Je zou natuurlijk eens op de site van ticketmaster kunnen kijken... Verder moet je morgen vanaf 10 voor 11 klaar zitten en vaak op F5 rammen en heel veel geluk hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ok zojuist account aangemaakt. Now what:p?
Kan ook met creditcard betaalt worden?
ja want morgen ligt Lowlands.nl er natuurlijk weer half uitquote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja want je wordt doorgelinkt naar Ticketmaster. Dus je kan beter gelijk naar ticketmaster gaan.
Ik ben blij dat ik geen last meer heb van kaartjes stress (nu had ik die ook niet bij de voorverkoop, maar dat terzijde).quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want morgen ligt Lowlands.nl er natuurlijk weer half uit
is*quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Bedoel je
"Hoe laat was het gister?" of
"Hoe laat is het morgen?"
Beetje verwarrend dit.
Nee ik denk niet dat dat uit zal maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef Ziewoarut het volgende:
Maakt het nog wat uit of je het via internetbankieren of creditcard doet?
Geef me een paar weken en ik maak wat betersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef TWP het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat Ticketmaster niks van de vorige keer geleerd heeft? Ik heb er weinig verstand van, maar het lijkt me niet heel erg veel moeite om dit soort problemen te voorkomen, of wel?
Waar zit de opnieuw zoeken button?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef Ziewoarut het volgende:
Om uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
Gebruik de button "Opnieuw zoeken" i.p.v. uw browser buttons Back en Forward om op deze site te navigeren.
wtf?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |