Ik ben blij dat ik geen last meer heb van kaartjes stress (nu had ik die ook niet bij de voorverkoop, maar dat terzijde).quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want morgen ligt Lowlands.nl er natuurlijk weer half uit
is*quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Bedoel je
"Hoe laat was het gister?" of
"Hoe laat is het morgen?"
Beetje verwarrend dit.
Nee ik denk niet dat dat uit zal maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef Ziewoarut het volgende:
Maakt het nog wat uit of je het via internetbankieren of creditcard doet?
Geef me een paar weken en ik maak wat betersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef TWP het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat Ticketmaster niks van de vorige keer geleerd heeft? Ik heb er weinig verstand van, maar het lijkt me niet heel erg veel moeite om dit soort problemen te voorkomen, of wel?
Waar zit de opnieuw zoeken button?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef Ziewoarut het volgende:
Om uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
Gebruik de button "Opnieuw zoeken" i.p.v. uw browser buttons Back en Forward om op deze site te navigeren.
wtf?????
hehe ja dramatisch hequote:
quote:Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
Verminder het aantal
Zet de prijs categorie op "best beschikbaar"
Zet de sectie op "best beschikbaar"
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Joahhh succes mensen. Ik ga er vandoor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:02 schreef Ziewoarut het volgende:
uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
Gebruik de button "Opnieuw zoeken" i.p.v. uw browser buttons Back en Forward om op deze site te navigeren.
Ik zie nog steeds geen opnieuw zoeken button?
Wat voor scherm kreeg jij precies want bij mij weet ik niet precies of het is gelukt? -.- 2x festival ticket ingevoerd, daarna zo'n beveligingscode ingevoerd, op ticketmaster.nl zo'n balkje gezien, gegevens invullen (werd gevraagd of je normaal wou laten sturen of aangetekend) en daarna via iDeal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:09 schreef Keano het volgende:
BAM!
ik heb er 1
11.03 wachtbalk in beeld en die liep binnen 20 sec vol. Betalen ging ook gesmeerd.
Same here. Volgens mij was het een loterij of zo... :/quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef Ziewoarut het volgende:
Om uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
wtf?????
Dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:10 schreef Byte_Me het volgende:
bij mij liep die wachtbalk een beetje heen en weer om vervolgens op de hoofdpagina uit te komen :S
Wat jij aan het doen bent snap ik echt totaal niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Ziewoarut het volgende:
Bah volgens mij was er doorheen maar kreeg ik weer dat gezeik van die opnieuw zoeken button
Dat inderdaad. Ik kreeg alleen geen bevestiging te zien toen ik terugkeerde vanaf iDeal naar de ticketmaster, ik heb ook nog geen bevestiging in mijn mail zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Irving het volgende:
[..]
Wat voor scherm kreeg jij precies want bij mij weet ik niet precies of het is gelukt? -.- 2x festival ticket ingevoerd, daarna zo'n beveligingscode ingevoerd, op ticketmaster.nl zo'n balkje gezien, gegevens invullen (werd gevraagd of je normaal wou laten sturen of aangetekend) en daarna via iDeal?
Ja idd via Ideal (ING)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Irving het volgende:
[..]
Wat voor scherm kreeg jij precies want bij mij weet ik niet precies of het is gelukt? -.- 2x festival ticket ingevoerd, daarna zo'n beveligingscode ingevoerd, op ticketmaster.nl zo'n balkje gezien, gegevens invullen (werd gevraagd of je normaal wou laten sturen of aangetekend) en daarna via iDeal?
Ik vertrouw er ook nog niet op, hij staat al wel bij mijn transactieoverzicht op ticketmaster.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:14 schreef Irving het volgende:
[..]
Hebben jullie al zo'n bevestigingsmail dan? -.- Ik vertrouw niet helemaal dat het gelukt is
RRB dus.quote:Update: de kaarten zijn inmiddels weer uitverkocht. #LL11. Ongeldig maken van kaarten uit zwarthandel gaat door tot start festival >>
Dat is wat ik ook hadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef insan3 het volgende:
Ik drukte precies om 11:00 en 1 seconde en kon bestellen, maar daarna dus die pagina met opnieuw zoeken en dat je niet op volgende/vorige moet drukken. (en dat heb ik dus echt niet gedaan :S)
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik ben er vrij zeker van dat ze daar de lijnen uitschakelen totdat het is uitverkocht…quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef Haunter het volgende:
Wat wil je ook.... 278 kaarten verkopen, waar er duizenden kaarten willen kopen, met een systeem zoals die er nu is in de vorm van Ticketmaster. Een groot drama.
Gelukkig had ik al tickets btw.
Als alles vlekkeloos zou lopen dan zou het binnen 5 seconden uitverkocht zijn. Snap niet dat mensen zo zeuren over die site.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef Haunter het volgende:
Wat wil je ook.... 278 kaarten verkopen, waar er duizenden kaarten willen kopen, met een systeem zoals die er nu is in de vorm van Ticketmaster. Een groot drama.
Gelukkig had ik al tickets btw.
Wat maakt het uit? Scheelt in ieder geval een hoop irritatie en eindeloos wachten en er uitgekicked worden. Nu is het een loterij. In Engeland hebben ze het wel goed voor elkaar qua ticketverkoop (Glastonbury bijvoorbeeld), hier niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als alles vlekkeloos zou lopen dan zou het binnen 5 seconden uitverkocht zijn. Snap niet dat mensen zo zeuren over die site.
Je kunt toch nog steeds gewoon kaarten kopen bij vaste verkooppunten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Scheelt in ieder geval een hoop irritatie en eindeloos wachten en er uitgekicked worden. Nu is het een loterij. In Engeland hebben ze het wel goed voor elkaar qua ticketverkoop (Glastonbury bijvoorbeeld), hier niet.
Ik snap ook nog steeds niet waarom ze, terwijl al die keren een bewijs is dat het voor geen meter werkt, het fysiek kaartjes kopen bij een postkantoor hebben afgeschaft. Dan weet je zeker dat je kaartjes hebt, omdat je zelf bepaald hoe lang je wacht voor de deur.
Volgens mij voor grote/drukke concerten/evenementen niet meer toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Thracier het volgende:
[..]
Je kunt toch nog steeds gewoon kaarten kopen bij vaste verkooppunten?
Is een keuze van de Organisatie gewoon denk ik. Pinkpop heeft het wel bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:03 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij voor grote/drukke concerten/evenementen niet meer toch?
Maar Pinkpop is dan ook niet binnen een uur uitverkocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is een keuze van de Organisatie gewoon denk ik. Pinkpop heeft het wel bijvoorbeeld.
Oh lekker is dat, mag ik even dubbel betalen voor een ticket dankzij de dag vrij die je dan moet nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Scheelt in ieder geval een hoop irritatie en eindeloos wachten en er uitgekicked worden. Nu is het een loterij. In Engeland hebben ze het wel goed voor elkaar qua ticketverkoop (Glastonbury bijvoorbeeld), hier niet.
Ik snap ook nog steeds niet waarom ze, terwijl al die keren een bewijs is dat het voor geen meter werkt, het fysiek kaartjes kopen bij een postkantoor hebben afgeschaft. Dan weet je zeker dat je kaartjes hebt, omdat je zelf bepaald hoe lang je wacht voor de deur.
Niet iedereen zit op zijn werk achter een PC en die moeten dus ook vrij nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh lekker is dat, mag ik even dubbel betalen voor een ticket dankzij de dag vrij die je dan moet nemen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet iedereen zit op zijn werk achter een PC en die moeten dus ook vrij nemen.
Gewoon genant dat dat Ticketmaster geen werkend systeem kan bouwen.
Preciesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:01 schreef peaceman het volgende:
alsof ll al sinds jaar en dag in een uur uitverkoopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |