgende optreden…
Yesyes ook dit jaar is er weer van alles te beleven op straat. Zoals Monsieur IL, een wat onhandige klusjesman, maar dat maakt hem juist wel weer schattig. Ook al is hij wat sullig, wedden dat uiteindelijk iedereen het liefst met hem wegloopt? Waar je zelf misschien van wegloopt, zijn de Exhibicionist walking Clowns. Wees op je hoede want voor je het weet zitten ze achter je aan!
Verder is er een intieme en charmante openluchtbioscoop: TV Wartburg met vergeten televisiebeelden. De komst van …………... uit Arnhem is nog uiterst geheimzinnig. Het enige wat bekend is, is dat het vier mannen zijn die een band denken te zijn maar geen band zijn. Onduidelijk hč? Tjah, ze zeggen zelf dat iedereen het na Lowlands over ze heeft, we zullen zien. Meer duidelijkheid is er bij het dj-koppel Marcel en Vicky. De kans is groot dat bij dit Vlaamse duo een spontaan straatfeest losbarst op hun mix van schlager en soortgelijke vrolijkheid.
Uiteraard is er nog veel meer leuks om tegen het lijf te lopen:
Steven de Peven alias Ans Jovisch // The Autograph Look-A-Like Man // Kamchįtka // Natwerk’s Potattoo // Nepco studio - Het metafysisch Circus // Stichting Daad - La Danza, la Memoria
Check voor alle info over deze acts het programmablok op de site!
Ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar aanwezig en ben dit jaar aanwezig!
Het is niet zo dat je elke band die op Lowlands komt hoeft te zien hč?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:34 schreef indiaantje89 het volgende:
volgens Rockblog zou K's Choice naar Lowlands komen omdat ze dat op hun site hadden staan. Gelukkig heeft Rapid Razor Bob dat ontkracht. Ik hoef ze niet echt te zien
Mits je het overleeftquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:04 schreef Ziewoarut het volgende:
Toch maar proberen om dinsdag kaartjes te fixen. Zou wel echt episch zijn: na Sziget door naar Lowlands!
Vast wel, ik neem zelf zo'n 3 seconden uitgooi tentje mee en zie wel wat er gebeurd.quote:
Het nieuwe album stond gewoon gepland voor mei 2011, na een uitstel van 2 jaar. Maar:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:21 schreef MaJo het volgende:
Ik riep laatst al Beastie Boys maar toen zei iemand dat dat onmogelijk was. Maar met de nieuwe cd uit toch een kansje? Klinkt wel top!
quote:The widespread conclusion – based on a confirmed release date, and the back-to-normal goofiness of the announcements – was that Yauch had recovered. But this wasn't entirely the case. "Reports of my being totally cancer-free are exaggerated," he said in a statement this January. "I'm continuing treatment, staying optimistic and hoping to be cancer-free in the near future." Speaking now, Yauch's bandmates confirm their friend's medical problems are not yet over.
"He's doin' OK," Horovitz says. "He's still in treatment, so it's not 100%. But things are lookin' good. We're not touring, we're just getting the record out – and we're not making any plans until he is better. Which is definitely gonna happen."
http://www.guardian.co.uk(...)-hot-sauce-committee
Awesome! Maar dat kon ook niet anders, zon "Hotte" band hoort natuurlijk gewoon op lowlands te staanquote:Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/nie(...)k-overwerkt#comments
Ook The Vaccines op Lowlands
Leuk!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/nie(...)k-overwerkt#comments
Ook The Vaccines op Lowlands
CD staat nu op de luisterpaalquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:44 schreef Aisumasen het volgende:
Het nieuwe album stond gewoon gepland voor mei 2011, na een uitstel van 2 jaar. Maar:
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:43 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik kom net op de myspace van Flogging Molly Lowlands tegen! 20 Augustus(helemaal onderaan)
http://www.myspace.com/floggingmolly/shows
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:43 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik kom net op de myspace van Flogging Molly Lowlands tegen! 20 Augustus(helemaal onderaan)
http://www.myspace.com/floggingmolly/shows
[ afbeelding ]
Goed manquote:Op zondag 8 mei 2011 15:01 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik ben stiekem wel trots op m'n ontdekking
Ja, zit in de examenperiode dus ging bands bekijken op MySpacequote:Op zondag 8 mei 2011 15:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goed man. Keek je gewoon willekeurig op hun pagina?
quote:Lowlandsnieuws: Flogging Molly bevestigt zichzelf voor Lowlands http://tinyurl.com/6fzwft7 #LL11
Dat deden ze ook niet toen ik Eva Jinek ontdektequote:Op zondag 8 mei 2011 15:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Toch een beetje slap dat Lowlover (en Festivalinfo) nergens FOK! noemt.
Maar FOK! vermelde wel netjes je naam in het bericht toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat deden ze ook niet toen ik Eva Jinek ontdekte.
FOK! wel ja, FOK! wel... De rest van de media alleen niet, detailquote:Op zondag 8 mei 2011 16:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar FOK! vermelde wel netjes je naam in het bericht toch?
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:00 schreef PiRANiA het volgende:
Misschien toch maar eens een spider schrijven die myspace afzoekt. Iemand ideeėn waar ik dan moet zoeken? Welke sites? En hoe?
Myspace gebruikt standaard myspace.com/events en myspace.com/BANDNAAM/shows als url voor optredens. Als je terugzoekt is er in de LL- topics is ooit een halfwerkende google query te vinden.
Google is te traagquote:
Foo Fighters?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan toch wel een met een aan zekerheid grenzende toevoeging doen qua line up, denk ik.
Zo 1 van 'het moet wel heel raar lopen, mochten ze niet komen'. Alpha-materiaal.
Weten jullie al, wie ik bedoel?
Yeap. Lijkt me toch wel een zekerheidje met het nieuwe album uit deze zomer.quote:
wss idd, staan op PP ookquote:
Ik vond de 1e na het vertrek van SK het beste, maar eerlijk gezegd heb ik de laatste albums weinig tot geen aandacht gegeven. Het nieuwe album ga ik wel aandacht geven, maar da's meer omdat 1 van m'n grote helden op 2 nummers meedoet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef peaceman het volgende:
In a bar.. is een geweldig album, maar ik vind dEUS minder geworden toen Stef Kamil de band uit is gegaan. En de laatste 2 keer dat ik ze live zag, overtuigden ze me helaas ook niet.
Dat kan ik me best voorstellen. Als je de stem van een leadzanger niet mooi vindt, haak je snel af.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb SK altijd een beetje 'gemaakt' gevonden met z'n geknepen stem. TV Song van Moondog Jr. vond ik mooi, maar daarna ben ik nooit heel enthousiast geweest.
quote:
Naja, spin-off is het niet echt, het is een festival met de gemiddelde Bravo en X-ray-programmering, bij de Westergasfabriek. Niets voor jouquote:
Ik ken nog wel wat mensen die een kaartje nodig hebben, dus mocht je er twee te pakken kunnen krijgen..... Had graag met je meegedaan maar heb zelf geen tijd hehe.quote:Op maandag 9 mei 2011 06:11 schreef Maarten1 het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die kaartjes gaan proberen te krijgen dinsdag?
Samen doen?
Laatste keer stond the Offspring volgens mij op de zondagmiddag.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vraag me af,
Is Arctic Monkeys de enige (waarschijnlijk) afsluiter die bekend is gemaakt? Of moeten wij daar een The Offspring ook als kanshebber bij tellen?
Ik weet alleen zeker dat Omar souleyman de afsluiter voor zondag is.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vraag me af,
Is Arctic Monkeys de enige (waarschijnlijk) afsluiter die bekend is gemaakt? Of moeten wij daar een The Offspring ook als kanshebber bij tellen?
Tel daar within temptation ook maar bij opquote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vraag me af,
Within Temptation afsluiter?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:35 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Tel daar within temptation ook maar bij op
Dat mag ik toch niet hopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Within Temptation afsluiter?
Lijkt me niet, eerder een Anouk net als vorig jaar denk ik?
Maarja Blink mocht ook ineens afsluiten en ik schat de status van Offspring toch hoger inquote:Op maandag 9 mei 2011 12:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Laatste keer stond the Offspring volgens mij op de zondagmiddag.
Ik zou gelijk facebook meepakken sowieso. Myspace komt steeds minder op.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Google is te traag.
Maar zou alleen myspace doorzoeken genoeg zijn? En waar vind ik een beginlijst met artiesten?.
Offspring is een HMH-band, Afsluiten is doorgaans voor Ahoy/stadionacts. Offspring zal echt niet afsluiten tenzij er niemand groter te boeken is.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maarja Blink mocht ook ineens afsluiten en ik schat de status van Offspring toch hoger in
Dat zou echt een tegenvaller zijn jaquote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef Luni het volgende:
Het zxou me toch erg tegenvallen als The Chemical Brothers niet komen.
Vorige keer hadden ze de Alpha propvol.....als afsluiterquote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat zou echt een tegenvaller zijn ja![]()
Zouden ze dan wel alpha afsluiter kunnen zijn? Zie ze zelf liever in de Bravo bijvoorbeeld maar daar zijn ze denk ik toch te groot voor.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat zou echt een tegenvaller zijn ja![]()
Zouden ze dan wel alpha afsluiter kunnen zijn? Zie ze zelf liever in de Bravo bijvoorbeeld maar daar zijn ze denk ik toch te groot voor.
dat dusquote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ze de Alpha propvol.....als afsluiter
Meestal wel ja, maar met voorbeelden als Lamb, Blink en Tool kan het ook andersquote:Op maandag 9 mei 2011 16:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Offspring is een HMH-band, Afsluiten is doorgaans voor Ahoy/stadionacts. Offspring zal echt niet afsluiten tenzij er niemand groter te boeken is.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ze de Alpha propvol.....als afsluiter
Anouk verkoopt stadions uit in Nederlandquote:Op maandag 9 mei 2011 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben nog Lowlandsleek,
Maar echt stadion acts valt toch best mee denk ik?
Snow Patrol is in NL ook nog geen stadionact. En Blink en Queens al zeker niet (met alle respect natuurlijk).
Ach We wachten het einde van de maand wel af waar Rapid Razor Bob weer mee komt.
Muse trekt in Nederland ook een volle Goffertweide. Da's stadioniveauquote:Op maandag 9 mei 2011 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Anouk verkoopt stadions uit in Nederland
Maar bands in de categorie Muse verkopen in het buitenland stadions uit, met gemak.
Ahoy is een behoorlijk stadionquote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef theodoor9 het volgende:
Lowlands heeft volgens mij nooit stadion acts, meer grote hmh-band en af en toe iets wat ook Ahoy vol krijgt. Toen Muse op lowlands stond waren ze nog geen stadion band. Arctic Monkeys, Prodigy, Queens of the Stoneage, Snow Patrol etc zijn typische hmh (hooguit ahoy) bands.
En stond Faithless niet in het Gelredome?quote:
Geen idee. En als je met gemak de Ahoy uitverkoopt ben je voor mij best een stadion act. Nog groter dan kom in Nederland uit op Muse, Coldplay, Anouk, de Toppers, U2, Madonna, Marco Borsato etc. etc.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En stond Faithless niet in het Gelredome?
Absloluut, maar volgens mij heeft Faithless voor het laatst in 2004 op LL gestaan? Al lijkt het me stug dat ze toen geen stadion band waren.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En stond Faithless niet in het Gelredome?
Mwah, in een stadion gaan wel wat meer mensen dan in Ahoy. Overigens wil het niet zeggen dan een band geen stadion act is als ze hier geen stadions kunnen uitverkopen, het kan dan net zo goed dat ze in het buitenland wel een stadion vol krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen idee. En als je met gemak de Ahoy uitverkoopt ben je voor mij best een stadion act. Nog groter dan kom in Nederland uit op Muse, Coldplay, Anouk, de Toppers, U2, Madonna, Marco Borsato etc. etc.
Maak alvast een account aan op ticketservice (als het via die site gaat?), dat scheelt veel tijd. En het betalen kan via iDeal, wel zo makkelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:51 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo morgen ga ik proberen om toch nog kaartjes te fixen.
Nu is mijn ervaring met online (ZO SNEL MOGELIJK) kaarten bestellen zero,0.
Iemand tips? Wat voor een accounts moet ik hebben? Gaat het via creditcard? Wat heb ik nog meer allemaal nodig?
En niet te veel tabbladen openzetten met die site, dat werkt averechts.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:51 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo morgen ga ik proberen om toch nog kaartjes te fixen.
Nu is mijn ervaring met online (ZO SNEL MOGELIJK) kaarten bestellen zero,0.
Iemand tips? Wat voor een accounts moet ik hebben? Gaat het via creditcard? Wat heb ik nog meer allemaal nodig?
Gaat het alleen via iDeal?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Maak alvast een account aan op ticketservice (als het via die site gaat?), dat scheelt veel tijd. En het betalen kan via iDeal, wel zo makkelijk.
Succes!
Dat is inderdaad best raar...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Raar genoeg kan ik nergens informatie vinden... Hoe laat worden de tickets weer beschikbaar en kan ik ze dan via livenation, ticketservice gewoon krijgen?
quote:Kaarten uit zwarthandel ongeldig gemaakt
Vandaag zijn de eerste 278 Lowlandstickets uit de zwarthandel ongeldig gemaakt. Dinsdag 10 mei om 11:00 u komen ze voor de normale prijs en met een nieuwe ticketcode weer beschikbaar voor de reguliere verkoop via lowlands.nl
Net als voorgaande jaren wordt de kaartverkoop van Lowlands geanalyseerd. Verdachte transacties worden onder de loep genomen en kaarten waarvan bewezen kan worden dat ze door handelaren zijn opgekocht met als doel ze met woekerwinst te verkopen, worden ongeldig gemaakt.
Het ongeldig maken van kaarten uit de zwarthandel gaat door tot aan de start van het festival. Ook deze kaarten komen weer beschikbaar voor de verkoop. Blijf de site en nieuwsbrief in de gaten houden voor meer info.
Mensen die een kaart buiten de officiėle voorverkoopkanalen om hebben gekocht kunnen zelf controleren of hun kaart ongeldig is gemaakt. De ongeldig gemaakte ticketcodes worden op http://www.ticketsenconcertkaarten.nl/?page_id=174 gepubliceerd. Op deze site staat bovendien veel informatie over zwarthandel en het veilig kopen van kaarten.
Dinsdag 10 mei om 11:00u komen de kaarten weer beschikbaar voor de verkoop via www.lowlands.nl .
Er kunnen maximaal 2 tickets per persoon worden gekocht.
Ok zojuist account aangemaakt. Now what:p?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja want je wordt doorgelinkt naar Ticketmaster. Dus je kan beter gelijk naar ticketmaster gaan.
Je zou natuurlijk eens op de site van ticketmaster kunnen kijken... Verder moet je morgen vanaf 10 voor 11 klaar zitten en vaak op F5 rammen en heel veel geluk hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ok zojuist account aangemaakt. Now what:p?
Kan ook met creditcard betaalt worden?
ja want morgen ligt Lowlands.nl er natuurlijk weer half uitquote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja want je wordt doorgelinkt naar Ticketmaster. Dus je kan beter gelijk naar ticketmaster gaan.
Ik ben blij dat ik geen last meer heb van kaartjes stress (nu had ik die ook niet bij de voorverkoop, maar dat terzijde).quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want morgen ligt Lowlands.nl er natuurlijk weer half uit
is*quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Bedoel je
"Hoe laat was het gister?" of
"Hoe laat is het morgen?"
Beetje verwarrend dit.
Nee ik denk niet dat dat uit zal maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef Ziewoarut het volgende:
Maakt het nog wat uit of je het via internetbankieren of creditcard doet?
Geef me een paar weken en ik maak wat betersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef TWP het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat Ticketmaster niks van de vorige keer geleerd heeft? Ik heb er weinig verstand van, maar het lijkt me niet heel erg veel moeite om dit soort problemen te voorkomen, of wel?
Waar zit de opnieuw zoeken button?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef Ziewoarut het volgende:
Om uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
Gebruik de button "Opnieuw zoeken" i.p.v. uw browser buttons Back en Forward om op deze site te navigeren.
wtf?????
hehe ja dramatisch hequote:
quote:Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
Verminder het aantal
Zet de prijs categorie op "best beschikbaar"
Zet de sectie op "best beschikbaar"
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Joahhh succes mensen. Ik ga er vandoor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:02 schreef Ziewoarut het volgende:
uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
Gebruik de button "Opnieuw zoeken" i.p.v. uw browser buttons Back en Forward om op deze site te navigeren.
Ik zie nog steeds geen opnieuw zoeken button?
Wat voor scherm kreeg jij precies want bij mij weet ik niet precies of het is gelukt? -.- 2x festival ticket ingevoerd, daarna zo'n beveligingscode ingevoerd, op ticketmaster.nl zo'n balkje gezien, gegevens invullen (werd gevraagd of je normaal wou laten sturen of aangetekend) en daarna via iDeal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:09 schreef Keano het volgende:
BAM!
ik heb er 1
11.03 wachtbalk in beeld en die liep binnen 20 sec vol. Betalen ging ook gesmeerd.
Same here. Volgens mij was het een loterij of zo... :/quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef Ziewoarut het volgende:
Om uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
wtf?????
Dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:10 schreef Byte_Me het volgende:
bij mij liep die wachtbalk een beetje heen en weer om vervolgens op de hoofdpagina uit te komen :S
Wat jij aan het doen bent snap ik echt totaal niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Ziewoarut het volgende:
Bah volgens mij was er doorheen maar kreeg ik weer dat gezeik van die opnieuw zoeken button
Dat inderdaad. Ik kreeg alleen geen bevestiging te zien toen ik terugkeerde vanaf iDeal naar de ticketmaster, ik heb ook nog geen bevestiging in mijn mail zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Irving het volgende:
[..]
Wat voor scherm kreeg jij precies want bij mij weet ik niet precies of het is gelukt? -.- 2x festival ticket ingevoerd, daarna zo'n beveligingscode ingevoerd, op ticketmaster.nl zo'n balkje gezien, gegevens invullen (werd gevraagd of je normaal wou laten sturen of aangetekend) en daarna via iDeal?
Ja idd via Ideal (ING)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Irving het volgende:
[..]
Wat voor scherm kreeg jij precies want bij mij weet ik niet precies of het is gelukt? -.- 2x festival ticket ingevoerd, daarna zo'n beveligingscode ingevoerd, op ticketmaster.nl zo'n balkje gezien, gegevens invullen (werd gevraagd of je normaal wou laten sturen of aangetekend) en daarna via iDeal?
Ik vertrouw er ook nog niet op, hij staat al wel bij mijn transactieoverzicht op ticketmaster.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:14 schreef Irving het volgende:
[..]
Hebben jullie al zo'n bevestigingsmail dan? -.- Ik vertrouw niet helemaal dat het gelukt is
RRB dus.quote:Update: de kaarten zijn inmiddels weer uitverkocht. #LL11. Ongeldig maken van kaarten uit zwarthandel gaat door tot start festival >>
Dat is wat ik ook hadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef insan3 het volgende:
Ik drukte precies om 11:00 en 1 seconde en kon bestellen, maar daarna dus die pagina met opnieuw zoeken en dat je niet op volgende/vorige moet drukken. (en dat heb ik dus echt niet gedaan :S)
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik ben er vrij zeker van dat ze daar de lijnen uitschakelen totdat het is uitverkocht…quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef Haunter het volgende:
Wat wil je ook.... 278 kaarten verkopen, waar er duizenden kaarten willen kopen, met een systeem zoals die er nu is in de vorm van Ticketmaster. Een groot drama.
Gelukkig had ik al tickets btw.
Als alles vlekkeloos zou lopen dan zou het binnen 5 seconden uitverkocht zijn. Snap niet dat mensen zo zeuren over die site.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef Haunter het volgende:
Wat wil je ook.... 278 kaarten verkopen, waar er duizenden kaarten willen kopen, met een systeem zoals die er nu is in de vorm van Ticketmaster. Een groot drama.
Gelukkig had ik al tickets btw.
Wat maakt het uit? Scheelt in ieder geval een hoop irritatie en eindeloos wachten en er uitgekicked worden. Nu is het een loterij. In Engeland hebben ze het wel goed voor elkaar qua ticketverkoop (Glastonbury bijvoorbeeld), hier niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als alles vlekkeloos zou lopen dan zou het binnen 5 seconden uitverkocht zijn. Snap niet dat mensen zo zeuren over die site.
Je kunt toch nog steeds gewoon kaarten kopen bij vaste verkooppunten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Scheelt in ieder geval een hoop irritatie en eindeloos wachten en er uitgekicked worden. Nu is het een loterij. In Engeland hebben ze het wel goed voor elkaar qua ticketverkoop (Glastonbury bijvoorbeeld), hier niet.
Ik snap ook nog steeds niet waarom ze, terwijl al die keren een bewijs is dat het voor geen meter werkt, het fysiek kaartjes kopen bij een postkantoor hebben afgeschaft. Dan weet je zeker dat je kaartjes hebt, omdat je zelf bepaald hoe lang je wacht voor de deur.
Volgens mij voor grote/drukke concerten/evenementen niet meer toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Thracier het volgende:
[..]
Je kunt toch nog steeds gewoon kaarten kopen bij vaste verkooppunten?
Is een keuze van de Organisatie gewoon denk ik. Pinkpop heeft het wel bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:03 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij voor grote/drukke concerten/evenementen niet meer toch?
Maar Pinkpop is dan ook niet binnen een uur uitverkocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is een keuze van de Organisatie gewoon denk ik. Pinkpop heeft het wel bijvoorbeeld.
Oh lekker is dat, mag ik even dubbel betalen voor een ticket dankzij de dag vrij die je dan moet nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Scheelt in ieder geval een hoop irritatie en eindeloos wachten en er uitgekicked worden. Nu is het een loterij. In Engeland hebben ze het wel goed voor elkaar qua ticketverkoop (Glastonbury bijvoorbeeld), hier niet.
Ik snap ook nog steeds niet waarom ze, terwijl al die keren een bewijs is dat het voor geen meter werkt, het fysiek kaartjes kopen bij een postkantoor hebben afgeschaft. Dan weet je zeker dat je kaartjes hebt, omdat je zelf bepaald hoe lang je wacht voor de deur.
Niet iedereen zit op zijn werk achter een PC en die moeten dus ook vrij nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh lekker is dat, mag ik even dubbel betalen voor een ticket dankzij de dag vrij die je dan moet nemen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet iedereen zit op zijn werk achter een PC en die moeten dus ook vrij nemen.
Gewoon genant dat dat Ticketmaster geen werkend systeem kan bouwen.
Preciesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:01 schreef peaceman het volgende:
alsof ll al sinds jaar en dag in een uur uitverkoopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |