Dat klinkt als een klein hondje!quote:
Alleen Santigold en Skrillex mogen gaarne naar LL komen van mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef ralfseltje het volgende:
http://www.berlinfestival.de/
Hier mag wel wat van naar Lowlands komen
Je vergeet Pantha du Prince, Diplo en A-Trakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alleen Santigold en Skrillex mogen gaarne naar LL komen van mij
http://www.decathlon.nl/products-pictures/400/asset_19959881.jpg wel een mooi klein hondjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat klinkt als een klein hondje!![]()
Ik heb een 20 euro Action tent. Zelfde model die het vorig jaar in zijn tweede jaar begaf.Meer ga ik ook echt niet aan een LL tent uitgeven!
A Trak is vorig jaar toch al geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je vergeet Pantha du Prince, Diplo en A-Trak.
Zit er over te denken om geen tent mee te nemen, vorig jaar elke avond in een andere tent geslapen.quote:
Diplo ben ik inderdaad vergetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je vergeet Pantha du Prince, Diplo en A-Trak.
Switch was er nog geen eens, dus eigenlijk was het gewoon Diplo ja..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:30 schreef Bol_Wan het volgende:
stond Diplo er niet vorig jaar ook al? als Major Lazer maar toch..
had laatst zn essential mix geluisterd, echt heel chill voor het uitgaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ken Diplo alleen van dat nummer met Tiësto en Busta Rhymes.
Een bord ook echt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef leeell het volgende:
niet weer een Fok! meet he, zon onverlaat met een bord
heb vorig jaar alleen demon_hunter gezien
met Fok! eropquote:
Ja..... voor de 24-uurs tentquote:
Op een donderdagquote:
nog veel demonen gevangen toen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef leeell het volgende:
niet weer een Fok! meet he, zon onverlaat met een bord
heb vorig jaar alleen demon_hunter gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |