Wat voor scherm kreeg jij precies want bij mij weet ik niet precies of het is gelukt? -.- 2x festival ticket ingevoerd, daarna zo'n beveligingscode ingevoerd, op ticketmaster.nl zo'n balkje gezien, gegevens invullen (werd gevraagd of je normaal wou laten sturen of aangetekend) en daarna via iDeal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:09 schreef Keano het volgende:
BAM!
ik heb er 1
11.03 wachtbalk in beeld en die liep binnen 20 sec vol. Betalen ging ook gesmeerd.
Same here. Volgens mij was het een loterij of zo... :/quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef Ziewoarut het volgende:
Om uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
Gebruik de button "Opnieuw zoeken" i.p.v. uw browser buttons Back en Forward om op deze site te navigeren.
wtf?????
Dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:10 schreef Byte_Me het volgende:
bij mij liep die wachtbalk een beetje heen en weer om vervolgens op de hoofdpagina uit te komen :S
Wat jij aan het doen bent snap ik echt totaal niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Ziewoarut het volgende:
Bah volgens mij was er doorheen maar kreeg ik weer dat gezeik van die opnieuw zoeken button
Dat inderdaad. Ik kreeg alleen geen bevestiging te zien toen ik terugkeerde vanaf iDeal naar de ticketmaster, ik heb ook nog geen bevestiging in mijn mail zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Irving het volgende:
[..]
Wat voor scherm kreeg jij precies want bij mij weet ik niet precies of het is gelukt? -.- 2x festival ticket ingevoerd, daarna zo'n beveligingscode ingevoerd, op ticketmaster.nl zo'n balkje gezien, gegevens invullen (werd gevraagd of je normaal wou laten sturen of aangetekend) en daarna via iDeal?
Ja idd via Ideal (ING)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Irving het volgende:
[..]
Wat voor scherm kreeg jij precies want bij mij weet ik niet precies of het is gelukt? -.- 2x festival ticket ingevoerd, daarna zo'n beveligingscode ingevoerd, op ticketmaster.nl zo'n balkje gezien, gegevens invullen (werd gevraagd of je normaal wou laten sturen of aangetekend) en daarna via iDeal?
Ik vertrouw er ook nog niet op, hij staat al wel bij mijn transactieoverzicht op ticketmaster.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:14 schreef Irving het volgende:
[..]
Hebben jullie al zo'n bevestigingsmail dan? -.- Ik vertrouw niet helemaal dat het gelukt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |