quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiėle verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:07 schreef leeell het volgende:
nu maar hopen dat ik niet zo kapot ben van het lopen vanaf begin dijk naar camping 3
jezus wat was ik moe, ook stuk minder meenemen dit keer
hoop geleerd van de 1ste keer
Ik was vorig jaar aanwezig en ben dit jaar aanwezig!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef PiRANiA het volgende:
Als er nog 5 FOK!kers op de lijst komen is de lijst van vorig jaar geėvenaard.
En nog 107 nachtjes en dan is het zo ver.
Je staat er op hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar aanwezig en ben dit jaar aanwezig!
Volgende week dinsdag kunnen de mensen zonder een kaartje weer F5-enquote:Lowlands maakt kaarten ongeldig
BIDDINGHUIZEN - De organisatie van Lowlands heeft ook dit jaar weer kaarten uit de zwarte handel ongeldig gemaakt. De eerste 278 kaarten waarvan de codes onbruikbaar zijn verklaard, gaan vanaf volgende week dinsdag voor de normale prijs weer de reguliere verkoop in. Dat maakte de organisatie dinsdag bekend.
Hierdoor maken liefhebbers toch nog kans het vorig jaar al lang en breed uitverkochte driedaagse popfestival in Biddinghuizen te kunnen bezoeken. Het ongeldig maken van kaartjes die buiten de officiėle verkoopkanalen zijn gekocht, gaat door tot het begin van het evenement dat op 19, 20 en 21 augustus plaatsheeft.
Lowlands ging tijdens eerdere edities de strijd ook al aan met de zwarte handel door daar ciruclerende tickets onbruikbaar te maken.
bron: Telegraaf
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:07 schreef leeell het volgende:
nu maar hopen dat ik niet zo kapot ben van het lopen vanaf begin dijk naar camping 3
jezus wat was ik moe, ook stuk minder meenemen dit keer
hoop geleerd van de 1ste keer
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ook, aan het gangpad. Was heel leuk, pistachenoten en de schillen daarvan als confetti gebruiken enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]VOlgens mij zat half FOK! op camping 3 (ik ook namelijk
)
Afgelopen weekend nog uitgetest op camping Zeeburgquote:
Beetje voorbarig, niet?quote:
Ja of niet en dan ga ik daar gewoon ook heen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef ralfseltje het volgende:
http://www.berlinfestival.de/
Hier mag wel wat van naar Lowlands komen
Dat klinkt als een klein hondje!quote:
Alleen Santigold en Skrillex mogen gaarne naar LL komen van mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef ralfseltje het volgende:
http://www.berlinfestival.de/
Hier mag wel wat van naar Lowlands komen
Je vergeet Pantha du Prince, Diplo en A-Trakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alleen Santigold en Skrillex mogen gaarne naar LL komen van mij
http://www.decathlon.nl/products-pictures/400/asset_19959881.jpg wel een mooi klein hondjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat klinkt als een klein hondje!![]()
Ik heb een 20 euro Action tent. Zelfde model die het vorig jaar in zijn tweede jaar begaf.Meer ga ik ook echt niet aan een LL tent uitgeven!
A Trak is vorig jaar toch al geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je vergeet Pantha du Prince, Diplo en A-Trak.
Zit er over te denken om geen tent mee te nemen, vorig jaar elke avond in een andere tent geslapen.quote:
Diplo ben ik inderdaad vergetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je vergeet Pantha du Prince, Diplo en A-Trak.
Switch was er nog geen eens, dus eigenlijk was het gewoon Diplo ja..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:30 schreef Bol_Wan het volgende:
stond Diplo er niet vorig jaar ook al? als Major Lazer maar toch..
had laatst zn essential mix geluisterd, echt heel chill voor het uitgaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ken Diplo alleen van dat nummer met Tiėsto en Busta Rhymes.
Een bord ook echt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef leeell het volgende:
niet weer een Fok! meet he, zon onverlaat met een bord
heb vorig jaar alleen demon_hunter gezien
met Fok! eropquote:
Ja..... voor de 24-uurs tentquote:
Op een donderdagquote:
nog veel demonen gevangen toen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef leeell het volgende:
niet weer een Fok! meet he, zon onverlaat met een bord
heb vorig jaar alleen demon_hunter gezien
Kan opzich wel maar zonder zo een tyfusbordquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef leeell het volgende:
maar kom gwngwn naar camping 3 dan klappen we ff een jonko met zn alle
Ahhh, 2006..de 1e niet-falende..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Tourniquet het volgende:
2006:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(c) Sack 2006
Fucking hell, was dat al weer 5 jaar geledenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahhh, 2006..de 1e niet-falende..
Zakje ijsbergsla is niet erg duur.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Te lang om fatsoenlijk te eten met 25 euro op je rekening.
Als je echt je laatste cracker op hebt wil ik wel ¤ 3,85 aan je overmaken voor een patatje joppiesaus en een mexicano. IOU big timequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Te lang om fatsoenlijk te eten met 25 euro op je rekening.
Whahaha wtfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Tourniquet het volgende:
2006:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(c) Sack 2006
2008:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je haalt een zak uien bij de boer... lekker de hele maand hachee etenquote:
Aankomende dinsdag is het toch zo ver? De verkoop van de ongeldig gemaakte kaarten toch? Wees er snel bij want ze zijn binnen een paar minuten weer verkochtquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:57 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Als je echt je laatste cracker op hebt wil ik wel ¤ 3,85 aan je overmaken voor een patatje joppiesaus en een mexicano. IOU big time![]()
Nog 2 tickets te scoren, dan compleet![]()
Zet mij er maar op. Word mijn 5e jaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef PiRANiA het volgende:
En nog 107 nachtjes en dan is het zo ver.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aankomende dinsdag is het toch zo ver? De verkoop van de ongeldig gemaakte kaarten toch? Wees er snel bij want ze zijn binnen een paar minuten weer verkocht
Ik heb vorig jaar nog twee kaartjes weten te bemachtigen voor vrienden, dus soms heb je die mazzelquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]Dan heb je net zoveel kans om de loterij te winnen
quote:Vandaag zijn de eerste 278 Lowlandstickets uit de zwarthandel ongeldig gemaakt. Dinsdag 10 mei om 11:00u komen ze voor de normale prijs en met een nieuwe ticketcode weer beschikbaar voor de reguliere verkoop via lowlands.nl
Met mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |